ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.12.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: pitesti
ÎNSCRIS: 03.12.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2013
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
21.88%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Servicii hoteliere tipic romanesti

TIPĂREȘTE

Am fost cazat la Hotel Miraj in perioada Sarbatorii Nationale, cu un grup de colegi de serviciu! Biletele au fost achizitionate de sindicat cu ajutorul unei agentii turistice locale. Am ajuns tarziu seara, spre sfarsitul programului de cina si am ramas stupefiat de meniul tip cantina care a fost pus pe masa, un snitel congelat cu un piure de la punga si o salata puturoasa de varza murata! N-am apucat sa bagam de doua ori furculita-n gura, ca ne-au luat farfuriile!

Camerele sunt mobilate fara gust (tapet in dungi, mocheta cu flori, draperii cu stelute, mobilier facut la o cooperativa locala) incarcata cu flori de plastic, atat pe masa cat si la ghiveci, baia mica, instalatii sanitare chinezesti (era sa-mi cada dusu-n cap).

Micul dejun de plastic, incepand cu mezelurile si branzeturile si terminind cu crenvursti si limonada apoasa. Calitatea personalului din restaurant a fost execrabila! Trei ospatarite ametite care uitau comenzile de la mana pana la gura si un baietandru care isi tot cerea scuze dupa ele... Calitatea mesei este de cantina cu meniu fix. Habar nu am cine le-a acordat ageamiilor astia cele 4 (PATRU) stele cu care te taxeaza.

Liftul este mic si aglomerat, muzica in restaurant este tare si prost aleasa (populara, combinata cu Alex Velea si altii ca el, Budhabar si muzica de petrecere).

In concluzie, nu recomand nimanui sa calce in aceasta locatie. Nici pe departe nu are servicii de patru stele. Aici ma adresez cu precadere celor care au fost cu adevarat in hoteluri de patru stele si nu celor care au tras doar la moteluri si ajunsi la Miraj cad pe spate... Numai de bine.


[fb]
---
Trimis de stanciugel in 03.12.13 08:27:31
Validat / Publicat: 03.12.13 11:35:47
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2062 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (stanciugel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3148 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmaster
[03.12.13 11:37:12]
»

@stanciugel: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂMiraj Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033712863922119 sec
    ecranul dvs: 1 x 1