ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.02.2015
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 10.10.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JAN-2015
DURATA: 3 nopți
team-building

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
86.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 44 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Mai au ceva de invatat in hotelarie... :(

TIPĂREȘTE

Am organizat la sfatsitul lunii Ianuarie un eveniment "corporate" pentru care am inchiriat intreaga capacitate de cazare si, pentru una dintre seri, intregul restaurant al hotelului.

In linii mari spatiul de cazare este rezonabil singurele plangeri repetate in cadrul grupului nostru fiind legate de saltelele foarte tari. Altfel curat, bine intretinut chiar daca bunul gust al amenajarilor cam lasa de dorit.

Si acum sa trecem la partile mai putin bune: acestea sunt in mare legate de prezenta unui personaj (un soi de directoras, ceva) care, sub o aparenta politete excesiva, te cam trimite la plimbare ori de cate ori nu iti convine ceva.

O sa exemplific cu vreo 2 situatii:

1. Sauna - nu a functionat pe toata perioada sederii. In vreo 2 randuri, directorasul in discutie insotit de un technician au simulat buna intentie de a repara sauna rezultatul fiind ca este defecta "intrucat a intrat un coleg UD in ea". Pe buneeeee???

2. Restaurantul - la ora 11 dimineata circa 20 membri ai grupului nostru prezenti in restaurant. Vine directorasul: "o sa va rog sa parasiti pentru 2 ore restaurantul pentru ca trebuie sa facem curatenie". "Pai nu putem sa ne mutam in corpul celalalt?" (acel corp fiind complet separat) "Nu, pentru ca facem curatenie peste tot in acelasi timp", "dar daca va vin alti clienti in timpul asta, ii dati afara?", "da, dar nu e cazul pentru ca clientii nostril fideli stiu ca noi avem pauza de curatenie si nu vin". Nu are rost sa lungesc exemplul pentru ca aceasta discutie in contradictoriu a durat 20 minute, timp in care omu' si-a etalat intregile sale capabilitati de lipsa de cooperare (...). Retineti va rog ca eram singurii clienti ai hotelului (rezervat exclusiv) precum si ai restaurantului in acel moment. Cat a durat curatenia au aparut mai multe randuri de clienti fideli care nu pareau sa stie de curatenie... :)

Pe scurt, eu NU RECOMAND aceasta locatie pentru un eveniment ce poate dura mai multe zile intrucat riscul de a interactiona cu personajul in discutie care iti va strica sejurul este maxim.


[fb]
---
Trimis de RazvanI in 03.02.15 13:47:01
Validat / Publicat: 03.02.15 14:47:46
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1936 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (RazvanI); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 5 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 44.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [03.02.15 14:17:44]
    »

    @RazvanI: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    webmaster70
    [03.02.15 17:18:46]
    »

    @RazvanI - Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    RazvanIAUTOR REVIEW
    [03.02.15 19:53:31]
    »

    @webmaster26: localizarea este ok

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    RazvanI
    Alte impresii din această RUBRICĂComplex Hanul Mureşenilor:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045926094055176 sec
    ecranul dvs: 1 x 1