Harta GRECIA - hoteluri, cazări, atracții turistice, locuri de vizitat în zonă

OBIECTIVE pe hartă [dacă nu se văd toate, micșorați scara]

1. EPIR IMPRESII / CAZĂRI / [hartă]
  8. I. zz ALTE INSULE IMPRESII / CAZĂRI

IMPRESII recent adăugate GRECIA

Aetheria Central Apartments, o cazare bună în Rodos

La începutul lunii martie, între 1 și 8 martie, am făcut o vizită în Insula Rodos cazându-ne doar în Orașul Rodos preferând să facem drumeții de o zi, pe uscat cu mașină închiriată, pe mare vase de linie, în această perioadă navele de croazieră nu au început plimbările.   Rodos - Ρόδος pentru greci, insulă și oraș cunoscute încă din antichitate, pe care am dorit de mult să le văd dar mereu au apărut alte destinații, iar Rodosul a tot fost amânat până la [...] — citește
IMPRESII Apartamente regim hotelier / RHODOS TOWN / de mprofeanu, în 20.03.24

O zi de primăvară prin frumoasa Insulă Symi

În perioada 1 – 8 martie am efectuat o excursie pe cont propriu în Insula Rodos, o veche dorință care în sfârșit s-a îndeplinit. Iubitoare de istorie am avut un fix legat de Cavalerii Ioaniți. Am început cu Acra, vezi impresii, a urmat Malta și nu puteam rata Rodos.   S-a scris mult pe site-ul nostru despre această frumoasă insulă, voi spune câte ceva despre ce am văzut eu acolo în extrasezon. În această perioadă este multă liniște, sunt turiști puțini, magazinele, [...] — citește
IMPRESII Croazieră în insula Symi / #EXCURSII și CĂLĂTORII / de mprofeanu, în 20.03.24

Vacanta de Craciun in Xanthi, Grecia

Anul trecut am petrecut o minunata vacanta de Craciun in oraselul Veria din Grecia (vezi impresii). Asa ca am hotarat ca si anul acesta sa mergem pe meleaguri elene, dar de data asta am ales un oras situat mai aproape de granita cu Bulgaria, ca sa ajungem pe lumina, sa nu ne mai prinda intunericul pe drum. M-am uitat pe google maps si am vazut ca Xanthi se afla la mai putin de o ora de granita Makaza. Perfect, mi-am zis, chiar daca nu stiam nimic despre aceasta localitate… Am inceput [...] — citește
IMPRESII Descoperă zona Xanthi / XANTHI / de ilee, în 12.01.24

Un prânz rapid și gustos

Urma să decolăm din Salonic pe la vreo 4 după amiaza, deci ar mai fi fost timp de lălăială pe drumul dinspre Sithonia. Peștera Petralona a ieșit curând din discuție, deoarece era închisă pentru... reabilitare, bănuiesc (de curiozitate, am intrat acum pe Google, unde am remarcat un comentariu foarte recent, deci se pare că între timp s-a deschis; aviz amatorilor). Mai rămâneau ceva plaje, poate rost de-o bălăceală. Plajele doar le-am bifat, rând pe rând – lungi, [...] — citește
IMPRESII Unde mâncăm în zona Perea / Ag Triada? / PERAIA (PEREA) / de crismis, în 27.03.24

Un vis frumos în alb-albastru: hopăind prin Ciclade

„Tu, Doamne, cât de mult albastru ai împrăștiat în jurul Tău pentru ca noi, muritorii, să nu Te putem vedea” . Odysseas Elytis La începutul lui februarie, cu câteva zile înainte de a împlini 71 de ani, Adrian, soțul, prietenul cel mai bun, tatăl copilului meu, însoțitor de nădejde în călătoriile turistice și prin viață m-a părăsit. Mulți ați aflat de moartea lui din postarea de pe Facebook și mi-ați transmis condoleanțe și mesaje de îmbărbătare. N-am [...] — citește
IMPRESII Vacanța în Ciclade / #PRIN INSULELE GRECEȘTI / de Carmen Ion, în 29.03.24
Vezi toate reviews-urile de la GRECIA