Impresii și recomandări [10175 / 10490]

Afișate impresii [101741 - 101750]
Utopia World Hotel [Mahmutlar] 5 / ALANYA

Se poate si mai bine

PLUSURI : - Un hotel minunat, ca amplasament nu stiu daca mai exista un asemenea hotel in Turcia, este pe un deal de unde ai o priveliste extraordinara (vezi marea, dealurile si toata Alanya). - Hotelul este construit in 2007, camerele sunt mari si sunt super ok, aerul conditionat functioneaza destul de bine, curatenia in camere acceptabila - In restaurantul principal era destula mancare, la cele a la carte nu am ajuns - Piscinele f curate si destul de mari (2 ext si 1 int), aqua parcul [...] — vezi review [+5 poze]
Silberhorn Hotel 3 / LAUTERBRUNNEN

Panorama de neuitat

Un hotel foarte curat si linistit, chiar daca este peste drum de gara, in centrul orasului, cu o frumoasa cascada langa el... Personal respectuos si servirea de calitate, noi am fost foarte multumiti... Fiecare camera are loc de parcare in curtea hotelului, fara [...] — vezi review [+6 poze]
Niko Paradise Hotel [Platamonas] 3 / NEI PORI / PLATAMONAS
  • IULIE, 2008
  • de: doina [23.03.09]

Un concediu liniştit, frumos, elegant si ieftin

Mi-a placut mult acest hotel, zona si mai ales patronii care sunt de mare incredere, nu-tzi dau tzeapa, nu te mint si fac tot posibilul sa te simti EXTRAORDINAR. Cu siguranta ma voi mai intoarce acolo. Camerele sunt curate, piscina super, decorul super, barul administrat de Stelios, fiul lui Niko (patronul), itzi ofera niste coktailuri nemaipomenite, cum nu cred ca voi mai bea pe undeva. Mancarea este indestulatoare. Statiunea este draguta si linistita, plaja libera si destul de lata, iar [...] — vezi review
Kustur Club Holiday Village Hotel 5 / KUSADASI

BEST + drum Kusadasi neaglomerat!!!

Kustur Club Holliday Village e o destinatie linistita ideala pentru o familie cu sau fara copii. DRUMUL: am fost 2 familii (pentru Bulgaria in special) (familia noastra a fost 2 adulti peste 40 ani si o fata 12 ani). Am ales un drum aproape necunoscut, eram singuri pe drum, GPS-ul nici nu stia unde ne aflam, iar in vama cu Turcia am stat in jur de 1h. Varianta noastra a fost (de la iesirea din tara): Giurgiu - Ruse - Razgrad - Targoviste - Omurtag - Elhovo - Lesovo =vama Turcia - autostrada [...] — vezi review
Aquapark Aquaticum Debrecen / DEBRECEN

O experienta foarte placuta

Aici e chiar super! Bazinele sunt foarte ingenios construite si sunt potrivite pentru toate virstele (inclusiv pentru bebelusi - cu apa calda). Se face reducere la pretul biletului pentru straini (trebuie sa prezentati un act de identitate sau pasaport) si se plateste la final, la [...] — vezi review [+1 poze]
Aquapark Gyoparosfurdo Oroshaza / OROSHAZA

Corvus Aqua

Noi mergem acolo in fiecare vara cel putin 2 weekend-uri. Exista un hotel de 4 stele chiar langa aquapark, Corvus aqua se numeste si e senzational. Singurul lucru nasol e ca dupa ora 10 nu mai ai ce sa faci. Toate barurile si restaurantele din jur se inchid. Dar pt 2 zile de relaxare e locul [...] — vezi review
Satul de vacanţă Brăduleţ 3 / CURTEA DE ARGEŞ

O altfel de vacanta

Ce sa va spun? O altfel de vacanta. [...] — vezi review [+22 poze]
Top Studios 2 / VOURVOUROU [Sithonia]
  • IULIE, 2008
  • de: zozo [06.03.09]

Top Studios Vourvourou

Am fost in 2008, iulie la Top studios, aflat chiar linga plaja renumita Karidi! Atentie, sunt 2 corpuri de cladiri! Cel din fata are si o pizerie, este foarte zgomotos si mirosurile patrund in camere. Am stat doar o noapte aici, aerul conditionat nu functiona mai deloc. A doua zi ne-am mutat in cladirea din spate, noua, data in folosinta in 2008. Mai scump cu 10 euro pe noapte, dar a meritat. Aici totul a fost super - ac, bucatarie, camera mare, terasa mare, tv, curatenie. Atentie sa [...] — vezi review [+6 poze]
Gypsophila Club Marine (ex Amara) HV-1 [Beldibi] 5 / KEMER

O oaza de verdeata intre munte si mare

il recomand in mod deosebit familiilor cu copii pentru ca: au 3 piscine pe diferite adancimi, au 3 tobogane cu apa, au barul linga plaja de unde copii (cat si adultii) pot sa serveasca diverse bauturi naturale, ceaiuri etc. practic in timpul zilei nu prea stii de copii. Noi am fost 3 familii si pot spune ca ne-am simtit excelent. Minusuri: in apa marii mult pietris, la cazare daca nu te certi putin cu ei nu gasesti camere alaturate. Plusuri f. multe: camere curate si intretinute [...] — vezi review [+3 poze]
Iberostar Belisaire 4 / YASMINE-HAMMAMET

Merita incercat

Si eu m-am intors cu o impresie placuta dupa sejurul la acest hotel. Singurul lucru pe care nu l-am agreat in Tunisia este disperarea comerciantilor de a te face sa iei ceva de la ei. Desi multi se plingeau de Turcia, comparativ, acolo sint super de [...] — vezi review