Akti Musson Hotel / PARALIA KATERINI

#10
în KATERINI
  • CLASIF. OFICIALĂ:
  • TOTAL REVIEW(s): 55 [din care: 1 — evaluare] » 36 VECHI (DE ARHIVAT)
  • MEDIA NOTELOR acordate de TURIȘTI: 7.93

• SEPTEMBRIE, 2011
    • trimis de: butterfly JUNIOR — în 30.08.12

Acceptabil

Am fost si noi cazati la acest hotel in sept 2011. Dupa cum am mai citit review-uri pe aici, pot si eu sa afirm faptul ca raportul calitate-pret isi spune cuvantul. Hotelul nu este tocmai nou dar nici foarte vechi, mobilierul fiind pe stil nou, dar deloc ingrijit. In poze arata mai bine, dar pe viu e altceva. Este amplasat f aproape de plaja si oricum statiunea nu este foarte mare deci se ajunge la taverne si la magazine f usor. Tin sa mentionez ca am fost cazati la etajul intai cu vedere in [...] — vezi review [+36 poze]
    • SEPTEMBRIE, 2011
    • trimis de: ariaana UCENIC — în 07.12.11

Vorbe goale

buna... anul acest am fost in concediu in paarlia katerini. vreau sa va spun ca fost o alegere de moment. din momentul in care mi_am facut rezervarea tuturor celor care le ziceam ca merg acolo imi spuneau cat de proasta a fost alegerea mea, ca sunt plin de romani, ca este o statiune galagioasa si asa mai deparete. dupa care am intrat pe diferite saituri sa vad comenturile si parerile despre hotel... groasnice toate... a venit si ziua plecari inima era in mine ca un puric. intradevar drumul [...] — vezi review
    • trimis de: Simonique88 UCENIC — în 01.08.12

Evitati!!!

Din pacate am ales si eu aceasta destinatie, insa am ajuns sa regret pret de cateva luni, in primul rand hotelul are 2* jumatate, conform hartiei care o veti gasi pe usa fiecarei camere, in al doilea rand, peretii sunt plini de sange de tantari striviti probabil cu pernele de pe pat, deoarece doar asa pot gasi o explicatie pentru acestea, lenjeria f murdara, desi se presupunea spalata era plina de pete, e o infectie in acele camere; in al treilea rand, angajatii sunt foarte neprietenosi si nu [...] — vezi review
    • trimis de: gabi_tza_ro UCENIC — în 01.10.11

Un hotel nesatisfacator

. Noi am plecat printr-o agentie nefiindu-ne explicat ca biletele sunt luate de la o alta agentie cunoscuta datorita problemelor care le au. oferta last minute. Am aflat la primirea vaucherelor. Desi am citit si aici si pe alte site-uri ca acest hotel are servicii destul de nesatisfacatoare am zis totusi ca fiecare are parerea lui. Ca sa nu o mai lungim: - am ajuns dupa 17 ore, viteza autocarului a fost de croaziera adica in jur la 70 km/ora, cazarea se face in jur de ora 16.00 deci am [...] — vezi review
    • trimis de: pem2627 UCENIC — în 09.08.11

Pareri pro si contra

Tocmai m-am intors de doua zile din Paralia si am citit fel de fel de comentarii legate de Akti Musson... In mare parte sunt adevarate. Curatenia lasa de dorit lipseau prosoape, lipseau cearceafuri, schimbarea lenjeriilor se facea o data la 3 zile... si si atunci doar cand le spuneam noi menajerelor (care spre norocul nostru erau romance). Mancarea a fost cam saracacioasa, dimineata era exact acelasi meniu, iar seara era un pic mai diversificat dar foarte sarac... Piscina este foarte mica [...] — vezi review
    • trimis de: corinaoprean JUNIOR — în 27.10.09

Dezamagire

Am ajuns, am primit camera si CULMEA: 1-nu se facuse curatenie dupa cei care plecasera (lenjerie neschimbata, praf, baie mizerabila, etc). Am fost informati ca se va face pana spre seara, cand ne-am intors de la plaja inca nu se terminase. 2. pe la ora 11, 30 cand am vrut sa dormim... eu nu aveam cu ce sa ma acopar (cearcaf). Am mers la receptie si au zis ca se rezolva. Am stat pana la ora 1 noaptea si nu a mai venit nimeni. Am mers din nou si CULMEA: nu se poate rezolva deoarece nu au, [...] — vezi review
    • REVIEW [FĂRĂ NOTE*] — vezi, în articol, motivele
    • trimis de: mariaaam UCENIC — în 30.08.09

Serviciile legate de curăţenie lasă de dorit

Hotelul arată bine şi la exterior, şi în interior. Două obiecţii am avut: Cazarea a fost... fără prosoape, care erau spălate, cică, şi nu s-au uscat încă. Le-am primit a 2-a zi, dimineaţă. În 12 zile, cât am stat acolo, în a 11 zi am fost întrebaţi dacă să ne schimbe prosoapele. Lenjeria nu a fost schimbată deloc. Curăţenia se făcea în intervalul orar 13-16, când, în general, lumea era în cameră şi se odihnea. A doua obiecţie... micul dejun, care zilnic, dar [...] — vezi review [+5 poze]
    • trimis de: reddogforever* UCENIC — în 04.08.09

Paralia cu [o agentie controversata]

Impresia mea este ca cei care au postat aici au fost ghinionisti. Doar ce am revenit de la Paralia si chiar m-am simtit bine. Hotelul Akti Musson nu arata chiar de 4 stele dar este ok (curatenie se face zilnic). Nu prea am timp sa detailez dar impresia generala a fost: OK. Poate o sa revin. Sejurul a fost organizat de o agentie [CONTROVERSATA], care in ciuda celor gasite pe net despre ea, a fost absolut [...] — vezi review [+2 poze]
    • IUNIE, 2007
    • trimis de: varcus UCENIC — în 23.06.09

Evitati paralia katerini

IN AFARA DE METEORA SI ACROPOLE TOTUL A FOST NASPA, Hotelu asta daca era pe litoralul nostru mai mult de 2 stelute nu primea, la patru stele sa platesti aerul conditionat cu 4 euro/zi acu 2 ani io zic ca-i cam mult, sa nu vorbim de curatenia precara care se facea in camere (o data/sapt), sau ca prosoapele nu au fost schimbate, sau ca plaja era plina cu mucuri de tigara si mare plina cu alge Grecii sunt niste libidinosi ordinari:)). ------ urmatoarea portiune a fost scrisa separat si [...] — vezi review [+4 poze]