• RUBRICĂ de CĂLĂTORIE

Descoperă zona Gura Teghii - Valea Bâscăi / GURA TEGHII [BZ]

• CLASIF. OFICIALĂ:
  • TOTAL REVIEW(s): 11 din care: 3 VECHI (DE ARHIVAT)
  • MEDIA NOTELOR acordate de TURIȘTI: 9.97
    9.97
  • GRAD RECOMANDARE: 100.00%
  • INFO ON WEB: N/A

Descoperă zona Gura Teghii - Valea Bâscăi / GURA TEGHII [BZ] - impresii și recomandări

• Grad satisf.:
    • AUGUST, 2020
    • trimis de: olteanul2010 PARTENER — în 26.04.21

Drumetie pe Tigva

Asa cum am scris mai demult avem o mica casa de vacanta in GuraTeghii. Zona este in prezent in dezvoltare, apar in fiecare an pensiuni noi. Mai ales sambata vad turisti care se plimba pe jos pe soseaua asfaltatafara sa cunoasca foarte mult farmecul zonei. Acest traseu a fost descoperit de fiul meu cred in 2007 care l-a denumit " La cascade". Traseul incepe din dreptul podului suspendat din dreptul satului Ionasti si este marcat cu un indicator albastru pe care scrie Tigva. Daca sunteti [...] — vezi review [+25 poze]
    • AUGUST, 2019
    • trimis de: olteanul2010 PARTENER — în 20.04.20

Excursie pe Basca Mica

Nu stiu daca mai trebuie sa mentionez ca am o mica cabana (casa de vacanta) din lemn la iesirea din satul Gura Teghii spre Varlaam din 2016. Spre bucuria mea zona a cunoscut o dezvoltare continua in ultimi ani iar numarul turistilor care doresc un mini-sejur rustic intr-o zona cu poluare redusa a crescut simtitor. Scriu aceste randuri pentru ei ca o sugestie pentru cunoasterea zonei. Cabana noastra este amplasata pe drumul principal denumit Calea Penteleu si mai ales sambata vad grupuri de [...] — vezi review [+24 poze]
    • AUGUST, 2019
    • trimis de: olteanul2010 PARTENER — în 18.08.19

Vârful Penteleu - simbolul zonei

Cu 1772 m Vârful Penteleu este cel mai înalt vârf din Munții Buzăului dar creează senzația că are cel puțin 2000 m. Vârful este celebru datorita cașcavalul ce ii poarta numele, care este o legenda. În prezent stâncile din zona produc doar caș de oaie (dulce sau sărat) și urda. Din 2007 a fost declarat site natural pentru conservarea bio diversității și ocupă o suprafață de 11000ha. În jurul anului 2010 a fost retrocedat Academiei Române împreună cu alți versanți [...] — vezi review [+22 poze]
    • IULIE, 2019
    • trimis de: Floryn81 AUGUSTUS — în 24.07.19

La plimbare prin Gura Teghii și prin împrejurimi; trasee turistice și posibilități de cazareMG

Anul acesta am ajuns de două ori la Gura Teghii, una dintre comunele aflate în zona de munte a județului Buzău. Am făcut o primă vizită acolo (de câteva ore) în luna martie, profitând de o zi frumoasă la început de primăvară. Ne-a plăcut zona, motiv pentru care ne-am propus să ne întoarcem, iar acest lucru s-a întâmplat pe la începutul lunii iulie. Gura Teghii este cea mai întinsă comună din județul Buzău, iar accesul către sate se realizează pe DJ 203K până în [...] — vezi review [+45 poze]
    • SEPTEMBRIE, 2018
    • trimis de: olteanul2010 PARTENER — în 07.10.18

Varful Giurgiu — Fratia Neamului Romanesc

Am fost la sfarsitul lunii septembrie la mica noastra cabana din Gura Teghii. Pentru ca anul acesta am schimbat automobilul am dorit sa urcam pe un varf din zona astfel ca noul SUV 4x4 sa isi justifice investitia. Doream sa mergem pe varful Penteleu dar in urma discutilor cu prieteni localnici am inteles ca exista riscul sa nu ajung cu un Ford Kuga datorita santurilor mari din anumite portiuni ale drumului, Cred ca nu am mai fost pe Penteleu din 2010 si imi este dor de simbolul zonei. Tot ei [...] — vezi review [+22 poze]
    • IULIE, 2014
    • trimis de: F2A1C PREMIUM — în 03.08.14

2014 - Update Gura Teghii - Varlaam

Zona avind deja un fan in persoana lui dmb_ro, care a si scris articole de prezentare si cazare (vezi impresii, vezi impresii), eu o sa fac doar un update cu ce mai e nou. Poze de anul trecut, de la confluenta Bîsca Mică cu Bîsca Mare si Poiana cu Rugi puteti vedea aici De precizat inca de la inceput, drumul dintre Nehoiasu si Furtunesti e la fel de paradit ca anul trecut, acum doi ani si-acum 10. Probabil de la facerea lumii. Cu ce ocazie anul asta? voiam sa ne dam in barci. De [...] — vezi review [+18 poze]
    • MAI, 2012
    • trimis de: olteanul2010 PARTENER — în 02.05.12

Gura Teghii va asteapta

Am ajuns in Gura Teghii in 2005 cand cautam o casa de vacanta. Dupa cautari nereusite in nordul judetului Arges un tanar prieten ma orientat catre aceasta zona si m-a asigurat ca voi gasi un rau de munte, multa stanca si brazi amestecati cu foioase. Am cumparat mica cabana in 2006. Gura Teghii este o comuna de munte situata in nordul judetului Buzau, pe valea raului Basca, la poalele Penteleului. Accesul se face din DN 10, Buzau -Brasov, la iesirea din orasul Nehoiul. Distanta din Bucuresti [...] — vezi review [+23 poze]
    • AUGUST, 2011
    • trimis de: dmb_ro GOLD — în 05.11.13

Recomandări Gura TeghiiMG

Iniţial, articolul avea o altă formă, dar am renunţat la ea pentru ceva mai succint. M-am gândit că poate există doritori care chiar vor să cunoască la pas Penteleul, şi nu numai. Voi încerca o prezentare a zonei Buzăului, de la Vulcanii Noroioşi până la Gura Teghii, chiar şi barajul de la Siriu. Am observat că sunt deja prezentări deloc succinte ale diferitelor obiective, drept pentru care nu voi stărui asupra lor, iar articolul se va prezenta ca un diferite atracţii locale [...] — vezi review [+45 poze]
    • trimis de: amota PREMIUM — în 26.12.10

Lacul Siriu; pensiuni in zona Gura Teghii

O alta excursie superba de care am avut parte in aceasta zona atat de frumoasa, a constat intr-o plimbare pe marginea unui izvor, pana la cateva lacuri despre care auzisem ca au peste. Drumul este mirific. Se urca pe o carare pe langa un izvor cu apa limpede, izvor ce si-a sapat calea printre stanci abrupte, ajungandu-se la o poiana ce se intinde cat vezi cu ochii. Practic este un platou la inaltime, de unde se vad muntii impaduriti din jur. Mergand pe acest platou se ajunge la un lac plin [...] — vezi review [+30 poze]
    • trimis de: amota PREMIUM — în 26.12.10
    • VIZUALIZĂRI: 2045

O aventura in natura - Gura Teghii

In acest frumos colt de rai, numit Gura Teghii, am petrecut cateva saptamani de adevarata relaxare. Dimineata ieseam afara sa vedem cum apare soarele de dupa culmea muntelui. In secunda doi dupa ce apaream in cadrul usii, catelul vecinului alerga in disperare spre noi. Urmau clipe de joaca si de fente cat mai bine realizate pentru ca labutele lui erau pline de roua diminetii. In fiecare zi ma uitam la frumusetea florilor de camp care impanzeau terenul, la frunzulitele pomilor saditi in [...] — vezi review [+5 poze]
    • trimis de: amota PREMIUM — în 09.12.10

Descopera un colt din Romania - Gura Teghii - Valea Bascai

In urma cu trei ani am primit si onorat invitatia unor prieteni de a petrece o saptamana intr-o zona mai putin cunoscuta a Romaniei. De atunci, in fiecare vara astept cu nerabdare sa mergem in acest loc minunat, la adapost de caldurile toride ale verii, de praful strazilor bucurestene, incercand sa salvez cateva mii sau sute de neuroni ce mor in fiecare zi cand stau in traffic. La limita judetului Buzau, la poalele varfului Penteleu, pe valea Bascai, se afla o localitate inca netocita de [...] — vezi review [+16 poze]
    PT PROPRIETARI: RĂSPUNDE acestui review
  • Aifostacolo — Descoperă zona Gura Teghii - Valea Bâscăi? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [1 - 11] din total 11 impresii Descoperă zona Gura Teghii - Valea Bâscăi