DIN: UM01065

ÎNSCRIS/Ă ÎN: 18.11.12 VIZUALIZĂRI: 7440

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 58 total

Notă: Mai jos sunt afișate doar cele mai recente 20 din total 58 impresii -- pentru a le consulta pe TOATE, click aici:

O zi pe Muntele Fansipan - "acoperișul” Indochinei

SCRIS ÎN: 17.04.24 08:29
RUBRICA: Vacanța în Vietnam
SATISFACȚIE: 100.00%
Feb-2024Sapa. Sapa este o unealtă care se folosește în grădină și care pe mine mă enervează la culme pentru că-mi iese sufletul atunci când trebuie s-o folosesc. Dar nu despre Sapa asta vreau să vorbesc în prezentul articol, ci despre orașul Sapa din Vietnam. Vietnamezii îl scriu Sa Pa (tot [...] + 45 poze citește

SBPAUn hotel cu lift „economic” :)

SCRIS ÎN: 15.04.24 10:11
RUBRICA: Cat Cat Galerie d'Art Hotel [Sa Pa]
SATISFACȚIE: 95.00%
Feb-2024Miercuri, pe 14 februarie, am plecat din Hanoi către următoarea destinație a circuitului nostru și anume Sapa. Pe la ora 15.00 ne-am îmbarcat într-un microbuz curat, cu scaune de piele, reclinabile la 120 de grade, cu spațiu generos la picioare, cu aer condiționat, cu Wi-fi parolat și am [...] + 27 poze citește

SBCe-am văzut noi prin... Hanoi

SCRIS ÎN: 11.04.24 19:30
RUBRICA: Descoperă Hanoi și împrejurimile
SATISFACȚIE: 95.00%
Feb-2024Hanoi. Capitala Vietnamului. Al doilea oraș ca mărime din Vietnam, după Saigon și cel mai mare oraș din nordul Vietnamului. Are vreo opt milioane de locuitori. La prima impresie ai zice că mergi să vizitezi un oraș modern, cu clădiri înalte, așa cum am văzut prin Kuala Lumpur, [...] + 49 poze citește

SBHa Long Bay – locul unde natura și-a făcut de cap

SCRIS ÎN: 08.04.24 06:56
RUBRICA: Descoperă Hanoi și împrejurimile
SATISFACȚIE: 100.00%
Feb-2024Când am ajuns la Hanoi duminică seara, pe 11 februarie, primul nostru gând era ca după ce ne cazăm, să ieșim în oraș și să cumpărăm o excursie la Halong Bay. Inițial vroiam pentru marți, cu gândul că luni dimineață o să avem probleme cu adaptarea la noul fus orar, plus oboseala [...] + 49 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBPACalista - un hotel pe care nu l-am ales noi

SCRIS ÎN: 05.04.24 08:54
RUBRICA: Hanoi Calista Hotel
SATISFACȚIE: 88.00%
Feb-2024După vreo 18-19 ore de la plecarea de-acasă, iată-ne ajunși la Hanoi, puțin obosiți dar abia aștepând să ne cazăm și să luăm puțin la pas orașul, așa... să ne cunoaștem puțin, noi cu el și el cu noi. Rezervasem  o cameră dublă pentru trei nopți la Hotelul Golden Legend [...] + 15 poze citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

MGSBCâte ceva despre Vietnam, o țară mai puțin cunoscută românilor

SCRIS ÎN: 03.04.24 09:01
RUBRICA: Vacanța în Vietnam
SATISFACȚIE: 95.00%
Feb-2024După Cambodgia și Thailanda, pe care le-am vizitat în 2023, Vietnamul este a treia țară din Indochina pe care am văzut-o. Îmi doream de ceva vreme s-ajung pe-acolo, am avut o tentativă în 2020, dar n-a fost să fie atunci din motive de șarpe care a făcut sex cu liliacul și s-a născut [...] + 20 poze citește

MGSBVietnam - Thailanda o combinație reușită de circuit și sejur

SCRIS ÎN: 01.04.24 06:54
RUBRICA: Circuit Vietnam-Thailanda
SATISFACȚIE: 92.50%
Feb-2024În anul 2020, pe 27 martie trebuia să plecăm într-un circuit în Vietnam și Cambodgia care prevedea și vreo 4 zile de sejur la sfârșit, la Phuket, în Thailanda. Cum pe 15 martie s-a instituit starea de urgență, totul s-a anulat, amânat, sine die la vremea respectivă. Cum anul trecut am [...] + 41 poze citește

SBKuala Lumpur — un oraș care merită mai mult de două zile // partea a II-a

SCRIS ÎN: 10.11.23 14:51
RUBRICA: Descoperă Kuala Lumpur
SATISFACȚIE: 90.00%
Feb-2023A doua zi în Kuala Lumpur, din păcate și ultima, a început foarte devreme. Astfel că la ora 6 punct am ieșit pe ușa apartamentului și după 10 minute eram într-unul din vagoanele monorailului ce-avea să ne ducă în gara centrală a orașului, KL Central. Nod feroviar important al [...] + 11 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

MGSBPAKuala Lumpur - un oraș care merită mai mult de două zile

SCRIS ÎN: 27.10.23 14:07
RUBRICA: Descoperă Kuala Lumpur
SATISFACȚIE: 100.00%
Feb-2023Dacă stau strâmb și judec drept, cu articolul ăsta ar fi trebuit să-nceapă povestirea periplului nostru din Indochina. Că doar Kuala Lumpur a fost prima destinație din această vacanță. Dar... deh... am zis la vremea respectivă că nu prea am ce scrie despre ce-am văzut în doar două [...] + 14 poze citește

SBPatong Beach Phuket — un mic paradis la prețuri decente

SCRIS ÎN: 04.10.23 22:04
RUBRICA: Vacanța în Phuket
SATISFACȚIE: 100.00%
Mar-2023Dupa 13 zile în care am dat kilometrajul peste cap în Kuala Lumpur, Siem Reap și Bangkok venise vremea și pentru odihnă. Pentru partea a doua a vacanței am ales un sejur de 14 zile în Phuket, pe plaja Patong. Așa că în prima zi a lunii martie ne-am luat la revedere de la capitala [...] + 17 poze citește

MGSBMic ghid pentru vizitarea Bangkok-ului

SCRIS ÎN: 02.10.23 09:15
RUBRICA: Sfaturi utile pentru vacanţa în Bangkok
SATISFACȚIE: 100.00%
Feb-2023” One night in Bangkok makes a hard man humble Not much between despair and ecstasy One night in Bangkok and the tough guys tumble Can't be too careful with your company I can feel the devil walking next to me” Nu știu pe unde umbla băiatul ăsta, Murray Head, prin anii 80 când [...] + 13 poze citește

SBPADoua temple și-o foarfecă

SCRIS ÎN: 28.09.23 09:33
RUBRICA: Prasat Beng Mealea (templu)
SATISFACȚIE: 100.00%
Feb-2023Oooooffff ce greu e să-ncepi o poveste, un articol. Mai ales când ești puturos. Despre mine e vorba. Mi-e lene să scriu. Nu-s făcut pentru asta, neam. Mie-mi plac cifrele, nu literele. Pentru scris îți trebuie inspirație, talent, să ai ceva organizare în a expune. Eu mă trezesc bătând [...] + 17 poze citește

SBAngkor Thom - ultima capitala a Imperiului Khmer

SCRIS ÎN: 06.09.23 00:14
RUBRICA: Complexul de temple Angkor Wat
SATISFACȚIE: 100.00%
Feb-2023Asaaaaa, ramasesem la Angkor Wat. Dupa moartea lui Suryavarman al II-lea, populatiile nomade din Peninsula Malaya si din Borneo au jefuit Templul Angkor Wat, iar acesta si-a pierdut atat importanta cat si stralucirea de odinioara. Numai putin, ca nu mai tin minte si tre’sa trag cu ochiul pe [...] + 38 poze citește

SBAngkor Wat - mandria Cambodgiei

SCRIS ÎN: 03.09.23 13:34
RUBRICA: Complexul de temple Angkor Wat
SATISFACȚIE: 100.00%
Feb-2023Sunt aproape sase luni de cand m-am intors de-acolo. In sertarul creierului meu pe care am pus eticheta cu Cambodgia, inca “misca” imaginile pe care le-am vazut pe-acolo. Cineva spunea, de mult, ca investitia in memorie e una paguboasa, ca peste timp se-asterne uitarea si uite-asa constati ca [...] + 24 poze citește

SBPASiem Reap (Cambodgia) - considerente generale

SCRIS ÎN: 30.08.23 20:35
RUBRICA: Descoperă Siem Reap
SATISFACȚIE: 100.00%
Feb-2023Cand ne-am hotarat sa vizitam Cambodgia stiam un singur lucru. Ca ne dorim sa vizitam Complexul de Temple de la Angkor Wat pe indelete, sa nu ne alerge nimeni pe-acolo, sa pot sta in tihna sa admir, sa pipai pietrele, sa vorbesc cu ele, sa le-ntreb cum era pe vremea aia si sa fotografiez. Agentiile [...] + 6 poze citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

SBPACand la noi e frig, mergem la caldura

SCRIS ÎN: 28.08.23 18:58
RUBRICA: Circuit Malaesia - Cambodgia - Thailanda
SATISFACȚIE: 100.00%
Feb-2023Malaesia – Cambodgia – Thailanda in 29 de zile Din varii motive au trecut mai bine de doi ani de cand n-am mai intrat pe sait. Si nu pandemia a fost motivul. Acum cateva zile mi-am zis ca totusi ar trebui s-o fac. Macar asa, din curtoazie pentru cei care au aceeasi pasiune ca si mine, [...] + 42 poze citește

SBPACatedrala din Salisbury

SCRIS ÎN: 08.07.18 10:49
RUBRICA: Descoperă Salisbury
SATISFACȚIE: 100.00%
May-2018Povesteam intr-un articol anterior despre ziua petrecuta in afara Londrei, intr-o excursie in care am vizitat Stonehenge, Catedrala din Salisbury si Bath. Daca despre Stonehenge si Bath am povestit acolo, despre Catedrala de la Salisbury o sa incerc sa povestesc in articolul de fata. Am considerat [...] + 24 poze citește

SBPAStonehenge și Bath - milenii de istorie lângă Londra

SCRIS ÎN: 26.06.18 19:38
RUBRICA: Vizitând Stonehenge
SATISFACȚIE: 100.00%
May-2018Stiu sigur c-am spus-o aici pe AFA, intr-un articol sau intr-un ecou ca sunt bolnav sa vad si sa pipai “pietroaie”, oriunde s-ar gasi ele si nu ma dau la o parte daca am aceasta posibilitate. Asa ca, daca tot am ajuns la Londra, nu puteam sa ratez o vizita la Stonehenge. Fiind un obiectiv aflat [...] + 34 poze citește

SBLondra văzută de sus

SCRIS ÎN: 19.06.18 19:11
RUBRICA: Descoperă Londra
SATISFACȚIE: 100.00%
May-2018Cand am facut programul pentru vizita noastra la Londra si eu si sotia mea ne-am dorit sa vedem Londra de sus. Din pacate la Londra nu se zboara cu balonul :), asa c-am cautat cladirile inalte sau alte obiective de unde se poate vedea orasul de sus. Si-am gasit cinci locuri din care trei erau [...] + 45 poze citește

SBPASpre Greenwich cu salupa pe Tamisa

SCRIS ÎN: 18.06.18 06:27
RUBRICA: O zi în Greenwich
SATISFACȚIE: 100.00%
May-2018Una din zilele noastre la Londra am hotarat sa o incepem cu o croaziera pe Tamisa, care incepe la Westminster si se termina la Greenwich. Si daca tot ajungeam la Greenwich, era pacat sa nu vizitam si Royal Observatory Greenwich. La intoarcere urma sa ne oprim la Turnul Londrei, acolo unde este un [...] + 43 poze citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

NOTĂ: Afișate cele mai recente 20 din total 58 revs încărcate de Pușcașu Marin -» vezi toate impresiile sale aici:

2. Ecouri scrise // 1026 total

18.04.24 00:57@Marius 72: În 2022 am pus bocancii în cui. A fost anul în care am făcut ultima dată Bușteni-Babele, pe Jepi, pe sub telecabină. Sunt sigur că știi traseul. Până atunci... hai să mă laud și eu puțin... Kilimanjaro în 2009 (pe-atunci habar n-aveam că există AFA) - 4 zile de [...]
LA REVIEW O zi pe Muntele Fansipan - "acoperișul” Indochinei - scris de Pușcașu Marin în rubrica Vacanța în Vietnam
18.04.24 00:25@mprofeanu: Cred că eu trebuie să vă mulțumesc pentru vizită și pentru ecou :). Sincer (și nu vreau deloc să fiu modest când spun asta), sunt mândru c-am intuit potențialul turistic al zonei, o zonă albă prin programele agențiilor de turism de la noi. Sapa e lăudată pe paginile de [...]
18.04.24 00:15@k-lator: Sincer, aveam ceva emoții vis-a-vis de altitudine. În 2017 am ajuns și eu pe la 4,950 de metri și nu mi-a fost prea bine. Era să mă întind pe jos, cât sunt de mare. De-atunci, pe lângă cei aproape șapte ani, au trecut și vreo 70,000 de țigări prin plămânii mei, așa că... [...]
17.04.24 23:59@iulianic: Dacă în Europa au început să fie majoriatri, în Asia chiar sunt la ei acasă. Sapa e la o aruncătură de băț de China, era și în perioada Anului Nou Chinezesc, așa că nu prea aveam loc de chinezi. Ce ne-a mirat pe noi a fost că ne solicitau (mai mult pe soția mea, de fapt) [...]
17.04.24 23:49@valentinag: Mulțumesc frumos pentru ecou și pentru completarea care m-a luminat și pe mine la cap :). Botanica nu e tocmai punctul meu forte. Am văzut verze de-astea și mov și verzi. Dac-ar fi și comestibile... mii de sarmale s-ar putea face acolo :))
17.04.24 23:44@Carmen Ion: Mulțumesc mult. Din punctul meu de vedere a fost cea mai frumoasă zi din din vacanța aceasta. La un mic avans față de altă zi despre care încă n-am vorbit, dar totuși mai intensă. Și din punct de vedere al peisajului și din punct de vedere al experienței avute.
16.04.24 20:22@valentinag: Mulțumesc frumos.
LA REVIEW Un hotel cu lift „economic” :) - scris de Pușcașu Marin în rubrica Cat Cat Galerie d'Art Hotel [Sa Pa]
16.04.24 10:34@Marius 72: Ei da. După ce ne-a” plimbat” @AZE prin Australia, urmează și Noua Zeelandă. Mă grăbesc să-mi pun sacoșa sau scăunelul la coada celor ce vor dori să citească printre primii impresiile tale de-acolo. Ce să zic? Să se comprime timpul până la data plecării și să [...]
16.04.24 09:33@Marius 72: Ai dreptate. La Sapa nu e gară. Dar la cum se mișcă vietnamezii, nu m-ar mira să fie în câțiva ani. Măcar să am eu timp și bani să mai ajung odată pe-acolo. Cu pozele, nu-i bai, stai liniștit. Înțeleg. Ca și mine, știi foarte bine că n-am făcut altceva decât să [...]
16.04.24 09:18@nicole33: Pfff, am uitat de treaba cu fructul pasiunii. Uite, rectific. Sucul ăla galben era de-ăla făcut din prafuri, era plin de chimicale, o porcărie :)). Au pus semințe de mac în el ca să te inducă în eroare, să crezi că-s semințe de... și să te gândești c-ar fi suc de... Nici [...]
15.04.24 15:40@k-lator: Păi, hai să-ți zic io cum văd problema... așa, după tărătăcuța mea. Copiez pe litere după o carte de vizită: Nguyen Thac Bang Ha. La ăsta a fost ușor, că-i ziceam Mr. Ha, dar strigă-l tu pe tot numele lui vietnamez și să-mi spui dacă nu ți se limbă plimba-n gură. [...]
15.04.24 14:14@Safta Radu: Nu știu dacă am intuit bine sau dacă mă înșel, dar observ că-ți place zona aia. Vâlcea, Gorj, la poalele munților, mai pe partea cu sudul :). Odată, sau de două ori pe an, mai zburd și eu pe-acolo. De obicei plec dimineața și mă întorc seara. La Polovragi și pe [...]
LA REVIEW Două zile de terapie cu soare, liniște și relaxare - scris de Safta Radu în rubrica Pensiunea Căsuța din Luncă [Racovița]
15.04.24 13:48@Carmen Ion: Din păcate, viciul ăsta păcătos este cel care dictează primul filtru pe care îl pun atunci când caut o cazare: să aibă balcon. Aici n-a fost chiar balcon, deși așa era prezentat, dar n-a fost mare problemă. De fapt, pentru mine nimic nu reprezintă o mare problemă, dacă [...]
15.04.24 11:00@webmasterX: Exact acolo e. Mulțumesc. Mulțumesc încă odată. Am văzut mai târziu al doilea ecou :)
15.04.24 10:54@Yoda: Am fost și eu în 2021, la vreo opt luni după ce-au deschis-o complet. M-a dat pe spate ce-am citit despre O21, cu milioanele de kilometri de fibră optică pentru semnalizări, senzori, alea-alea. Lumea îl cam înjura pe Erdogan c-a fost scumpă, că una-alta. Mi-aș dori și eu să [...]
LA REVIEW Bonvie Hotel 4* – un hotel nou, modern, curat şi confortabil în Sakarya - scris de nicole33 în rubrica Bonvie Hotel
15.04.24 10:41@valentinag: Mulțumesc pentru ecou și pentru completări. Da, orhideea aia m-a fascinat. Nu-mi venea să mai plec de lângă ea. Noroc cu poporul chinez care vroia selfiuri. A trebuit să mă dau dus de-acolo :)
LA REVIEW Ce-am văzut noi prin... Hanoi - scris de Pușcașu Marin în rubrica Descoperă Hanoi și împrejurimile
15.04.24 09:44@Carmen Ion: Îmi place ce-a spus Mr. Hanks despre Grecia. Și el și Bruce Willis sunt printre actorii mei preferați. Dar, pe de altă parte, tot ei sunt oamenii care” sfințesc” aceste locuri :). Datorită (sau din cauza?) lor, probabil viitoarele generații vor merge” pe dungă” prin [...]
LA REVIEW Insulița de vizavi: Antiparos - scris de Carmen Ion în rubrica Descoperind Antiparos
15.04.24 09:10@mprofeanu: Tare frumos. Cred că ăsta-i unul dintre avantajele unei vacanțe în Grecia cumva în extrasezon. Te poți bucura în tihnă de o zi ca asta, cu plimbări în natură, să vezi locuri pe care altfel, în sezon, nu știu dacă te-ai îndura să le vizitezi, sacrificând o zi de plajă [...]
LA REVIEW Plimbare relaxantă pe Coasta Vestică a Insulei Rodos - scris de mprofeanu în rubrica Vacanța în insula Rhodos
15.04.24 08:40@nicole33: Bun hotel, iar pe” mâna” ta merg fără să stau pe gânduri. Mă bate gândul să mai dau o tură în toamnă în Cappadocia și e o opțiune de luat în seamă. Nu e nici Istanbul, nu e nici Bolu, iar o noapte de tranzit trebuie. Au trecut vremurile pe când făceam aroganțe de [...]
14.04.24 07:52@Carmen Ion: Am așa, o vagă impresie, că pe la tavernele astea de pe malul mării plătești mai mult view-ul decât mâncarea. După ce m-am uitat și la fotografii, hamsiile și dovleceii ăia mi-au făcut cel mai mult cu ochiul. Mielul grecesc mi se pare mult mai bun decât cel de pe la noi [...]
LA REVIEW Două taverne în estul Parosului - scris de Carmen Ion în rubrica Unde mâncăm în Paros & Antiparos?
Afișate 20 ecouri / [1026] total ecouri scrise de Pușcașu Marin pe AFA. -» vezi toate ecourile sale aici:

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise // 18 total

20.10.23 19:11@adso: Bună întrebare. Eu am presupus, by default, că este escală fără recuperare de bagaje de cală și cu un nou check-in. Sper c-am presupus bine, pentru că nu vreau să induc pe nimeni în eroare.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați CARAIBE
19.10.23 22:45@Cosmos: Uite un link cu informații despre aeroportul din Zurich : flyuia.com/assets/documen ... mation_1603.pdf Dacă te uiți cu atenție, zborurile spre și dinspre Budapesta au loc in zonele A sau B, iar plecările spre Punta Cana au loc în zonele D sau E. In tabelul cu [...]
08.08.18 12:58@user321: Clar, prin agentii locali o sa iesi mai ieftin. De obicei ii gasesti in resort sau pe plaja. La pretul pe care ti-l spune prima data mai poti da jos 20-30%, lejer, in functie de abilitatile tale de a negocia. Poti merge in prima seara la Senzo Mall, la vreo 7-8 km sud de hotel si acolo [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați EGIPT
07.08.18 12:36@tripyy: Buna, Pai n-ai prea multe variante. Daca mergi mai intai la Slanic, o iei pe DN 1A de la Ploiesti spre Valeni-Cheia si dupa Gura Vitioarei faci stanga pe DJ 100G, iar la intrarea in Poiana Varbilau faci dreapta si mai ai vreo 8-9 km pana la Slanic. Daca vrei la Slanic la intoarcerea [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
04.07.18 16:04@Dana2008: Cred ca ideea ta e mult mai buna si pare ca e si mai ieftina. M-am uitat, de curiozitate si daca in 2015 era 45 EURpe sens, o masina si doi adulti, acum e 35 pentru masina, 8,50 adulti si 4.30 copiii. Doar masina te-ar costa 70 dus-intors. Daca o iei din Fiskardo, pentru o zi, cu [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați GRECIA
02.07.18 15:15@Dana2008: Buna, Daca treci cu masina ta sau daca aranjezi sa inchiriezi o masina din Fiskardo pentru o zi, eu zic ca merita. Daca-mi aduc bine aminte, din Nidri ai ferry dimineata la 9.00, iar din Fiskardo, ultimul ferry, seara, este pe la 20.30. Asa ca ai avea in jur de 9 ore sa vezi cate ceva [...]
17.06.18 09:34@meri1972: Buna, Nu stiu ce tip de restaurant preferati. Insa daca nu aveti pretentii deosebite asupra locatiei, va recomand zona "La Butoaie". Este acolo printre altele o autoservire, un "impinge tava" cum ii spunem noi romanii in mod uzual, unde noi mancam de vreo 20 de ani incoace si n-am [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
16.06.18 08:33@mishu_mm2k: Buna, Teoretic vorbind le-ai putea face pe amandoua. Insa trebuie sa ai in vedere ca dupa fiecare excursie iti trebuie o zi sa te refaci. Excursia la Cairo dureaza vreo 21-22 de ore, dus-intors, din care vreo 15 ore le stai in autocar. Iti raman 5 ore in care sa vezi piramidele, [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați EGIPT
26.04.18 20:31@MihaiT: Nu e mare scofala cu ATV-ul, din punctul meu de vedere. Sunt multe persoane care-l prefera, mai ales ca si in Zakinthos, la fel ca in toate insulele din Grecia, drumurile sunt inguste. Ii spui grecului ca n-ai mers niciodata, in cinci minte iti face instructajul si poi sa-i dai bice. Cu [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați GRECIA
26.04.18 05:41@MihaiT: Salut, O sa-ti dau mai jos niste preturi din 2016. Sper sa nu fi crescut prea tare de-atunci :). Eu am fost cu masina, insa m-am uitat si la inchirieri. Era 35 de EUR / zi o masina din clasa Ford Fiesta, Opel Corsa, etc., 20 EUR/zi un ATV pentru doua persoane, iar benzina era pe insula [...]
23.02.18 21:36@cristi. sv: Salut, Pffff, grea dilema :). Ambele insule sunt superbe din punctul meu de vedere. Daca as merge in Corfu cu doi copii mici as alege Moraitika pentru plaja cu nisip si intrare lina in mare. In Zakynthos as merge la Tsilivi. Plaja e cu nisip, cu intrare lina in mare. In plus e [...]
18.02.18 20:59@nicole33: S-au mai calmat apele si in Egipt, cel putin in statiuni. Am coleg care si-a petrecut Revelionul 2017-2018 in Hurghada si a zburat din Romania. A avut bagaje de cala de 23 de kg, a fost control de securitate, insa fara probleme deosebite. La intrarea in resort, taxiul cu care a venit [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați EGIPT
18.02.18 20:46@raducondurache: Salut, N-am fost nici in 2016, nici in 2017, am fost in 2011. Insa banuiesc ca nu s-o fi schimbat clima chiar asa tare, in ciuda incalzirii globale :) Am fost in septembrie tocmai pentru a evita canicula. Cu toate astea, in Hurghada e suportabil, datorita brizei. Temperatura [...]
18.02.18 10:57@adriangd: Buna, N-am fost in Turcia, asa ca despre aceasta destinatie iti vor povesti altii. Dar in Egipt... mi s-a parut de vis. Eu am facut o vacanta de tip circuit in Egipt, banuiesc ca voi vreti sejur. In conditiile actuale cred ca un sejur la Hurghada ar fi excelent. Am vazut preturi [...]
15.02.18 20:39@ilee: Buna, La 31 de km de la granita Bulgaria - Grecia gasesti Agnatio Hotel Spa in localitatea Sidirokastro. In gasesti usor pe booking.com. Noi am stat acolo si in 2015 si in 2016, A fost 40 EUR / noapte camera dubla cu mic dejun bufet, foarte, foarte bun. Sunt 20 de camere, iar hotelul [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați GRECIA
06.02.18 20:07Buna, Ideal este un mix cu tot ce-ai enumerat. Nu stiu la ce banca ai cont si nu stiu daca toate bancile din Romania au acelasi sistem. Eu am cont la BRD si am pe contul de lei si card VISA si card MAESTRO, astfel incat sunt acoperit pe orice card. Pentru ca sunt cazuri in care nu se accepta [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ORIENTUL MIJLOCIU
29.03.17 20:36@Lexander: Buna seara, Felicitari pentru alegerea locatiei. Dar... atentie mare... in iulie si august sunt 45 de grade ziua :)
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați EGIPT
01.03.13 19:36@dalyda: Buna si felicitari pentru alegerea facuta! Visul meu a fost sa vad Egiptul si in 2011 l-am implinit. Am stat si in Hurghada, dar nu am postat impresii de-colo pentru ca am stat doar 3 zile si pentru ca au facut-o altii inaintea mea mult mai bine decat as fi putut s-o fac eu. 1) [...]
Afișate 18 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.