ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.02.2022
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 29.12.11
STATUS: TITAN
DATE SEJUR
NOV-2021
DURATA: 2 nopți
Familie
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
94.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 66 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 6 MIN

Nava Amiral

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Nava Amiral a hotelurilor de pe Valea Prahovei

Pentru sejurul nostru de la munte de la sfârșitul lunii noiembrie am căutat un hotel modern, neapărat cu spa și mic dejun inclus. După mai multe căutări pe la Poiana Brașov, prin Brașov ori Sinaia, mi-au căzut ochii pe acest hotel și n-am mai stat mult pe gânduri și am rezervat.

A contat și faima hotelului, dar și oferta, pentru două nopți de cazare într-o cameră standard cu mic dejun și cu acces gratuit la spa am plătit numai 500 de lei, un preț mai mult decât decent în condițiile actuale.

Da de ce am denumit acest articol nava Amiral. Ei bine m-am gândit că hotelul Orizon atât prin mărimea lui, cât și prin facilități și standardul ridicat ar putea fi denumit așa: nava Amiral a hotelurilor de pe Valea Prahovei. Evident a concurat cu hotelurile din Sinaia, hotel Montana ori Sinaia, cu hotelul Silva din Bușteni ori cu hotel Cioplea din Predeal. Evident asta e doar o opinie personală. În ziua de azi au apărut multe alte hoteluri șic de tip boutique, dar și unele ce ar putea râvni la acest titlu, gen Hotel International și hotel Mara din Sinaia. Așa cu scuzele de rigoare pentru subiectivitatea mea azi o să vă vorbesc de hotelul Orizont, la care am fost cazat pentru prima oară.

Stiți cum se spune, prima impresie este cea mai importantă și de obicei cu ea rămâi. La mine prima impresie a fost negativă și culmea ulterior s-a schimbat. Dar despre ce a fost vorba?

Ei bine după ce am coborât de pe pârtia Postăvarul în jurul orei 14.00 am plecat spre locul de cazare hotel Orizont. Rezervarea camerei o făcusem pe booking și acolo la cereri speciale cerusem să ni să permită accesul cu două ore mai devreme, ora de check-in fiind 16.00.

Hotelul orizont este situat în stațiunea turistică Predeal chiar la intrarea dinspre Brașov, pe strada Trei Brazi la doar vreo 500 metri de DN1. Acesta beneficiază de o parcare generoasă care la ora la care am sosit noi era mai mult goală. Menționez că am ajuns la ora 15 într-o zi de duminică. Am mers rapid la recepție ca să ne revendicăm camera. Recepționerul ne-a poftit la restaurant să bem o cafea, spunându-ne că nu au avut timp să pregătească pentru noi camera. I-am replicat păi v-am rugat din timp acest lucru și mai mult hotelul este gol. El ne-a replicat că a fost full și că mulți tocmai au plecat. Sincer mă cam îndoiesc de spusele lui.

Am mers la restaurantul indicat unde am mâncat câte o ciorbă de burtă. Aici era o atmosferă tristă, era un restaurant cu specific românesc gol goluț și destul de rece. Inițial am vrut să venim și seara acolo, dar când ni s-a impus o anumită oră pentru că se închide bucătăria am zis pas și am mers la alte localuri din localitate.

După masa de prânz am mers iar la recepție. Abia acum ni s-a verificat certificatul verde și apoi am primit cardul de la cameră. Am primit o cameră la etajul al doilea o cameră standard cu balcon. Aceasta era medie ca dimensiuni și era modern decorată. Pe jos era o mochetă modernă, pe pereți tapet, iar la geam perdea și draperie. Patul matrimonial era mare și salteaua foarte bune, așa că ne-am odihnit foarte bine. Un fotoliu, noua noptiere, un scaun și un birou plus un șifonier întregeau mobilierul din cameră. Două veioza, un lampadar, un aparat de aer condiționat, un televizor LCD și un aparat de făcut cafeaua făceau parte din dotările camerei. Căldura dată de un calorifer a fost suficientă.

Baia era modern decorată. Era dotata cu obiecte ceramice de calitate, articole de toaletă bune si în cantitate suficientă, dar și cu un uscător de păr. Baia era dotată cu duș, iar apa caldă era nelipsită și venea rapid. Nimicd e reproșat, condiții de 4 stele.

Balconul era destul de mare, iar vederea era spre Pârtia Clăbucet. Din nefericire lipsea orice tip de mobilier, un scaun, o măsuță ceva. Nu că ar fi fost vreme de așa ceva, afară fiind foarte frig. In ultima dimineața chiar ne-am trezit pe o ninsoare și un viscol puternic, da așa-i frumos la munte.

Hai să spun si de ultimul lucru negativ de la acest hotel. Femeile de servici după ce că sunt extrem de gălăgioase, in aceste două zile nu au catadicsit să intre în cameră să facă ori curățenie ori măcar să schimbe prosoapele și obiectele sanitare consumabile. Cred că aici la serviciile de curățenie ar mai trebui un pic să lucreze managementul hotelului.

Gata cu lucrurile negative, acum să vă povestesc despre lucrurile care pur și simplu ne-au încântat. În primul rând zona de spa, punctul maxim de atracție al acestui hotel. Aici am dat de o mare și curată piscină încălzită, unde nu erau prea mulți mușterii, chiar de multe ori am fost singuri. O adevărată desfătare după un traseu montan să mergi să te răsfeți la piscină! Într-o cameră alăturată erau două mini bazine cu jacuzzi, unde ne-am mai răsfățat și noi un pic. Ne-a plăcut foarte mult la piscină și din punctul meu de vedere este punctul maxim de atracție al acestui hotel. Cu toate că poate nu era foarte cald acolo, cu toate că într-o zi apa era rece fiind proaspăt schimbată, pentru zona de spa are nota 10.

Hotelul mai este dotat cu trei săli de conferințe, dar și cu o sala de gimnastică dotată cu mai multe aparte de fitness amplasată cu vedere la piscină!!! Partea asta nu am încercat-o pentru că nu ne-a interesat!

După cum v-am precizat anterior in prețul camerei aveam inclus și micul dejun! Acesta era servit dimineața începând cu ora 8 (mult prea târziu după gusturile mele) la restaurantul internațional de la parter.

Ei bine un așa mic dejun bogat și numai cu produse de calitate, rar mi-a fost dat să întâlnesc și aici nu mă refer doar la România, ci la lumea largă. Aveai diverse tipuri de brânzeturi românești ori franțuzești, salamuri crud uscat, măsline, preparate tradiționale de porc, zacuscă, icre, omlete, crenvurști, cârnați, șunculiță prăjită, legume de tot felul, unt, miere și mai multe tipuri de gem din fructe de pădure, sucuri naturale, cafea. Strict din punctul meu de vedere excepțional.

Deci una peste alta prima impresie negativă avută la acest hotel, s-a transformat destul de rapid într-una pozitivă. Este un hotel superb, la care m-aș întoarce oricând. Un hotel de nota 9. Doar 9 strict din cauza serviciului de curățenie. Recomand cu drag!


despre SERVICII

serviciile de curățenie praf, în rest a fost ok.


despre CAMERE & COND. CAZARE

o cameră plăcută unde am avut un somn plăcut. Mici inconveniente.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

la restaurantul românesc nu am mai încercat asta pentru o părere obiectivă, însă micul dejun de la restaurantul internațional a fost de excepție.


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

amplasarea este foarte bună din punctul meu de vedere, Un pic cam departe de centru, dar este la fix pentru o mică plimbare. Iar priveliștea este deosebită.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Zona de spa este de nota 10. Este foarte tare dacă nu este aglomerație.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de robert in 03.02.22 09:44:09
Validat / Publicat: 03.02.22 10:42:04
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL.

VIZUALIZĂRI: 1968 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (robert); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P11 camera de hotel
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 48100 PMA (din 36 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    robertAUTOR REVIEW
    [03.02.22 09:56:45]
    »

    rog https://www.youtube.com/watch?v=RScoIaexvbo

    mersi frumos!

    webmasterX
    [03.02.22 10:01:20]
    »

    Ilustrația muzicală sau video-muzicală indicată a fost atașată articolului (vezi sus, imediat sub titlu).

    webmaster
    [03.02.22 10:53:54]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente (din anul curent sau anul trecut!) în rubrica curentă;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    crismisPHONE
    [03.02.22 10:59:26]
    »

    @robert: raport preț / calitate excelent!

    robertAUTOR REVIEW
    [03.02.22 11:12:40]
    »

    @webmaster: mersi frumos!

    robertAUTOR REVIEW
    [03.02.22 11:14:52]
    »

    să știi! Am prins o super ofertă în extrasezon! Acum de exemplu e in jur de 100 euro/noapte camera!

    Aurici
    [04.02.22 20:08:27]
    »

    Dar știi că acum câteva zile Hotel Orizont din Predeal a fost amendat cu 30.000 lei pentru alimente expirate (30 de kg de carne) și depozitate necorespunzător, după ce în decembrie mai primise o amendă de 10.000 de lei, pentru abateri similare. Acum s-au ales si cu activitatea suspendată. Toată media a zis. Chiar m-am întrebat dacă o fi pe bune sau au călcat pe cineva pe bătături.

    robertAUTOR REVIEW
    [05.02.22 09:39:37]
    »

    Chiar nu am auzit de așa ceva! dar dacă au greșit, clar trebuie să plătească și organele statului să ia măsuri. Că toată chestia e politică sau nu, sincer mă depășește!

    De restaurantul cu specific românesc am povestit și am spus că ne-a întâmpinat cu o atmosferă rece și la propriu și la figurat. Așa că nici nu mă miră, dacă nu au clienți să aibă probleme cu prospețimea alimentelor. Cert este că noi aici scriem strict despre percepțiile proprii. Atât și nimic mai mult!

    Mulțumesc frumos pentru vizită și comentariu!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Aurici, crismis, robert
    Alte impresii din această RUBRICĂOrizont Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048603773117065 sec
    ecranul dvs: 1 x 1