ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.07.2013

Sub orice critică
Foarte nemulțumit

AUTORUL NU ar recomanda

Club Restaurant Dracula [Sovata] - A SE EVITA!

Pe parcursul sejurului am incercat m-ai multe restaurante din Sovata

1 - cel al hotelului Szeifert nota 8 din 10

2 - ciuperca mica recomand nota 8.5 din 10

3 - restaurant cofetarie Bucuresti 7.5 din 10

4 - restaurant grill linga lacul ursu (in dreapta) 8 din 10

5 - restaurant telegdy din praid 9.5 din 10

6 - restaurant club Dracula nota 4 din 10 aici am comdanat coaste ciobanesti (cu mamaliguta si brinza de burduf) care aveau un gust dulceag de stricat si foarte multe condimente sa mascheze acest gust platoul de lemn pe care erau servite avea un iz de mucegai probabil datorita umezelii din restaurant nu apucau sa se usuce!

ospatarul care ne- a servit era prea ocupat sa manince impreuna cu orchestra ca sa i-si mai faca meseria, pt ca sa aduca restul de la nota i-au trebuit 15 minute! (probabil aplica aceasta strategie pt a face bani in loc sa-i cistige facindu-si meseria si multumind clientii.

Pe scurt stati departe de Dracula si mergeti la Ciuperca Mica (linga lacul Ursu)

MULTUMIM patronilor si angajatilor de la vila Sara unde am fost cazati nota 10 deci se poate sa avem servicii bune si in Romania.

Trimis de DRAGOS PETRE in 20.07.13 21:28:05
Validat / Publicat: 20.07.13 22:10:40
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SOVATA [MS]. A mai fost în/la: Tusnad, Bicaz, Vatra Dornei, Sighisoara, Sibiu, Brasov, Constanta, Eforie, Azuga, Sighetul Marmatiei, Borsa, Sinaia, Predeal, Suceava, Balvanyos, Olanesti,

VIZUALIZĂRI: 7138 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (DRAGOS PETRE); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 Poftim meniu apetisant :)

[20.07.13 22:09:01]

@DRAGOS PETRE: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

Ne-am bucura să ne scrii și despre cazarea avută în zonă. Ați fost cumva la Pensiunea Sara?

[21.07.13 16:01:04]

Mda! Meniul afisat era atragator, dar pe noi ne-a enervat din start anuntul ala de la intrare ca dupa ora 18 nu poti sa bei o bere sau sa comanzi un desert fara sa si mananci! In plus si chestia cu tinuta obligatorie imi aminteste de vremurile de demult. Bine ca n-am intrat!

Admin
[21.07.13 16:36:25]

pozele încărcate de karma1 au fost ataşate manual (de mine) acestui review

[21.07.13 16:37:48]

@Admin: multumesc

[21.07.13 16:50:54]

@DRAGOS PETRE: Cu Dracula sunt perfect de acord cu tine cu toate ca nu i-am calcat pragul "din ambatz" si se pare ca bine-am facut, dar cu nota acordata restaurantului-cofetarie Bucuresti nu-s de acord. Acum 10 zile am luat masa acolo si a fost perfect. Voi posta impresii si fotografii la recomandari

dandana
[21.07.13 18:12:57]

As fi curioasa sa stiu ce a stat la baza notei de 8,5 pt. Ciuperca Mica.

Am fost acolo in preajma sarbatorilor pascale si am mancat de pranz. A fost o experienta foarte placuta - ambianta, serviciul cat si prezentarea si gustul preparatelor.

M-a incercat un sentiment de bucurie constatand ca flerul nu m-a tradat nici de data asta - nu am intrat la Dracula avand exact senzatia ca o sa dau peste ceva ce a ramas blocat in timp

In rest, imi marchez articolul asta pentru o mult dorita revenire in Tinutul Secuiesc.

Vacantre frumoase s-aveti

[22.07.13 11:17:36]

@karma1: nota acordata se datoreaza chateaubriandului pe care l-am comandat d-ar care avea un gust de vechi statut desi am intrebat ospatarul daca este proaspat s daca m-il recomanda.

[22.07.13 11:28:19]

dandana: la baza notei de 8.5 a stat meniul care este cam subtirel, noi am mincat de 7 ori acolo si deja comandasem cam tot, (nu poti sa maninci prea des aceeasi mincare cind esti in concediu), lipsa preparatelor din vita, cartofii la punga congelati, deci in opinia mea nu merita 10, este cel mai bun din Sovata dar nu de zece, de zece pana acum in calatorile mele prin Romanica au fost doar pastravaria Alex Happy Fish din Desesti, Maramures, si restaurantul La Cetate din Balvanyos.

Ps: sper ca am dreptul la o opinie.

dandana
[22.07.13 16:23:20]

@DRAGOS PETRE: Am fost doar curioasa sa stiu care au fost criteriile care au stat la baza aprecierii si va multumesc pentru explicatie. Oricum pentru noi a fost unica experienta culinara in Sovata, asa ca nu aveam termen de comparatie.

Vacante placute

[22.07.13 20:59:15]

@dandana: Multumesc si la fel vacante placute, pentru acesta am scris acest review pentru a da posibilitatea celor care merg in aceeasi locatie sa faca cele mai bune alegeri, deoarece si eu ma ghidez dupa experientele celorlalti cand plec in vacanta.

[09.09.13 18:39:36]

Pentru toti ce ne-au vizitat in decursul timpului multumirile noastre si respectul cuvenit.

Sunt persoane rau viitoare ca acest Dragoş Petre, banuiesc un pseudonim, căruia vreau sa-i reamintesc ca in ziua in care el sau fantoma lui a mâncat la noi, dupa ce a consumat tot, a reclamat mâncarea, pe care de altfel nici nu fost rugat sa plătească ceva. Iar despre acele coaste ele sunt ținute in baiț cu condimente pentru fragezire nici decum pentru alt motiv. Si pina una alta sutele de kilograme vândute pe parcursul sezonului dovedesc calitatea lor. De altfel referirile la alt restaurant din apropiere dovedește ca face reclama altora, probabil in schimbul unei mese gratuite. Dacă vroia sa mănâncă sa fara sa plătească trebuia sa spună ospatarilor si ii făceam si pachet de drum.

Referitor la program lucrurile sunt simple: nu dorim decat o anumită clientela si cu o anumită ținuta de seara, doar asa din respect pentru cei ce au 7 ani de acasa si stiu cum trebiue sa se imbrace. Manelistii nu sunt bine veniti si nu-i dorim ca si clienti. In rest locul 5 pe județ la restaurante in ultimii doi ani spune totul despre restaurantul Club Dracula.

Tuturor prietenilor nostrii si nu numai produsele exceptionale le sunt rezervate. Pe curind cu noi si deosebite preparate.

Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
[16.09.13 20:08:46]

@karma1: dacă ați fi oameni de buna calitate si cu ceva bănuiti in buzunar, avertizarile nu v-ar deranja, ați înțelege ca in acest mod se mai triaza clienții. Asa ca puteți sa ne evitati si pe viitor, nu de alta dar impinge tava sunt in Sovata.

[30.09.13 20:18:04]

@horia marinescu: ai tupeu, zau, obligi niste excursionisti sa intre in restaurantul ala imbracati ca la nunta? Uite ca n-am prevazut sa ne luam de-acasa rochia de seara si fracul.

Si... inca ceva: ajungand acolo pe seara, chiar aveam chef de ceva dulce, insa n-am putut servi la voi deoarece trebuia musai sa mananc si -o ciorba, asa ca nu de bani e vorba si nici de manele!

In cazul zonelor turistice sunt chiar caraghioase aparitiile in rochii de seara si pantofi cu toc cui printre adidasi si pantaloni scurti, asa cum am vazut mai peste tot. E o zona turistica, las-o asa!

[01.10.13 09:29:42]

@horia marinescu: Pentru limbajul suburban din mesajul șters - o săptămână de odihnă pentru relaxare și eventual citirea unor reguli de politețe. Pe AFA nu admitem astfel de adresări, nici jignirea utilizatorilor.

Paula Muresan
[04.10.13 12:15:47]

MINUNAT

In luna Iulie am facut un tur al Romaniei, incluzând Moldava dar si o parte din Transilvania.

Spre sfârșit am petrecut 5 zile la Sovata, la lac, drumetii si dans in fiecare seara la Club Dracula. In general Sovata are cu ce se mandrii atat cu cazarea cat si cu restsurantul Club Dracula, care este absolut remarcabil prin ce mancare, muzica, si aspect general oferă tuturor celor ce vor muzica veche, mancare autentica si o priveliste unica. Noua cinci membrii ai familiei ne-a plăcut si cu siguranță vom revenii. Numai cuvinte de Laudă la adresa celor ce se ocupa de locul acela. Apa a fost minunata, totul curat si primitor.

Pe curind, Sovata si mos Dracul.

Barzic Vasile
[18.11.13 20:42:00]

@Paula Muresan: Va multumim pentru aprecieri si va asteptam cu toata prietenia de fiecare data.

Dir. Exe. H. M.

NB Barzic Vasile este (sau a fost) reprezentant al unității
[18.11.13 22:00:06]

@Barzic Vasile:

@webmaster: buna seara. Nu vad care este problema dumneavostra fata de punctul nostru de vedere in vacanța petrecuta in Sovata.

Ei, acum când recunoașteți oficial că de fapt sunteți implicat în „afacere”, ați înțeles poate în sfârșit care e problema noastră când se scriu articole false! (evident, acel articol nu a fost publicat, dar fragmentul de mai sus este extras dintr-un ecou foarte „mirat” scris atunci și acolo de către autorul care chipurile nu pricepea de ce nu-l credem).

[23.11.13 12:14:24]

@horia marinescu: stimate domn, mesajul dumneavoastra imi dovedeste ca nici nu aveti habar despre ce persoana este vorba cind vorbiti despre mine. nu am reclamat mincarea am platit, iar referirile la alte restaurante le-am facut pentru ca acesta este scopul siteului pentru a informa turistii despre conditiile oferite de diferite stabilimente, urasc manelele, si daca stiti despre ce persoana este vorba spuneti-mi cum eram imbracat, daca erati un patron, si un manager de buna credinta puteati sa ma contactati si sa-mi cereti detalii nu sa aruncati cu noroi fara sa stiti despre cine este vorba, si sa stiti ca reclamatii se pot intimpla la cele mai mari case un bun manager trebuie sa asculte clientii si sa le repare nu sa-i jigneasca, nu v-am raspuns pina acum pentru ca sunt plecat din tara, iar daca doriti sa apreciati daca sunt in stare sa dau o nota unui restaurant pe care l-am vizitat va pot posta pe acest site poze din cele 36 de tari pe care le- am vizitat pina acum, eu lucrez pentru o companie de croaziere deci cred ca sunt in masura sa apreciez calitatea unor sevicii. daca puteti purta un dialog civilizat, va pot raspunde cind vin in tara daca continuati sa jigniti acesta este ultimul meu mesaj. noapte buna.

Barzic Vasile
[24.11.13 08:56:46]

@DRAGOS PETRE: Buna ziua.

Pentru corecta dumneavoastra informare mă vad obligat sa va răspund, nu din alte motive, dar a posta EVITA Dracula, fara sa luați legătura cu noi pentru clarificarea situației pe loc, mi se pare cel putin inoportun dacă nu rauvoitor. In primul rând ceea ce era invocat ca era cu gust indoielnic (coaste) va pot spune ca le preparam singuri pe baza unei retete germane cu condimente veritabile de acolo, cu gust mai dulceag tocmai de a se diferntia de tot ce oferă piața românească din zona. Așadar cantitatile mari vândute din acel produs dovedește ca a fost receptat pozitiv de majoritatea clienților, dar desigur nu poți fi pe placul tuturor. Sunt cel mai infocat apărător al disciplinei, curateniei si a serviciilor de calitate. Din păcate cu personal sezonier, mare parte din ei, este o chestiune de ,,lupta pe baricade" pentru afi pe placul tuturor. Locul fruntas pe care camera de comerț al județului Mures plasează acest restaurant dovedește implicarea fara rezerve pentru creșterea calitativ al serviciilor. In legătura cu ținuta. Dacă pe vasele de croaziera nu se poate merge la masa (trăit de mine) in pantaloni scurti, si sunt perfect de acord, același lucru al trebui respectat si de clienții mei, nu sa vina la cina in slapi, sort, maieu si cu ținuta dezordonata. La noi se asculta doar muzica de foarte buna calitate, exclus manele, populare vulgare si alte subgategorii muzicale. Avem seri cu recitaluri de operata, folk, trupe romanesti de top si muzica populară autentica din toata România, inclusiv Basarabia. Nu vrem sa devenim terasa pentru toata lumea, nu vrem sa ajungem acolo unde alții sunt, faliment, vrem civilizatii, bun simt pentru munca noastra, si relațiile cu partenerii clienti, sa fie caracterizate prin valori apreciate pe mapamond. In concluzie, ati EVITAT sa clarificati pe loc neintelegerile. Pe viitor va rugam sa procedati altfel si sa puneti in practica ceea ce pe vase se practica, Dialogul. Pe curind.

NB Barzic Vasile este (sau a fost) reprezentant al unității
[24.11.13 12:27:46]

@Barzic Vasile: Buna seara!

Asa da putem avea un dialog, dar prima persoana care a raspuns postarii (Horia Marinescu) v-a facut un mare deserviciu prin postarea sa, jignind fara sa aiba habar despre ce client este vorba, ok o mincare care sa nu fie pe placul clientilor se poate intimpla in orice restaurant nu acesta a fost principalul motiv al postarii, am mincat mincaruri care nu au fost pe placul meu si la restaurante de inalta calitate; dar calitatea serviciilor (a personalului) puteti sa o controlati prin simpla prezenta a unui sef de sala, manager care sa intrebe clientii despre calitatea serviciilor, tot ceea ce trebuie este personal cu bun simt, restul se invata pe parcurs, dar caracterul angajatilor este mai greu de schimbat. cit despre locul fruntas care va fost acordat de camera de comert acesta avea valoare in socialism acum parerea clientilor conteaza, de aceea este important dialogul. V-as recomanda sa va faceti un site al restaurantului, asa puteti lua pulsul clientilor, si corecta inerentele greseli ale personalului.

Va urez succes in afaceri un prim pas important l-ati facut acceptind dialogul.

[24.11.13 19:56:21]

@DRAGOS PETRE: buna seara. Dacă tot ati găsit o frecventa de dialog civilizat cu cineva de acolo, Club Dracula, fapt de care nimeni nu s-a ferit, măcar aveti minima decenta sa va cereti scuze pentru Raul facut si sa stergeti incorecta expresie... a se Evita. Pe curind.

[24.11.13 20:07:04]

@DRAGOS PETRE: si încă ceva foarte important. Am trăit in comunism si cred ca toate relele capitalismului sunt inedit mai grave decat cele comuniste. Si asta in situația in care am trăit dincolo de zid, si am calcat in mai multe tari din câteva continente. Ati greșit fundamental, mai ales ca va prezentati ca lucrător in domeniu. Post scriptum. Noi continuam sa mergem la A Se Evita Dracula.

TraianS
[24.11.13 21:44:51]

@Barzic Vasile:

Ne-ati putea spune va rog, in ce zile au loc recitalurile de operate si cand au program rapsozii basarabeni? De populare vulgare, manele si alte subcategorii sunt si eu satul.

P. s.

Care e tinuta in care ar trebui sa ne prezentam? In port national la serile folclorice si in tinuta de gala in rest? In noptile cu trupe folk, e mai usor, o geaca de blugi gasesc... cu părul stau mai prost.

[24.11.13 22:50:55]

@TraianS: aceste spectacole au loc doar vara pe terasele exterioare acolo unde încap peste trei sute de clienti si unde ringul de dans este neincapator. Peste trei saptamâni redeschidem localul dupa o amanuntita reactualizare. Va primim cu tuica de pere sau prune si cu multa prietenie. Totul din partea casei.

[25.11.13 08:32:30]

@horia marinescu: fotografiile încărcate în cadrul dreptului la replică au fost atașate - manual - articolului (impresiilor de față)

În altă ordine de idei: pe AmFostAcolo conturile multiple (clonele) sunt interzise. Contul clonă "Barzic Vasile", folosit tot de dvs, a fost banat.

Puteți continua (fără probleme) doar de pe "horia marinescu"

[18.02.14 22:09:53]

Cine este acest Dragoş Petre? Un individ holograma plătit pentru dezinformarea celor ce au incredere in ceea ce vad si simnt.

Nasshu
[18.02.14 22:29:54]

@horia marinescu: da' ''matale'' cine esti si cu ce te ocupi? impresii vad ca nu ai scris... !! da'cu parerea iti dai?

deci?

[18.02.14 23:09:59]

Observ că se cam scrie ca să nu se aștearnă praful p-aici.

Topic închis.

Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.

[pentru solicitari de redeschidere, scrieti-mi pe Feedback]
Daca ai fost acolo si doreşti sa ne povesteşti experienţa ta: Scrie impresii