--- ? ---

ÎNSCRIS/Ă ÎN: 03.08.11 VIZUALIZĂRI: 4967

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 24 total

Notă: Mai jos sunt afișate doar cele mai recente 20 din total 24 impresii -- pentru a le consulta pe TOATE, click aici:

SBBine, dar nu mai vin!

SCRIS ÎN: 10.09.21 10:10
RUBRICA: Topola Skies Resort & Aquapark [Topola]
SATISFACȚIE: 82.00%
Aug-2021De câțiva ani mă uitam la acest resort dar de fiecare dată a apărut altceva mai interesant. Iată că anul acesta, din cauza pandemiei, am ales din nou Bulgaria și Topola Skies. Resortul se află la aproximativ 40 de km de Vama Veche, pe coama unui deal, la circa 5-6 km de orășelul [...] + 17 poze citește

O vacanta corecta!

SCRIS ÎN: 14.07.21 15:01
RUBRICA: Gulliver Delta Resort
SATISFACȚIE: 83.75%
Jul-2021In primul rând aș vrea să fac o precizare: în ultimii doi ani, acest site, AFA, care m-a ghidat în alegerea multor vacanțe reușite, a fost invadat de o pleiadă de forumiști/așa zis turiști care își descarcă frustrările, își rezolvă conflictele cu proprietarii de pensiuni sau [...] + 7 poze citește

Minivacanță de pandemie - neașteptat de bine

SCRIS ÎN: 20.08.20 15:27
RUBRICA: Rina Sinaia Hotel
SATISFACȚIE: 94.00%
Aug-2020Având în vedere că mai aveam ceva de așteptat până la vacanța propriu-zisă ce va fi în Bulgaria (revenim la dragostea dintâi după ceva ani...), am decis să mergem la începutul lunii august câteva zile la munte pentru o mică relaxare. Am ales Sinaia pentru că nu fusesem niciodată [...] citește

SBPiramidele... pe repede înainte

SCRIS ÎN: 05.09.19 14:19
RUBRICA: Opționale cu plecare din regiunea Hurghada
SATISFACȚIE: 70.00%
Aug-2019Să ajungi în Egipt și să nu vezi piramidele este o blasfemie. Ce mai, ai trăit degeaba! Ziceam cu aroganță înainte de plecarea spre Egipt. Acum, din scaunul biroului de acasă, nu știu dacă aș mai recomanda cuiva experiența. E pentru nervi tari și pentru cei rezistenți la [...] + 23 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

Sentido Palace - răsfăț total!

SCRIS ÎN: 02.09.19 15:48
RUBRICA: Sentido Mamlouk Palace (ex Sunrise) Hotel
SATISFACȚIE: 97.00%
Aug-2019Pentru că nu erau impresii recente, am decis să vă împărtășesc experiența noastră din acest resort unde ne-am simțit de-a dreptul răsfățați. Hotelul este de fapt un resort compus din hotelul Sentido Mamlouk Palace de 5 stele și Sunrise Garden și Sunrise Crystal, ambele de 4 stele. [...] + 16 poze citește

PACoin Hostel Cernăuți - merită fiecare bănuț

SCRIS ÎN: 24.07.19 12:48
RUBRICA: Coin Hostel / Apartments
SATISFACȚIE: 96.00%
Jul-2019Așa cum am scris de curând, am petrecut un weekend la Cernăuți, dorind să vizităm un oraș despre care auzisem că este foarte frumos și de care ne leagă pe toți o istorie zbuciumată. Așa cum am mai zis, orașul este foarte frumos și merită vizitat măcar pentru o zi. În privința [...] citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

Cernauti - Perla pierduta a României!

SCRIS ÎN: 18.07.19 14:08
RUBRICA: Descoperă Cernăuțiul și împrejurimile sale
SATISFACȚIE: 96.25%
Jul-2019La mijlocul lunii iulie am ales să vizităm într-un weekend Cernăuțiul, despre care auzisem că este foarte frumos. Dat fiind faptul că este și aproape de casă (cam 180 de km de la Piatra Neamț), zis și făcut. Am făcut cu vreo două luni înainte o rezervare pe booking la un hostel care [...] + 10 poze citește

Hotel Bradul Vatra Dornei - Mai bine nu!

SCRIS ÎN: 26.06.19 12:09
RUBRICA: Bradul Călimani Complex Hotelier
SATISFACȚIE: 52.00%
Jun-2019Am ales să ne petrecem mini-vacanța de Rusalii la Vatra Dornei, unul dintre criteriile selectate fiind distanța față de locul de baștină. Practic, am gândit că nu are rost să ne pierdem două zile pe drum și, cum la Vatra Dornei nu mai fusesem de 20-25 de ani, am decis că ar fi o [...] + 6 poze citește

MGSBPASahara – o experiență unică!

SCRIS ÎN: 03.09.18 13:42
RUBRICA: Sahara, o excursie ce nu trebuie ratată
SATISFACȚIE: 97.50%
Aug-2018După cum am scris și în postările anterioare, anul acesta am ales o vacanță de 7 zile în Tunisia pentru exotismul destinației. Dacă inițial eram deciși să facem și excursia în Sahara, odată ajunși la hotel ne-am cam răzgândit. Am luat în calcul că aveam de stat efectiv în [...] + 26 poze citește
  • MG - Selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

PAMarhaba Beach, o vacanta frumoasa!

SCRIS ÎN: 30.08.18 15:46
RUBRICA: Marhaba Beach Hotel
SATISFACȚIE: 97.00%
Aug-2018Anul acesta am decis să mergem în vacanță în Tunisia, după cum am arătat într-un review anterior și am ales, de fapt ne-a fost recomandat de agenție, hotelul Marhaba Beach din Sousse. Cum nu am găsit păreri despre acest hotel aproape deloc sau erau foarte vechi, sper că impresiile [...] + 10 poze citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

Tunisia, de încercat măcar o dată în viață

SCRIS ÎN: 28.08.18 14:24
RUBRICA: Descoperă Sousse
SATISFACȚIE: 94.00%
Aug-2018Pe la începutul anului sau prin decembrie anul trecut cred ceream membrilor AFA, sfatul pentru a alege între Turcia, Grecia sau Tunisia pentru vacanta de vară. Cum aproape toți m-ați sfătuit să aleg orice altceva decât Tunisia, am optat pentru Turcia numai că, ajunși la agenția cu care [...] + 8 poze citește

Weekend relaxant

SCRIS ÎN: 16.01.18 14:34
RUBRICA: Aluniș Hotel
SATISFACȚIE: 94.00%
Jan-2018Aluniș din Sovata s-a dovedit a fi pentru noi un mod potrivit de a ne încarca bateriile. Pentru că de Revelion am petrecut acasaă, în familie, am ales totuși să avem parte de o minivacanță la Sovata, la Hotel Aluniș. Am ales un pachet de weekend cu mesele incluse și cu acces la piscine. [...] + 8 poze citește

Grecia si Poseidon Palace - dragoste la prima vedere!

SCRIS ÎN: 28.09.17 15:20
RUBRICA: Poseidon Palace Hotel
SATISFACȚIE: 87.00%
Aug-2017După cum spune și titlul, anul acesta a fost pentru prima dată când am ales să plecăm în vacanță în Grecia și, pentru că părerile erau atât de diferite și controversele multiple, am plecat cu inima strânsă. Se pare că ne-am făcut griji degeaba, a fost dragoste la prima vedere si [...] + 13 poze citește

Berlin Golden Beach = România fără cei 7 ani de-acasă

SCRIS ÎN: 09.09.16 10:31
RUBRICA: Berlin Golden Beach Hotel
SATISFACȚIE: 43.50%
Aug-2016Deși s-au scris nenumărate rewiuri despre acest hotel ma gândesc că poate o opinie în plus nu strică și poate alții vor fi mai înțelepți decât mine și nu vor ignora părerile și notele de pe AFA. Concediul meu de anul acest din Bulgaria a stat sub sloganul „cum mi-a luat [...] citește

Adler Apartaments, ''acasa'' in buricul Budapestei

SCRIS ÎN: 10.08.16 10:10
RUBRICA: Adler Apartments
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2016Planificind o excursie de 2 zile la Budapesta ne-am facut rezervare cu vreo 2 luni inainte pe Booking. Initial alesesem Peppers Downtown, pe criteriul notelor care erau aproape de 10. Ulterior, un prieten ne-a dat numarul de telefon al proprietarei de la Adler Apartaments pe care ni l-a descris la [...] citește

SBViena - o usoara dezamagire

SCRIS ÎN: 10.08.16 09:44
RUBRICA: Descoperă Viena
SATISFACȚIE: 93.75%
Jul-2016Viena – o usoara dezamagire La inceputul acestei veri am decis ca este musai sa vedem Budapesta si Viena, motiv pentru care ne-am luat inima-n dinti si... ‚go west’! Dupa doua zile petrecute la Budapesta am alocat alte doua zile (practic o zi si jumatate) capitalei austriece. Am plecat [...] citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBBudapesta - un oras ce trebuie vizitat macar o data in viata

SCRIS ÎN: 10.08.16 08:26
RUBRICA: Descoperă Budapesta și împrejurimile
SATISFACȚIE: 98.33%
Jul-2016Budapesta, ieftina, frumoasa, de neratat La sfarsitul lunii iunie am facut o excursie de 2 zile la Budapesta si am ramas cu regretul de a fi stat prea putin. Pe scurt, Budapesta este un oras ce trebuie musai vazut macar o data in viata. Drumul: am plecat din Piatra Neamt duminica dimineata, in [...] citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

Silva, pozitie buna, servicii proaste

SCRIS ÎN: 20.10.15 08:28
RUBRICA: Silva Hotel
SATISFACȚIE: 58.50%
Oct-2015La inceputul lunii octombrie am fost un weekend la acest hotel, pentru un curs. Pozitia hotelului este senzationala, exact sub poalele Caraimanului si Bucegiului, privelistea din camera fiind foarte frumoasa. Am avut camera la etajul doi, cu vedere in spate, exact catre munte si catre crucea de pe [...] citește

A treia oara si, probabil, ultima la Dobrotitsa

SCRIS ÎN: 07.09.15 18:14
RUBRICA: Kaliakra Mare (ex Dobrotitsa) Hotel
SATISFACȚIE: 84.00%
Aug-2015Dupa cum spune si titlul, de curind ne-am intors din vacanta petrecuta pentru a treia oara la Dobrotitsa si probabil, ultima oara, nu din alte motive, dar sa mai vedem si alte orizonuturi. Pe scurt, recomandam in continuare cu caldura acest hotel, unde raportul pret-calitate este foarte bun chiar [...] citește

SBBucureștiul pentru provinciali

SCRIS ÎN: 06.08.15 10:56
RUBRICA: La pas prin Bucureşti
SATISFACȚIE: 90.00%
Jul-2015„Ca sa nu mai rămîie repetent și anul acesta, mam-mare, mamița și tanti Mița l-au dus la București pe d-l Goe, de Ziua Regelului“Parafrazîndu-l pe nenea Iancu, așa am am gîndit și noi, provinciali din dulcele tîrg al Pietrei Neamțului, să scoatem copiii la „bulivar, birjar“ nu [...] citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

NOTĂ: Afișate cele mai recente 20 din total 24 revs încărcate de fan bulgaria -» vezi toate impresiile sale aici:

2. Ecouri scrise // 37 total

07.08.23 13:45Imi pare rău, nu știu despre care scări vorbiti, nu imi dau seama, deci nu vă pot ajuta cu această informație. Nu am mai fost de cațiva ani în Sovata iar atunci n-am plimbat fără probleme prin stațiune, în centru, în jurul lacurilor, etc, și nu imi amintesc sa fi avut probleme cu [...]
LA REVIEW Weekend relaxant - scris de fan bulgaria în rubrica Aluniș Hotel
10.09.21 19:55@iulianic: Mulțumesc frumos. Încerc sa ofer informațiile pe care le caut și eu pe acest site cand aleg o vacanta. Totuși, între România (am stat o zi la Eforie anul acesta pentru a prelungi sejurul în Bulgaria și am regretat amarnic) și vecinii de la sud de Dunăre nu as ezita nici [...]
LA REVIEW Bine, dar nu mai vin! - scris de fan bulgaria în rubrica Topola Skies Resort & Aquapark [Topola]
04.12.19 20:52@Nicosia: din păcate, de vreo 2 numărul nu mai este valabil și nici apartamentul nu mai exista pe site-urile de rezervări. Îmi pare rău că nu va pot ajuta.
LA REVIEW Adler Apartaments, ''acasa'' in buricul Budapestei - scris de fan bulgaria în rubrica Adler Apartments
08.10.19 16:17@Daidha: Cu adevarat e un resort minunat pentru familii, si nu numai. Merita repetata oricand experienta!
LA REVIEW Sentido Palace - răsfăț total! - scris de fan bulgaria în rubrica Sentido Mamlouk Palace (ex Sunrise) Hotel
07.10.19 20:25@iza@dani: Buna seara. Am achiziționat excursia în Sahara direct de la ghidul agenției din România cu care am fost. Ghidul a fostsenzațional, o enciclopedie ambulanta așa ca a meritat excursia toți banii. Agenții locale nu am văzut și nici nu știu dacă este recomandat sa riscați. Mai [...]
LA REVIEW Marhaba Beach, o vacanta frumoasa! - scris de fan bulgaria în rubrica Marhaba Beach Hotel
13.09.19 15:29@Vasilachi: Buna ziua. Noi am pus banii pentru camera în pașaport iar pașapoartele le-am dat ghidului pt a le preda receptionerului. Nu știu dacă el a ajutat în vreun fel, cert este ca am primit camere în același corp, fiind 3 familii dar departe de restaurant. Nu am dat bacșiș ghidului [...]
09.09.19 13:27@mircearaf: Buna ziua 1. Nu pot face comparație cu mobilierul de acum 10 ani pentru ca am fost prima oară. Mobilierul mi s-a părut ok, e dintr-un lemn sau imitație de lemn crem-albicios, cu motive arăbești. Camera as fost ok, mare cu tot ce îi trebuia. Am stat în corpul 30, antepenultimul [...]
07.09.19 16:36@indiralisa_26: de revenit as reveni cu siguranță în Egipt. Pentru resorturile lor luxoase, pentru mâncarea foarte buna, pentru amabilitatea egiptenilor și mai ales pentru senzaționala Mare Roșie. Eu nu m-am simțit nici un moment în pericol acolo deci m-as întoarce cu drag dar nu as mai [...]
LA REVIEW Piramidele... pe repede înainte - scris de fan bulgaria în rubrica Opționale cu plecare din regiunea Hurghada
07.09.19 16:29@Dana2008: Mulțumesc asemenea!
07.09.19 08:46@krisstinna: Buna. Chiar dacă m-as fi gândit la varianta cu avionul nu ni s-a oferit aceasta opțiune. În plus, din documentarile de pe AFA știu ca prețul pentru o persoana cu avionul este de peste 200 de euro. În consecință, pentru mine 600 de euro e destul de mult astfel încât am ales [...]
03.09.19 18:24@marcopolo74: Buna, am fost fan Bulgaria și cred ca voi fi multă vreme. Fan Egipt e cam mult spus după o singura vizita???? Pești și corali erau la capătul unui dig unde apa avea 2-3 metri adâncime, deci pentru curajoși. Tobogane erau la piscinele hotelului alăturat așa cum am scris, [...]
24.07.19 13:51@webmasterX: E ok pozitionarea GPS, multumesc.
LA REVIEW Coin Hostel Cernăuți - merită fiecare bănuț - scris de fan bulgaria în rubrica Coin Hostel / Apartments
19.07.19 10:15@dimonty: Am schimbat lei in grivne imediat dupa ce am trecut de vama ucrainiana. Este o paarcare uriasa in care veti gasi o benzinarie cu un supermarket foarte bine aprovizionat iar de jur imprejur sunt chioscuri de schimb valutar. Noi am ales sa schimbam la un astfel de chiosc situat pe partea [...]
LA REVIEW Cernauti - Perla pierduta a României! - scris de fan bulgaria în rubrica Descoperă Cernăuțiul și împrejurimile sale
19.07.19 09:34@dimonty: Citisem si noi pe site-ul MAE despre declaratiile respective. Nu a cerut nimeni nimic, nici referitor la masina, nici la banii personali. Nici macar cartea verde a masinii pe care sa fie bifat Ucraina nu ne-a cerut-o nimeni. In vama am prezentat doar pasapoartele si certificatul de [...]
27.06.19 07:39@webmasterX: E ok, multumesc frumos!
LA REVIEW Hotel Bradul Vatra Dornei - Mai bine nu! - scris de fan bulgaria în rubrica Bradul Călimani Complex Hotelier
03.09.18 20:35@indiralisa_26: Mulțumesc
LA REVIEW Sahara – o experiență unică! - scris de fan bulgaria în rubrica Sahara, o excursie ce nu trebuie ratată
03.09.18 14:36@webmaster: Multumesc frumos.
03.09.18 07:52@celia5: Buna dimineata. Voi scrie curind un review despre excursia din Sahara, care, din punctul meu de vedere, merita toti banii si tot efortul. In alte excursii nu am mai fost dar se organizau excursii de o zi la Tunis cu vizitarea Cartaginei si a oraselului Sidi Bou Said si cred ca o [...]
LA REVIEW Tunisia, de încercat măcar o dată în viață - scris de fan bulgaria în rubrica Descoperă Sousse
17.01.18 07:48@Zoazore: Perfect adevarat! In plus, o vacanta reusita inseamna sa nu fii un vesnic carcotas, ci sa te bucuri de iesire! Parerea mea!
LA REVIEW Weekend relaxant - scris de fan bulgaria în rubrica Aluniș Hotel
29.09.17 13:06@webmasterX: Multumesc si eu.
LA REVIEW Grecia si Poseidon Palace - dragoste la prima vedere! - scris de fan bulgaria în rubrica Poseidon Palace Hotel
Afișate 20 ecouri / [37] total ecouri scrise de fan bulgaria pe AFA. -» vezi toate ecourile sale aici:

3. Solicitări CMR trimise // 6 total

ROMÂNIA Cazare Cluj cu parcarea mașinii o săptămână la cazare

12.07.18 16:08Buna ziua Pe 15 august plecăm în Tunisia cu o cursă charter din Cluj. Întrucât avionul este la ora 16.00 și ar trebui să ajungem în aeroport cu vreo 2 ore înainte, ne gândeam să ne cazăm o noapte în Cluj, prilej cu care să și vizităm orașul și apoi să lăsăm mașina acolo [...] // 49 răspunsuri // citește

TUNISIA Tunisia, Turcia sau Grecia?

11.12.17 11:30Bună ziua Încerc să decid unde vrem să mergem în vacanță anul viitor si ne este greu să alegem. Cele 3 variante pe care le avem în vedere acum au avantaje și dejavantaje iar o părere avizată mi-ar fi de mare folos. 1. Tunisia - avantaje: oferta charter, resort de 4 sau 5 stele la [...] // 49 răspunsuri // citește

AUSTRIA Vizita Viena 1 zi si jumatate

16.05.16 09:25Ajutor! La sfirsitul lunii iunie vrem sa facem un mic tur la Budapesta si Viena. Ne-am rezervat o cazare la Oradea, am inchiriat un apartament central in Budapesta pentru 2 nopti si am rezervat 2 nopti la Pensiunea Lucinel. Stresul nostru este Viena, mai ales parcarile si distanta de la [...] // 10 răspunsuri // citește

Paraiso Beach / Paraiso Teopolis Hotel Impresii hotel Paraiso Beach, Obzor

05.01.15 13:19As vrea sa mergem anul acesta la Obzor, la Paraiso Beach. Am gasit pe site doar daoua impresii si as vrea mai multe detalii, despre plaja, parcare, piscina, mincare, etc. Multumesc mult! // 0 răspunsuri // citește

UNGARIA Ce sa aleg, Ungaria cu strandul termal sau Thassos?

26.09.13 12:14Pentru ca nu am experienta am decis sa va cer ajutorul pentru a gindi din timp vacanta viitoare. Am fost timp de 5 ani in Bulgaria, la all inclusive, alegind destinatia pentru distanta mica fata de tara, preturile foarte bune si serviciile oferite. Ne-am gindit ca anul acesta sa schimbam destinatia [...] // 38 răspunsuri // citește

BULGARIA Sat vacanta Russalka

04.01.13 15:21Vreau sa merg la vara, in august in bulgaria, pentru a cincea oara. Pentru ca am doi copii, dintre care unul de peste 14 ani si cel mic de 6, putine hoteluri ma accepta cu ei, fiind catalogati drept trei adulti si un copil. Am gasit ceva in Albena dar e cam scump. M-ar fi tentat satul de [...] // 12 răspunsuri // citește
Afișate 6 solicitări

4. Răspunsuri scrise // 78 total

28.12.21 07:58Bună dimineața. Nu am fost la nici unul dintre cele doua pentru care cereți referințe dar va recomand cu drag Sentido Mamlouk Palace. Exista un golf cu apa foarte mica potrivita pentru copiii foarte mici, nenumărate piscine pentru toate vârstele, un Aqua Park iar mâncarea și [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați EGIPT
18.04.21 11:53Bună ziua. Va recomand Sentido Palace Hurghada unde noua ne-a plăcut foarte mult.   Vezi impresii aici. Am fost în august, nu exista problema fluxului și refluxului. Mâncarea și în general toate serviciile sunt foarte bune. ​Cat despre excursii, Cairo și piramidele înseamnă [...]
15.07.20 16:12@Clotilde:  nu știu exact câte stele are. Noi l-am plătit ca fiind de 3????. ​Baza de tratament nu am folosit-o mergând doar în week-end. Acum am văzut ca piscinele sunt închise deci părerea mea nu va e de folos. ​Alegeți din celelalte 2 hoteluri și sigur va fi bine. [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
15.07.20 15:54Buna ziua Am fost de mai multe ori la Sovata si de fiecare data am ales Hotel Alunis. Noi am fost foarte multumiti de conditiile lor. Camera este mare, are balcon, baia este decenta. In camere exista halate pentru piscina. vezi impresii ​Hotelul are intr-adevar o baza de tratament dar [...]
18.01.20 18:25Vă recomand cu drag Sentido Mamlouk Palace Resort, vezi impresii. Și pentru noi a fost prima excursie în Egipt și ne-a impresionat din toate punctele de vedere. Marea Roșie nu se compara cu nici o alta mare. Este senzațională. Încercați și nu cred ca veți regreta. Vacanta frumoasa va [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați EGIPT
30.11.19 16:00@ned: Buna ziua. Eu va recomand sa vizitați Viena la pas. Pentru 2 zile e suficient ce puteți vedea mergând pe jos, obiectivele importante fiind foarte aproape unele de altele. Noi am avut cazare în afară Vienei, la vreo 10 kilometri. Am mers cu masina la Schonbrun și acolo am parcat [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați AUSTRIA
18.07.19 13:00@alex_iasi: Am stat in urma cu 2 ani in Leptokaria, la 10-12 km mai la nord de Platamonas. Noi am stat intr-un resort cu all inclusive deci in privinta restaurantelor/tavernelor nu va pot da recomandari. Cat despre excursii, cel putin referitoare la Meteora, va recomand sa mergeti cu masina [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați GRECIA
03.07.19 19:51Vă recomand cu drag hotelul Poseidon Palace din Leptokaria. Este în zona Paralia Katerini, cam la 30 de km de Katerini. Resortul îndeplinește toate condițiile dumneavoastră cred. Noi am fost acolo și ne-am simțit foarte bine. Este liniștit, curat, pe plaja, cu mâncare foarte buna și [...]
25.01.19 16:53Bună ziua Vă recomand cu căldură Poseidon palace în Leptokaria, în zona Katerini. Noua ne-a plăcut foarte mult. Este un hotel foarte bun, cu servicii de calitate și chiar pe malul marii. Puteți citi impresiile noastre aici. Grecia este toată frumoasa deci orice veți alege sigur va fi [...]
29.12.18 06:48Bună ziua. Din punctul meu de vedere, a fost cel mai prost hotel la care am fost în Bulgaria. Nu doar mâncarea era proasta calitativ dar și plaja era murdara si aglomerata pentru ca vin și turiștii de la Berlin Park iar apa este foarte adânca la 2 metri de mal. Piscina hotelului este [...]
ÎN RUBRICA Berlin Golden Beach Hotel
17.07.18 07:59Pentru webmaster Buna dimineata. As dori sa inchei aceasta discutie pentru ca am decis ce vom face si nu are rost sa consum timpul nimanui. Va multumesc tuturor pentru sugestii si mai ales pentru ofertele generoase de a ne ajuta direct. Sunteti o comunitate ''jos palaria'' motiv pentru [...]
17.07.18 07:55@doina lucia: multumim frumos
13.07.18 21:46@RaresB: Mulțumesc frumos
13.07.18 16:52@cdtimea: Mulțumesc
13.07.18 13:40@emiliatoma: Multumesc mult
13.07.18 13:30@emiliatoma: Multumesc foarte mult pentru oferta. Pentru ca nu m-am asteptat la astfel de gesturi frumoase si de-a dreptul impresionante de la clujeni (dovada ca in continuare Ardealu-i fruntea... stiu, stiu, e cu Banatul dar si Ardealu-i alta lume), cred ca trebuie sa dau niste explicatii. [...]
13.07.18 11:56@dya_68: Buna ziua M-ati luat total prin surprindere. Numarul de telefon lasat nu este complet, ii lipseste o cifra, deci nu pot sa va sun. Multumesc
13.07.18 11:49@Inter2014: Multumesc
13.07.18 10:44@adinutza78: Multumesc frumos!
12.07.18 07:55Scuze, copil de 5 ani am vrut sa scriu. Si apropo, cred totusi ca 4 nopti sunt cam putine, poate macar 5 ca sa va bucurati de citeva zile de relaxare. Vacanta frumoasa.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați BULGARIA
Afișate 20 răspunsuri / [78] total RSP scrise de fan bulgaria pe AFA. -» vezi toate aici:

3. Solicitări OFERTE personalizate // total 4

• 05.10.23 10:47: SPANIA — Costa del Sol - Hotel Marconfort Griego Torremolinos allinclusive sau Best Sirocco Benalmadena demipensiune/pensiune completa