Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 18 / 2024

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
Complexul arheologic Qutb, sau prima impresie despre un obiectiv turistic în India
APRILIE, 2024
După un somn iepuresc, că doar vine Paștele :) la Leela Ambience New Delhi vezi impresii, un duș revigorant și un mic dejun și mai revigorant a urmat vizita obiectivelor turistice din New Delhi, acelea descrise în program. Programul nu eu l-am făcut așa că m-am conformat, și așa era destul de condensat și obositor. Reamintesc faptul că am avut parte de un sejur cu excursii, vizite [...] — citește
27 28.04.24 AZE 24.300 216
Gurdwara Bangla Sahib
APRILIE, 2024
În următoarele voi descrie o vizită deosebită într-un templu sikh, foarte interesant, frumos, dar și cu unele aspecte descrise la care trebuie un stomac tare :) Dar mai întâi să descriu ce înseamnă sikhismul, cu ce se mănâncă, etc. Pe scurt despre sikhism Sikhismul este o religie monoteistă din secolul XV. Sikhismul se bazează pe convingerile lui Guru Nank Dev din Punjab, [...] — citește
23 30.04.24 AZE 20.700 157
MGÎntre maur şi creştin, o fascinaţie nemărginită: Granada
IANUARIE, 2024
Cuvânt înainte Mărturisesc că unul dintre motivele care au înclinat balanţa spre Andaluzia, a fost Granada, cu al său complex Alhambra, pare-se, multă vreme, cel mai vizitat obiectiv al Spaniei. Încă din copilărie, de la Teleenciclopedia, îmi rămăseseră în minte frânturi de imagini despre Granada şi, pe atunci, nici  în visele mele cele mai frumoase nu-mi puteam imagina că [...] — citește
22 01.05.24 irinad 19.800 149
Moscheea Tombul - cea mai mare moschee din Bulgaria
APRILIE, 2024
Nu știu de ce mi-am dorit atât de mult să vizitez Moscheea Tombul. Poate pentru faptul că am zărit-o numai de departe în 2018, atunci când am vizitat Shumen și împrejurimile sale, poate pentru că știam că este cea mai mare moschee din Bulgaria și una dintre cele mai mari din Balcani (întrecută doar de Moscheea Selimiye din Edirne - Turcia). Când am descoperit un mic circuit în [...] — citește
22 30.04.24 iulianic 19.800 142
Malaga şi împrejurimi
APRILIE, 2024
Am fost în perioada 07 – 14.04.2024. Voi puncta doar informaţii practice, alte informaţii se găsesc din belşug pe net. Zborul a fost direct, cu Wizz, si a costat 636 lei pt. 2 pers. dus-întors, fără bagaj de cală, bilete cumpărate în octombrie 2023. De la aeroport se poate ajunge în centrul oraşului: - cu autobuzul A (4 euro) care se ia din faţa aeroportului, dar drumul durează [...] — citește
21 29.04.24 DanSta 18.900 378
Hai ca se poate! Steaua de Mare - Aqvatonic Med Spa Hotel (Steaua De Mare) » EFORIE NORD
APRILIE, 2024
Cum ar fi sa mergi la mare in extrasezon? Un weekend, sa iti incarci bateriile? In aprilie? All inclusive? Da, sa vedem daca si in Romania se poate. Dupa mai multe incercari cei de la Aqvatonic Balneo Spa - Steaua de Mare imi raspund pozitiv. Platit online. Confirmat. Adresă: Bulevardul Tudor Vladimirescu 39-43, Eforie Nord [...] — citește
19 30.04.24 fredutza 17.100 223
Cimbru Author Cuisine - o minunată experiență de fine dining în Cluj Napoca
NOIEMBRIE, 2023
Cimbru Author Cuisine – 4,7 pe Google, str. Emil Isac 11 A fost încheierea apoteotică a periplului nostru culinar prin Cluj! Milena îmi povestise de ceva vreme despre conceptul lor special, chiar îi vizitase o dată și venise foarte încântată. Este ceea ce se cheamă restaurant de fine-dining, în mod clar. Este găzduit de o casă veche, destul de mică, au puține mese. Deschid doar [...] — citește
19 30.04.24 crismis 16.650 256
Cea mai relaxantă vacanță! - Tisa Hotel » BĂILE OLĂNEȘTI
APRILIE, 2024
La finalul lunii aprilie, de Florii, ne-am dorit să mergem undeva la bălăceală și relaxare. Am analizat eu mai multe variante și am găsit o ofertă bună la hotelul Tisa din Băile Olănești. Nu mai fusesem cazați niciodată în Băile Olănești, așa că ne-am dorit să vizităm și o stațiune nouă pentru noi, plus hotelul și Aqua Park-ul care sunt foarte atractive. Hotelul Tisa [...] — citește
17 01.05.24 cris1982 14.850 192
Helmut Nussbaumer - Cafe-Restaurant sub cetate
APRILIE, 2024
Liniște și pace pe site-ul AFA; se cunoaște că suntem în plină vacanță de 1 Mai și Paște, unii sunt plecați (după posibilități și interese), mulți sunt ocupați cu treburile specifice sărbătorii. Hai să vă scriu câteva cuvinte despre ce și unde poți mânca în Salzburg, dar mai întâi pe scurt despre un loc simplu, fără pretenții (când voi avea ceva mai mult timp, [...] — citește
16 01.05.24 tata123 🔱 14.400 133
[Apartamente Bucegi] Apartamente complet utilate, în Râșnov - Apartamente regim hotelier » RÂȘNOV
MARTIE, 2024
Intro Pentru că am câștigat unul din cele 2 premii pentru luna ianuarie, aferente concursului 2 weekenduri gratuie pe lună, dar și pentru că doream o nouă ieșire cu familia, am rezervat 2 nopți de cazare la Apartamente Bucegi din localitatea Râșnov. Deși dexteritatea mea este destul de ridicată când vine vorba de cercetarea înainte de a face o rezervare, am întâmpinat mici [...] — citește
15 02.05.24 ⭐ValentinB_88⭐ 13.500 92
Limette Home - str. Plopilor nr 2, aproape de centrul vechi - Apartamente în regim hotelier » SIBIU
AUGUST, 2023
La întoarcerea din sejurul nostru din Maramureș de anul trecut, am avut nevoie de cazare intermediară pe drumul spre casă, motiv pentru care am ales Sibiul, dorindu-ne să vizităm și un pic din Sibiu. Alegerea cazării s-a făcut de pe booking. Am vrut un apartament aproape de centrul vechi al orașului, care să aibă și loc de parcare. Mi-a plăcut poziția acestei case, aproape de zona [...] — citește
13 01.05.24 cris1982 11.700 136
Manăstirea Sfânta Treime din Drăgăneşti Vlaşca
OCTOMBRIE, 2023
Desi în apropiere de Bucureşti, nu am fost niciodată la Drăgăneşti Vlasca, sinceră să fiu cred că nici nu ştiam de ea. Îmi rămăsese din cursul primar făcut acum 80 de ani sintagma ˝Vlaşca şi Teleorman˝. Expresia ˝... başca Vlaşca şi Teleorman˝era destul de folosită şi însemna foloase necuvenite în funcţii publice. În prezent această expresie practic nu se mai [...] — citește
13 01.05.24 Michi 11.700 94
A doua oara in Africa- circuit Tunisia
OCTOMBRIE, 2023
Am fost in circuit in Tunisia in luna octombrie a anului trecut. Pentru a nu repeta experienta din Maroc am ales o agentie de turism mai mica si mai putin cunoscuta, insa cand am ajuns in Tunisia am realizat ca agentia mea cumparase la randul ei pachetul de vacanta de la un touroperator. De data asta, cazarea, masa si transportul au fost net superioare celor din Maroc. Insa au existat alte mici [...] — citește
13 30.04.24 catrinel 11.700 319
PAARLong Beach Mauritius - Un hotel asa cum iti doresti - Long Beach Mauritius [ Belle Mare] » MAURITIUS [INSULA]
MAI, 2024
Salutare, desi am mai fost plecat de la ultimele review-uri abia acum stau pe plaja si ma odihnesc si scriu nou review despre un hotel care ne-a depasit asteptarile. Am luat printr-o agentie 7 nopti cu HB la Long Beach de 5 stele reale zona Belle Mare in Mauritius. Costul hotelul pentru un family room (2 camere vedere mare plus 2 bai) a fost de aproximativ 2800 euro. Pe booking depasea cu brio [...] — citește
11 01.05.24 patrick007 14.300 140
PAARPensiunea Moara cu Noroc B&B - Moara cu Noroc B&B [Mada] » GEOAGIU / GEOAGIU-BĂI
APRILIE, 2024
Nu locul sfințește omul ci omul sfințește locul. Știu, am mai început articole cu acest motto, dar este perfect valabil și aici. Am întrerupt articolele despre India tocmai să vă povestesc despre un colțișor de Rai găsit la noi acasă în România, este musai să aflați despre acesta. Ne aflăm în prag de sărbători, sezonul cald a început, astfel este bine venită o ieșire, [...] — citește
10 02.05.24 AZE 12.300 139
Linistea padurii Hagieni
APRILIE, 2024
Am ajuns in padure pe 28 aprilie dupa o primavara calda si am gasit bujorul de stepa si irisii trecuti, dar suficiente orhidee, liliac si mult verde crud (scumpie, salcam, soc si mojdrean infloriti). Acum 3 ani am prins bujorii infloriti pe langa Atmangea. As vrea sa dau indicatii despre cum se ajunge la intrarea in rezervatie insa am nimerit in padure dinspre satul Hagieni, am ocolit o bariera [...] — citește
10 02.05.24 bianca17 9.000 67
Castelul Ort pe lacul Traunsee
AUGUST, 2023
Ultima zi petrecuta in Austria e prilej de a vizita castelul pe lac, Ort si orasul Steyr, o bijuterie arhitectonica. Vremea nu se dezminte, ramanand la fel de racoroasa si ploioasa, astfel ca, imbracati bine si cu pelerinele de ploaie, am parcat in orasul Gmunden, pentru a vizita Castelul Ort, una dintre cele mai vechi cladiri ale orasului.   Conform legendei, castelul a aparut pentru prima [...] — citește
10 29.04.24 geani anto 9.000 88
Informatii actuale despre Complexul Balnear Cozia. - Cozia Hotel / Complex Cozia [Căciulata] » CĂLIMĂNEŞTI-CĂCIULATA
APRILIE, 2024
Complexul balnear Cozia aprilie 2024. Avand probleme de sanatate, in ciuda reviewrilor descurajante, la recomandarea unor cunostinte am decis sa le acordam lor credit si sa mergem in statiunea Calimanesti -Caciulata. Am rezervat 2 locuri la Complexul Balnear Cozia din oferta de tratament cu pensiune completa pentru 9 nopti, in perioada 18 - 27 aprilie 2024. Am plecat din Brasov joi dimineata pe [...] — citește
10 01.05.24 turistGh 7.650 133
Romanticul oras Steyr
AUGUST, 2023
Ne-am continuat drumul, avand de ales intre Linz si Steyr, optand in cele din urma pentru Steyr, situat la mijlocul Drumului Romantic al Austriei, intre Salzburg si Viena. Am parcat masina langa un parc si la iesirea din acesta am descoperit un memorial dedicat lui Josef Werndl, inventator si producator de arme, care a infiintat Fabrica de pusti austriece. Datorita viziunii aceluiasi Werndl, [...] — citește
9 01.05.24 geani anto 8.100 59
Brielle: Bastionul Libertății Olandeze în Războiul de 80 de Ani
APRILIE, 2024
În vestul Olandei, ascuns între verdeața luxuriantă și apele calme care îmbrățișează zidurile sale vechi, se află Brielle - un orășel care pare desprins din paginile unei cărți de povești.  Acest loc încântător este un mozaic de istorie vie, unde fiecare clădire și fiecare piatră păstrează amintiri ale trecutului glorios. De la fortificațiile sale bine conservate, care [...] — citește
8 02.05.24 alexpetre2004 7.200 69
308 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].