ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.08.2013
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bacau
ÎNSCRIS: 06.07.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
20 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
47.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 28 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

O experienta neplacuta

TIPĂREȘTE

Scriu acest comentariu pe fondul indignarii inca foarte mari pe care o resimt la adresa pensiunii, la cateva zile dupa sejur. Nu am vrut sa scriu de a doua zi pentru a fi cat mai obiectiv. Poate nu as fi scris deloc daca nu mai vedeam si aici pe site grozavia pe care au facut-o proprietarii cu conturile clona postand comentarii pro causa la postarea unui turist nemultumit. Incredibil! De aceea consider ca potentialii turisti trebuie avertizati.

De la inceput subliniez partile bune ale pensiunii - camere elegante, bai frumoase. Zona intr-adevar nu e stralucita (in fata soseaua, in spate calea ferata), dar am stiut acest lucru de la inceput si am ales pensiunea datorita locatiei intrucat doream sa facem drumetii avand ca baza de pornire si revenire pensiunea. Mentionez ca in prima noapte am ocupat 2 camere, iar de a doua noapte - inca 3. Pentru 2 nopti grupul nostru (9 adulti si 5 copii) a ocupat 5 din cele 6 camere ale pensiunii.

Problema foarte mare a pensiunii este atitudinea proprietarilor. Comportamentul acestora este unul straniu, nefiresc pentru persoane care lucreaza in acest domeniu din 2008 (dupa spusele lor). Cei 2, in mod aproape socant, se manifesta ca si cum prezenta turistilor i-ar deranja, ca si cum ti-ar face vreo favoare ca te primesc acolo pe banii tai, te trateaza ca pe un musafir nepoftit. Tot timpul fac observatii si dau impresia ca te supravegheaza permanent (daca un copil umbla la frigiderul cu bauturi, apar patronii de nicaieri!). De exemplu, pentru ca intr-o noapte nu am incuiat usa de la pensiune (recunosc, nu mi-a trecut prin cap, nefiind insa nici avertizat asupra acestei chestiuni) am fost admonestat de proprietar cu replica "Acasa trebuie sa va spuna cineva sa incuiati usa?'' Consider ca acest mod de adresare este unul necioplit, badaranesc, lipsit de orice delicatete, mai ales in conditiile in care eu eram un client platitor, iar ei - prestatori de servicii, nu niste oameni care m-au gazduit gratis. Putea sa mi se atraga atentia mai politicos.

Apoi, a mai fost un moment straniu cand, a doua seara, copiii se jucau in living (pensiunea nu are nici macar un leagan in curte, copiii chiar nu au ce face) si ambii patroni au venit si au inceput sa urle si el chiar sa fluiere la copii, moment care ne-a lasat pe toti muti, nu am stiut cum sa reactionam. Ne-au explicat ca in pensiune mai era un cuplu si sa nu ii deranjam, dar am vorbit personal cu acestia si nu fusesera deloc deranjati!

Atitudinea patronului este una dura, e mereu incruntat, parca mereu vrea sa iti reproseze ceva. Ca sa fac si o gluma, desi am uitat descuiata usa de la cabana, pe cea de la camera niciodata, deoarece am vazut suficiente filme horror ca sa stiu sa ma pazesc.

Intr-o dimineata, cand patroana i-a dat cana cu apa fierbinte pentru ceai el, de fata cu noi toti, i-a replicat in gura mare, sa auzim noi: ~O sa o pun pe masa, sa isi ia cine vrea. Doar nu o sa servesc eu pe toata lumea! ~ Incredibil! Din nou, atitudine necioplita. Oara il forteaza cineva sa faca job-ul asta contra propriei vointe? Chiar trebuie sa auzim noi toate nemultumirile lui?

Un alt moment ciudat a fost cand un prieten a fost admonestat ca pe oglinda din baie lasase amprenta unei palme, desi el facuse intentionat acest lucru, pentru a vedea daca vor observa si o vor sterge. De necrezut, in loc sa o stearga, i-au facut observatie! Nu au sters-o pana am plecat, oricum.

In ultima seara nemultumirea grupului era maxima. Toti eram suparati, frustrati ca am dat peste asa gazde. In consecinta intentionat nu am strans farfuriile de pe masa din living. A doua zi patroana ne-a spus ca ~la ora 3 cand m-am trezit si am vazut farfuriile nestranse mi s-a facut scarba si de scarba nu am mai adormit pana dimineata~ Ingrozitor! Cuvantul ~scarba~ nu are ce cauta in vocabularul unui prestator de servicii contra cost. Oameni buni, nu faceti nimanui nicio favoare ca ii luati banii sa ii oferiti un serviciu! Cizelati-va putin, veti avea doar de castigat!

Mai vreau sa spun ca pe mine personal au incercat sa ma pacaleasca si la pret. Mi-au cerut pretul de 145 lei/noapte fara mic dejun, desi la telefon mi se spusese de 130 lei. Culmea este ca la receptie nici macat nu exista afisat la vreo camera pretul de 145 lei/dubla, cel mai mare pret fiind de 145 lei pentru duplex, or eu am stat intr-o camera dubla, intr-adevar mare, dar nu la vreun duplex. Pana la urma am platit doar 130 lei. Micul dejun costa 15 lei/persoana.

Nu aranjat lenjeria de pat si nu au facut curat in camera decat intr-o singura dimineata. Ne-au spus ca la 4 stele cat sustin ca are pensiunea curatenia se face odata la 3 zile. Asa o fi, dar sa o stie toata lumea, nu?

Nu recomand nimanui un sejur acolo. Nu ma intelegeti gresit, nu din cauza pensiunii in sine (eu si sotia inca nu avem copii si pt noi nu a fost o problema lipsa activitatilor pt copii) ci din cauza administratorilor. Imi pare rau ca nu am avut timp in prealabil sa citesc comentariile de aici (ne-am hotarat din scurt) si am citit doar comentariile de pe [sait de prezentare], care acum imi par ireale, fara nicio legatura cu ce este la pensiune in realitate.


[fb]
---
Trimis de Dionisie in 28.08.13 16:08:42
Validat / Publicat: 28.08.13 17:32:42
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TIMIŞU de SUS. A mai fost în/la: Litoral, Delta Dunarii, Bucovina s. a. m. d.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2114 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dionisie); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 7 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 28.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [28.08.13 19:40:04]
    »

    @Dionisie: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat).

    webmaster
    [28.08.13 20:37:09]
    »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    DionisieAUTOR REVIEW
    [29.08.13 10:31:44]
    »

    @webmaster: Da, este ok. Cam acolo a fost si accidentul lui Huidu...

    casat
    [14.09.13 01:44:30]
    »

    @Dionisie:

    Stimate domnule F.S.C.,

    Multumim pentru aprecierile dumneavoastra. Va recomandam sa cititi raspunsul recenziei facute de prietenzul dumneavoastra, dl. Danila - "Un Auschwitz Romanesc", pentru a nu ne mai repeta cu anumite lucruri aici.

    Ne rezumam de a va raspunde strict la problemele pe care le-ati invocat Dumneavoastra si nu se regasesc si in recenzia prietenului.

    In legatura cu conturile clona, nu mai dam explicatii, consideram polemica lamurita si incheiata cu administratorul site-ului.

    In legatura cu supravegherea permanenta si a observatiilor cititi in raspunsul recentzei prietenului.

    In privinta FRIGIDERULUI CU BAUTURI: Nu credem ca este normal ca in toiul noptii sa gasim catarati in frigidere cate 3-4 copii, de varste diferite, nesupravegheati, care bineinteles, se autoserveau cu bauturile amplasate pe rafturile superioare. V-ati pus intrebarea macar unul dintre dumneavoastra ce s-ar fi intamplat daca ar fi cazut o sticla sau un recipient plin in capul fetitei de 4 ani sau s-ar fi rasturnat frigiderele inalte de 2 metri si grele de peste 100 kg peste ei? Se pare ca nu. Era mai important, ca parinte, de stat la spritz si tigari, decat sa va supravegheati copiii la 12.00 noaptea. Subliniem ca pensiunea ofera servicii de baby-sitting, dar contra cost. Nu putem intelege, desi nu avem copii, de ce mentalitatea romanilor este de a-si lasa copiii indiferent de varsta nesupravegheati, la ore tarzii din noapte.

    O pensiune nu este obligata sa-si ia toate masurile de prevedere pentru copiii minori nesupravegheati, lasati liberi pe coridoare si spatiile publice, repetam intr-o pensiune care nu a fost inchiriata integral!

    Se vede ca nici dumneavoastra nu aveti copii, ptc ati sugerat ca la acele ore tarzii ar fi ajutat un leagan afara in curte. Bineinteles, cat mai departe de cheful parintilor...

    Scuze pentru "sa-si ia cine doreste apa fierbinte". Ideea era ca am organizat o masa expres pentru cafele, ceaiuri etc. de unde fiecare se putea servi.

    In privinta atitudinii proprietarului, ganditi-va ca poate si unii dintre dumneavoastra i-ati creat "buna dispozitie".

    Cu privire la pretul camerei: Deorece aveam camere ocupate, era vorba ca o noapte veti sta intr-o camera si dupa aceea in alta camera. CA SA EVITAM ACEASTA MUTARE DUPA O NOAPTE, rezolvasem sa puteti ocupa din prima camera in care urma sa stati pana la final. Acea camera avea pretul de 145 lei. Prima camera fiind mai mica, avea pretul de 130 lei. Aceste preturi sunt afisate la receptie, cat si pe site. Nu inteleg de ce sunteti nemultumit, de vreme ce ati stat la o camera superioara la pretul mai mic, fara nici macar sa mai insist sa ma tziganesc pentru 15 lei. Nu cred ca v-ati simtit intr-adevar inselat, doar ca o intoarceti, ca doar profesia v-o cere. Ca si o gluma: reprezentanta SUV-ului pe care il posedati v-a cerut pret de Logan?

    Prin faptul ca prietenului Dumneavoastra i-am remarcat ampernta intregii palme de pe oglinda de la baie, am vrut sa nu-i deranjam semnele lasate in camera si baie, demonstrandu-i ca intr-adevar am intrat in baie, pentru a ridica gunoiul, lucru pe care-l facem zilnic.

    Schimbarea asternuturilor se face conform normelor neinventate de noi, dupa trei zile. Negasind prosoape pe jos am inteles ca nu trebuie schimbate.

    Totodata nu ni se pare normal ca dumneavoastra sa intrebati ceilalti clienti ai pensiunii daca sunt deranjati de cheful dumneavoastra, acestia avand bun simt v-au raspuns ce v-au raspuns, dar RESPONSABILITATEA ESTE A NOASTRA CA SI GAZDE pentru TOTI OASPETII PENSIUNII. Reclamatiile le primim noi (vezi turisti nemultumiti de pe acest site), si nu oaspetii nostri care unii poate chiar doresc sa mai revina si sa lase loc de buna ziua.

    Daca domnul de la Suita de Lux cam. 5 - prietenul dumneavoastra - ar fi venit fara gashka iar copiii dansului nu s-ar fi putut odihni la ora 1.00 noaptea din cauza chefului de la parter. Unde credeti ca ar fi venit cu reclamatia, la dumneavoastra sau la noi?

    Intrucat anumite persoane din grupul dumneavoastra au avut "grija" de a se face placute inca de la sosire, a contribuit la starea noastra simpatica si primitoare (multumim pentru invitatia la gratar si pentru a nu ne auzi vorbe pe acest site, specificam ca am oferit din partea casei palinca si visinata pentru cei ce au dorit).

    In legatura cu cuvantul SILA nu e acelasi lucru cu SCARBA! Citati va rog exact. Si exact. Mi se facuse de-a dreptul sila, mai ales dupa ce prietena din grupul dumneavoastra a declarat fata de "prietenele" ei ca toata lumea stie ca ea nu strange dupa nimeni, ptc acasa are SLUGI, dar ca ele ar fi putut strange si curata, intrebandu-le de ce nu au facut acest lucru. Oare cum s-au simtit "prietenele" din grup la aceasta remarca, inclusiv sotia dumneavoastra? Eu am simtit SILA!

    Alta data poate ii rezerva o camera si slugii dansei, daca are nevoie de sluga. Iar faptul ca ati lasat masa nestransa si mizerie pe jos VOIT este o interpretare noua, ptc ca versiunea oficiala din dimineata respectiva era alta. De fapt dumneavoastra nici nu ati participat la aceasta discutie "ca inre fete".

    Iar platind niste servicii, acest lucru nu ii transforma pe unii in stapani si pe ceilalti in slugi.

    Suntem siguri ca turistii care doresc sa revina la noi este datorita faptului ca exista respect si simpatie reciproca.

    Faptul ca nu am incuiat usa la 04.00 dimineata, denota faptul ca nu am stat in permanenta cu ochii pe dvs. asa cum insinuati (poate doar la micul dejun pt a va servi cu ce era nevoie)...

    Multumim,

    eny&dan


    NB casat este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    DionisieAUTOR REVIEW
    [19.09.13 07:32:01]
    »

    @Casa Timis: Considerati ca nu aveti nimic sa va reprosati, nu va insusiti nicio critica si chiar, cu foarte mult tupeu si sarcasm radeti de paiul din ochiul unui turist ocazional ignorand barna enorma din ochiul dvs, care din asta traiti (cat de bine se poate aprecia - un banal leagan in curte nu ati pus din cauza ca nu ati vrut...) Ii luati pe toti cititorii site-ului drept prosti si peste noapte, dar totusi cand aveati mai multa nevoie, apar conturile unor clienti extrem de multumiti, care posteaza la superlativ, toti parca veniti acolo (unii chiar a nustiucata oara, dar abia acum si-au facut cont) special pentru a se imprieteni cu dvs., pentru a va impartasi din bauturile lor alcoolice si pt a trage impreuna la tinta, de parca pensiunea ar fi vreun club de swing-eri! Oare si data viitoare se va repeta povestea asta cu tavalugul furibund si cu spume la gura ce porneste cand cineva care se pacaleste cu dvs. posteaza aici? Sau totusi, dupa cum cred ca e previzibil, aceasta atitudine (cu concursul indirect si totusi preponderent al creditorilor banca si persoane fizice care va executa silit) va duce la un final asemanator cu al firmei de constructii detinuta anterior? Sper totusi ca, daca va fi asa, data viitoare sa va apucati de ceva la care chiar sa va pricepeti...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    casat
    [19.09.13 10:37:23]
    »

    @Dionisie:

    Consideram ca prin postarile anterioare fiecare parte si-a spus punctul de vedere! Fiecare intelege ce doreste.

    Pentru ANUMITE ASPECTE, dupa cum ati citit in ecourile noastre catre dvs si prietenul dvs, NE-AM CERUT DEJA SCUZE! Nimeni nu este perfect si desi nu avem experienta atat de vasta in domeniu, incercam sa multumim pe toata lumea. Cati oameni, atatea gusturi...

    Asa e romanul, PANA NU BALACARESTE LA MAXIM, nu este sanatos! Sau limbajul acesta se poarta in clubul distinsilor avocati de la Bacau si Piatra Neamt?

    Nici asa ca distinsul prieten al Dvs, tot avocat la Bacau, dl D., care face REZERVARI FALSE pentru a reusi sa posteze si pe alte site-uri, aceleasi impresii. Nici pe Dvs. nici pe Dansul nu v-am tinut cu forta. Nu platiserati nici acont. Daca prietenului Dvs, care ajunsese inaintea reintoarcerii Dvs la pensiune dupa o noapte pe care ati petrecut-o la noi, fiind pana atunci multumit de serviciile noastre oferite, a gasit totul atat de negativ, inclusiv curatenie minima etc (cu toate ca era curat atat in camera cat si in pensiune - lucru pe care grupul Dvs l-a ignorat total, lasand probabil gunoi si mizerie ca acasa) DE CE A RAMAS la noi???

    Toate aceste balacareli (citat din dvs "CU SPUME LA GURA") vin oare pentru ca am indraznit sa va atragem atentia de niste aspecte de bun simt si buna crestere, (chestiuni la care mai aveti de lucrat!) ?

    Si apropos de celelalte constatari, la care nu cunoasteti detalii, va rugam nu va mai exprimati parerea, ptc nu v-a cerut-o nimeni si nu oglindeste nici profesionalism din partea Dvs (oare asa procedati si cu clientii Dvs???), pentru ca ele ar putea atrage impotriva dumneavoastra personal - dupa cum bine stiti - alte lucruri...

    Va multumim mult!

    P. S. Puteti scrie ce doriti mai departe, nu ne mai coboram la nivelul Dumneavoastra ori a prietenilor Dvs, fiind ultimul raspuns si ne cerem scuze fata de toti cei care viziteaza acest site!


    NB casat este (sau a fost) reprezentant al unității
    casat
    [19.09.13 10:45:53]
    »

    @webmaster:

    Ne scuzati ca am folosit mai sus CAPSURI. Am citit acum ecoul altor turisti cazati la noi si am remarcat trimitera facuta de dvs catre ei privind regulile de scriere pe forumuri vezi linkul

    http://www.neticheta.ro/reguli/forum

    Ne referim la ultima postare a lui "dionisie" in care incalca flagrant atat regula nr. 2 cat si regula nr. 3 din aceste reguli. V-am ruga sa le cititi si sa le corectati in consecinta.

    Va multumim!


    NB casat este (sau a fost) reprezentant al unității
    webmaster
    [19.09.13 11:07:27]
    »

    @Casa Timis: Noi atenționăm utilizatorii și-i direcționăm către acea pagină doar în cazul când scriu tot textul cu litere mari; e de înțeles folosirea în text a unor porțiuni, mai mari sau mai restrânse, scrise cu majuscule pentru a scoate ceva în evidență (deși există și alte metode de a sublinia o parte din text, cu exemplificări, chiar în nota de mai jos care explică modul de trimitere a unui ecou) așadar nu e nevoie să vă scuzați doar pentru asta.

    În ceea ce privește restul regulilor de acolo, la fel cu aceea referitoare la majuscule, este vorba despre niște norme generale de bună purtare pe internet. Noi nu le putem impune cu forța, atât timp cât nu este încălcat regulamentul nostru de funcționare sau termenii și condițiile saitului.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    casat, Dionisie
    Alte impresii din această RUBRICĂCasa T (fostă Casa Timiș) :


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.058151006698608 sec
    ecranul dvs: 1 x 1