ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.09.2022
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Tulcea
ÎNSCRIS: 06.01.14
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
SEP-2022
DURATA: 2 nopți
Business
1 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.75%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 50 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Un hotel la care se aplica vorba 'clientul nostru stapanul nostru'

TIPĂREȘTE

Am ajuns in aceasta locatie prin recomandarea unei colege din Brasov intr-o delegatie de servici asa ca nu am cum sa dau detalii de pret ci doar in una din pozele de la receptie se vad preturile. Mentionez ca fiind intr-un contract cu o unitatea unde am fost, preturile au fost mai mici decat cele afisate la receptie.

Am ales sa scriu despre acest hotel deoarece e sigurul hotel din Romania care " m-a dat pe spate " la capitolul ospitalitate. Poate si alte locatii ar trebui sa ia lectii de aici " clientul nostru, stapanul nostru". Practic nu costa nimic sa fii amabil si dragut cu clientii si sa te straduiesti sa-i multumesti.

Nu am poze cu camera pentru ca ce m-a determinat sa scriu despre acest hotel s-a intamplat in dimineata plecarii cand trebuia sa predau camera desi anumite detalii le observasem si inainte dar nu am avut timp sa stau prea mult in camera.


despre SERVICII

Aici e mult de scris in sensul ca acest hotel merita nota 10 cu felicitari la capitolul ospitalitate si amabilitate. Am ajuns in jurul orei 16, camera era pregatita si mi se oferea (contra cost si pranz) daca eram flamanda dar nu a fost cazul pentru ca imi propusesem sa fac multe lucruri in 2 zile cat am stat printre care sa merg si la un concert chiar in acea si si nu am avut timp decat sa fac un dus sa ma schimb si sa plec. Am fost informata de doamna draguta de la receptie ca pana la ora 24 puteam sa intru pe intrarea din fata si dupa ora 0 pe la intrarea din spate.

In ziua a doua dupa rezolvarea problemelor de servici cand am ajuns la hotel, am anuntat ca in ziua plecarii o sa trebuiasca sa predau camera pe la 6.30 - 7,00 ca am tren la ora 7,24 si am intrebat daca e cineva ca sa predau cheia iar receptionera foarte amabila a intrebat " si nu serviti micul dejun? " Eu am raspuns negativ si dumneaei a spus ca macar o cafea sau un sendvis sa iau ceea ce am fost intrutotul de acord. Camera era cu MD bufet suedez servit intre orele 7-10.

In ziua plecarii cobor sa predau cheia la receptie si intru in restaurant si surpriza... Restaurantul luminat si toate tavile cu bufetul suedez erau pregatite pentru mine, inclusiv suc, iaurt, cereale, paine iar doamna de la receptie era la bar si facea cafeaua. Am ramas placut impresionata incat atunci m-am gandit ca acest hotel chiar merita sa scriu despre el chiar daca am fost in tranzit.

M-am asezat la masa impecabila si am servit ce am dorit de pe platouri si cand serveam cafeaua o doamna a venit la mine si mi-a adus si sendvisurile desi servisem micul dejun. Chiar nu m-am asteptat la asa ceva si asta denota ca exista si astfel de servicii care nu presupun prea multe ci doar mai multa empatie fata de clienti, adica sa incepi sa asezi masa mai devreme si sa o pregatesti mai devreme (aveau si chiftelute si crochete) in loc sa stai la receptie (dupa cate am aflat nu era nici o problema pentru fetele de la receptie sa ajute dimineata la servire).

Deunazi cand am coborat in receptie dupa ce mancasem mic dejun, o doamna curata pe jos niste noroi de la niste biciclisti si isi cerea scuze noua celorlalti clienti.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camera era mare cu pat matrimonial (desi eram singura), cu TV, masuta, scaune, comoda TV si noptiere cu rafturi si veioze, frigiderul era plin cu bere, vin, apa, suc. Patul foarte confortabil si odihnitor, era si un dresing mare (nu aveam eu atatea bagaje).

Camera era curata si aerisita si se aranja patul, se schimbau prosoapele care erau folosite in fiecare zi. Baia era mare dotata cu tot ce trebuie si avea geam pentru aerisire.

Camerele la acest hotel nu au balcon dar aveau geam mare care oferea priveliste seara asupra orasului.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Am avut cazare cu mic dejun bufet suedez dar pot sa spun ca micul dejun includea de toate (oua ochiuri, omleta, platouri cu mezeluri, branza, cascaval, crochete, chiftele, rosii, castraveti, ardei copti, vinete, dovlecei, frumos ornate, masline, felii de check, briose, panna cota, fructe (portocale feliate, kivi, mere, banane), cereale de 3 feluri, ceai, cafea, suc, limonada, apa, iaurt si 2 zile cat am stat nu era acelasi.

Sala in care se servea micul dejun era mare curata si pe fiecare masa erau flori.


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Locatia nu este foarte apropiata de centrul vechi si centrul nou cam la 1 km fata de ambele dar se ajunge pe jos de acolo in ambele locatii in 25 minute.

Este in schimb o zona linistita dar nu industriala, cam la 1 km si de gara in celalalt sens. Practic era la intersectie de drumuri putand ajunge pe jos si la gara si in centru vechi si la Afi mall in centrul nou.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Hotelul nu dispune de piscina si alte posibilitati de distractie dar are in spate unde era si parcarea destul de generoasa o terasa cu mese si scaune unde mai stateau oaspetii.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de aurora56 in 18.09.22 18:35:58
Validat / Publicat: 18.09.22 20:45:32
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAȘOV.

VIZUALIZĂRI: 424 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (aurora56); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 Mic dejun cu fructe și prajituri
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20900 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 50.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    mishu
    [18.09.22 21:25:02]
    »

    @aurora56: Chiar merita sa scrii despre hotel si este o recomandare excelenta. Si micile gesturi/ detalii fac diferenta.

    Felicitari, votat cu mare drag.

    aurora56AUTOR REVIEW
    [19.09.22 17:05:19]
    »

    @mishu: Da, chiar a meritat.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    aurora56, mishu
    Alte impresii din această RUBRICĂRegal Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.34964990615845 sec
    ecranul dvs: 1 x 1