Impresii și recomandări [10173 / 10497]

Afișate impresii [101721 - 101730]
Papillon Zeugma Relaxury Hotel 5 / BELEK

Experienta placuta

Un hotel de 5* UAI adevarat; cu toate conditiile bune. Mincarea OK, cu seri tematice (black & White, turceasca, italiana) ; disco pentru copii si apoi programe artsitice. Din pacate erau foarte multi rusi si multe din programe erau in ruseste: chiar si animatorii erau rusi. In rest multumiti de [...] — vezi review [+1 poze]
Economat Hotel 3 / SINAIA

Un hotel invechit

Si eu am fost cazata de cateva ori la Hotelul Economat. Prima data am optat pentru un apartament, fiind 4 adulti, am crezut ca e canapea extensibila, dar nu era... Dormitorul era mare, spatioas, patul urias si foarte confortabil. La intrare in apartament era un mic living format dintr-o masa cu scaune si o canapea. Camerele sunt mai putin confortabile, mai mici, eu recomand apartamentul. Totusi, trebuie retinut ca e un hotel vechi in care nu prea s-a investit, adica aerul, desi [...] — vezi review
Descoperă Tîrgu Jiu și împrejurimile / TÎRGU JIU
  • de: Costi [25.01.10]

O plimbare la Târgu Jiu

Pentru că urma să plecăm în Franţa, unde ne planificasem şi o vizită la atelierul lui Brâncuşi, ne-am gândit să facem "încălzirea", cu o vizită în oraşul din România, care-i găzduieşte cele mai reprezentative opere de artă (Brâncuşi s-a născut la Hobiţa, un sat situat la vreo 15 km vest deTîrgu Jiu). Am plecat din Piteşti pe E81, până la Râmnicu Vâlcea, apoi pe DN67, până la Târgu Jiu, în total aproximativ 175 km, care se parcurg cu uşurinţă în două ore [...] — vezi review [+23 poze]
Pantokrator Hotel [Barbati] 3 / IPSOS
  • de: Alb [25.01.10]

Barbati- hotel Pantokrator o panorama minunata

Lafteris pantazis - Skopia Recomand tututor hotelul Pantokrator, din localitatea Barbati, desi are 3 stele. Este situat pe coasta de est, hotelul este construit in trepte si are o panorama de vis catre mare, catre Grecia continentala si catre Albania. Statiunea Barbati este mica, cocheta, are plaja cu pietricele iar apa este limpede. Recomand acest hotel si aceasta statiune cuplurilor ptr ca este foarte romantic. De asemenea, recomand sa achizitionati camerele de hotel superior, chiar daca [...] — vezi review [+35 poze]
Impact G Hotel 3 / COSTINEȘTI
  • de: ada477 [23.01.10]

Un hotel la care nu ma mai duc niciodata

Am fost in vara 2008 la acest hotel impreuna cu niste prieteni la acest hotel. Am ajuns dimineata... bucurie mare!... am fost cazati imediat, la etajul 3 (am urcat pe scari - hotelul nu are lift, desi are 3 stele), am ajuns in camera ne-am despachetat bagajele si cand eram gata a sosit receptionera care ne-a rugat sa strangem tot si sa coboram la receptie pt ca nu trebuia sa ne dea acele camere. Erau rezervate de "d-na patroana" pentru altcineva. Am strans tot, am coborat bagajele (tot pe [...] — vezi review [+3 poze]
Florida Hotel 3 / MAMAIA

Mi-a placut

Am ajuns "in Florida":) tot cu ocazia unor cursuri de perfectionare (traiasca serviciul de resurse umane!! ) in 2008 si indraznesc sa spun ca mi-a placut (comparativ cu Bavaria Blu, unde am nimerit in 2009, nici nu se compara). 1. Camera la etajul 3, vedere partiala pe lac, aer conditionat, o baie bine amenajata, curatenie, balcon, prosoape schimbate zilnic (fara pete si alte ate...) schimbata si lenjeria de pat... am avut minibar in camera cu apa plata... chiar am fost multumita. 2. cand [...] — vezi review [+3 poze]
Vacanța în Halkidiki / #EXCURSII și CĂLĂTORII

Hai-hui prin Paradisul secret - Halkidiki

Muzica greceasca Pentru ca am citit acum un review despre Sithonia, m-au invadat cu varf si indesat amintirile (ah, ticaloasele, nu ma lasa nici acum la inceput de saptamana) despre acest loc dar nu numai. Si, deci, iarasi sunt in Grecia... de data aceasta, in Halkidiki. (chiar daca afara totul este alb, ninge ca-n povesti si totul e de cel mai frumos vis de iarna... in Bucuresti)... Halkidiki!... Halkidiki!!!... cum va suna acest cuvant? ! Eu cand l-am auzit prima data, mi-a dat impresia [...] — vezi review [+29 poze]
Descoperă zona Voineasa / VOINEASA / VALEA LOTRULUI

Merita să fie vizitata statiunea si doar atat

Am fost doar in vizita. Sincer nu prea ai ce face la Voineasa, dar pt relaxare cateva zile cred că [...] — vezi review [+11 poze]
Mânăstirea Corbii de Piatră [Corbi] / NUCȘOARA [AG]
  • de: Costi [13.01.10]

Corbii de Piatră, o mănăstire săpată în stâncă [Corbi, AG]

Într-una din zilele călduroase de iulie ale anului 2008, am decis să ne mai răcorim un pic şi am plecat mai spre munte. Am ales valea Râului Doamnei, în zona Nucşoara. Este o zonă foarte frumoasă, care păstrează încă suficientă sălbăticie şi naturaleţe, pentru că nu este încă decât foarte puţin exploatată turistic. Am plecat din Piteşti spre Câmpulung, pe DN3/E574. După vreo 10 km, după ce am trecut de Mioveni (nu prin Mioveni, pe lângă), pe acel drum mult [...] — vezi review [+14 poze]
Vila Plaja Azur 3 / EFORIE NORD

Plaja Azur - cine vrea, reuseste

Ma aflam pe litoralul romanesc ca un adevarat patriot. Cazarea o aveam in Tuzla si la plaja mergeam in Eforie Nord. Faceam drumul asta de doua ori, cu pauza de pranz. Eram satul de plaja din Eforie nord unde era muzica proasta 95%, galagie, mizerie, personaje colorate, diferenta fata de alte statiuni nefiind semnificativa. Vazusem din mersul masinii un panou cu reclama la plaja privata Azur, dar la inceput nu i-am acordat mare atentie. A doua zi mi-am spus ca nu am ce pierde, nu poate fi mai [...] — vezi review