GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Atitudine dezagreabila a proprietarilor
Am fost Hanul Templierilor - zona Fagaras - in weekendul anterior, 25 - 29 iulie. Am inchiriat toata pensiunea impreuna cu mai multe familii din Bucuresti cu dorinta de a ne odihni si relaxa. Fiecare dintre noi avem copii, fetita mea fiind cea mai mica, aproape 3 ani.
Pensiunea este frumoasa, camerele curate si mobilate cu stil.
Dezamagirea noastra a fost modul in care am fost tratati de proprietari din momentul in care am ajuns la pensiune.
Din prima seara am fost surprinsi sa constatam ca daca facem gratar din carnea adusa de noi nu avem voie sa folosim vesela aflata in dotarea pensiunii. Si pentru ca nu aveam la noi vesela din plastic, proprietara ne a vandut seturi de pahare, farfurii, tacamuri din plastic.
Vineri dimineata ne am trezit in zgomote puternice pe casa. Venisera niste muncitori care construiau la etaj si care au muncit toata ziua, cu noi acolo. De abia la ora 15 s au indurat de noi si au spus muncitorilor sa faca pauza. Pana la ora 17, dupa care au continuat sa ciocaneasca, sa taie... sa faca zgomot, in conditiile in care noi venisem special sa ne odihnim si sa uitam de galagia din Bucuresti.
Nu am inteles atitudinea proprietarilor la adresa noastra, nu au fost ospitalieri si amabili cu noi. Ca si cum nu ar fi contat daca o sa mai venim si alta data sau nu...
Trimis de roxana1 in 30.07.12 15:06:05
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (roxana1); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.70099800 N, 25.05036900 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Cred ca doamna care a postat comentariile ar fi trebuit sa povesteasca si momentul sosirii dumneaei la pensiune, cand nici nu coborase bine din masina si fara sa astepte restul grupului de care apartinea a vrut servirea imediata a pranzului, motivand ca trebuie sa manance copilul. Ora era 13,30 si nici macar nu era facuta cazarea doamnei, check-in-ul la pensiune incepand cu ora 14:00. Noroc ca mancarea era gata.
Aceeasi doamna ar fi vrut ca la ORICE ORA sa faca cineva ceva suplimentar de mancare, altceva decat fusese servit la masa, pentru copilul ei in cazul in care din motive de oboseala nu ar fi reusit sa manance la una dintre mese si asta fara a ruga pe cineva sa faca ci pur si simplu TREBUIA ca cineva sa o faca. Aceasta persoana avea pretentia ca cineva sa fie non stop sclavul dumneaei.
Pacat ca nu exista o baza de date cu clienti de evitat!
Ma pregateam sa plec sa fac aprovizionarea iar doamna mi-a poruncit sa fac un piure de cartofi pentru copil.
Cred ca doamna ****, pentru ca asa se numeste doamna, crede ca la pensiuni cineva trebuie sa aiba o atitudine de SLUGA ceea ce la noi nu veti gasi…in ideea ca si dvs cautati acest lucru. Atata timp cat un client este bine crescut si educat, cu cei 7 ani de acasa, si gazdele vor fi la fel. Atunci cand cineva vine si din momentul in care ajunge nu face altceva decat sa te sfideze si sa iti dea ordine, ca si cum ti-ar fi superior iar tu desi proprietar, esti tratat ca un nimic, atunci sa nu se mire ca i s-a raspuns cu aceeasi moneda, cu acelasi ton si atitudine.
Probabil unora le este inradacinata ideea ca la pensiuni sunt oameni simpli, eventual niste tarani fara scoala, care se supun oricaror dorinte ale oaspetilor veniti de la Bucuresti sau de oriunde altundeva. Sa fii din Bucuresti, caci din Bucuresti este „doamna” in cauza, nu iti confera nici o superioritate si nici educatie! Nici nu iti garanteaza respectul celorlalti! Respectul ti-l castigi prin felul tau de a fi, prin comportamentul tau! Aceasta persoana, in tot timpul petrecut la pensiune, din miile de pretentii pe care le-a ridicat, nu a binevoit ca macar o data sa spuna un simplu: va rog frumos!
E bine ca atunci cand mergeti la o pensiune sa va imaginati chiar pe dumneavostra in postura gazdelor care trebuie sa faca fata unor clienti cu temperamente diferite si care nicidecum nu citesc regulile publicate de noi pe site dar si tiparite si afisate la vedere...
Din aceasta categorie de reguli, necitite se pare, decurge si reclamatia doamnei cum ca nu li s-a oferit vesela pentru a-si pregati gratarul. Atunci cand plecati la picnic cine va da vesela si tacamuri? Nu le luati de acasa? Noi punem la dispozitia clientului locul special amenajat pentru gratar, in foisor, cu mese si scaune, plus lemnele de foc. Atata timp cat clientul isi face mancarea sa, de ce ar trebui ca personalul pensiunii sa spele vasele lui? Personalul spala vasele folosite de clienti pentru mancare achizitionata din restaurantul nostru.
Curios este faptul ca dintr-un grup de 18-20 persoane doar aceasta "doamna" s-a plans, ea fiind singura nemultumita.
Desi ne-am propus sa multumim pe toata lumea macar un individ din fiecare grup nu gaseste la noi ceea ce isi imagineaza ca ar trebui sa gaseasca…Si astfel iata ca apar si comentariile.
Sugeram celor care se declara nemultumiti sa isi analizeze mai intai propriul comportament si abia apoi sa vorbeasca. Sa se vada pe ei insisi in locul nostru si sa cantareasca daca fiind ei acolo ar face ceea ce fac din cealalta ipostaza de beneficiar al serviciilor. Si s-ar putea sa isi schimbe optica in mod simtitor.
Distractia inseamna inainte de toate si respect reciproc nu numai detasare si pretentii.
NB alina15m este (sau a fost) reprezentant al unității
@alina15m: În mod normal, în calitatea mea de moderator NU am intrat vreodată în polemică cu niciun membru AmFostAcolo; dar de data aceasta, mă văd nevoit s-o fac:
- nu vă e pe plac comportamentul unui turist? OK, în mod normal acest lucru trebuie rezolvat atunci, pe loc, prin dialog.Altfel, trebuie să subliniez: e meseria Dv. şi aveţi obligaţia să trataţi le fel pe absolut toţi clienţii plătitori, indiferent de modul cum se poartă aceştia cu Dv. Până una-alta, ei vă asigură venitul, nu invers!
- e o încălcare a legii să faceţi publice date asupra identităţii clienţilor - am şters numele scris în clar de către Dv. ;
- nu în ultimul rând, aţi încercat scriind un articol din postura de "client", să modificaţi media notelor pensiunii pe acest site. Mă văd nevoit să vă comunic faptul că articolul cu pricina a fost şters (împreună cu pozele), iar pentru asta veţi primi şi un cartonaş albastru - 7 zile blocare a contului. Singura modalitate de redresare a mediei este de a vă convinge clienţii să scrie aici părerea dacă au fost mulţumiţi. (Şi să nu îi mai certaţi pe cei nemulţumiţi!)
Mi se pare profund imoral să ai pretenţii de la alţii să se poarte corect, dar tu însuţi să nu fii fair-play (că tot suntem în plin sezon olimpic).
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Dec.2015 Revelion de vis — scris în 07.01.16 de bujo din BRAşOV - RECOMANDĂ
- Apr.2014 Calitate premium pentru oaspeti de calitate — scris în 22.04.14 de Emil C.alauza* din BRASOV - RECOMANDĂ
- Sep.2013 100% romanesc — scris în 09.09.13 de decanul din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2013 Pensiune draguta — scris în 27.09.13 de Cristina18 din PLOIESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2013 O oaza de liniste si confort — scris în 14.09.13 de yukita din ORADEA - RECOMANDĂ
- Jul.2013 Un loc relaxant si linistit — scris în 10.08.13 de scarto_gl din GALATI - RECOMANDĂ
- Nov.2012 Pensiune frumoasa, noua — scris în 12.12.12 de mirceaa1 din CONSTANTA - RECOMANDĂ