GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
O sa scriu de problemele si nemultumirile care m-au determinat sa scriu acest review:
-nu se poate plati nimic cu un card bancar
-ne-au sugerat sa incarcam o bratara electronica pentru a scapa de cash-ul zilnic pe plaja, la locul de joaca, restaurant insa dupa ce am incarcat 1000 ron am descoperit ca singurul loc in care se putea folosi era restaurantul, dar nu gaseai in fiecare seara masa libera... pentru ca erau seri speciale si... asta am descoperit noi, nu ne-a spus nimeni... in plus multe nemultumiri cand anuntai de "vestita" bratara... nu merge serverul, nu pot sa incasez... ne-am chinuit sa ii cheltuim dar n-am reusit iar la check out "surpriza" -nu mergea curentul... dupa insitenta au acceptat sa ne creada si sa considera restul ca plata pt seif... care era gratis doar daca le aduceai la receptie... altfel seif in camera 10 ron/zi
-restaurantul e subdimensionat astfel incat masa devine un haos total, trebuie sa pandesti o masa ca sa mananci la absolut toate orele si mesele zilei, daca adaugam si muzica de seara avem imaginea unui cosmar... seara in functie de ce "artist" canta e posibil sa nu gasesti masa la restaurant si esti trimis la restaurantul italian sau libanez... nici unul nu e in interiorul complexului, preturi piperate, mancaruri ingrozitoare... la restaurantul italian era si o piscina... deci pentru familiile cu copii... e nevoi sa stai sa-i supraveghezi... sau sa-i asculti tipand... desi am vb cu PR ca vrem rezervare in fiecare seara a sejurului ne alegeam cu o seara da urmatoarea uita... pe final am renuntat... daca esti vegetarian pregatestete sa mananci in alta parte...
-sezlonguri 20 ron; baldachin 80 ron; daca vrei unul in fata functioneaza spaga...
-liftul este de nefolosit... mic vine greu se opreste peste tot... mai mult folosit de cameriste... noi am stat la 4... cu un copil de 2,5 ani... greu... daca nu intrai repede te loveau usile...
-piscinele pt copii cel mai mic nivel 0,50 m
-locul de joaca nu poate fi folosit decat seara tarziu pt ca e in soare... uneori nici seara nu mai umflau gonflabilele, un trenulet 5 ron 4 minute
-wirelessul e doar o poveste
- fara sampon, sapun... nimic in baie...
- uscatorul de par era pe un raft... dar surpriza nu era priza in baie... iar in priza din camere nu statea decat daca tineai mana pe priza
- mancarea grasa, uleioasa... meniul ingrozitor de sarac...
- si inainte de check out vine o camerista care incepe sa numere cutite, furculite, farfurii...
Nu vom reveni cu siguranta...
Trimis de Lidia_stiuj in 01.08.12 15:27:31
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Hotel Lido, Mamaia; Hotel Sirena- Saturn
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Lidia_stiuj); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.27856300 N, 28.61871800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Lidia_stiuj: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!
Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare
Citesc intotdeauna cu tristete recenziile unor sejururi nereusite, imi pare rau pentru cei care au facut o alegere neconforma cu nevoile lor.
E intr-adevar ciudat ca nu se poate plati cu card bancar, e incomod si neplacut sa umbli tot timpul cu bani dupa tine.
De cand am inceput sa mancam mai tarziu (pe la 14 adica) reusim sa vanam ceva mai usor o masa. Pana acum nu am incercat niciodata sa mancam la restaurantele din complex, seara am mers in Mamaia, am bifat si masa si plimbarea de seara. O sa incercam si castanele seara... poate.
Faza cu numaratul farfuriilor e penibila, da ce sa faci daca atat il/o duce capul pe manager, dai ignore si treci mai departe.
Sunt inca aici, si pana acum e ok, nimic nu a reusit sa ma supere atat de tare incat sa-mi strice starea de bine, probabil marea care se vede, se simte si se aude tot timpul, muzica bine aleasa de la piscina si spatiul suficient din apartament acopera micile nemultumiri.
Daca s-ar plati cu card nu s-ar mai putea face evaziune fiscala... Ati primit vreo chitanta ptr platile efectuate la ei? Eu m-am milogit sa-mi dea o factura dupa nu stiu cate telefoane si mailuri si mi-au dat un jpg care nu continea informatiile necesare ca s-o consideri valida. In sfarsit asta e...
Pe litoral pot spune ca situatiile in care n-am primit bon sint de 10x mai multe decat cele in care l-am primit.
Daca stau sa ma gandesc, dupa ce le-am virat banii si le-am trimis pe mail documentul de plata, am primit doar o confirmare, tot pe mail, dar nu am vazut nici o chitanta, nici o factura. Daca nu ma insel, legea ii obliga sa emita una, macar un bon fiscal ceva...
Eu tot citesc review-uri despre acest hotel si nu ma opresc din a ma minuna... cum ati reusit fratilor sa dati atatia bani pentru 7 nopti cu demipensiune??? Da-l incolo de varf de sezon... cu banii astia mergeati linistiti oriunde in alta parte!!!
@lorelei34: nu inteleg ce e asa de mirare in RO. La Hotel Vega e si 1.000 ron pe noate cazarea asa ca... se poate si mai rau.
Buna ziua!
Va multumim pentru review! Ne pare rau pentru eventualele neplaceri pe care le-ati intampinat. Recenziile dumneavoastra, ale tuturor turistilor care ne-au ales sa le fim gazde sunt foarte importante pentru noi. Cu ajutorul dumneavoastra am crescut, ne-ati ajutat sa imbunatatim serviciile si facilitatile resort-ului si sa ne mentinem standardele ridicate, iar acum putem spune ca alaturi de noi veti avea parte de vacanta la care ati visat mereu. Dorim sa va invitam anul acesta alaturi de noi pentru a va bucura de minunata lume Phoenicia Holiday Resort!
Cu stima,
A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2022 Vacanta reusita! — scris în 30.06.22 de Bobonete1980 din PITESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Revenim si la anul — scris în 14.09.21 de Evellyna din REşIţA - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Nu mergeți la Phoenicia Holiday Resort! — scris în 16.08.21 de MonicaArx din BOTOşANI - nu recomandă
- Sep.2020 Phoenicia Holiday: AI cu bani! — scris în 11.09.20 de iustin_79 din PIATRA NEAMț - RECOMANDĂ
- Sep.2020 Nasol — scris în 06.09.20 de yky silviu din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2020 Cu siguranta nu am sa mai revin la acest hotel ! — scris în 20.08.20 de george78* din BâRLAD [VS] - nu recomandă
- Jul.2020 7 zile la Phoenicia Resort — scris în 04.11.20 de marimag din PIATRA-NEAMţ - nu recomandă