Akti Musson Hotel / PARALIA KATERINI

#10
în KATERINI
  • CLASIF. OFICIALĂ:
  • TOTAL REVIEW(s): 55 [din care: 1 — evaluare] » 36 VECHI (DE ARHIVAT)
  • MEDIA NOTELOR acordate de TURIȘTI: 7.93

• IULIE, 2013
    • trimis de: AlyMC JUNIOR — în 09.07.13

Pareri "la cald" Akti Musson

Buna ziua all! M-am intors de 2 zile din Grecia de la acest hotel, asa ca pot sa va impartasesc impresii reale, cu bune si cu rele! Precizez din start ca am dat 440 euro pe sapte nopti cazare cu regim masa demipensiune, 2 adulti si un copil de 9 ani. De ce asa putin? Pentru ca am platit inca din decembrie 2012 si am beneficiat de reducerea turbo early booking, care este de 40% din pretul de baza. In fapt, 240 euro a fost transportul pentru 3 persoane (3x80 euro) si raman 200 euro pentru [...] — vezi review
    • IUNIE, 2013
    • trimis de: CRADGE* UCENIC — în 05.09.13

Un concediu frumos in Grecia

Am fost in concediu in GRECIA, si anul acesta, am stat tot la acelas hotel din Paralia KATERINI, hotel AKTI MUSSON. Pot spune ca este unul dintre cele mai frumoase si curate hoteluri din Paralia, are personal foarte amabil, camerele sunt curate si marii, fata de alte hoteluri sau vile din Paralia. Are de asemenea si piscina care este foarte curata si poti sta pe sezlonguri. Am avut si demi pensiune la acest hotel, mancarea a fost foarte buna. Felicitarile mele pentru personalul [...] — vezi review
    • trimis de: laura tatu UCENIC — în 12.09.12

Dragut, civilizat, raport calitate-pret, JUST!

Nu pot sa cred ca, daca esti de buna credinta, nu-ti place la Akti Musson. Am facut vacante in multe locuri, in multe tari, dar intotdeauna am revenit cu drag in Paralia, la Akti Musson. Am mers cu autocarele firmei si nu am avut de ce sa ma plang, desi am doi copii, iar cu copiii e mai greu la asa un drum lung... Oameni buni, inainte sa ne plangem ca soferii nu deschid toaleta autocarului, haideti sa ne gandim ca asta ar fi un dezastru pentru nasul nostru. Nu e mai civilizat sa opreasca la 3-4 [...] — vezi review
    • trimis de: balintk JUNIOR — în 08.09.12

Este OK!

La sfarsitul lunii august am petrecut si noi 7 nopti in acest hotel. Am citit mai mult rele despre acest hotel, dar biletul a fost achitat nu am mai avut ce face. In pret a fost inclus si drumul deci nu aveam ce astepta de la acest hotel. Am ajuns la orele 13,00 si imediat am fost cazati in camera. Noi am achitat o camera cu 3 locuri. Camera noastra a fost cu patru paturi, a fost mai mare cu vedere spre strada, dotata cu un frigider care nu prea a functionat, o noptiera, dulapuri mari si o [...] — vezi review
    • trimis de: mocanudonald* SILVER — în 03.09.12

Fugiti. Evitati AKTI SI [*******]

HOTIE, INSELACIUNE, EVAZIUNE FISCALA, NESIMTIRE, DISCRIMINARE Am achizitionat o vacanta in grecia din Sibiu, de la agentia [****** ] -este interzisa mentionarea agentiilor de turism - webmaster 26, care o consideram firma serioasa. Nu ni s-a spus ca de fapt ei sunt doar intermediari si ca firma organizatoare este [********]. Banuiala noastra a intervenit inca dinaintea plecarii, deorece ora plecarii era foarte secreta si nimeni nun e spunea cu ce firma vom face deplasarea si ca ne vor informa [...] — vezi review [+9 poze]
    • trimis de: MariaNica JUNIOR — în 28.08.12

Un hotel decent

Am fost pentru prima data in Grecia anul asta cu sotia si copilul si am ales Paralia Katerini, pentru ca era distanta cea mai rezonabila cu masina. Suntem din Bucuresti dar uneori locuim si in Ialomita si am mers cu masina personala prin Bulgaria. Am avut o problema cu GPS-ul in Sofia si ne-a deviat prin oras cam o ora, dar per total am mers bine. In Bulgaria am fost avertizat ca sunt radare, dar am avut noroc - m-a oprit politia o singura data si am scapat ieftin cu un ciubuc de 10 EUR. In [...] — vezi review
    • trimis de: dragos.dutu UCENIC — în 25.08.12

O vacanta care ne-a facut sa revenim

Hotelul Akti Musson este un hotel care mi-a facut o impresie placuta. Camerele au balcon cu masuta si scaune, baie proprie, TV, internet wireless, mini-frigider si sunt aerisite. Camera 102 unde am fost cazati este pe partea cu strada, nu bate soarele tare in ea. Personalul este foarte civilizat, o parte din el vorbeste limba romana. Curatenia s-a facut zilnic, prosoapele si lenjeria s-au schimbat, de asemenea, zilnic. La parterul hotelului este un branch al unei agentii de turism, de [...] — vezi review
    • trimis de: constans2226 UCENIC — în 22.08.12

O vacanta reusita

In august 2012 am petrecut o saptamana super in Grecia, la Hotel Atki Musson. Drumul a fost un pic obositor, am facut 12-13 ore din Bucuresti, cu autocarul, dar un transport civilizat si in deplina siguranta. opririle au fost destul de multe, undeva la 3 ore se facea o paza de 10-15 min. Imediat cum am ajuns am fost cazati. Camera si de altfel, tot hotelul, foarte curat si linistit. Se mai poate investi un pic in hotel, dar este acceptabil, raportat calitate-pret. (apa calda non-stop, aer [...] — vezi review
    NU RECOMANDĂ
    • trimis de: nokia20008 UCENIC — în 18.08.12

Evitati!!!

am fost la acest hotel in luna august 2012 sejur 7 nopti, demipensiune, transport cu auto personal. (cu autocarul din deva s-a facut 25 de ore). vestitul akti musson de care am auzit si bune si rele l-am probat pe pielea mea, e una din cea mai mare gafa pe anu asta, mult asteptatul concediu a fost un esec total care m a costat 590 de euro pt 2 persoana fara transport bani care s au dublat din cauza transportului si strict a mancarii care am fost nevoit sa o mananc din alta parte pentru ca [...] — vezi review [+1 poze]
    • trimis de: Pettite JUNIOR — în 14.08.12

Vacanta Placuta in Paralia Katerini

Hello, In primul rand vreau sa multumesc celor care au scris cate un review (bun sau rau), pentru ca sincer m-a ajutat mult. Dupa ce am cumparat o excursie pentru 7 nopti la acest hotel am inceput sa fac cautari pe internet ca sa aflu mai multe informatii... sincer initial m-am speriat, multe reviewuri nu vorbeau de bine, dar aici pe amfostacolo.ro am gasit mai multe opinii... si bune si mai putin bune. Dupa un drum destul de lung cu autocarul, am ajuns in Paralia Katerini si pot sa va [...] — vezi review [+4 poze]
    • MAI, 2012
    • trimis de: florry JUNIOR — în 28.05.12

Relaxare si distractie

Am cumparat un sejur la Hotel Akti Musson in perioada 11 mai - 20 mai, de pe internet, de la un site de reduceri. Pretul a fost extraordinar, 126 EUR de persoana, pentru 7 nopti cazare, cu mic dejun si cina incluse si transport dus-intors cu autocarul. Pentru ca sunt mare amatoare de deal-uri bune, am cumparat imediat doua cupoane, pentru mine si sotul. Ulterior, am aflat de la ceilalti turisti care cumparasera sejurul de la agentie ca de fapt pretul era acelasi si ca nu facusem eu un deal [...] — vezi review [+1 poze]
    • APRILIE, 2012
    • trimis de: RXI UCENIC — în 14.05.12

Impresie sejur Akti Musson Hotel

M-am hotarat sa plec intr-un sejur singura, destinatia Grecia, acum ramasese sa aleg unde in Grecia?! Am inceput sa intreb prin prieteni care si unde au fost in Grecia si un prieten mi-a povesti de acest Hotel Akti Musson din Paralia Katerini ca a fost cu familia acolo, ca a fost excelent etc etc... si am zis sa incerc... Am contactat Agentia [ de turism despre care nu aveam voie sa scriu nimic aici] si mi-am cumparat un sejur cu autocarul din 27 apr-6 Mai 2012. Vreau sa va zic, ca exact ce [...] — vezi review [+14 poze]
    • APRILIE, 2012
    • trimis de: MarekHE* UCENIC — în 03.05.12

Vacanta de Paste

Am fost la Hotel Akti Musson in Paralia Katerini in vacanta de Paste. Am ales hotelul acesta la recomandarea unor prieteni ai sotiei mele, care au fost acolo vara trecuta si au fost foarte multumiti. Pot spune ca a fost o alegere inspirata, ne-am simtit foarte bine. Hotelul are un design foarte modern si toate facilitatile (cu o exceptie - au avut o problema cu wireless-ul si nu m-am putut conecta la internet, dar sotia mea a fost foarte fericita, pentru ca asa ne-am deconectat total de birou [...] — vezi review
    • DECEMBRIE, 2011
    • trimis de: GabrielaG PRETOR — în 16.01.12

Pareri contradictorii

Dragi cititori, Am vazut pareri contradictorii legate de acest hotel si de excursia pentru Revelion asa ca m-am decis sa scriu si eu un review (am si promis ca o voi face dar din lipsa de timp numai acum am apucat). Am ales sa plec in Grecia de Revelion pentru a avea o vacanta diferita si o petrecere de Revelion mai diferita. A fost prima oara cand am ajuns in Grecia si pot spune ca mi-a placut. Drumul intr-adevar a fost obositor, dar autocarul a fost unul foarte modern, calduros, conditii [...] — vezi review [+2 poze]
    • DECEMBRIE, 2011
    • trimis de: Monnicca JUNIOR — în 06.01.12

Mai bine NU

Anul acesta am ales sa merg in Grecia de Revelion si am gasit oferta celor de la Tramp Travel. Am fost incantata de pretul mic, stiam ca nu trebuie sa ma astept la conditii exceptionale tinand cont de faptul ca nu am platit mult ptr aceasta excursie. M-am uitat la comentariile de pe acest site si am zis totusi sa imi iau inima in dinti si sa vedem cum o iesi. Drumul a fost ok, am mers cu un autocar de 68 de locuri, era unul imens si spre surprinderea mea foarte bine incalzit (o bila alba din [...] — vezi review