Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 30 / 2024

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
AZ 208 Pentru o noapte a fost bine la Hotel Perla - Perla Hotel » SLĂNIC MOLDOVA
IULIE, 2024
Aveam nevoie de o noapte de cazare pentru plimbarea noastră la Slănic Moldova și am vrut neapărat la acest hotel... pentru că am rămas cu impresia că este \"cel mai cel din Slănic Moldova\" după întâlnirea AFA din 2017... și am avut noroc! Am rezervat telefonic o cameră cu pat matrimonial și balcon pentru o noapte, cu plata la sosire... 690 lei cu demipensiune. Asta este oferta [...] — citește
29 24.07.24 ANILU 25.200 285
AZ 209 Lupta cu Codul Roșu. Mișcarea de rezistență de la Cheile Bicazului și insurecția de la Lacul Roșu. Victoria de la Lacul Bicaz
IULIE, 2024
Vă spuneam, acum ceva timp,   despre cum a decurs lupta mea cu Codul Roșu de la Mamaia- Nord și că am învins. Ei, în viață să știți că un inamic învins este bun când devine neputincios.   Că, ce să vezi, io, la Mamaia Nord am bătut-o pe Caniculă, dar, în marea-mi bunătate sufletească nu am strivit-o ci, am lăsat-o, așa, să mai respire. Și, ce să vezi, ea și-a [...] — citește
26 22.07.24 Yersinia Pestis 22.500 490
PAARLa poale de munte – Pensiunea Cheile Brăiței - Pensiunea Cheile Braitei [Lupeni] » STRAJA [HD]
IULIE, 2024
În această vară călduroasă ne-am întors pentru câteva zile la poale de munte, pe Valea Jiului. Am regăsit peisaje naturale minunate, răcoare și ploi binefăcătoare, obiective interesante mâncare bună. Am ocolit aglomerata Valea Prahovei și închisa (parțial) Vale a Oltului și am mers pe pitorescul Defileu al Jiului, pe drumuri de calitate bună, în general. Am ales o unitate de [...] — citește
22 24.07.24 tata123 🔱 27.900 198
Bretania - „must see” macar o data in viata
IUNIE, 2024
Fiind nou aici am decis a impartasesc experienta mea din Bretania (iunie 2024) si de ce cred ca ar trebui vazuta cel putin o data in viata. La final va las si costurile defalcate ale vacantei in lei/euro. Suntem pasionati de Marea Franta si de istoria ei, asa ca... here we are: Am ales la final de mai sa plecam in iunie in Bretania, dar... ce sa vezi?! Pas des vols... Fara zboruri directe. Am [...] — citește
20 24.07.24 toni.andrei 18.000 392
PAARComplex Omnia - Apartamente in regim hotelier » HUȘI
AUGUST, 2023
În interes profesional, am stat în Huși două zile, anul trecut, în august. Cazarea a fost stabilită de organizatorii evenimentului la care am participat și mi-a fost decontată. Ei bine, gazdele au decis excelent; evident, localnicii au cele mai bune informații. A fost o experiență plăcută, iar dacă drumurile mă vor aduce din nou prin Huși, probabil voi alege același loc, de data [...] — citește
18 23.07.24 adso 23.400 206
La Svolta, sau prima vizită la un restaurant italian
IULIE, 2024
Prima impresie cu un restaurant italian a avut loc în comuna Cologno Al Serio. Acolo am avut și un loc de cazare excelent, articolul se poate citi aici :vezi impresii am avut și restaurant dar prima vizită a fost la aceasta pe care o descriu acum. Restaurantul La Svolta este unul elegant dar și util asigurând servicii de masă clienților care vin de la parcul industrial din apropiere. Pe [...] — citește
18 23.07.24 AZE 16.200 154
PAARBest Western Plus Hotel Bern - Best Western Plus Hotel » BERNA
AUGUST, 2023
Am povestit vezi impresii motivul pentru care, acum 11 luni :), a fost nevoie să căutăm o cazare în Berna. De fapt, cazarea am căutat-o acum 15 luni, imediat după ce am cumpărat biletele la concert. Am început prin a ne îngrozi de prețurile pe care le vedeam pe Booking sau pe unde am mai umblat: în centru, totul sărea de 200 de euro, în timp ce la marginea orașului nu erau cu mult [...] — citește
17 24.07.24 adso 22.100 315
PAAROrient Galați - Un Hotel Cochet La Marginea Dunării - Orient Hotel » GALAȚI
IULIE, 2024
Pentru prima noapte de cazare dintr-un mic circuit prin România, am ales orașul Galați. Asta pentru că deși am colindat aproape prin toată țara, zona aceasta (Brăila-Galați) rămăsese teritoriu necunoscut. Cum drumul nostru spre cazarea principală din Rădăuți, mergea cumva prin Moldova, am făcut un ocol și am dormit o noapte în Galați. Rezervarea a fost efectuată prin [...] — citește
16 22.07.24 ⭐ValentinB_88⭐ 20.800 300
A doua oara la Melia Sunny Beach - Melia Sunny Beach Resort (ex Iberostar) » SUNNY BEACH [Slanchev Briag]
IULIE, 2024
In luna ianuarie cautand o oferta dupa bugetul nostru pentru vacanta de vara si fiind foarte nehotarati ce sa alegem, socrii mei au venit cu propunerea sa mergem la Melia Sunny Beach unde am mai fost si acum 3 ani si ne-a placut. De obicei nu ma intorc in acelasi loc, imi place sa vad si alt hotel, dar ei au vrut sa ne faca cadou aceasta vacanta si am acceptat, normal☺️. Ca sa platim mai [...] — citește
16 22.07.24 deeutza 14.400 479
Descoperind România - Drumuri pitorești
IULIE, 2024
Îmi place să explorez România, să descopăr zone noi, drumuri pe care nu am trecut niciodată, obiective inedite de tot felul, sate și orașe – mai mici sau mai mari. Revăd cu plăcere locuri pitorești, observ schimbările survenite la intervale de 5-10-15 ani, amenajări turistice noi sau instituții muzeale refăcute ori nou înființate (private sau de stat). Acum, în era [...] — citește
15 26.07.24 tata123 🔱 13.500 163
Hotel Cosmos din Eforie Sud și marea - Cosmos Hotel » EFORIE SUD
IULIE, 2024
Obiectivul meu principal era nămolul lacului Techirghiol. Prima ezitare a fost între Eforie Nord, Eforie Sud și Techirghiol. O dată ce am optat pentru Eforie Sud, pe care am socotit-o mai puțin aglomerată decât vecina sa nordică și mai frumos situată, chiar pe Țărmul Mării Negre decât stațiunea lacustră, am început să studiez hotelurile pentru a rezerva. M-am bazat, ca de [...] — citește
15 24.07.24 BristenaBrad 13.500 296
PAARO vacanță în sunetul valurilor - Terrace Beach Hotel [Kumkoy] » SIDE
IULIE, 2024
Terrace Beach este cu siguranță un hotel care poate fi considerat printre cele mai bune din Side. Distanța de la aeroport o parcurgeți într-o oră, cu bine cunoscuta oprire (pentru turiștii care știu) la magazinele turcești cu de toate! Terrace ne-a impresionat plăcut din prima zi cu o intrare frumoasă și un hol răcoritor și elegant. La recepție, zâmbete de bun venit, iar camera am [...] — citește
12 24.07.24 laura mihaela 15.600 379
PAARO vacanta relaxanta la Kremlin Palace - Asteria Kremlin Palace Hotel (ex WOW) » LARA-KUNDU
IULIE, 2024
Buna ziua, Anul acesta am ales Asteria Kremlin, plecare din Timsioara, cu avionul, la ora 13. Drumul a fost normal. Pana la hotel am facut in jur de 30 min, doar ca am mai pierdut 45 de minute in parcarea aeroportului, pentru ca nu erau toti turistii ajunsi la autocar. Aici a fost touroperatorul cam slab pregatit, nu am avut ghid, doar soferul care vorbea turca. Ajunsi la hotel, am mai pierdut [...] — citește
12 22.07.24 nemesisTM 12.100 339
Bine dar pas. - Lonicera Resort & Spa [Avasalar] » ALANYA
IULIE, 2024
Bine dar nu aș mai reveni. O să încep cu părțile bune: grădina frumoasă, aranjată spațiu mare cu multă verdeață, tobogane, jocuri, sală mare de conferințe, camerele spațioase, sala de mese mare, piscine multe și curate. Apa mării foarte curată și caldă. Intrare lină în apă. Înghețata bună, plăcinte, șaorma, bune. Părțile minus: curățenia se face de mântuială, [...] — citește
12 26.07.24 viorance 9.000 144
Se poate mai bine - Vonresort Golden Coast [Colakli] » SIDE
IULIE, 2024
Per ansamblu a fost un sejur cat de cat ok dar nu as reveni la acest hotel si nici nu l-as recomanda. Camera relativ mica, nu pot trece două persoane una pe lângă cealaltă fara sa se împiedice una de alta. Mobila învechită, stricată pe alocuri. Baia înghesuită, abia au loc două persoane. WC-ul murdar, chederul de la duș deslipit in partea de jos a geamului, usa de la baie ruptă. [...] — citește
9 26.07.24 mirela.k 7.200 136
Grădina soarelui și a pizzei din Praid / Restaurant complex Sun Garden » PRAID [HR]
IULIE, 2024
O zonă intens turistică, localitatea Praid trebuie să ofere și restaurante și locuri pentru a servi masa. După o căutare pe google, ne-am decis pentru Sun Garden Pizzerie, ușor de găsit, la drumul principal. Se coboară niște scări spre zona amenajată cu câteva mese și scaunele albe imaculate, plus umbrelele atât de necesare pe perioada verii, spre malul unui râu. Comanda a fost [...] — citește
9 24.07.24 FrancescaClara 6.300 171
PAARConcediu fără bronz dar cu kg în plus! - Best Jacaranda Hotel [Costa Adeje] » TENERIFE
IULIE, 2024
Asteptam de 4 ani sa mergem în Tenerife. Când a început pandemia, tocmai ne cumpărasem bilete pt Tenerife. În 2021 le-am schimbat pt Delta Dunării :)) Zborul lung, de 6 ore, iti da o senzație de disconfort încă de la începutul sejurului. Am fost în perioada 1-8 iulie și am fost puțin surprinși când la aterizare ni s-a spus ca în Tenerife Sud sunt 26 de grade și bate vântul (în [...] — citește
8 24.07.24 selenap 6.900 172
Groaznic, hotel de nici două stele - Mediterraneo Hotel » HERSONISSOS
IULIE, 2024
Un hotel de nici doua stele. Dezastru total, sub orice critica, murdar, tot mobilierul învechit, crăpături pe pereți, furnici în cameră mizerie pe aleile dintre clădiri. Mâncarea nu e diversificată dar e bună, dimineața se repetă aceleași feluri, la barurile de la piscină și lobybar băuturile erau de puține feluri foarte slabe calitativ și pe deasupra doar un singur pahar de [...] — citește
8 23.07.24 danyel1979 5.400 183
PAARO vacanță frumoasă - Ela Excellence Resort » BELEK
IULIE, 2024
Am ajuns la hotel în jurul orei 11.30. Ne-a întâmpinat un tânăr foarte amabil, care ne-a invitat sa luam loc pe canapea, care ne-a comandat băuturi și ne-a luat pașapoartele pentru a efectua formalitățile de cazare. Nu am avut deloc contact direct cu cei de la recepție. Ne-a informat ca deocamdată camera nu este gata și ne-a însoțit către un restaurant deschis 24/7 pentru a mânca [...] — citește
7 26.07.24 Raluk0207 9.100 175
Nesperat de bine la Hotel Comandor - Comandor Hotel » MAMAIA
IULIE, 2024
O surpriză plăcută, după 12 ani în care nu am mai călcat prin Mamaia și după ce mi-am încălcat hotărârea din 2012 de a nu mai călca vreodată pe acolo dar... never say never. Sincer, dacă nu ar fi fost porcăria imensă de anul ăsta din sudul litoralului cu extinderea plajelor în plin sezon (pe care am constatat-o de Rusalii, dar asta e altă poveste), m-aș fi ținut de [...] — citește
7 26.07.24 cod_gabriel 6.300 208
296 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].