ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.10.2024
DE adso
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Iaşi
ÎNSCRIS: 25.05.17
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
JUN-2023
DURATA: 5 nopți
Solo
1 ADULȚI
PREȚ SEJUR ?
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ PC
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
82.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

VH Eurostar Hotel

TIPĂREȘTE

Într-un moment mai liber din timpul vizitei de anul trecut în Albania, unde am ajuns cu treabă, am intrat pe AFA și am dat de un nou articol de cazare, urcat de @crismis vezi impresii. În afară de numele orașului, am trăit cu senzația că l-am scris chiar eu:

Și despre cazarea din Ljubljana merită să vă zic câteva vorbe; un excelent hotel de business, dar nu numai, situat în inima orașului, la scurtă distanță de atracțiile turistice, de magazine și de restaurante: Eurostars uHotel (4*). Vă reamintesc că am ajuns aici cu un grup de colegi, printr-o conjunctură... profesională.

 

M-am grăbit să răspund:

Extraordinar ce cunoscute îmi par pozele dvs! Am scris cândva, acum doi ani și mai bine, despre Eurostar Zaragoza Delicias vezi impresii, unde am fost cazat prin 2016. Hotelurile arată fix la fel! Stau acum la VH Eurostar Tirana Hotel Congres & Spa. Totul este mai ponosit, bineînțeles, că Albania nu e nici Spania, nici măcar Slovenia. Dar... intenția este aceeași.

După care m-am luat cu altele, ca de obicei, iar hotelul din Albania mi-a ieșit din cap. Dacă, însă, tot mi-am amintit de el acum, cu ocazia discuțiilor despre Târgu Mureș, să spun câteva vorbe. Va fi mai lungă introducerea :) .

În primul rând, am fost oarecum șocat de notele de pe Booking (5,1/10) și Google (2,5/5), pe care le-am aflat abia acum - la acel moment nu am fost interesat de problemă, nu am ales și nu am plătit eu hotelul, acolo ne-au dus gazdele. Nici evaluarea mea nu e superlativă, dar, totuși, nu e așa dezastru! Pe de altă parte, sfatul standard este să credeți numerele mari mai mult decât pe mine :).

În al doilea rând, de ce acel semn de întrebare la preț. Am spus deja, nu am plătit eu. Dar am căutat, să văd cât ar ajunge să te cazezi aici. Nu m-am lămurit. De exemplu, pe Booking, o dublă fără MD pe 4 noiembrie costă 290 lei, cu 71% reducere (de la 994 lei). Aceeași dublă, două zile mai târziu, ajunge la 1510 lei, cu 76% discount (de la 6299 lei). Dar o poți lua din altă parte cu „numai” 650 lei. Am mai tot căutat - variațiile de la o zi la alta și de la o platformă la alta sunt de-a dreptul amuzante. Există un singur element comun: reducerile de peste 70%. Pe toate site-uri de rezervări apar niște prețuri obscene, la pachet cu reduceri fabuloase, indiferent de data pe care o urmărești. Interesantă politică de marketing!

În al treilea rând, e un hotel ambițios, care își propune totul. Oferă acces la spa / sală de fitness, grădină interioară, camere cu vedere la munte sau cu vedere la oraș, sală de conferințe, parcare subterană și tot ce vă puteți imagina. Dacă citiți descrierea unei camere, trebuie să vă așezați comod și să vă anulați celelalte activități din acea zi, că e pe două pagini cu font mărunt. Plus că există posibilitatea de a opta pentru variate pachete privind masa: fără nimic, cu mic dejun, demipensiune, all inclusive.  

Cred că de aici și scorul mic de pe platforme: îți setezi niște așteptări și, când colo, găsești un hotel absolut banal. Nu atât de rău, dar departe de ceea ce îți imaginezi atunci când faci rezervarea. În plus, contează prețul pe care îl prinzi. Dacă iei camera cu 300 de lei (+ 50 lei/persoană micul dejun), e ok; dacă e dublu sau triplu, nu mai e ok. De altfel, să spun de pe acum: recomand hotelul la prețul corect, nu îl recomand altfel. Am bifat prima opțiune în caseta tehnică, dar cu mari rețineri.

Am avut cazare cu all inclusive și toate celelalte facilități. Nu am beneficiat de nimic, însă: nimeni nu era cu mașina, nimeni nu a avut timp să meargă la spa. Nu știu ce înțelegere a fost între organizatori și hotel, dar - dacă s-a plătit pentru asta - au fost bani irosiți. Din ceea ce am citit, deși camerele cu acces la spa sunt, din start, mai scumpe, tot trebuie plătit prosopul, ceva de tipul 8-10 euro de persoană - alt motiv de nemulțumire pentru clienți: prețuri ascunse.

De asemenea, multă lume se plânge că, dacă nu ai monedă locală, plățile se fac la un curs foarte prost. Așa este, confirm - însă eu am plătit doar niște cafele și niște beri, nu a fost mare pagubă. Cafeaua (bună) 1,5-2 euro, berea (obișnuită) 7-8 euro, cam scumpă (dar... țară musulmană, era de așteptat).

Masa nu este all inclusive, așa cum se anunță, adică nu e bufet, ci vin chelnerii și îți aduc două feluri la amiază, un fel și un desert seara. Au fost și chestii gustoase, și farfurii care nu spuneau nimic. Cantitativ - pentru doamne era suficient, pentru mine nu chiar. Micul dejun a fost repetitiv și nu wow, dar acceptabil. Mai puțin cafeaua, care venea în niște termosuri, gata îndulcită și în două cu lapte - eu beau doar cafea neagră. Am cumpărat de jos. A: mesele de peste zi se servesc jos, în restaurantul din fața recepției (unde se poate comanda orice pe întreaga durată a zilei), în timp ce micul dejun se ia la mezanin.  

Cel mai mult timp l-am petrecut în spațiile comune: în sala de conferințe (acolo sunt făcute P22-P23) și în cele două restaurante, la parter și la mezanin - nu neapărat pentru a mânca sau pentru a bea, ci pentru că acolo am lucrat. A fost în regulă, liniște, chelnerii serviabili, nimic de reproșat.

Camera a fost una cât se poate de obișnuită. Nu s-au schimbat așternuturile, deși am prins 40 de grade în acea perioadă. În plus, în a treia zi a crăpat aerul condiționat. S-a întâmplat pe la 9 seara și a fost reparat abia a doua zi, la amiază. A venit cineva și noaptea, când am anunțat, s-a prefăcut că face ceva, dar... Din câte citesc, multă lume se plânge de această problemă, iar cei de la recepție nu au părut deloc surprinși atunci când am vorbit cu ei despre chestiune, ba chiar ne dădeau sfaturi (inutile) de la distanță, cu ce anume avem de făcut.

Poziționarea hotelului este destul de bună, cam la 10-15 minute de Piața Skanderbeg, Kilometrul 0 al Tiranei. Drumul la picior până acolo este plăcut, pe o stradă pietruită, semipietonală, Bulevardi Zogu I. La parterul clădirilor (comuniste) sunt tot felul de magazine și de restaurante. Terasele erau foarte pline, albanezii mănâncă numai în oraș, se pare. 

Una peste alta, un hotel așa și așa. Recomand cu rezerve (am explicat mai sus).

Pentru că, cel mai probabil, nu voi avea timp să povestesc despre Tirana (nici nu am văzut prea multe, programul a fost strâns), atașez acum câteva fotografii. Mi s-a părut un oraș interesant, ar merita cândva o vizită dedicată.

 


[fb]
---
Trimis de adso in 22.10.24 11:52:14
Validat / Publicat: 22.10.24 13:19:09
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în ALBANIA

VIZUALIZĂRI: 379 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adso); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P14 Camera
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 37100 PMA (din 27 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

13 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[22.10.24 13:16:42]
»

Mutat în rubrica "VH Eurostar Tirana Hotel Congress & Tirana Spa, TIRANA" (nou-creată pe sait)

[Rubrica inițială: BUFFER CAZARE]

-

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

webmasterPHONE
[22.10.24 13:30:53]
»

Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent (2024) sau anul trecut (2023) ;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

Pușcașu Marin
[22.10.24 18:20:43]
»

@adso: Ai fost cumva captiv, în sensul că n-a fost alegerea ta hotelul ăsta, dar nici nu te-a” afectat” la soldul cardului.

Prezentarea ta este mai mult decât obiectivă, în condițiile în care nu poți face un raport calitate-preț (plătit de tine). Aș fi curios care este adevăratul concept all-inclusive al hotelului, pentru că la ce spui tu aduce mai mult cu regimul de pensiune completă.

Înțeleg că pentru tine cel mai important este că ai avut condiții civilizate de lucru în spațiile comune.

N-am mai auzit de mult de conceptul ăsta de a servi cafeaua gata îndulcită, bașca cu lapte în ea .

Apropos, cum stau albanezii cu matematica ?

adsoPHONEAUTOR REVIEW
[22.10.24 18:46:10]
»

@Pușcașu Marin: Stau relativ bine, ca toate tarile sarace. Mai nimeni nu este dispus la eforturi daca nu e pe stomacul gol sau daca nu e obligat de sistem. In vest, de exemplu, se mai facea matematica doar in Franta - pana in 2020. Cand un ministru inteligent a scos-o de la Bacalaureat ca proba obligatorie, lasand elevul sa aleaga intre mate si geografie. Deja in 2022 nu s-au ocupat locurile bugetate la facultatile tehnice, iar problema s-a agravat in urmatorii doi ani. Se discuta anul trecut sa se intoarca decizia, dar 2024 a fost an electoral si nimeni nu si-a asumat.

Anglia, Olanda, Danemarca etc. au problema asta de muuulta vreme si o rezolva primind estici (romanii sunt la putere), indieni sau pakistanezi (Anglia, dupa Brexit). Pentru asta, Olanda, Danemarca etc. au infiintat linii de studii in engleza.

Franta nu vrea sa accepte asta. Inca .

adsoPHONEAUTOR REVIEW
[22.10.24 19:00:03]
»

@Pușcașu Marin:

Am citit ieri zeci de recenzii despre hotel pe Google / Booking. Asta e ideea lor despre all inclusive - de aici si nemultumirile oaspetilor (unul dintre motive, ca sunt mai multe).

De altfel, noi am mancat la un loc cu toti ceilalti clienti (la masa separata, dar in acelasi restaurant). Daca exista si un adevarat AI, as fi observat. Din acest motiv, in caseta tehnica am selectat PC la regim de masa.

Si da, ai dreptate, cat timp plateste altcineva, ai tendinta de a fi mai intelegator.

Ideea e ca acest hotel este clasificat cu 4* si foloseste numele unui lant de prestigiu. Lucrurile sunt facute, teoretic, dupa manual. Dar cei care il pun in aplicare sunt balcanici de-ai nostri. Diferenta dintre teorie si practica e cam mare.

zapacituPHONE
[22.10.24 19:21:20]
»

@adso: când ești la muncă, nu se fac nazuri individual. Chiar dacă sunt ceva nemulțumiri, și sigur sunt, te 'spovedești' cu partenerii. O știu și eu din propria-mi experiență (camera lipită de casa liftului, papuci de unic uz ioc, tâmplăria geamului semi-funcțională, mic dejun semi-preparat, cafeaua chioară, etc.). În cazul tău după un brainstorming cu vecinii de palier, puteați antrena și celelalte echipe într-o conspirație a nemulțumirilor. O puteați pune de o grevă a foamei, ca în armată. Așa s-a scăpat de varza murată stricată din meniu.

adsoPHONEAUTOR REVIEW
[22.10.24 20:12:01]
»

@zapacitu: In primul rand, multumesc pentru ecou si nu numai . Aceste discutii sunt importante pentru mine. Si, din fericire, vad ca si altii contribuie la "spargerea" tacerii de la care il dor urechile pe @Yersi.

Asa este, cand esti in misiune, nu comentezi aiurea. In alta ordine, ar fi si culmea sa fi comentat: eu as spune ca am avut conditii mai mult decat decente.

Sigur, daca scoti din buzunar o caruta de bani, ai dreptul sa mustacesti ca nu e totul perfect. Eu, insa, am fost oaspete si imi place sa cred ca mama mi-a dat o anumita educatie .

nicole33
[23.10.24 06:45:44]
»

@adso:

Hmmm... ciudat rău hotelul ăsta şi chiar derutant.

În primul rând, am fost oarecum șocat de notele de pe Booking (5,1/10) și Google (2,5/5), pe care le-am aflat abia acum - la acel moment nu am fost interesat de problemă, nu am ales și nu am plătit eu hotelul, acolo ne-au dus gazdele. Nici evaluarea mea nu e superlativă, dar, totuși, nu e așa dezastru! Pe de altă parte, sfatul standard este să credeți numerele mari mai mult decât pe mine 

Nu cred că m-am cazat vreodată la un hotel cu asemenea note, catastrofale de-a dreptul. Citind recenziile, mare parte din nemulţumiri nu mi se par deloc exagerate.

Tu ai fost destul de tolerant în apreciere, pe de o parte pentru că nu a fost alegerea ta şi nici nu ai suportat tu costurile, iar pe de altă parte pentru că nu ai experimentat probleme majore pe partea de cazare, cu excepţia defectării AC-ului.

Este un hotel totuşi nou (2020) şi modern, genul business, care îmi place, dar pentru maxim o noapte. În poze arată bine, înşiră o lungă listă de facilităţi atractive. Îmi pare însă destul de prost întreţinut, o serie de defecţiuni fiind remediate în stilul Doreilor albanezi, ceea ce la nivelul ăsta de clasificare nu este în regulă. Nu mi-a plăcut nici politica blocării unui depozit de 100 euro pentru eventualele daune, deblocat la 14 zile după check out şi inspectarea camerei. Nu poţi să-ţi tratezi turiştii ca potenţiali vandali sau infractori

Masa nu este all inclusive, așa cum se anunță, adică nu e bufet, ci vin chelnerii și îți aduc două feluri la amiază, un fel și un desert seara. Au fost și chestii gustoase, și farfurii care nu spuneau nimic. Cantitativ - pentru doamne era suficient, pentru mine nu chiar.  

Dacă nu este definit clar în ce constă conceptul lor "all inclusive", oamenii care îl aleg au anumite aşteptări, normale, zic eu, dar tare departe de realitatea de la faţa locului.

Şi eu aş fi extrem de revoltată să plătesc all inclusive şi nici măcar să nu mă satur.

Diferenţa dintre pensiune completă şi AI îmi pare dată aici doar de băuturi, care mi-ar plăcea să cred că înseamnă mai mult decât o sticlă cu apă la fiecare masă.

În aceste condiţii, probabil că hotelul ăsta merită ales, dacă ai şi curaj, desigur, şi te ştii mai norocos de felul tău, doar cu maxim mic dejun.

Apreciez articolul tău pentru prezentarea corectă a plusurilor şi minusurilor acestui hotel, însă pe mine nu m-ai convins să-l aleg

adsoPHONEAUTOR REVIEW
[23.10.24 07:32:37]
»

@nicole33:

Tu ai fost destul de tolerant în apreciere, pe de o parte pentru că 

... asa sunt eu, tolerant. Trebuie mult efort din partea cuiva ca sa ma scoata din minti .

Diferenţa dintre pensiune completă şi AI îmi pare dată aici doar de băuturi, care mi-ar plăcea să cred că înseamnă mai mult decât o sticlă cu apă la fiecare masă.

Iaca, nu mai tin exact minte, dar cred ca au fost doua... carafe. De apa, bineinteles.

Apreciez articolul tău [... ], însă pe mine nu m-ai convins să-l aleg 

A, dar nici nu mi-am propus asta. Mai curand am intentionat sa subliniez ca nu orice hotel de 4*, chiar unul 'de lant', este asa cum scrie pe eticheta.

Dar si ca dracul nu e chiar atat de negru. E un hotel banal, nu unul ingrozitor. Depinde la ce bani il iei si ce asteptari ai. Exact cum spuneti, adesea, dvs.!

doinafil
[23.10.24 14:34:59]
»

Eu, insa, am fost oaspete si imi place sa cred ca mama mi-a dat o anumita educatie

Ai dreptate! Când ți se oferă ceva iei „cadoul” ca atare! Și pe noi (șapte fete, deci o familie modestă) părinții ne-au învățat la fel!

Cât despre numărul de stele ce i s-a acordat acestui hotel, care nu oferă în AI la ce te aștepți, am mai citit că și-n alte țări - inclusiv în România - se întâmplă la fel!

Mie mi-au plăcut atât camera ta, cât și cele două restaurante, de la recepție și de la mezanin, iar clădirile din Piața Skanderbeg sunt și ele interesante, ca arhitectură

P.S. De ce în fața numelui Eurostar sunt puse inițialele VH ?

Felicitări și... mulți

adsoAUTOR REVIEW
[23.10.24 16:46:41]
»

@doinafil: Hotelul e nou, după cum a observat mai sus @nicole33 și, mai important, nu e „adaptat” unei clădiri preexistente, ci construit de la zero, conform standardului rețelei din care face parte. Pe hârtie, ar trebui să fie un hotel grozav, de 4* adevărate. Doar că... oamenii fac diferența. Serviciile nu sunt la nivelul investiției. Și e păcat, pentru că există potențial.

P. S. de ce în fața numelui Eurostar sunt puse inițialele VH

Se pare că este vorba de un grup, ViaHotels, care administrează vreo zece hoteluri în Albania (cinci în capitală, în Tirana, trei în Durres, pe malul Mării Adriatice și două în Saranda, la Marea Ionică). Poate știu colegii mai multe, eu nu mă prea pricep.

doinafil
[23.10.24 16:58:59]
»

@adso:

Mulțumesc pentru răspuns!

nicole33
[29.10.24 06:46:06]
»

@adso:

... asa sunt eu, tolerant. Trebuie mult efort din partea cuiva ca sa ma scoata din minti 

Este foarte bine că eşti aşa. Eu sunt impulsivă şi cu greu mă abţin să nu ripostez. Oricum nu-mi iese de fiecare dată

Cu toate acestea, eu cunosc vreo două persoane care au reuşit să te enerveze chiar şi pe tine, dar nu dau nume

Iaca, nu mai tin exact minte, dar cred ca au fost doua... carafe. De apa, bineinteles.

Exact cum bănuiam

Nu ştiu cât de utilă este pentru hotel această "strategie de marketing" mincinoasă. Nu poţi promite all inclusive şi să oferi doar două carafe de apă amărâte fără să creezi nemulţumiri cât se poate de justificate din partea turiştilor atraşi tocmai de acest iluzoriu AI.

La fel şi în cazul politicii preţurilor, umflate artificial până la cer şi apoi reduse cu nişte procente fabuloase, cu care atrag amatorii de chilipiruri convinşi că au făcut afacerea vieţii lor.

Costurile ascunse sunt un alt motiv de nemulţumire.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
doinafil, Pușcașu Marin, zapacitu

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.062552928924561 sec
    ecranul dvs: 1 x 1