DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
Cea mai oribilă experiență!
Cea mai oribilă experiență pe care am putut să o avem și care ne-a ruinat tot concediul.
Am ajuns acolo și am fost conduși către cameră, o cameră veche, murdară și urâtă în care nici măcar semnalul wifi nu ajungea. Camera NU ARATĂ NICI PE DEPARTE ca pe booking, nu vă mai lăsați păcăliți.
În 7 zile ni s-a făcut curațenie de 2 ori și prosoapele ne-au fost schimbate doar de 3 ori. Pânze de păianjeni peste tot, pe oglindă rămăsese puroi… probabil de la turiștii dinaintea noastră ce și-au spart coșurile în oglindă. Lucruri ce nu au fost sesizate de cele de la curățenie. A curs apă din tavan și am avut gândaci. Cu robinetul de la cadă am rămas în mână atât de vechi era și aerul condiționat la fel de vechi a scos un zgomot teribil.
Mâncarea dezgustătoare, băuturile o bătaie de joc. Nu avea nimic nici un gust, mâncarea era refolosită sub formă de alte preparate… am făcut toxinfecție alimentară.
Nu mai puneți recenzii bune pentru mizeria aceasta de hotel, noi datorită recenziilor ne-am lăsat păcăliți și nu este deloc în regulă. Condițiile de acolo sunt inumane pentru un hotel de 4 stele, nici 2 nu merită.
Trimis de ux130012 in 28.07.23 21:42:55
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux130012); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 35.32920520 N, 25.38321720 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ux130012: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Conform politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari „zero peste tot” sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate așteptată.
Dacă dorește, autorul poate reveni asupra evaluărilor, încercând să fie mai obiectiv — fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (dacă timpul alocat editării a expirat)
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 111930&hid=3160.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux130012 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
Cumva acasa in 7 zile schimbati cumva prosoapele mai mult de 3 ori? Am inteles ca sant pretentii, dar haideti sa fim realisti si obiectivi!
@ux130012:
”Am ajuns acolo și am fost conduși către cameră, o cameră veche, murdară și urâtă în care nici măcar semnalul wifi nu ajungea. Camera NU ARATĂ NICI PE DEPARTE ca pe booking, nu vă mai lăsați păcăliți.
Păi tocmai din acest motiv, pentru corecta informare a cititorilor în legătură cu hotelul reclamat, postarea ta ar fi fost mult mai convingătoare dacă ai fi ataşat şi câteva fotografii făcute de tine acolo, pentru comparaţie cu cele disponibile pe diverse saituri, nu crezi?
De ce nu ai încercat schimbarea camerei care te-a nemulţumit atât de tare?
”În 7 zile ni s-a făcut curațenie de 2 ori și prosoapele ne-au fost schimbate doar de 3 ori.
Dacă politica hotelului prevedea o altă frecvenţă a serviciilor menţionate, trebuia să reclami atunci la recepţie.
Poate reuşeşti să dai câteva detalii şi despre plajă
@ux130012:
”Nu mai puneți recenzii bune pentru mizeria aceasta de hotel, noi datorită recenziilor ne-am lăsat păcăliți și nu este deloc în regulă.
Pe acest site mai există o singură recenzie din anul 2009. Cel mai probabil recenzia respectivă descria realitatea de la momentul respectiv, insă în 14 ani e posibil să se fi schimbat situaţia.
@nicole33: Am încercat și răspunsul a fost "o să transmitem mai departe".
@leonasch: La toate hotelele de 4 stele la care am fost curățenia și schimbatul prosoapelor a fost la ordinea zilei. Și de unde până unde comparația prostească de hotel cu acasă? Eu cred că unii vă băgați în seamă aiurea fără ca măcar să fiți conștienți de ce spuneți.
@ux130012: Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)
@ux130012:
”Am încercat și răspunsul a fost "o să transmitem mai departe".
În fine, eu sunt mai fermă când vine vorba de probleme de genul ăsta.
Insist personal la recepţie, iar dacă nu se rezolvă, solicit să vorbesc eu cu managerul, nu aştept să "transmită" ei mai departe, contactez agenţia locală parteneră, care este obligată să-mi acorde asistenţă turistică şi în ultimă instanţă sun la agenţia din România prin care am rezervat sejurul. Dacă am dreptate, este imposibil să nu se rezolve în maxim o zi.
De cele mai multe ori, am rezolvat direct cu recepţia. Fără bani
Oare aia 580 de oameni care au scris pe tripadvisor si cei 89 care au scris pe booking si cei 1032 care au votat pe google si au dat o nota onorabila, au fost orbi, sau nu stiau cum trebuie sa fie un hotel, sau au fost mituiti?
E ceva care nu se pupa...
@Yoda: Da, așa este. Am eu probleme la cap. Dacă nu aveți comentarii relevante, la ce le mai lăsați? Lipsa de ocupație, oare?
Atât eu cât și prietenul meu am avut experiența aceasta, dacă vă uitați la recenziile scăzute de pe google, o să identificați câteva din problemele pe care le-am avut și noi. Cu siguranță am lucruri mai bune de făcut decât să las recenzii aiurea pe toate site-urile. O fac deoarece nu vreau ca și alți turiști să aibă o experiență la fel de proastă ca a noastră și să nu se mai lase păcăliți de recenziile bune cum ne-am lăsat noi. Nu o fac pentru a primi atenția dvs. și nici pentru răspunsurile astea impertinente.
@nicole33: Mulțumesc frumos! O să aplic și eu aceeași atitudine prima dată. A fost și prima experiență pe care am avut-o în Grecia și pot spune și prima experiență neplăcută de când călătorim și nu am știut cum să abordez situația.
@ux130012:
”@Yoda: Da, așa este. Am eu probleme la cap. Dacă nu aveți comentarii relevante, la ce le mai lăsați? Lipsa de ocupație, oare?
Nu stiu daca ai sau daca nu ai, dar tu ce crezi, ca au ailalti 2000 de oameni, aia care au fost multumiti? Aia sunt nebuni si singurii care vad corect esti tu cu prietenul tau?
Si crezi ca vii pe AFA si bati putin campii si le ordoni tuturor ce sa faca si ce sa scrie si ce sa creada?
Vrei comentariu relevant? Uite aici comentariu relevant: "Tot ce a scris ux130012 despre Hersonissos Village e o aiureala".
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2009 Hersonissos-Village Hotel — scris în 31.08.09 de Delight din TIMISOARA (DE ADOPTIE) - RECOMANDĂ