ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Timisoara
ÎNSCRIS: 18.09.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 9 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
31.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Servicii groaznice, maxim 3 stele

TIPĂREȘTE

Tocmai am venit înapoi din vacanta noastra la Minos Imperial Luxuri Resort & Spa, si iata ce sa întâmplat cu noi acolo: Am ajunns la hotel la ora 10 seara cu un copil mic si cu toate ca all inclusivul se termina la ora 23 nu am primit nimic de mancare, asa ca a trebuit sa le platim 16 euro pe 4 sandwich-uri uscate ca apoi sa aflam de la ghidul nostru ca trebuiau sa ne ofere un platou de bun venit.

Dimineaţa următoare, la micul dejun, am fost şocati, restaurantul arata de parca trecusera pe acolo termitele. Platourile erau goale sau aproape goale, mesele erau pline si murdare, şi ca să putem mănca a trebuit sa ne curatam singuri masa si sa cautam tacamuri. Si în diminetile următoare, în cazul în care masa a fost curat, ceva lipsea (farfurii, pahare, lingurite, etc). Un alt fapt constantă este că trebuie să stai la coada pentru câteva minute dacă vrei să mânanci clatite de exemplu, ouă ochi, paste, etc, iar la Snack-ul de gratar este mai rău, se aştepta până la o jumătate de oră... Calitatea produselor alimentare cu siguranta nu ating standardele nici macar pentru un hotel de 3 stele (sucul de la mic dejun e din prafuri de cea mai proasta calitate, bufet de fructe nu exista, esti in grecia dar ai numa 1 fel de masline, 2 feluri de branza, legumele le tai singur) si pot da multe exemple, dacă cineva doreste. Cand ne-am plans de acest lucru Ghidul de Alltours, ne-a întrebat ce ne aşteptăm de la All Inclusive... sa avem mâncare bună?

Dar cel mai rau este calitatea serviciului, în principal în restaurante, nu au nici o idee ce inseamna gastronomie, şi cum să facă un oaspete sa se simta bine, te fac sa i-ti fie rusine ca doresti sa mananci si sa bei, de parca clientii ar fi dusmanii lor si ei trebuie sa aibe grija sa nu se consume aproape nimic.

Cel mai dragut lucru a fost faptul că am avut un soarece în camera, şi cu toate ca am spus tuturor, nu sa întâmplat nimic, pur si simplu ne-au ignorat.

O altă problemă este că, deşi ai All Inclusive, auzi des cuvântul "extra charge". De exemplu, dacă am vrut să punem lapte in cafea a fost ok, dar dacă am cereut lapte pentru a pune în biberonul copilului au vrut bani de la noi... un alt exemplu este ca am platit suplimentar pentru o camera care are jacuzzi, dar ca să-l umple cu apă, a trebuit să plătim suplimentar 120 de euro. Există câteva topogane de apă, dar se pot utiliza doar 2 ore dimineaţa şi 2 ore seara. Locul de joacă pentru copii este inutilizabil, a se vedea in poze. De asemenea, seara nu sunt ca si in reclama o mulţime de lucruri de facut, deoarece spectacol la amfiteatru am prins doar o data in 9 zile, iar muzică live este într-un bar unde se plăteste in plus, dacă se doreste sa se bea ceva.

Principala problemă cred că este faptul că ei mint cu privire la serviciile pe care le oferă, ei vând acest lucru ca All inclusive Plus, dar în realitate este o All inclusive Economy, cu un serviciu foarte prost. Mai au un pachet de All inclusive Gold sau asa ceva, dar pentru care se plateste mult mai mult, si personalul este acelasi, deci tot servicii de proasta calitate. Ca si categorie de clienti, majoritatea sunt Rusi si Israelieni, foarte galagiosi si needucati. Acuma i-mi pare rau ca nu am crezut ce am citit pe acest site... nu faceti ca mine.


[fb]
---
Trimis de icleanugaby in 15.07.12 11:47:15
Validat / Publicat: 15.07.12 13:03:26
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în GRECIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2472 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (icleanugaby); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Bufetul de dimineatza
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster22
[15.07.12 13:15:21]
»

Am adaugat coordonatele GPS, a rezultat urmatoarea locatie: click aici

Poti confirma daca e corect?

icleanugabyAUTOR REVIEW
[15.07.12 16:11:34]
»

@webmaster22: da este ok

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
icleanugaby
Alte impresii din această RUBRICĂMinos Imperial Hotel [Vrachasi]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041720151901245 sec
    ecranul dvs: 1 x 1