Harta ARDEAL SUD [BV, SB, HD] / ROMÂNIA - hoteluri, cazări, atracții turistice, locuri de vizitat în zonă

OBIECTIVE pe hartă [dacă nu se văd toate, micșorați scara]

1. AVRIG IMPRESII / CAZĂRI / [hartă]

9. #EXCURSII și CĂLĂTORII IMPRESII / CAZĂRI

IMPRESII recent adăugate ARDEAL SUD [BV, SB, HD] / ROMÂNIA

Obiectiv îndeplinit - foame astâmpărată

Despre mâncare nu prea agreez să scriu. Şi nici nu mă pricep. Dar mi-am zis să trec prin fiecare rubrică de impresii a site-lui şi să aştern câte ceva şi despre partea culinară a acestui week-end. Era clar că, după micul dejun servit duminică dimineaţa la Complex Vaţa Băi (vezi impresii), înfulecarea următoare va fi undeva pe drumul spre casă, locaţia fiind în directă dependenţă cu mocăială noastră. Sau cu foamea Adrianei care apare instant de cele mai multe ori. [...] — citește
IMPRESII Unde mâncăm în zona Brad? / BRAD [HD] / de Marius 72, în 19.04.24

Ţara Zarandului - o plăcută surpriză!

Există dispoziţii ale şefului care produc o aprigă dorinţă de a le pune în practică. Precum cea imperativă exprimată într-o zi de marţi de la care se împlinesc exact 2 săptămâni şi care dispunea obligativitatea de a mă prezenta la un curs ce urma să aibă loc la Vaţa Băi. Cum de respectiva comună auzisem doar în strânsă legătură cu geriatria şi alte afecţiuni ce ţin de perioada ce urmează ieşirii la pensie, mă pun pe o documentare rapidă şi în câteva [...] — citește
IMPRESII Descoperă Țara Zarandului / VAȚA DE JOS [HD] / de Marius 72, în 16.04.24

Taverna Pescarului — singurul restaurant cu specific pescăresc din Brașov

Duminică, vreme frumoasă... prea cald pentru jumătatea lunii aprilie în general, dar mai ales pentru Brașov! Vroiam să mâncăm pește, dar ceva românesc... undeva în oraș, așa că i-am propus lui Sorin să mergem la Taverna Pescarului... Remarcasem acest restaurant de vara trecută dar Sorin era sceptic... dar căutând pe Google am găsit detalii favorabile iar la fața locului ne-am convins că a meritat să-i trecem pragul! Taverna este pe Strada Oașului nr. 1 și are program [...] — citește
IMPRESII Unde mâncăm în Brașov și împrejurimi / BRAȘOV / de ANILU, în 16.04.24

Recomandare a fi avută în vedere pentru întâlnirile AFA

Despre Vaţa auzisem de multă vreme şi în directă legătură cu latura sa balneologică. Iar acum eram curios să iau contact cu ce are de oferit o comună din punct de vedere al infrastructurii hoteliere. Mi-am aruncat privirile pe net de cum am aflat de locaţia cazării – am participat la o conferinţă, aşadar nu a depins de mine alegerea ei – iar prima impresie a fost una încurajatoare. Dar m-a lăsat şi puţin în ceaţă de vreme ce Complexul Vaţa Băi apărea pe unele situri [...] — citește
IMPRESII Complex Vața Băi (Hotel Phoenix & Hotel Bleumarin) / VAȚA DE JOS [HD] / de Marius 72, în 15.04.24

O cazare medie la Pensiunea Casi - Păltiniș

Eu demarez mai greu cu scrisul când e vorba să descriu o cazare! Până descarc pozele din aparat, ... până le triez și le „botez” ... durează ceva mai mult decât la cei mai tineri!... daaaar, până la urmă reușesc! S-a mai scris despre această cazare, poate că și de aceea nu m-am grăbit😊 Am fost cazați aici la sfârșitul lunii martie, cu ocazia întâlnirii cu colegii site-ului „Am Fost Acolo.ro” . De obicei întâlnirea se face anual, dar pârdalnica de pandemie a [...] — citește
IMPRESII Complex turistic Alpina-Casi / PĂLTINIȘ [SB] / de doinafil, în 11.04.24