ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.01.2017
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Iaşi
    ÎNSCRIS: 24.01.17
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    JAN-2017
    DURATA: 2 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    70.00%
    Satisfăcător
    CADRUL NATURAL:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    67.50%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 35 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 3 MIN

    Hotel Bradul - Vatra Dornei

    TIPĂREȘTE

    Am fost la Vatra Dornei un weekend în luna ianuarie 2017 şi ne-am cazat la hotel Bradul.

    Hotelul nu a dus lipsa de turişti, fiind destul de aglomerat; este foarte bine poziţionat, în centrul staţiunii şi foarte aproape de pârtia Parc precum şi de frumosul parc al oraşului.

    Camerele sunt curate, un pic cam înghesuite, patul matrimonial este destul de mic şi el, nefiind suficient pentru 2 adulţi şi un copil mic, dar până la urmă am încăput. Camera are şi balcon iar priveliştea este frumoasă.

    Lifturile hotelului au fost destul de solicitate şi mergeau cam greoi, se mai şi blocau şi uneori am fost nevoiţi să folosim şi scările (hotelul are 6 etaje).

    Micul dejun a fost în regim bufet suedez, mâncarea a fost bună, variată şi suficientă. Am avut acces şi la piscină, jacuzzi şi saună.

    Piscina nu este foarte mare iar adâncimea maximă atinsă este cred pe la 1,40. Temperatura apei în piscină a fost potrivită în sensul că nu a fost nevoie de un timp foarte mare de acomodare cu temperatura apei. Jacuzzi nu a fost funcţional, o pompă fiind defectă iar sauna a fost în regulă. Hotelul fiind aglomerat şi piscina a fost destul de aglomerată, au fost şi mulţi copii şi unii chiar săreau în piscină de pe margine.

    Doamna de la recepţia piscinei ne-a informat de la bun început că jacuzzi este defect dar a făcut ulterior şi o confuzie spunându-i soţului că nu avem acces şi la saună, când pe biletul primit de la recepţia hotelului scria clar acces piscină, jacuzzi, saună.

    Intr-o noapte a fost gălăgie în hotel, un grup de turişti cazaţi în mai multe camere s-au adunat într-o cameră, ţineau uşa camerei deschisă şi râdeau zgomotos, chiar ne-am trezit din somn.

    Un incident neplăcut a fost la decazare când au fost numărate prosoapele şi pentru că un prosop mare era lipsă ni s-a cerut o garanţie de 60 lei. Din păcate nu am fost inspiraţi ca la recepţia camerei să verificăm numărul de prosoape din cameră. Am aştepat să se deschidă piscina la ora 12 pentru a verifica dacă prosopul a fost uitat acolo şi deşi era un prosop disponibil la piscină doamna de acolo a spus că este din gestiunea lor. Nu am mai insistat foarte mult pe acest subiect cu prosopul, pentru ca nici noi nu ne-am gândit să verificăm în permanenţă ce avem şi ce nu avem în cameră, achitasem deja prosopul şi am plecat dezamăgiţi de felul în care a fost abordată decazarea şi clienţii ca potenţiali amatori de lucruri aflate în inventarul hotelului.

    Ofer o notă bună pentru poziţionarea hotelului dar o notă destul de mică pentru personal şi relaţionarea cu clienţii. Hotelul fiind destul de aglomerat nu s-a acordat o atenţie prea mare felului în care sunt trataţi clienţii, pentru că oricum sunt suficienţi.


    [fb]
    ---
    Trimis de Monica P* in 24.01.17 12:02:19
    Validat / Publicat: 24.01.17 14:46:27
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VATRA DORNEI. A mai fost în/la: Sovata, Baile 1 Mai, Baile Herculane, Baile Tusnad, Brasov, Ocna Sibiului etc.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 4219 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Monica P*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10800 PMA (din 17 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 35.26 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [24.01.17 14:46:08]
    »

    @Monica P: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 37&ridAnt=75975

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂBradul Călimani Complex Hotelier:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044126987457275 sec
    ecranul dvs: 1 x 1