Impresii și recomandări [10168 / 10507]

Afișate impresii [101671 - 101680]
Descoperă Tîrgu Mureș / TÎRGU MUREȘ

Târgu Mureș, pentru prima dată

Am fost o singură dată în acest oraș, care mi s-a părut a fi curat, frumos, civilizat, nu la fel de impresionant ca Brașovul dar destul de frumos. Am vizitat puțin centrul, și am rămas surprins de drumurile bune, de calitatea pasajelor pietonale și de câteva clădiri. Ardealul e zona mea preferată din țară și drept urmare, îmi plac cam toate orașele de [...] — vezi review [+4 poze]
Castelul Reginei Maria de România / BALCIC

Domeniul Reginei Maria - un colt de lume familiar romanilor

Poate ca singura atractie turistica “mai “importanta din Balchik o reprezinta domeniul fostei Regine Maria a Romaniei, despre care ghizii bulgari nu pomenesc mai nimic. Ei spun doar ca a fost al Reginei Maria, dar a carei Regine Maria? That’s the question! In fine… Trec peste micile carcoteli specifice mie si merg direct la subiect. Accesul in domeniu se poate face prin 2 locuri: dinspre plaja, mica de altfel dar despre asta cu alta ocazie sau dinspre orasul statiune, mai exact [...] — vezi review [+17 poze]
Unde mâncăm în Olimp? / NEPTUN / OLIMP
  • de: susu [07.09.11]

La cherhana- Popasul Pescarului un loc pentru gurmanzi si nu numai

Tocmai am vazut un review postat despre aceasta locatie si mi-am amintit ca nu am scris si eu doua vorbe chiar daca a trecut ceva vreme de atunci... Am fost cazati la Hotel Cocor din Neptun si auzind numai de bine despre aceasta locatie a trebuit s-o onoram cu prezenta. Localul este situat chiar pe plaja, aproape de Olimp. Toata lumea care vine aici cu masina este nevoita sa treaca o cale ferata deci necesita atentie mai ales daca sunteti cu pitici. Este un loc superb mai ales pentru plaja [...] — vezi review [+15 poze]
Cornelia De Luxe 5 / BELEK

Frumos

Buna, stiu ca poate scriu cam tarziu dar cel mai bine e ca oamenii sa stie la ce sa se astepte. E un hotel frumos dar nu impresionant insa ca servicii merita toti banii. Personalul foarte atent, comenzile veneau foarte repede ceea ce ne-a uimit, insa un minus ar fii ca nu se vorbeste engleza. Hotelul plin de turisti rusi putini romani. mancarea foarte variata, dulciurile o bunatate, restaurantele a-la cart cam micute dar interesante, nu am ajuns decat la cel mediteranian si barbeque pentru [...] — vezi review [+5 poze]
Cleopatra Palace Resort [Playa De Las Americas] 4 / TENERIFE

Placut

Sejurul a fost placut. Multe optiuni pentru excursii (platite) >vulcanul El Teide, Loro Park etc Serviciile si masa au fost mediocre. - - - - - Nota webmaster Completari aduse ulterior prin ecou: Mediocru inseamna ca dimineata aveau bufet rece (restaurantul destul de mic si inghesuit) cu o gama limitata de mancaruri> iaurturi, branzeturi de vreo 3 feluri, mezeluri la fel, cereale, legume> rosii si castraveti, daca imi amintesc bine, cam scumpe la vedere legumele. Ceai si cafea, [...] — vezi review [+5 poze]
El Hana Hannibal Palace Hotel 4 / EL KANTAOUI
  • de: lizika [21.07.11]

Amintiri din Port-el-Kantaoui

Am fost la acest hotel in anul 2008 timp de o saptamana si am fost multumita de tot (pretul a fost unul foarte convenabil. 350 euro / pers. cu toate taxele si demipensiune). Atuul numarul 1 ar fi, dupa mine, amplasarea hotelului, la 2 pasi de portul de iahturi din statiune, unde era incantator sa te plimbi seara. Plaja este cu nisip fin. Am ales excursia la Tunis-Cartagina-Sidi bou Said, care a fost super. Se da si o masa de pranz in pret. Acum vad ca hotelul Hannibal este mai scump in [...] — vezi review [+4 poze]
Spice Hotel & Spa 5 / BELEK

Un hotel interesant

De cum am intrat in acest hotel am ramas impresionata de arhitectura. Aveai impresia ca esti intr-un basm gen Aladin in care predomina auriul si catifeaua. Referitor la Aladin te puteau filma contra cost pe un covoras care se misca si la sfarsit iti dadeau un dvd cu tine plutind pe deasupra hotelului si peste cele mai interesante locuri din Antalya. Este o amintire frumoasa! La capitolul camera mi-a placut patul care era gen baldachin si nu mi-a placut faptul ca nu aveau mocheta in camere. [...] — vezi review
Susesi DeLuxe & Spa Hotel 5 / BELEK

Super hotel

Am fost la peste 10 hoteluri de 5* din Turcia si acesta mi-a placut cel mai mult. Noi am fost in anul deschiderii lui si am fost impresionati in primul rand de mancare, foarte buna si foarte diversificata. Uneori imi era greu sa ma hotarasc ce sa mananc. Imi placea si faptul ca aveau la restaurant (la cina) seri tematice (seara pescareasca, turceasca etc) cu decoruri si tinuta de rigoare. Un alt lucru care mi-a placut a fost servirea inclusiv la piscina. Noi am fost in luna de miere si [...] — vezi review [+6 poze]
Vraja Mării Hotel 2 / EFORIE NORD
  • de: theo63 [23.06.11]

Vraja Marii asa cum am cunoscut-o eu!

Am fost in Eforie Nord doi ani la rand (2007-2008) si am fost cazat de fiecare data la Vraja Marii. Impresiile mele inglobeaza cele doua sejururi pentru ca nu au fost mari difrente intre cei doi ani. Locatia ca si amplasare este ceva de vis. Foarte aproape de plaja, cam 15-20 metrii pana la apa! , ceva mai retrasa in zona linistita a statiunii, parcare proprie foarte incapatoare dar din pacate nu am vazut sa fie pazita. Pentru persoanele cu copii foarte mici camerele de la parter ofereau [...] — vezi review [+10 poze]
Russalka Holiday Village 3 / RUSALKA
  • de: babaul [22.06.11]

Merge si nu prea

As vrea sa incep prin a il felicita pe Radyx pentru articolul exceptional. M-am gandit insa sa postez un articol separat pentru a va impartasi cateva experiente similare petrecute acolo. Am fost acolo in 2008, intr-un teambuilding, asa ca nu ma pot pronunta cu privire la raportul calitate/pret. Postez abia acum pentru ca sunt utilizator al acestui site de data recenta. Cazarea s-a desfasurat repede, iar apoi ne-au dus la camere cu niste masinute electrice. Acolo a fost prima faza [...] — vezi review