Impresii și recomandări [10171 / 10497]

Afișate impresii [101701 - 101710]
Cascada Lotrișor / CĂLIMĂNEŞTI-CĂCIULATA

Cascada Lotrisor

Amicul meu din Ramnicu Vilcea zice: "daca ai venit pe Valea Oltului si n-ai fost la Cascada Lotrisor, ai ratat o mare frumusete". Bineinteles ca nu l-am contrazis (si bine am facut), ne-am urcat in masina, si la drum... Dupa ce am parcurs vreo 5 kilometri din Caciulata, am facut la stinga dupa care am mai facut inca 2 kilometri pe un drum forestier de-a lungul unui piriias. In timp ce mergeam pe drumul forestier am inteles de ce a insistat amicul meu sa mergem aici; peisajele sunt absolut [...] — vezi review [+18 poze]
Muzeul Țărăncii Române [Dragomirești] / IEUD [MM]

Muzeul tarancii romane - Dragomiresti

Dragomiresti, una din cele mai mari comune ale judetului Maramures, asezata pe cursurile raurilor Iza si Baicu, pe drumul ce leaga Sighetul Marmatiei de Borsa. Muzeul Tarancii Romane (eu i-as zice maramuresene, pt ca toate obiectele sunt specifice zonei), este punctul de atractie al zonei si este ceva unic in Romania. Este deschis intr-o casa taraneasca, din lemn si chirpici, proprietate a unei localnice necasatorite si fara mostenitori, la rugamintea acesteia, dupa moartea ei acum cativa [...] — vezi review [+17 poze]
Pensiunea Iuliana [Ceahlău, NT] 5 / DURĂU

Pensiunea Iuliana

La 5 km de statiunea Durau si 65 km de Bicaz, pe malul lacului de acumulare Izvorul Muntelui, se afla comuna Ceahlau. O comuna obisnuita, dar in acelasi timp cu un mare potential turistic, datorita muntelui Ceahlau, Parcului National Ceahlau, Lacului de Acumulare Izvorul Muntelui, Manastirea Durau, etc... Comuna este mai putin cunoscuta, fiind in apropiere statiunea Durau, care dispune de mai multe pensiuni si hoteluri. In comuna insa recomand cu caldura pensiunea doamnei Iuliana. Este [...] — vezi review [+18 poze]
Mănăstirea Turnu [Călimănești] / RÂMNICU VÂLCEA

Manastirea Turnu din judetul Vilcea

Mănăstirea Turnu se află aşezată pe malul stâng al Oltului la aproximativ 2 km de ctitoria lui Mircea cel Bătrân, Mănăstirea Cozia, pe teritoriul oraşului staţiune Călimăneşti, in comuna Muereasca, la circa 25 km de Ramnicu Vilcea. Denumirea îi este dată de la un turn aflat pe stânca numită "Piscul lui Teofil", turn construit de legiunile romane din Castrul Arutela în secolul al II-lea. Iniţial, s-a numit "Schitul de după turn", apoi "Schitul Turnu" şi în cele din [...] — vezi review [+24 poze]
Descoperă Poiana Mărului / POIANA MĂRULUI [CS]

Zona de odihna si drumetii

Am facut un circuit cu masina de 14 zile prin mai multe zone. Ne-am oprit aici pentru 3 zile, era prima data cind vizitam locurile. Am stat la pensiunea CEI TREI MOROSENI unde am gasit confort si dotari ca in vest, mincarea buna si portiile mari fata de alte restaurante. Este o zona buna pentru odihna si ozonare. Pacat ca locuim departe si ajungem mai [...] — vezi review
Cu mocănița pe Valea Vaserului / VIŞEU

Valea Vaserului - Colt de rai

Daca nu ati ajuns inca pe Valea Vaserului, nu uitati sa includeti aceasta zona in planurile de vacanta viitoare. In aceasta zona spectaculoasa prin salbaticia ei, am ajuns in vara lui 2008, inainte de inundatiile de atunci. Raul Vaser strabate Muntii Maramuresului formand o vale extraordinara, de a lungul careia, pe o distanta de aprox 40 km, te poti plimba cu mocanita, trenul cu locomotiva cu abur. Punctul de plecare este orasul Viseul de Sus. Am facut un popas de o zi si o noapte la [...] — vezi review [+14 poze]
Camping Eti 1 / BORSEC

Camping Eti - ideal pentru relaxare

Acest camping mi-a fost recomandat de un coleg de servici; nu mai fusesem niciodata cu cortul sau intr-un camping la casute, asa ca am privit cu neincredere ideea. Totusi, la sfirsitul unui concediu aflindu-ma in zona, am zis: "hai sa incerc" (am cumparat on cort de 50 de lei)... si acolo am ramas 8 zile. Popasul se afla in borsecul de sus, departe de centrul statiunii si de drumurile publice, in mijlocul naturii, deci este liniste, aer curat si un peisaj de poveste. Campingul consta din [...] — vezi review [+25 poze]
Salina Tîrgu Ocna / TÎRGU OCNA [BC]

Salina Tirgul Ocna

Salina se afla in orasul Tirgu Ocna, pe frumoasa vale a Trotusului, in judetul Bacau, accesul rutier facindu-se pe DN12A. Principalul domeniu de activitate il constitue desigur extractia, prepararea si comercializarea sarii, dar in paralel se desfasoara si sevicii de turism. Inainte de a intra in mina am vizitat micul muzeu de la intrare, muzeu ce consta in fel de fel de obiecte confectionate din sare (la care nu m-as fi gindit niciodata), cit si bucati se sare in stare naturala, [...] — vezi review [+17 poze]
La pas prin Cheile Turzii / TURDA [CJ]

Cheile Turzii – frumoase, salbatice, eterne

Prima data am fost aici in 2001, cand eram insarcinata (2 luni) cu primul meu copil. Veneam cu sotul meu de la Oradea si fiindca aveam la dispozitie ceva timp, ne-am hotarat sa mergem in Chei. Frumusetea tulburatoare a acestor locuri ne-a facut sa revenim aici in fiecare an, impreuna cu fiica noastra, inca decand ea avea un an si jumatate. Se coboara o panta abrupta cu masina, multi turisti renunta si coboara pe jos, lasand masina in parcarea semiamenajata de sus, de la strada. Jos se [...] — vezi review [+20 poze]
Cetatea Slimnicului Stolzenburg [Slimnic] / SLIMNIC / ȘEICA [SB]

Cetatea Slimnic

Pe DN14, la 17 km de Sibiu, se afla localitatea Slimnic, o comuna ce adaposteste unul din cele mai importante obiective turistice din judetul Sibiu: Cetatea taraneasca de la Slimnic, cunoscuta si sub denumirea de Cetatea Stolzenburg. De la DN 14 pina la cetate, care este situata pe un deal, sunt doar citeva sute de metri, ce pot fi parcursi lejer pe jos, dar pentru cei care vor totusi sa ajunga cu masina pina sus, vestea buna e ca se poate, vestea rea e ca-si rup masina-n doua. Odata ajunsi [...] — vezi review [+31 poze]