ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.02.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Frumuşani [CL]
ÎNSCRIS: 03.03.08
STATUS: AUGUSTUS
DATE SEJUR
FEB-2014
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
59.38%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 16 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

This might be... Heaven, or... hmmm...?

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Ei, încă nu am ajuns la concluzia din finalul titlului, dar... sunt semne că e mai aproape de „down-under”, decât de ceea ce am înțelege în mod uzual prin ceva paradisiac.

Să mă explic: am ales acest hotel pentru că trebuia să locuim vreo două, trei, seri în Hunedoara, și pe cât posibil aproape de zona unde e acest hotel. Ar mai fi fost vreo două variante bune, dar aceasta mi s-a părut a fi optimă dpdv preț/cerințe îndeplinite. N-am pus la socoteală și calitatea. Impresiile citite pe booking.com, dar și cea de aici fiind bune, am zis că merită încercat. Am făcut rezervarea pe booking.com, și abia după aia am dat peste saitul lor oficial. Unde, surpriză! (prima) prețul e mai mic cu 5 € (fix 20%) față de cel cerut pe booking.com. Evident, am făcut sesizarea de „cel mai mic preț garantat” la booking.com, iar aceștia după verificare mi-au răspuns foarte amabil că vor rambursa 15 € după efectuarea sejurului, pe baza unei copii a facturii emise de hotel. Am cerut factură (și din fericire am primit - măcar bine că din acest p.d.v. sunt corecți) și o voi trimite, evident, spre decontare. Imediat ce voi primi banii în cont, o să anunț aici printr-un ecou.

Am ajuns la hotel joi după-amiază, am fost întâmpinați de un băiat foarte amabil (care cred că e și recepționer, și barman - policalificare avută fără excepție de către toți cei pe care i-am întâlnit acolo, la bar - că în recepție nu stătea niciodată nimeni) care ne-a cazat imediat, ba chiar a urcat cu noi în cameră și s-a asigurat că suntem mulțumiți. Mulțumiți, la o primă vedere, am fost. Dar la următoarele... am văzut păienjenii de pe pereți, praful de pe rafturile dulapului (căruia îi lipsesc în mod cronic și două bare pentru umerașe, dar și umerașele respective) drept pentru care majoritatea hainelor noastre au rămas în valiză. Valiză pentru care nu există niciun loc unde ar putea sta, deși mi se pare logic pentru un hotel, pensiune etc. să aibă un loc unde să-și depoziteze călătorul valiza/valizele... Am mai văzut și bucata se săpun lăsată de locatarii anteriori în cabina dușului, am văzut și apa care se scurge din aceasta la fiecare utilizare (veșnica mea problemă!) - din fericire nepărăsind incinta... Ba am mai văzut și ceva fire de păr brunet de lungime medie, care în niciun fel nu ar putea fi ale vreunuia dintre noi...

Eh, să spun totuși și ce e relativ bine: patul mare și cu saltele OK, lenjeria curată și frumos mirositoare, prosoape la fel... Dar iar trebuie să revin la minusuri: suport de prosoape NU există, perna e un fel de timbru, ceva mai gros, oricum fără să pun ceva sub ea n-am reușit să adorm... Au doar o pătură „de avarie” în șifonier, pe care am folosit-o eu. Dacă iubi ar fi la fel de friguroasă... am avea o problemă! mai ales pentru că radiatorul caloriferului din baie NU merge (în condițiile în care temperaturile de afară sunt între 2 și 12 grade de-ale lui Celsius). Iar caloriferul din cameră e și el rece o bună parte din zi. A naibii criză...

Bine că măcar apa caldă nu lipsește. Ce mai lipsește? măcar un pahar de 5 bani, de unică folosință, în baie, pentru periuțele de dinți... Neah! N-o să vedeți!

Golit coșul de gunoi? vise taică... Curat în cameră? poate după ce plecăm, dar dacă e să mă iau după ce-am găsit la sosire, probabil că și atunci, tot de mântuială.

Păcat de poziție, de recepționerii mai dezmorțiți decât restul personalului (dar aproape la fel de ineficienți), și nu în ultimul rând de clădire în general, care cu un astfel de management și mentenanță se va apropia destul de curând de ruină. Ruină la care adesea tind să ajute și clienții, din ce în ce mai nemulțumiți de condițiile pe care le găsesc și pentru care plătesc...

Ca să fie treaba și mai veselă, televizorul a leșinat din a doua seară; am vrut să le spun în dimineața următoare și despre ăsta, aș fi fost curios dacă-l schimbau, sau l-ar fi lăsat cum e, că avea o purtare ciudată: mergea ok vreo 5... 10 minute, după care dispărea imaginea și rămânea doar sonorul. Dacă-l opreai și-i dădeai iar drumul, se relua ciclul. N-a mai fost însă nevoie, că până la urmă, mi-am dat seama că nu centrala termică era oprită, ci caloriferul mort și rece. Așa că am coborât la recepție, să le spun că e nevoie de niște bocitoare să-l grijească și de un preot să-l slujească, bietul de el, că s-a dus nespovedit, fără împărtășanie și fără lumânare... Ocazie cu care îmi schimbară camera. Nu cu una mai bună, ci cu una unde mergeau caloriferele. Dar: cabina dușului stătea să cadă, scurgerea era 85% înfundată, pahare - aceleași din prima cameră, loc mai puțin, pânze de păienjeni, praf... să mai spun?

Și încă o chestie drăguță: afișe peste tot că e disponibil WiFi. Vise, și la capitolu' ăsta; norocul meu cu stick-ul RCS-RDS! Și era cât p-aci să nu-l iau...

Dar stau binișor la capitolu' „entertainment”: vrei-nu vrei, asculți după ora 22:00 manele și alte melodii vioaie, ca să te poți odihni mai bine... când te răzbește somnul și adormi pe nesimțite... preț de câteva clipe... și iar... și iar...

Liniștea lipsește cu desăvârșire, clienții cu lacune de bun-simț fiind lăsați de capul lor să tulbure liniștea chiar și la ore „mici”, izolația fonică e inexistentă. Și pentru ca pupăza să nu fie fără colacul de rigoare, holul e „pavat” cu parchet laminat, probabil antihoți, ca să se poată auzi în tot hotelul orice pas făcut pe-acolo - nici o șansă să poată intra cineva „tiptil”...

Bine că nu am bifat și „cu mic dejun”, cine știe ce bucurii aș mai fi avut...

Ar putea fi o bună alegere, dacă ar remedia aceste lipsuri. Și oricum, dacă ajungeți acolo, verificați atent camera la luarea în primire - să meargă în parametri încălzirea (în anotimpurile reci), TV-ul, scurgerea la duș... Iar vara, evitați mansarda și camerele spre sud. Nu de alta, dar nu au aer condiționat!

PS pe booking.com menționează și

Acest hotel acceptă următoarele modalităţi de plată: Visa, Euro/Mastercard, Maestro

Singura modalitate de plată acceptată în realitate - ca$h only! :))

=====

Webm - rog melodia „This must be heaven” / Brainstorm. mulțam,


[fb]
---
Trimis de Dragoș_MD in 21.02.14 20:41:04
Validat / Publicat: 23.02.14 20:54:16
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în HUNEDOARA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2009 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dragoș_MD); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Heaven Hotel (Hunedoara) - una dintre străzile ce duc spre el (str. George Enescu).
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 27650 PMA (din 29 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 16.50 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmaster15
    [22.02.14 16:41:23]
    »

    Am adăugat clipul solicitat. Vizionare plăcută!

    iulianic CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [24.02.14 14:50:16]
    »

    @Dragos: Nu te temi că văzând aceste impresii Heaven Hotel va "uita" să-ţi vireze în cont reducerea promisă?

    Cât despre faptul că în camere curăţenia se face de mântuială, părerea mea este că barmanii - care sunt şi recepţioneri - sunt temporar şi cameriste. Sunt angajaţi "buni la toate". Asta, da, economie! Criza, bat-o vina!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Dragoș_MDAUTOR REVIEW
    [24.02.14 15:28:06]
    »

    @iulianic: nu prea am de ce să mă tem - banii înapoi trebuie să mi-i dea booking.com, nu hotelul. Aș fi putut chiar să anulez rezervarea prin ei, dacă răspunsul la solicitarea inițială era negativ, și să rezerv direct la hotel, la prețul pe care îl cer pe saitul lor (90 lei / noapte cazare în dublă, fără masă).

    Întâmplător, iubi chiar a vorbit cu patroana hotelului (pe care chiar o cunoaște) și aceasta i-a spus că regretă situația, și că e vina ei că a avut prea mare încredere în angajați...

    Adevărul e, din păcate, că nici nu prea ai de unde alege; și dacă îi mai și lași de capul lor, uite unde se ajunge!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    csibicip
    [24.02.14 15:31:48]
    »

    Sunt din Deva. Stiam ca hotelul si restaurantul Heaven (HD) este intr-o zona galagioasa. Daca ai fi stiut sa ma intrebi...

    Dragoș_MDAUTOR REVIEW
    [24.02.14 15:42:41]
    »

    @csibicip: nu zona e gălăgioasă - ci chiar restaurantul hotelului și (unii dintre) clienții săi. Soața mi-i din Hunedoara, numa' că n-am încăput cu toții anu' ăsta să dormim la rude - altfel nu mergeam noi la hotel. Iar hotelul e, cum ziceam, la doi pași de locul unde stau ai ei, așa că zona chiar o știam bine. Da' mulțam de intenție!

    ... și de voturi, tuturor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MDAUTOR REVIEW
    [06.03.14 18:35:59]
    »

    @iulianic (& oricine ar mai putea fi interesat): după un scurt schimb de mesaje electronice, prin care mi s-a solicitat din partea booking.com o copie a facturii pentru sejurul descris mai sus, iar după primirea acesteia am fost întrebat dacă am un card de credit/debit valabil unde să primesc suma pe care mi-o datorau (plus un mic procent care să compenseze taxele bancare), iar după ce am confirmat și acest lucru, am primit un mesaj cu un link securizat (HTTPS: //...) unde am putut introduce datele acelui card. Urma să primesc banii în maximum trei zile lucrătoare - i-am avut în două! Iată o copie a tranzacției:

    ====

    ING Bank N. V. Amsterdam - Sucursala Bucuresti Sediul: Bd. Iancu de Hunedoara nr. 48, Sector 1,011745, Bucuresti, Romania;

    Cont current Web

    Cod client:

    Moneda: RON

    DL Dragos...

    Credit Detalii tranzactie Data

    Cumparare POS - stornare 04 martie 2014

    Nr. card: xxxx xxxx xxxx yyyy

    Terminal: BOOKING.COM 254632630 IE GALWAY

    Data: 03-03-2014 Autorizare: 037169

    Suma: 15,66 EUR

    Suma transmisa spre decontare: 15,66 EUR Rata ING: 4.4567 = 69,79 lei

    ====

    Așadar, am „pierdut” 21 de bani. Sincer, pentru asta îi apreciez”

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    iulianic CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [06.03.14 19:08:16]
    »

    @Dragos: Bravo! Mă bucur!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    csibicip, iulianic
    Alte impresii din această RUBRICĂHeaven Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049287080764771 sec
    ecranul dvs: 1 x 1