ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.08.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 21.08.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
1 AD. + 2 COPII -- v: 4-7 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
82.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Romanul tot roman

TIPĂREȘTE

In primul rand vreau sa spun ca nu-i poti multumi pe toti... Trebuie sa fim constienti de lucrul acesta.

Insa exista o parere generala, dupa cum am vazut si alte review-uri, si anume- restaurantul este foarte scump, desi mancarea este foarte buna, (complimente bucatarului pe aceasta cale); inca ceva: la sfarsitul sejurului am comandat la restaurant 2 portii de paste pt. adulti, iar chelnerul ne-a adus portii mici (care erau de copii in zilele anterioare), iar la reclamatia noastra, ne-a explicat ca asta era de fapt gramajul portiei mari, ca atunci cand a sesizat sefa cat pun ei in farfurie... ""si-a pus mainile in cap"". Acum stau si ma intreb oare cum se stabilesc aceste portii? la ochi? sau se cantaresc? Ma mir ca nu ne-a pus sa platim din urma...

- curatenia lasa de dorit in camere (luati exemplul turcilor, unde am vazut ca intra 3 femei odata pentru a face curatenie); eu nu ar fi trebuit sa gasesc praf pe rafturile din dulap la cazare, praf pe tv desi este LCD, trebuie si el sters; pe parcursul sejurului nu a fost frecata cada de dus (eu nu m-am dus cu praf de curatat si carpa dupa mine la hotel de 3 stele). Nu dau vina pe camerista, ci pe cei care cred ca o singura persoana face fata curateniei in camere in timp util...

- un mare minus: nu poti bea o cafea la ora 5-6 dimineata... nu exista nici macar un automat de cafea la receptie, darmite un bar deschis non stop -un alt mare minus: programul piscinei se termina la ora 18... or copii mei se trezeau pe la 16-16.30 si fuga la piscina sa mai prinzi deschis... asa ceva nu se intampla in alte tari... inseamna ca nu se doreste a avea venituri... acolo unde este deschis se face si consumatie... sunt persoane care vor sa faca o baie la 2 noaptea in piscina...

- camera prietenilor nostri avea ceva defect la baie ca mirosea ingrozitor; desi au facut o sesizare, nu s-a intamplat nimic, in alte tari li se schimba camera... trebuie sa ai ceva liber pentru situatii de urgenta...

- de asemenea, ei au primit o camera twin, desi touroperatorul ne-a spus ca se pot uni, nu putea fi facut acest lucru... (eu am avut noroc, am primit matrimoniala)

- despre locurile de joaca nu pot spune decat de bine, iar despre gradinita cu acei oameni deosebiti Oana si Dani (carora le transmitem salutari pe aceasta cale) pot vorbi doar la superlativ.

In incheiere, nu stiu daca patronii, oamenii care au investit in acest hotel pentru a-l face asa cum arata, si anume splendid dpdv al arhitecturii, al aranjamentelor interioare au vreo cunostinta despre ce se intampla la nivelul inferior... si daca au, si nu fac nimic sa se remedieze aceste neajunsuri...

sa nu se mai mire ca turismul romanesc se duce de rapa, ca toti o sa cautam alte destinatii, la costuri mult inferioare, cu servicii mult superioare...


[fb]
---
Trimis de gmatasa in 21.08.12 23:09:11
Validat / Publicat: 22.08.12 06:31:59
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: eforie nord, saturn, mamaia
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3092 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gmatasa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmaster28
    [22.08.12 06:29:55]
    »

    @gmatasa: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    davidana
    [25.08.12 21:25:29]
    »

    ei la faza cu "in alte tari" cred ca ar trebui sa renunti, nu se compara oricum... dar e un hotel apreciat, mie imi pare rau ca nu am mers acolo anul acesta.

    salicris
    [04.09.12 18:41:54]
    »

    Si eu am fost cazat acolo vara asta, restaurantul este foarte scump. O bere de 330 ml costa 10 ron, un gratar 45 ron. O portie de 2 clatite costa 12 ron!

    Se asteapta foarte mult in restaurant pana se onoreaza comanda, sunt vreo 2 ospatari adevarati restul sunt umpluturi pe acolo.

    La cum arata statiunea Venus (adica jalnic), preturile acestui hotel sunt imense. Parca ai fi in Mamaia.

    De curiozitate eu am intrebat a cui este acest hotel si mi s-a spus ca este al unei doamne actionar majoritar la VinCon Vrancea. Este si prin top 300 cred.

    Hotel frumos dar ce folos cand este situat in mizeria de Venus.

    Un colt de rai intr-o groapa de gunoi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [04.09.12 18:45:59]
    »

    @salicris: asteptam impresiile tale de acolo scrise ca review nou. Procedand astfel, ai ocazia ca prin notele si evaluarile proprii sa contribui la o medie mai reprezentativa a acestei destinatii. Daca doresti, copiaza textul de mai sus si reincarca-l - cu eventuale ajustari, completari etc - folosind linkul ADAUGA IMPRESII NOI (vezi imediat mai jos)

    salicris
    [04.09.12 20:59:43]
    »

    @webmaster: as pune comentariile, dar nu am facut poze. Si eu stiu ca fara poze nu prea acceptati. Daca acceptati am sa postez impresiile.

    Admin
    [04.09.12 21:07:04]
    »

    @salicris:

    as pune comentariile, dar nu am facut poze. Si eu stiu ca fara poze nu prea acceptati. Daca acceptati am sa postez impresiile.

    NU exista o asemenea conditie nicaieri in Regulament sau in alta parte. Chiar nu ai observat zecile/sutele de impresii publicate fara poze??

    Solicitam fotografii doar in cazul in care avem suspiciuni certe, dovedibile, referitoare la natura dezinteresata a recomandarilor. Cu alte cuvinte, cand proprietarii (sau concurenta lor!) incearca sa posteze impresii false, dandu-se 'simpli turisti'.

    gmatasaAUTOR REVIEW
    [05.09.12 21:33:54]
    »

    @salicris: da, este al doamnei care detine si actiuni majoritare la fabrica de mezeluri „Meda”...

    Eu nu am nimic cu nimeni, cu atat mai putin cu patronii, caci ei nu stiu (cred) prea multe despre cum merge pe acolo treaba. Administratorul/ directorul cred ca este cel mai in masura sa faca in asa fel sa mearga treaba ok si in acel colt de rai.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    davidana, gmatasa, salicris
    Alte impresii din această RUBRICĂMelodia Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048672914505005 sec
    ecranul dvs: 1 x 1