GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Va scriu aceste intamplari cu speranta ca nu o sa mai treaca nimeni prin ce am trecut noi.
Suntem un grup de prieteni 6 persoane, am luat biletele din aprilie si de-abia asteptam vacanta.
Am ajuns la hotel si am fost cazati in camere de maxim 2 stele vedeti fotografiile. Ne-am intors inapoi la receptie si am incercat civilizat sa le explicam ca nu pentru asta am platit. Mai intai ne-au spus ca doar in seara aceea vom dormi acolo, apoi ca de fapt nu au camere tot sejurul. Am sunat persoanele de legatura de la tour operator dar habar nu aveau ce se intampla...
In timp ce asteptam o rezolvare in holul hotelului am aflat ca inca 2 cupluri din Romania/ acelasi tour operator au fost fraierite in acelasi mod.
La ora 23 a fost clar ca nu se poate face nimic iar una dintre persoanele de legatura s-a urnit sa vina sa ne asigure ca a doua zi la ora 10 vom fi in camerele care le-am platit. Asta dupa ce a sunat avocatul si le-a explicat ca e destul de grav ce se intampla. La ora 24 am intrat in camere.
A doua zi dimineata evident ca nu aveau nici un fel de camera si ne-au mutat la un alt hotel. Fiind patiti am mers intai sa-l vedem si a fost in regula. Aceeasi persoana de contact a sunat pe la ora 13 sa ne intrebe daca am intrat in camerele noi nestiind ca suntem la un cu totul alt hotel.
Per total am pierdut 1 zi din concediu, ceea ce am patit nu este o intamplare... unor prieteni de familie li s-a intamplat acelasi lucru in iunie.
Hotelul pare in regula, daca te cazezi la camerele de 4 stele probabil ca este oki insa noi nu le-am vazut.
Am mancat in seara in care am ajuns si dimineata insa mancarea a fost cam de cantina.
Inca imi este neclar cine este de vina pentru aceasta situatie.
Trimis de Amarylllis* in 21.07.11 17:20:29
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA.
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Amarylllis*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 35.18083700 N, 25.71135900 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Daca am inteles bine, ati stat doar o noapte la acest hotel, "camerele de doua stele"? Hotelul are cumva camere de mai multe categorii?
O alta intrebare: care este cel de-al doilea hotel la care ati fost mutati a doua zi (daca am inteles bine) ?
Eu sunt convins (pot pune pariu chiar!) ca vinovatii sunt cei de la agentia din romania, de fapt citeste pe voucher ce tip de camera ai platit si ce ai primit...
Insist, de fiecare data cand citesc chestii din astea sa ii interpelati (pe agentii respectivi) si sa puneti in vedere sa ia legatura cu sefii lor si sa fiti despagubiti. Multi insa imi spun ca nu se intampla nimic, ca se pierde timp, etc.
In 2007 am fost la Phaselis Princess, cu bilete de la o agentie din bucuresti, AI, cursa Tarom, etc. Totul a fost super ok. In ultima seara, vazand ca nimeni nu ne suna sa anunte la ce ora se pleaca spre aeroport, am constatat ca avionul decola la ora 17. Prevazatori, ne-am facut bagajele de cu seara, si ce sa vezi? la ora 9:30 venisera dupa noi!!! Am facut cu autocarul 4 ore pana la aeroport pt ca trebuia sa trecem pe la fiecare hotel de unde aveam de luat turisti spre casa. Asta a fost prima chestie care nu mi-a placut...
Ajunsi la aeroport am avut parte de o alta surpriza neplacuta: Desi stiam ca avem o cursa tarom la intoarcere, am fost anuntati ca vom zbura cu turkish airlines!!! Aici s-a umplut paharul, si impreuna cu toti ceilalti am facut un scandal monstru, bineinteles fara un rezultat concretizabil pe loc...
Ajunsi acasa am facut o interpelare pe mail catre agentia respectiva, i-am acuzat ca nu au respectat contractul pt ca, in primul rand ne-au privat de o masa (cea de pranz) si de aproape o zi de plaja, (acum, daca te apuci sa scrii...) si cel mai important, ne-au creeat disconfort si multe emotii prin inlocuirea unei curse in a carei companie avem incredere, si, cel mai important, am constatat ca tarom-ul nici nu opera in zilele respective pe ruta antalya -otopeni, deci ceea ce scria in voucher era deja o inducere in eroare, fapt pt care anuntam intentia noastra (am scris in nimele meu, al cumnatului si a unei familii din sibiu) de a sesiza forurile competente.
Dupa aproape doua zile am primit un raspuns prin care agentia isi recunostea vinovatia si ne invita sa trecem pe la sediu si sa ridicam suma de 200 euro/familie, pt neplacerile creeate. (noi platisem 960 euro sejurul).
Concluziile? NU SE POATE, daca ai dreptate si stii sa-ti aperi interesele, nu se poate sa nu castigi, fie chiar si o suma modica ca noi. Cu banii luati am facut un tur de 5 zile prin partea de vest a tarii... Asa ca incercati, nu pierdeti absolut nimic!!!
Pentru conformitate si acuratetea informatiei, ati putea confirma ca hotelul este MIRAMARE RESORT CRETE (hotelul a fost definit, la introducerea pe site, ca 'Miramare Hotel') din AGIOS NIKOLAOS?
[@webmaster]: Da, am dormit doar 1 noapte aici.
Se pare ca au camere de mai multe categorii lucru care nu se spune la agentie; nici pe alte site-uri nu am gasit.
Prietenii nostrii au avut camere in alta parte a complexului insa la fel de proaste. Ei au spus ca la etajele superioare ale cladirii erau camere de 4 stele pentru ca vazusera in camere cand intrau locatarii.
Noi am platit pentru Miramare Resort 4 stele cu sea view chiar asa scrie pe bilet.
Am fost mutati la Iberostar Mirabello Beach&Village.
[@Admin] Da hotelul se numeste Miramare Resort, Gargadoros 72100 Agios Nikolaos Crete Greece.
O sa scanez foaia care am primit-o de la receptie referitor la ce inseamna AI si o voi posta maine.
Cred ca mutarea noastra la Iberostar o datoram hotelului si nu tour operatorului pentru ca acele persoane de contact nu au transmis mai departe ce s-a intamplat.
[@iulian68]: Multumim frumos pentru incurajari! Vom incerca sa facem cat de mult se poate macar sa nu mai pateasca si alte persoane acelasi lucru.
Multumesc de precizari, Amaryllis.
Poate cand gasesti un pic de timp ne scrii si despre "experienta Iberostar Mirabello Beach&Village", ce zici?
Multumiri @Amaryllis. Si poti conta pe multe 'beri' ce vor merge virtual inspre tine / in cinstea ta, din partea celor multi interesati in aceste doua destinatii, care vor cauta peste tot aceste informatii si le vor gasi doar aici
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2021 Estul Cretei - o vacanta linistita — scris în 30.08.21 de ux122290 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2015 Aproape perfect! — scris în 07.10.15 de Costi din PITEşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2014 Un hotel numai bun pentru un concediu reusit — scris în 06.09.14 de Xander din PLOIESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2014 RECOMAND!!! — scris în 18.07.14 de bazildan* din BRASOV - RECOMANDĂ
- Sep.2013 Placut impresionati — scris în 01.10.13 de VOIAJ din BACAU - RECOMANDĂ
- Aug.2013 Dezastru total — scris în 21.08.13 de mocanu ionut din BUCURESTI - nu recomandă
- Jul.2013 Atentie la detalii! Luati va rog in calcul!!! — scris în 26.07.13 de BCBianca din ZALăU - nu recomandă