30-40 ani

ÎNSCRIS/Ă ÎN: 15.08.12 VIZUALIZĂRI: 5980

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 45 total

Notă: Mai jos sunt afișate doar cele mai recente 20 din total 45 impresii -- pentru a le consulta pe TOATE, click aici:

SBRelaxare la Vila Twins, in Brasov

SCRIS ÎN: 17.03.14 15:12
RUBRICA: Twins Aparthotel
SATISFACȚIE: 99.00%
Mar-2014La diferenta de timp de aproape 2 ani... ne-am hotarat sa alegem tot Vila Twins pentru cazare in Brasov. De data aceasta, ne-am rasfatat in apartamentul mov, situat la etajul al doilea (preferatul meu). Culoare care pe mine personal ma linisteste. Pana si sapunul lichid din baie era de culoare [...] + 8 poze citește

Experienta neplacuta la Cinema City

SCRIS ÎN: 10.10.13 10:59
RUBRICA: Descoperă Piteștiul și împrejurimile
SATISFACȚIE: 51.88%
Sep-2013Desi mi-am mai propus si anterior sa nu mai merg la Cinema City…. am comis-o din nou. In weekend am decis sa ne plimbam pana la Pitesti, nu neaparat pentru film. Si pentru cumparaturi… din pacate nici aici n-am avut noroc, magazine desfiintate si in Euromall si in Jupiter City, Carrefour-ul [...] citește

Show-ul Pink Floyd... INCENDIAR!!!

SCRIS ÎN: 29.08.13 17:40
RUBRICA: Tonomat AFA
SATISFACȚIE: [fara note]
Asa cum am promis in articolul anterior... Pink Floyd!!! Incep prin a spune ca am cam avut motive de stress privind achizitionarea biletului, deoarece sambata, cel putin, erau sistate vanzarile online. Noroc cu Magazinul Muzica, de unde ultimii "rataciti" (majoritatea din provincie) au reusit sa [...] + 13 poze citește

23 august altfel... zilele culturale maghiare

SCRIS ÎN: 24.08.13 18:10
RUBRICA: Festivaluri, alte evenimente temporare
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2013Dimineata de 23 august "muncitoresc". In trenul care circula de la Baia Mare la Cluj Napoca se urca un grup vesel de vreo 8 tineri unguri, rockeri adevarati, imbracati ca la carte, cu rucsacii in spate. Veseli... se vede ca se duc cu placere undeva!!! Mi-e jena sa intreb... asa ca ma apuc sa [...] + 1 poze citește

SBExperienta litoral 2013 la hotel Palas- Mamaia

SCRIS ÎN: 03.07.13 20:11
RUBRICA: Palas Hotel [Complex Palas-Pelican]
SATISFACȚIE: 96.00%
Jun-2013Am ajuns in sfarsit la momentul adevarului, deoarece pana acum am facut doar comentarii rautacioase pe marginea celorlalte recenzii. Sejurul nostru a inceput in data de 24 iunie, dupa cum stiti, ziua libera de Rusalii. Asa ca am avut deosebita placere de a sta la coada la podul de la Cernavoda... [...] + 20 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

Piscina OK Summer Land... sau piscina Hidro?

SCRIS ÎN: 17.06.13 14:24
RUBRICA: O zi în Rm Vâlcea şi imprejurimi
SATISFACȚIE: 86.25%
Jun-2013A mai aparut o stea pe “cerul” piscinelor din Rm. Valcea. Intr-adevar, o stea, din moment ce apartine renumitului lant de restaurante/pub-uri valcene OK. Dar cand te apropii de locatie... oops!!! Ca parca stii despre ce e vorba, parca ai mai vazut-o (sau nu) in fiecare vara de cativa ani [...] + 9 poze citește

SBPiscina de la complexul Cozia, cu bune si rele

SCRIS ÎN: 07.06.13 13:38
RUBRICA: Vacanța în Călimănești-Căciulata
SATISFACȚIE: 92.50%
Jun-2013Stiti cu totii cum arata odata piscina exterioara aferenta complexului hotelier Cozia. Cum arata acum... in ceea ce urmeaza. S-au efectuat investitii majore, asa ca am avut placerea sa constat ca in loc de un bazin, acum sunt 3 bazine. Mai mult de atat, toate bazinele sunt prevazute cu dusuri [...] + 10 poze citește

Hotel Ibis Sibiu

SCRIS ÎN: 21.05.13 16:07
RUBRICA: MyContinental Sibiu Hotel (ex Ibis)
SATISFACȚIE: 84.00%
May-2013Am decis sa petrec o noapte in Sibiu la hotel Ibis. Am vrut sa ma plimb un pic prin centrul istoric al orasului si sa evadez din cotidian. Tinand cont de faptul ca aproximativ toate hotelurile cunoscute se afla unul langa altul (aici vorbesc despre Ramada si Continental)... cea mai logica alegere [...] + 7 poze citește

Piscina de la Casa Romaneasca

SCRIS ÎN: 04.05.13 13:22
RUBRICA: Vacanța în Călimănești-Căciulata
SATISFACȚIE: 77.50%
May-2013In primul rand vreau sa precizez ca este un articol legat in principiu de piscina. Nu am fost cazata, deci nu-mi pot da cu parerea despre camere. Merg la inot la aceasta piscina de vreo 3-4 ani. Timp in care as fi vrut sa observ ca lucrurile evolueaza inspre mai bine. Nu e cazul. Ieri, 3 mai, am [...] citește

SBViena 'de altadata'

SCRIS ÎN: 19.04.13 14:45
RUBRICA: Descoperă Viena
SATISFACȚIE: 85.00%
Apr-2013Desi titlul induce in eroare, de fapt acest review este o comparatie intre Viena vizitata acum 8 ani si Viena de azi. De fapt Viena “de altadata” nu prea o mai simti decat daca alegi in mod special sa te duci la unul din concertele organizate prin diverse locatii (Opera, Hofburg, Schonbrunn)... [...] + 10 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBUn exemplu de hotel clasic Accor

SCRIS ÎN: 18.04.13 12:47
RUBRICA: Suite Novotel Wien Messe Hotel
SATISFACȚIE: 90.00%
Apr-2013Postez comentariul la acest hotel, deoarece este acelasi... cu rugamintea de a modifica dvs. informatiile de baza. Numele complet al hotelului este Suite Novotel Wien Messe si are 4 stele, nu 3. Pentru petrecerea vacantei de primavara de anul acesta am optat pentru Viena, cu gandul ca baietelul [...] + 8 poze citește

SBExperienta Aurum/Hajdu

SCRIS ÎN: 21.01.13 08:57
RUBRICA: Aurum Hotel
SATISFACȚIE: 93.00%
Dec-2012Dorind sa profit de oferta mini-revelioanelor de pe AFA si luand in considerare si alti factori (pret mai mic ca in tara, concediul din care de-abia m-am intors din Granada, precum si vacanta de primavara), am decis sa mergem in Ungaria la Hajdu (voi folosi prescurtarea, fiindca e mai usor si nu [...] + 13 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

MGSBGranada... ghid pentru turista 'singura si cu handicap'

SCRIS ÎN: 22.12.12 11:57
RUBRICA: Descoperă Granada
SATISFACȚIE: 96.25%
Dec-2012Voi incepe prin a explica titlul. Prin "turista singura" inteleg o persoana care din diverse motive alege sa calatoreasca asa (nu ca ar fi singura la propriu). In cazul meu, sotul nu mai are zile de concediu si nici financiar nu ne permiteam acum o calatorie in doi, mai ales ca urmeaza [...] + 25 poze citește

SBHotel Reina Cristina... pe urmele lui Federico Garcia Lorca

SCRIS ÎN: 18.12.12 01:12
RUBRICA: Reina Cristina Hotel
SATISFACȚIE: 82.00%
Dec-2012De-abia m-am intors din concediul petrecut in Granada, asa ca impresiile prezentate sunt proaspete. Initial am vrut sa ma cazez la hotelul Ibis, dar nu le-a functionat site-ul si nu am putut face rezervare. Fiind in criza de timp (fiindca incepeau sa se ocupe locurile, cel putin la Ibis) am apelat [...] + 11 poze citește

MGSBMuzee deosebite in Viena

SCRIS ÎN: 20.11.12 08:52
RUBRICA: Muzeele Vienei
SATISFACȚIE: 100.00%
May-2005Voi incerca in cele ce urmeaza sa descriu muzeele pe care am reusit sa le vizitam in Viena, fara Hofburg (prezentat deja) si Palatul Schonbrunn, care are deja o sectiune separata. Voi incepe cu Museums Quartier, o zona destul de mare care cuprinde diverse muzee, in care poti “pierde” [...] + 18 poze citește

MGSBHofburg... o poveste imperiala

SCRIS ÎN: 15.11.12 14:59
RUBRICA: Palatul Hofburg
SATISFACȚIE: 100.00%
May-2005Incepand cu anul 1918, Palatul Imperial a devenit centrul vastului Imperiu al dinastiei Habsburg. Ei au dezvoltat zona de la “Vechiul Palat”, construit in sec. al XIII-lea, la partea mai recenta, care dateaza din jurul anului 1900. Astazi se pot admira mai mult de douazeci colectii muzeale. In [...] + 13 poze citește

Muzeul Quinta das Cruzes

SCRIS ÎN: 13.11.12 14:27
RUBRICA: Descoperă Madeira
SATISFACȚIE: 98.75%
Sep-2008Intr-una din zilele excursiei noastre in Madeira am inceput sa urcam pe stradutele care pleaca din centru, descoperind astfel o vila particulara transformata in muzeu: Quinta das Cruzes, aflata in parohia Sao Pedro. Aceasta este unul dintre cele mai frumoase exemple dintre asa-numitele “Quintas [...] + 8 poze citește

Muzeul Leonardo Da Vinci... o minune a stiintei si tehnologiei

SCRIS ÎN: 12.11.12 17:22
RUBRICA: Muzee în Milano
SATISFACȚIE: 95.00%
Dec-2005Excursia in Milano a fost pregatita pe ultima suta de metri, asa ca nu am avut timp sa ne informam asupra tuturor punctelor de interes care trebuie vizitate. Dar am avut noroc…. cautand o biserica, am descoperit o “minune” de muzeu care nu trebuie ratat sub nici o forma: Muzeul National de [...] + 9 poze citește

SBGradina tropicala Monte Palace... o minune a naturii

SCRIS ÎN: 09.11.12 18:30
RUBRICA: Descoperă Madeira
SATISFACȚIE: 97.50%
Sep-2008Gradina tropicala Monte Palace, aflata in amfiteatrul din Funchal, la o inaltime considerabila, se afla la 5 km de centru si este una dintre cele mai frumoase gradini din Madeira. Se poate ajunge in doua feluri: cu autobuz local (asa am mers la urcare) sau cu telegondola (pe care am folosit-o la [...] + 15 poze citește

SBPalazzo Viti, bijuteria din Volterra

SCRIS ÎN: 07.11.12 12:27
RUBRICA: Descoperă Toscana
SATISFACȚIE: 100.00%
May-2011Asa cum am promis, continui incursiunea prin Volterra cu prezentarea resedintei comerciantului de alabastru Giuseppe Viti, Palazzo Viti. Acesta a trait intre 1816-1860 si a fost o figura proeminenta a orasului Volterra din sec. al XIX-lea. Constructia palatului a inceput la sfarsitul sec. al [...] + 10 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

NOTĂ: Afișate cele mai recente 20 din total 45 revs încărcate de lorelei34 -» vezi toate impresiile sale aici:

2. Ecouri scrise // 115 total

21.03.14 08:25Ce interesant... utilizator inregistrat special (Husky), fara activitate... ca sa-mi dea -1. Frumoasa treaba... :)))
LA REVIEW Relaxare la Vila Twins, in Brasov - scris de lorelei34 în rubrica Twins Aparthotel
21.03.14 08:23@alinaro: Multumesc pentru urari. Poti sa-l obosesti cat vrei... si sa se culce la orice ora seara... tot asa se trezeste dimineata. E matinal, iar vara e durere... cu atata soare!!! Si eu am livingul lila si dormitoarele bleu, deci suntem pe aceeasi lungime de unda... :)))
11.09.13 13:51@ariella: Se vad f. bine. Ai avut o vedere super!!!
LA REVIEW Show-ul Pink Floyd... INCENDIAR!!! - scris de lorelei34 în rubrica Tonomat AFA
11.09.13 13:33@alinaro: Multumesc pt. apreciere!!!
31.08.13 22:04@ariella: Multumesc.
31.08.13 20:39@Nasshu: Organizatorii chiar au avertizat ca nu este un spectacol unde sa vii cu copii, datorita volumului ridicat al muzicii si efectelor de lumini f. puternice. Cu toate acestea, am vazut cativa copii (nu se vad prea bine in poza) si destul de mici (6,7 ani). In final, fiecare parinte decide cum [...]
31.08.13 20:09@nicole33: Chiar ti se pare civilizat primul comentariu???
31.08.13 20:05@Arya: Da... frumos... tot eu sa fiu atentionata... cand ai fost prima care a inceput cu jignirile!!! Du-te in sus pe pagina sa vezi cine a inceput. Stai linistita ca nici eu nu vreau sa te cunosc!!!
31.08.13 08:03@Arya: Stii ceva... ai desfiintat din start review-ul si nici n-ai avut bunul simt sa citesti pana la cap comentariul meu, unde am scris ca nu a contat pretul biletului in final, fiindca si cel care a platit 135 ron a avut partea lui de nemultumire. Daca esti asa nemaipomenita in a-ti exprima [...]
30.08.13 22:50@rox1808: Uite ca unii mai merg la Sinaia si pt. piscina... ca nu toti avem asa ceva acasa (prin asta inteleg ca va referiti la orasul de domiciliu). Eu nu merg la munte sa schiez sau sa fac drumetii, pt. ca am doua operatii pe coloana, si in timp ce ceilalti se bucura de oferta unei statiuni de [...]
LA REVIEW Camere şi ... camere - scris de doda în rubrica New Montana Hotel
30.08.13 18:42Felicitari!!! Foarte bine scris, plin de sensibilitate. Parca m-a transpus si pe mine, din nou, in Lisabona.
LA REVIEW Alfama, eroina unei carti cu ilustrate, numita „Lisabona” - scris de mireille în rubrica La pas prin cartierul #Alfama
30.08.13 17:41@ionescunic: Ceva a trebuit sa iau dupa mine, mai exact smartphone, ca sa pot face si poze (cat de cat), si pentru ca trebuia sa ma intalnesc cu cineva dupa concert. Mi-a explicat cum e cu bruiajele in zona respectiva. Mi-a parut rau doar ca n-am stiut din timp... si am trimis mesaje aiurea!!!
30.08.13 16:17@mireille: Multumesc.
30.08.13 12:47@Arya: Fiecare are dreptul sa-si prezinte opiniile, atat eu, cat si dvs. Am ales sa scriu in acest mod review-ul, in primul rand pentru ca acesta este stilul meu, si in al doilea rand pentru ca toata lumea, atat in presa, cat si la tv... doar s-a exaltat!!! Nu cred ca astepta cineva un astfel de [...]
24.08.13 20:34@webmaster: Multumesc.
LA REVIEW 23 august altfel... zilele culturale maghiare - scris de lorelei34 în rubrica Festivaluri, alte evenimente temporare
15.07.13 14:38Noutati si "mai noi": intrarea a ajuns la 20 ron. Hei... dar au cocktailuri!!!
LA REVIEW Piscina OK Summer Land... sau piscina Hidro? - scris de lorelei34 în rubrica O zi în Rm Vâlcea şi imprejurimi
06.07.13 17:07Revin cu impresii noi legate de piscina de la complexul hotelier Caciulata-Cozia- Oltul (desi poate ar fi trebuit sa scriu un nou review). Am revenit dupa o absenta de 3 sapt. (timp in care am fost la piscina OK si la mare). Pentru a avea neplacuta surpriza sa descopar ca s-a ales praful!!! Ce-or [...]
LA REVIEW Piscina de la complexul Cozia, cu bune si rele - scris de lorelei34 în rubrica Vacanța în Călimănești-Căciulata
04.07.13 14:05@dinţosul: Aaaaa... bun pontul. Tin minte pt. data viitoare!!! Multumesc pt. aprecieri.
LA REVIEW Experienta litoral 2013 la hotel Palas- Mamaia - scris de lorelei34 în rubrica Palas Hotel [Complex Palas-Pelican]
03.07.13 22:23@webmaster: multumesc din nou pt. aprecieri. Prefer video... ca sa simtim cum e cand se termina, exact cum v-ati dat seama si dvs. Cred ca incep sa-mi perfectionez stilul!!!
18.06.13 20:03Informatii noi privind preturile: 10 ron/ intrare, 10 ron/ sezlong, 20 ron/ pat si 30 ron/ baldachin.
Afișate 20 ecouri / [115] total ecouri scrise de lorelei34 pe AFA. -» vezi toate ecourile sale aici:

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise // 4 total

05.09.13 14:17Eu as opta pentru Savoy, mai ales ca diferenta e mica. Este intr-o zona mai linistita a statiunii, are plaja mult mai lata si curata si aveti si statie de microbuz.
ÎN RUBRICA Savoy Hotel
18.04.13 14:38@incredibil: Puteti sa uitati de pe acum la acest buget, mai ales ca august e luna de varf. Mamaia Nord se refera la zona aflata in directia Navodari, dupa ce treceti de toate hotelurile cunoscute din Mamaia (printre ultimele este Savoy). Asta nu inseamna ca preturile sunt mai mici. Din contra. [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
25.10.12 21:06@zeee: Buna seara. Deci cum procedam daca vrem sa participam la acest revelion? Mie mi se pare oferta imbatabila. Recunosc ca am mai fost in zona, la Debrecen. Inca nu stim sogur daca suntem 2 sau 4 persoane, dar aflu cat de curand. Multumesc, Diana.
ÎN RUBRICA Aurum Hotel
07.10.12 18:24De regula fiecare hotel are inclusa intrarea la piscina proprie, care de regula peste tot este cu apa termala. Cel mai apropiat hotel de strand este hotelul Nufarul (mai demult avea inclusa o intrare pe zi la Apollo... care intre timp s-a unit cu strandul). Acum nu stiu daca e mai valabil... doar [...]