DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Levoslav House Hotel Sibiu
Am ales cazarea dupa review-urile de pe booking si potrivit descrierilor postate acolo, unele erau bune, altele proaste (reale dupa cum am constatat ulterior) dar am zis sa merg pe mana lor cu atat mai mult cu cat, in aceasta perioada Sibiul este f aglomerat intrucat se organizeaza Piata de Craciun
despre SERVICII
Hotelul nu are lift iar cand am ajuns am rugat sa fim ajutate la bagaje si mi s-a raspuns rastit sa ma descurc!
despre CAMERE & COND. CAZARE
In cazul in care vreti sa mergeti la Sibiu, evitati locatia (Levoslav House Hotel) ! O mare teapa! In afara de locatie totul este jalnic!
Pe net se spune ca se ofera servicii cu mic dejun iar cand am ajuns proprietarul senin m-a anuntat ca nu cumpar descrieri de pe net si ca nu are!
Personal nepoliticos, [***]! La ora 11.00, in ziua de check out mi-au blocat accesul in camera desi aveam dreptul sa stau pana la ora 11.30.
Este mizerie, cat am stat, 4 zile (3 nopti) nu s-a facut niciodata curat in camera iar prosoapele au fost schimbate o singura data! Papucii de unica folosinta aveau jeg pe ei, probabil sunt “de unica” de cativa ani!
Nu recomand! O mare teapa, repet si un mare semn de intrebare cum a obtinut aceasta bomba 4 stele!
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Desi pe site apare ca ofera "mic dejum delicios" nu au niciun fel de masa ceea ce mi-a produs un disconfort major intrucat eram insotita de un copil de 6 ani si acesta a fost unul dintre motivele pentru care am rezervat aici, ca sa avem micul dejun
LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Este situat la cativa metri de Piata Mare din Sibiu, langa cladirea Consiliului Judetean Sibiu
despre DISTRACȚIE & RELAXARE
Nu ofera niciun fel de facilitati, nici macar parcare nu au
Trimis de Cristinaletu in 29.11.21 16:25:49
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în SIBIU.
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cristinaletu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.79719500 N, 24.15382300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Cristinaletu: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 106014&hid=2365.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.
fara suparare este prima data cand rezervi pe booking? cand se ofera mic dejun scrie clar in rezervare ca este cu MD, ce scrie deasupra este o poveste mai mult sau mai putin reala. ce ai vrea sa zica? "nu veniti la noi pentru ca este mizerie si nu avem nici un fel de facilitati! "
@Cristinaletu:
”Pe net se spune ca se ofera servicii cu mic dejun iar cand am ajuns proprietarul senin m-a anuntat ca nu cumpar descrieri de pe net si ca nu are!
Vezi tu adevărul este mereu la mijloc.
Tu susţii că ai crezut că vei primi şi mic dejun conform descrierii. Însă ai omis să precizezi că rezervarea ta nu includea nicio masă. Dacă ar fi fost inclus MD şi nu l-ai primit, sigur reclamai până acum la booking şi solicitai restituirea banilor plătiţi în plus pentru un serviciu care nu a fost prestat.
În plus, corect ar fi fost să citeşti şi să citezi şi precizarea existentă tot pe booking, cum că: "La acestă proprietate este posibil ca serviciile de mâncare și băuturi să fie limitate sau indisponibile din cauza situației generate de coronavirus (COVID-19). " şi astfel aflai şi că nu vei putea lua micul dejun la acest hotel în contextul actual.
=
”Hotelul nu are lift iar cand am ajuns am rugat sa fim ajutate la bagaje si mi s-a raspuns rastit sa ma descurc!
Dacă hotelul nu are angajat un bagajist, deşi poate ar trebui, fiind vorba de o clădire cu patru etaje şi FĂRĂ lift, nu cred că era obligaţia recepţionerului să care valizele fiecărui turist, ci un risc asumat la alegerea hotelului.
=
”Nu ofera niciun fel de facilitati, nici macar parcare nu au
Ciudată treaba asta cu parcarea. Am citit comentarii ale unor turişti încântaţi de existenţa locurilor de parcare. Acum că nu sunt suficiente locuri pentru toţi turiştii atunci când hotelul este plin, este o altă poveste.
Eu nu am întâlnit încă hotelul care să ofere un număr de locuri de parcare egal cu numărul de camere. Nici în România şi nici prin alte ţări.
=
Nu cred că este vorba de o ţeapă cât mai degrabă de o informare superficială.
@nrs: in mod sigur in aceasta cocina nu o sa mai vin! pe booking scrie clar ca se ofera MD eu asa am platit oferta! O sa ma adresez tururor organelor competente pentru a se verifica inclusiv modalitatea cum au fost acordate cele 4 stele intrucat nu sunt indeplinite conditiile legale! (nu are parcare pentru minim 50 la suta din camere, nu are restaurant functional, etc)
@nicole33: ia vezi dumneata pozele cu conditiile de cazare pe care le-ai descris pe booking! Am sesizat si booking si alte organe abilitate sa te comtroleze, stai linistit!! In conditiile de cazare ai spus clar ca se ofera MD si dupa ce am platit nerambursabil pt ca asa impui tu anunti evaziv ca nu sunt conditii de masa interpretabil fiind ca nu oferi restaurant a la carte! Citeste legea si vezi ce servicii tr sa ai pt 4 stele! Ai un singur loc de parcare de exemplu si legea iti impune sa ai minim 50 la suta din capacitatea camerelor! Ai un tupeu de borfas dar stai linistit ca o sa iti treaca! Am sesizat si CJ sa verifice cum iti permiti sa le folosesti parcarea pentru ca tu nu ai si sa le folosesti telecomenzile! Am uitat sa memtiozez si ca ckeck aut-ul se facea la ora 11.30 dar la ora 11.00 am gasit la mine in camera o tiganca pe care o imtrodusesei tu acolo!
@Cristinaletu: si mai citeste si celelalte reviwus ca sunt in acelasi sens
@nicole33: citeste Normele metodologice pemtru obtinerea certificatelor de clasificare:la 4 stele obligatoriu tr sa ai angajati 2 bagajisti, sa ai locuri de parcare, sa ai restaurant functional, sa ai cameriste care sa faca curat in camere, etc! Nu iti dau consultatii juridice gratuite dar esti total in afara legii si sper sa ti se retraga cat de repede clasificarea si sa te samctioneze pentru inselaciunea pe care o practici
@Cristinaletu:
pe booking scrie o poveste, iar tot pe booking scrie ca e posibil sa nu ofere masa datorita covid
pe rezervarea ta sigur nu scrie ca e cu MD, daca nu stii sa citesti o rezervare e treaba ta!
@Cristinaletu:
”In conditiile de cazare ai spus clar ca se ofera MD si dupa ce am platit nerambursabil pt ca asa impui tu anunti evaziv ca nu sunt conditii de masa interpretabil fiind ca nu oferi restaurant a la carte!
"Cine nu deschide ochii, deschide punga" spune o veche vorbă din bătrâni, care ţi se potriveşte perfect şi ţie.
Nu ai citit condiţiile rezervării, de altfel foarte clare. Restul e cancan.
”Nu iti dau consultatii juridice gratuite...
Nici nu ţi-am cerut aşa ceva. Ar fi hilar să apelez tocmai la o persoană ca tine
=
Nu mă interesează hotelul reclamat de tine, nu am niciun interes, dar nu-mi place când văd că saitul amfostacolo.ro este confundat cu o condică de reclamaţii. Atât!
@nicole33: cine nu deschide ochii deschide punga si cine cere ce nu ofera plateste scump si poate merge si la puscarie pentru imselaciune! Rusine! Turistii merita respect ca nu vine nimeni la tine de pomama! Bataia asta de joc a ta o sa iti iasa pe nas!
@nrs: ia citeste tu atent acolo! Scrie ca ofera MD! Dupa ce se achita camera nerambursabil se trimite mesaj ca nu are ofera servicii de masa, deci dupa ce contractul a fost perfectat!! Lasa si COVID-ul si citeste HOt CNSU si HG! Plis ca la 4 stele legea impune obligatoriu sa aiba restaurant functional! Faci confuzie ca putea sa ofere camera cu mic dejun sau fara si era la latitudiea mea sa aleg!
@nrs: si nu mai bloca comentariile pa pagina de facebook, au oamenii dreptul sa stie public ce excrocherie vinzi acolo in cocina aia de care doar tu te puteai ocupa! Esti atat de [...] incat ai recunoscut in scris toate lipsurile si nelegalitatile tale si le voi depune in instante si la parchet ca o sa ai si plangere pentru inselaciune! Pregateste o explicatie si dc iti permiti sa folosesti locurile CJ de la care ai si telecomanda si cu complicitatea cui?
@Cristinaletu: citește cu mai multă atenție, nu te mai „arunca” așa -- aici, de exemplu, te conversezi cu alți turiști, nu cu proprietarii sau administratorii hotelului sau paginilor lor (FB etc)
Indiferent însă cu cine te-ai conversa, jignirile, atitudinea și tonul ofensator afișate de tine (în ecourile eliminate) sunt deplasate — și sunt sancționate pe acest site.
Galben și 2 zile suspendare
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Mar.2014 Levoslav House****, Sibiu - 4 stele piparate, insa meritate — scris în 09.04.15 de RoF* din BLAJ - RECOMANDĂ
- Feb.2014 Cel mai groaznic mic dejun — scris în 23.02.14 de ANAMA din CRAIOVA - nu recomandă
- Dec.2013 Mare dezamagire — scris în 23.02.15 de CalinPop din TARGU MURES - nu recomandă
- Jul.2011 Bataie de joc — scris în 21.08.11 de niki din BUCURESTI - nu recomandă