Solicitare CMR / ROMÂNIA - = LITORAL =

Trimisă în 14.03.13 11:33
autor krisztikeSR [Sfantu Gheorghe]
» VIZUALIZĂRI: 16417

Mă gândesc să mergem anul acesta şi pe litoralul nostru (deşi mergem şi în Grecia - preferata soţului), că eu sunt îndrăgostită de marea noastră. Ştiu că nu se compară cu celelalte ţări, nu merită etc., dar mie-mi place marea noastră.

În sfârşit, aş vrea să mă ajutaţi cu idei de hoteluri de min. 2 stele cu vedere la mare în Mamaia, Saturn, Venus - staţiunile acestea de preferat, nu avem pretenţii mari, în perioada 10-20 iulie, cu un buget de max. 2000 lei cu micul dejun, 7 zile.

Am mai fost în Jupiter la hotelurile Capitol şi Cometa şi m-a vrăjit priveliştea din balcon şi caut ceva asemănător. Nu mai vrem Jupiter, să schimbăm măcar staţiunea.

Vreau neapărat să văd valurile din balcon, altceva nu contează prea mult.

Mulţumesc.

Răspunsuri

Eduard BanicaSV6r[14.03.13 12:55]

salutare

eu anul acesta merg in mamaia la pensiunea alfa. din ce am citit pe net are referinte foarte bune. nu este in schimb pe malul marii. oricum, vacanta placuta

rubianacirsteaSV2r[14.03.13 13:49]

@krisztike: Buna,

Daca alegi Mamaia, majoritatea hotelurilor iti ofera si vedere la mare, macar partiala.

Poti alege Flora, hotelul lui Mazare, care este ok, anul trecut inca il renovau, arata foarte bine, poti alege Doina (dar nu e atat de frumos, fiindca poti nimeri camere mici si nu o sa iti prea placa) sau Hotel Sulina, care e minunat, dar are 4 etaje si nu stiu sigur daca vezi marea in splendoarea ei. Oricum, ma gandesc ca pentru Sulina poti solicita de la rezervare o camera cum iti doresti.

Ar mai fi Perla, dar e cam departe de plaja, chiar daca vezi marea de la etajele superioare sau un hotel fara prea multe pretentii este Hefaistos.

Desigur, sunt si cele trei hoteluri ramase la fel de pe vremea comunista (adica exact ca atunci, numai ca totul e mai degradat decat atunci pentru ca au trecut peste 20 de ani): Patria, Unirea, National. Depinde ce te avantajeaza.

Sper ca am fost de folos.

patriotuJR3r[14.03.13 13:53]

Buna! Am sa fiu foarte succint: hotel Florica in Venus, recomand pt familisti!

Am stat la parter, dar nu cred sa aiba in vreo locatie vedere la mare! 2 stele, fara posibilitati de mic dejun, dar cateva terase super sunt la 20m. Foarte aproape de plaja, maxim 100m, asta pe bune! P

returile sunt bune, iar partea de statiune unde se afla locatia este cea mai convenabila financiar, va asigur!

Camerele au toate facilitatile, eu am stat in aripa veche, sa zic asa, da' nu am avut probleme, nici cu galagia, cu curatenia sau altele!

Mult succes!

YolandaSE56r[14.03.13 13:56]

Hotel Ovidiu- Mamaia, a stat fratele meu aici in vara trecuta si a fost destul de multumit. Are si aer conditionat pe holurile hotelului! fapt constatat si de mine când i-am facut o vizita (eu eram in Venus - Sunquest).

Hotelul este asezat de-a lungul tarmului astfel ca jumatate din camerele hotelului au vedere la mare.

Ce nu mi-a placut a fost restaurantul de fapt chelneritele ce faceau socoteala pe un caiet si adunau si data zilei, asa ca pe vremuri in loc de bon fiscal ca la Sunquest-Venus.

Micul dejun e tip bufet suedez=OK.

Vacanta placuta, eu anul asta fac turul Europei si nu mai ajung la mare din pacate...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1049 PMA (4 voturi)

mulinitaPM8r[14.03.13 14:19]

@krisztike: Nici nu ştiu cum să încep. Eu n-aş mai da Grecia, pe litoralul românesc, pentru nimic în lume !!!

Dar dacă ţii neapărat să mergi pe litoralul nostru iţi pot recomanda hotel Tomis vezi impresii), noi am mers vreo 3 ani la rând aici (deoarece băiatul meu era mic şi mi-a cam fost frică să ies din ţară).

Hotelul este foarte aproape de plajă (are plajă proprie, cu umbreluţe şi sezlonguri - gratis pentru turiştii cazaţi în hotel).

Te încadrezi foarte bine în buget, deşi cu banii ăştia, mergi liniştită la greci. Poate totuşi te mai gandesti şi vă duceţi de 2 ori în ţara unde-i place soţului). Noi aşa am procedat anul trecut (am vrut, după ce-am venit de aici - vezi impresii să mai mergem un pic şi la marea noastră, dar când am comparat preţurile, am ajuns la concluzia că era mai ieftin la ei decât la noi - am prins o ofertă cu 1100 lei cazare+transport 2 adulti+copil, in mijlocul lunii august şi n-am mai stat pe ganduri - vezi impresii)

Orice alegere vei face, îţi doresc vacanţă plăcuta!

ionut_cJR3r[14.03.13 14:26]

@krisztike:

Desi nu corespunde in intregime cererii tale, eu ti-as recomanda cu mare incredere statiunea Eforie Nord, iar ca hotel, cu incredere ACAPULCO! mai aproape de mare si valuri mai vizibile din balcon n-ai sa gasesti in alta parte! In plus, conditii de cazare si masa extraordinar de bune pentru 3*!

Sejur placut!

alina_dima2003GD8r[14.03.13 14:26]

Saturn - Vila Vraja Marii, conditii deosebite, toate camerele cu vedere la mare, situata chiar pe plaja, camera de la ultimul etaj, cu o terasa superba dar pentru masa ai acces la bucatarie complet utilata dar nu ofera ei masa, curatenie, discretie din parteas proprietarilor,

Mamaia - Hotelurile de pe plaja get Ten Victory, undeva langa Galion, in zona cazino, are camere cu vedere la promenada si camere cu vedere la plaja, de asemenea hotelurile mari intre perla si zona cazino - Flora, Victoria, Doina mic dejun bufet.

Distractie placuta

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

adisilviJR8r[14.03.13 14:42]

@krisztike: Merita hotel Central Mamaia

si in Navodari s-au dezvoltat cateva hoteluri si e mai putin aglomerat.

Ma tenteaza de 2-3ani Golden Tulip Mamaia, dar n-am fost inca, n-am gasit o promotie cat de cat acceptabila;

Merita Majestic Mamaia, dar nu are vedere la mare, nu e chiar pe plaja;

seedsSV3r[14.03.13 14:42]

Buna ziua,

Eu am fost impresionat la Saturn (da, ati citit bine) de hotelul nou renovat Sirena. Este chiar pe plaja. Desi are doar trei stele arata usor de patru stele doar suprafata camerlor privandu-l de o stea in plus. Nu am fost cazat personal acolo, am vizitat doar pe cineva, dar am vazut ca erau multi nemti cazati.

Off: masinile cu nr de inmariculare de Germania si limba vorbita si la receptie si prin restaurant mi-au readus amintirile placute din anii 80.

simionclujSV1r[14.03.13 14:44]

@krisztike: Va recomand cu placere Complexul Mercur Minerva din Mamaia. Aici au o varianta "romaneasca" de all inclusive, camere renovate si o amplasare buna a hotelului intr-o zona linistita din Mamaia.

O alta recomandare sub forma de gluma, este de preferat ca primul sejur sa fie cel din Romania si apoi cel din Grecia ca altfel va fi greu sa fiti multumiti de al nostru litoral.

danmlbSV9r[14.03.13 15:09]

Sa vezi valurile din balcon? Adica te duci la mare ca sa stai in balcon?

Super tare.

Recomand Hotel Malibu 4 stele, Mamaia. Super priveliste si super aproape de mare. Mergi linistita. Acolo chiar poti sta tot sejurul in balcon.

krisztikeSRAUTOR SOL12r[14.03.13 15:51]

Mulţumesc de răspunsurile rapide:

-Eduard: îmi place pensiunea Alfa din ce am văzut, păcat că nu e pe malul mării;

-Rubianacarstea: mulţumesc de recomandări, imi place Sulina dintre cele enumerate, m-am uitat peste toate;

-Patriotu: nu ştiam că Florica e atât de aproape de mare, arată bine şi are un preţ bun. Am văzut că are şi garsoniere care au vedere la mare, dar costă 300 ron pe zi. E de luat în considerare şi acest hotel, mai ales că avem o fetiţă de 5 ani.

-Yolanda: m-am uitat la Ovidiu, nu prea-mi place după recomandări, mă mai uit. Mersi oricum.

-mulinita: Tomis poate e alegerea perfectă pentru noi; mie mi-e frică să mergem în Grecia, căci anul trecut am fost rupţi de oboseală până am ajuns la Katerini şi aş alege ceva mai comod, mai aproape - deşi nu cred că soţul se va împăca cu ideea. Preţurile găsite în Grecia la hoteluri de 4 stele cu DP sunt mai ieftine decât la noi cu MD, asta e adevărul. Dacă n-ar fi drumul acesta lung, n-aş mai avea dubii.

-Ionut: nu ştiu de ce nu-mi place la Eforie, am fost o dată la o vilă acolo, nu-mi place de fapt plaja îngustă... cred că de aceea am gustul amar.

-Adisilvi: mulţumesc de hotel Central, s-a notat pe listă.

-Seeds: m-am gândit şi eu la Sirena, căci Saturn îmi place cel mai mult dintre staţiuni. Dacă l-aţi şi vizitat, atunci îmi dă curaj. Mă gândesc că oferă şi o privelişte superbă.

-Simioncluj: păcat că MercurMinerva are numai AI şi am văzut că are multe păreri proaste, nu ştiu ce să zic.

-danmlb: Nu o să stau la balcon, îţi imaginezi, dar cum am şi un copil mic, nu pot să stau toată ziua pe plajă, pentru că trebuie să se odihnească şi n-o las să se ardă pe plajă. Aşa că dimineaţa şi oricând când ea doarme sau nu ieşim din cauze diferite să pot sta pe balcon şi să văd marea şi atunci. Mulţumesc de sugestie, hotelul arată foarte bine.

urjanclaudiuSECONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA92r[14.03.13 15:52]

Vreau neapărat să văd valurile din balcon, altceva nu contează prea mult.

În Saturn cele mai potrivite hoteluri ar fi Sirena, Balada şi Hora. Toate trei sunt hoteluri-turn şi au o mare parte din camere, cu vedere la mare. Un alt avantaj ar fi că în dreptul acestora şi plaja este mai bună faţă de restul staţiunii. În cazul în care vă răzgândiţi şi nu trebuie ca unitatea să fie obligatoriu hotel, puteţi opta şi pentru vila Vraja Mării, doar că nu veţi mai fi „la înălţime”.

În Venus, pe malul mării ar fi Cleopatra şi Carmen însă tărmul în dreptul acestora nu este chiar unul de admirat. Luând în calcul doar amplasarea, o variantă mai interesantă cred că ar constitui-o Calipso.

În Mamaia, sunt mai multe posibilităţi şi văd că deja aţi primit destule variante. Din punctul meu de vedere cele mai potivite hoteluri ar fi (în ordine) Malibu, Flora, Doina şi Parc.

Acestea ar fi opţiunile în cele trei staţiuni. Alegerea însă trebuie să vă aparţină.

N.B.: urjanclaudiu este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA

krisztikeSRAUTOR SOL12r[14.03.13 16:03]

Malibu din Mamaia depăşeşte totuşi bugetul meu, şi în plus MD se plăteşte deja de copiii peste 5 ani cu 20 ron pe zi şi priveliştea spre mare cu 40 ron pe zi.

dariaiac*SV4r[14.03.13 16:05]

Din cate stiu Carmen din Venus e in renovare, sau cel putin asa era anul trecut.

Dar e vecin Afrodita care are aceeasi pozitie. Noi am stat anul trecut pt 4 zile si corespunde in mare parte stelelor, ca drept raspuns, anul acesta am rezervat deja o saptamana.

Merita, daca alegeti camerele cu vedere la mare, au si o piscina mica dar draguta, in schimb plaja in dreptul hotelului lasa mult de dorit.

Vacanta placuta oriunde ar fi alegerea

krisztikeSRAUTOR SOL12r[14.03.13 16:09]

@urjanclaudiu: Mulţumesc de răspuns, îmi place plaja din Saturn, de aceea am şi ales aceste trei staţiuni, unde intrarea în apă e mai lină şi fără pietre mari şi plaja cu nisip. Mă uit şi la vila sugerată, nu vrem neapărat la înălţime. Calipso e interesant, nici n-am auzit de el până acum. Ce de idei noi şi bune, apreciez.

urjanclaudiuSECONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA92r[14.03.13 16:10]

@dariaiac Într-adevăr, tot sezonul 2012 hotelul Carmen a fost închis pentru renovare însă din câte m-am interesat, planurile erau ca finalizarea lucrărilor şi implicit redeschiderea unităţii să aibă loc la începutul sezonului din acest an.

N.B.: urjanclaudiu este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA

webmaster[14.03.13 16:53]

@dariaiac: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de la Afrodita scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai ocazia ca prin notele și evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinații.

eli11GD6r[14.03.13 19:36]

@krisztike: V-as recomanda Saturn daca vreti o statiune mai linistita, hotelurile Hora Balada sau Sirena, nu am fost cazati acolo dar am vizitat statiunea si plaja si mi-a placut pozitia acestor hoteluri, aratau destul de bine

iar daca doriti mai multa agitatie in Mamaia Golden Tulip, are o priveliste frumoasa spre mare.

Concediu placut.

krisztikeSRAUTOR SOL12r[14.03.13 20:28]

Multumesc eli11, mai mult as alege linistea din Saturn si cred ca Sirena.

adisilviJR8r[14.03.13 20:34]

Rasarit de soare, e minunat si din bacon, e important sa vezi marea din balcon in zorii zilei. Cu efort iesi si pe plaja, dar... sa savurezi o cafea... la rasarit. Cine nu stie farmecul acestui moment comenteaza.

Recomand Mamaia, nu se compara restul statiunilor parerea mea si le-am vizitat. Sunt harti care arata pozitionarea hotelului, cand a fost renovat, lucrurile se schimba de la un la altul.

bobitaSV6r[14.03.13 20:34]

Mergeti neaparat in zona de nord a statiunii, este linistita si mult mai selecta. Lido (vezi impresii) si Ambasador (vezi impresii), sunt hotelurile in care am stat si care sunt exceptionale din punctul meu de vedere. Vederea cea mai spectaculoasa o veti avea din Alcor numai ca, conditiile de cazare sunt foarte proaste. Mult succes!

Anna MariaUC1r[14.03.13 20:56]

Recomand Perla Venusului. este chiar pe plaja, au mancare foarte buna si preturi mici. ideal pentru ce cauti

adri-nicoPR79r[14.03.13 22:48]

@krisztike:

Nu stiu cit e pretul pentru o camera dar ti-as recomanda cu caldura cel mai frumos hotel de pe litoralul romanesc (la care am fost eu). Este Afrodita din Venus. Am scris impresii si am pus poze. Arunca un ochi si vezi daca iti place.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

aurorreSV2r[14.03.13 22:50]

Ti-as recomanda nordul statiunii Mamaia. Noi am stat la hotel Ambasador si am fost multumiti. Si hotelul Lido am vazut ca are preturi mai acceptabile. In Mamaia sunt multe hoteluri cu vedere la mare, trebuie doar sa alegi care se potriveste bugetului tau. Vad ca ai si un copil, as inclina spre pensiunea Alfa unde noi am fost anul trecut (vezi impresii) si ne-am simtit foarte bine, conditii super.

webmaster[14.03.13 23:05]

@aurorre: ne-am bucura să putem citi impresiile tale despre hotelul Ambasador scrise ca articol (review) nou.

papalitoSR43r[15.03.13 08:27]

Buna, eu iti recomand Hotelul Paradiso din Mangalia. Nu este intr-una din statiunile mentionate de tine dar orasul Mangalia este mult mai frumos decat statiunea Venus si Saturn. Eu am stat 7 zile la Paradiso, la etajul 9 si aveam in fiecare zi o imagine superba cu marea.

webmaster[15.03.13 08:43]

@papalito: reiterez rugămintea anterioară:

ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

GABRIEL83JR1r[15.03.13 14:49]

Daca vrei intr-adevar sa simti ca esti la mare, cu valuri, briza plaja iti recomand cu caldura sa te duci la Microcomplexul Delfinul Olimp (google search pt site) Cred ca e cel mai bun daca mai gasesti locuri libere...

webmaster15[15.03.13 16:45]

@GABRIEL83: De ce să gugălească, când chiar pe saitul nostru (parcă eşti şi tu user, nu? ), acest complex are secţiune dedicată aici. Acolo sunt 2 review-uri şi 13 foto ale turiştilor autentici + ai şi saitul oficial

krisztikeSRAUTOR SOL12r[15.03.13 23:30]

Mulţumesc tuturor din nou,

adri-nico: Afrodita chiar arată bine şi ne încadrăm cu bugetul;

papalito: m-am gândit şi la Mangalia, am văzut hotelul Corsa că arată bine;

gabriel: mulţumesc de pont, n-am auzit de acest complex până acum.

geta10PM10r[16.03.13 09:42]

@ionut_c:

Daca ai fost cazat in hotel Acapulco din Eforie Nord imi poti spune cum ii cu zgomotul seara de la discoteca? Am citit pe net ca au si discoteca.

M-as duce cateva zile dar imi este groaza de zgomotul noaptea de la discoteci.

Privelistea din balcon chiar este superb.

Anul trecut am fost in Mamaia la hotel Aurora si doua nopti nu am putut dormi din cauza zgomotului de la o discoteca din apropriere.

Dupa doua zile a trebuit sa ne mutam in alta camera pe partea cealalta a hotelului unde nu se mai auzea muzica.

webmaster26[16.03.13 09:51]

iar noi il rugam pe ionut_c

Daca a fost cazat in hotel Acapulco din Eforie Nord

ne-am bucura să-i putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ar avea ocazia ca prin notele și evaluările proprii să contribuie la o medie mai reprezentativă a acestei destinații.

papalitoSR43r[16.03.13 16:28]

@webmaster: Multumesc pentru reamintire. Sincer, speram sa ajung si anul acesta la Hotel Paradiso si sa scriu impresii recente si proaspete dar se pare ca din motive financiare nu voi ajunge.

papalitoSR43r[16.03.13 16:31]

@krisztike: Intre Hotelul Corso si Paradiso este de ales Paradiso pentru ca este mai bine pozitionat. De la Hotelul Corso trebuie sa cobori foarte multe trepte si cu un copil nu iti recomand, iar micul dejun de la Paradiso este de departe mult mai bun decat la Corso. Parsdiso are restaurant spatios iar hotelul Corso are balcoane numai pe partea cu marea, pe cealalta parte camerele nu au balcon.

davidanaGD8r[17.03.13 18:28]

eu am ales tomis, 7 nopti 3-10 iulie, 2 adulti si 2 copii 5 si 8 ani, 2100 ron cu mic dejun si pat suplimentar, camera cu vedere la mare.

hotelul tomis din mamaia mi s-a parut cea mai buna oferta pret-pareri bune si am studiat mult timp ofertele.

krisztikeSRAUTOR SOL12r[17.03.13 20:56]

Mulţumesc tuturor, încă nu m-am decis de tot, dar dacă mergem la Mamaia, aş alege Tomis, dacă mergem la Saturn, alegem Sirena. Mulţumesc că m-aţi ajutat cu idei şi păreri.

adisilviJR8r[17.03.13 23:38]

ATENTIE!!! Tomis nu cred ca-i renovat si e si-n zona fff aglomerata. Nu se compara cu zona Central - Modern - Perla.

Mergem an de an in Mamaia. Hotelul central are si mic dejun ok si piscina curata, vedere la mare, pret accesibil.

Merita si hotelurile de pe malul marii din Navodari, dar acolo esti izolat, nu ai unde iesi seara decat cu masina pana in Mamaia.

E o parere din experienta, mergem an de an, le-am cam incercat pe toate. Nu mai revin la acest subiect. Alegi ce simti, petrecere buna oricum.

krisztikeSRAUTOR SOL12r[18.03.13 00:03]

Mulţumesc adisilvi, nu ştiam că există o diferenţă atât de mare în Mamaia în ceea ce priveşte aglomeraţia, e bine de ştiut-atunci mă reorientez spre Central în Mamaia.

CrisSE18r[18.03.13 05:15]

@adisilvi, dacă numai crezi şi nu ştii sigur, de ce dezinformezi lumea?

Tomis este un hotel renovat şi arată foarte bine. Nu este în zona aglomerată, este situat aproape de hotelul Iaki. Mai mult, are plajă privată, cu şezlonguri şi umbrelă incluse în preţul cazării. Iar dacă stai la un etaj superior (eu am stat la etajul 3), ai o vedere excelentă spre mare.

Este un hotel pe care eu îl recomand din tot sufletul, atât pentru cazare (camerele deşi micuţe sunt renovate cu mult bun gust), pentru servicii (curăţenie impecabilă) şi nu în ultimul rând pentru plaja privată, care este un lucru mai rar încă pe litoralul românesc.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2450 PMA (4 voturi)

krisztikeSRAUTOR SOL12r[18.03.13 08:50]

M-am uitat după preţuri şi am găsit Central numai cu demipensiune şi costă cam mult. Tomis e mai ieftin cu 1000 ron cu mic dejun, mai bine luăm prânzul-cina altundeva. Plaja privată îl avantajează şi locul de joacă pentru copii.

bobitaSV6r[19.03.13 08:13]

Sa stiti ca din hotelul Tomis nu ve-ti auzi marea, iar camera cu vedere la mare e ceva de genu... marea in mare depertare. Camerele sunt cochete dar foarte mici. Mancarea e foarte buna, insa are un mare dezavantaj, este amplasat langa hotelul Histria care este in paragina si foarte mare aglomeratie in jur. Nu ve-ti auzi valurile marii. Credeti-ma ca stiu ce zic.

GABRIEL83JR1r[19.03.13 09:42]

Personal nu cred ca exista mare sub balcon, zgomot de valuri mai apropiate, etc decat cum este cum am scris si mai sus la Complexul Delfinul Olimp, este doar parerea mea personala,

insa e pacat ca statiunea olimp este destul de parasitadar privind partea buna a lucrurilor daca e parasita inseamna mai multa plaja, mai multa relaxare pentru tine

krisztikeSRAUTOR SOL12r[19.03.13 09:42]

Mulţumesc bobita, nu ştiam că e mai mare distanţa între hotel şi mare - din păcate la multe hoteluri scrie vedere spre mare şi când colo vezi numai 1 cm de mare undeva între copaci.

la Jupiter a fost cel mai frumos până acum-acolo se aude marea şi din pat - Cometa sau capitol de ex.

Nu ştiu oare cum e la Olimp - Belvedere, am văzut că acolo au vedere la mare...

pepsi70roPRCONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA156r[19.03.13 10:20]

Pentru Mamaia îţi recomand Hotelul Tomis sau Hotelul Mercur Minerva Family Club, ambele din Mamaia, însă bugetul trebuie revizuit puţin, perioada aleasă fiind în vârf de sezon.

Dacă totuşi nu poţi devansa datele vacanţei şi nici bugetul nu poate fi upgradat, îţi recomand Hotel Orfeu, aflat în zona de nord a staţiunii, pe plajă. Există facilităţi pentru copii, iar cei până în 7 ani beneficiază de gratuitate dacă nu se solicită pat suplimentar.

Indiferent de alegere, îţi doresc vacanţă frumoasă pe litoralul românesc!

N.B.: pepsi70ro este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

Elsa76GD13r[19.03.13 14:53]

Eu merg la Hotel Malibu din Mamaia, este al 3-lea an consecutiv. Depinde de gust, pe AFA gasesti si pareri pro, dar si pareri contra... este un hotel la intrare in statiune, pe plaja, linistit, de 4****... daca preferi galagia, agitatia, cluburile, nu-l recomand... daca preferi marea, rasaritul, atunci merita sa incerci...

plaja din spatele hotelului este mica, sub forma unui golfulet... in partea stanga, asa cum te uiti cu privirea la mare si hotelul in spatele tau, se gaseste plaja mare, cu lume multa, muzica, etc.

Anul trecut a fost fff aglomerat, au venit foarte multe familii cu copii...

am facut comparatie cu alte hoteluri de 4**** si ofertele lor si pot sa iti spun ca un hotel de 4**** de pe litoralul nostru mi-a oferit pt anul acesta demipensiune cu camera dubla, land view acelasi pret pe care l-am obtinut aici, demipensiune, sea view, apartament...

am facut o lista cu preturi, oferte, citit pareri AFA, si ne-am decis tot aici.

Vacanta placuta!!

krisztikeSRAUTOR SOL12r[19.03.13 19:39]

Gabriel, imi place microcomplexul numai ca mi-e frica ca n-o sa mai gasesc loc pana primesc banii de vacanta.

pepsi70ro: multumesc de propuneri, ma mai gandesc unde sa lasam din buget-poate merita un hotel mai bun.

elsa76: frumos hotelul, putin mai scump totusi, mai caut vedere la mare mai faina, dar multumesc.

gmatasaJR3r[24.03.13 12:20]

M-am uitat la celelalte raspunsuri si nici unul nu a mentionat hotelul Alcor din Mamaia (ziceai ca vrei ceva de 2 stele). Camerele sunt mari, iar hotelul este chiar pe plaja, garantat faci aerosoli de pe balcon diminetata si seara. Situat langa hotelul Vega (care are plaja privata) poti avea parte si de mai multa liniste in conditiile in care la Vega nu se prea inghesuie lumea din cauza preturilor... Iar cei care se inghesuiau odata s-au lamurit: serviciile conteaza (fac diferenta), mai putin marimea si luxul camerelor.

Cand ala de la room service iti vorbeste de zici ca el a pus coada la toate prunele din livada... te lipsesti ca mobila este in nu stiu ce fel nonconformist...

Cam atat, ca ma ambalez prea tare...

krisztikeSRAUTOR SOL12r[24.03.13 13:08]

gmatasa: De fapt, eu am zis sa aiba minim 2 stele, dar multumesc de parere. Alcor totusi are niste preturi mari pentru 2 stele si niste review-uri slabe.

• [49] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

Abonament

• NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos