GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am stat la acet hotel acum 2 ani printr-o rezervare direct la hotel, intr-o camera de 3 stele, asa cum si este promovat acest hotel pe site-ul lor oficial.
In acest an am facut rezervare o agentie la acelasi hotel. Cand am ajuns acolo am avut o surpiza neplacuta: camerele pentru care agentia incheiase contract cu hotelul erau de 2 stele, asadar hotelul are 2 categorii: ultimul nivel este de 3 stele iar demisolul, parterul si primul nivel sunt de 2 stele.
Am cerut explicatii la receptie si in prima faza au incercat sa ne prosteasca cum ca ar fi o diferenta intre camere, dar nu de categorie, ca pana la urma sa recunoasca ce era absolut deja evident.
Am trimis un email catre agentie dar inca astept raspunsul lor.
Asadar mergeti la acest hotel cu rezervare direct la ei si daca doriti o camera de 3 stele cereti la ultimul nivel, altfel...
Trimis de alina_p in 17.07.09 21:47:26
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alina_p); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 40.00008160 N, 23.57279370 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Buna!
poti sa detaliezi, ce diferente erau?
eu am tot citit despre acest hotel dar peste tot se vb de bine de el, ne-am luat deja bilete dar ne-ai cam pus pe ganduri!!!
Am sunat la agentie si mi-au zis ca nu exista asa ceva k hotelu are 3 stele si nu exista nicaieri pe lumea asta asa ceva, ori 2 stele, ori 3 stele tot hotelu si nu au cum sa ne rezerve o camera anume din romania ci doar la fatza locului!
MERSI
Agentia stie foarte bine despre aceasta diferenta de categorie. Saptamana trecuta am fost sunata de ei si mi-au returnat o parte din bani (50eur/pers) pentru aceasta incurcatura.
Asa cum am scris deja, intre hotel si agentie exista un contract incheiat pentru acest tip de camere.
Concret : camerele de trei stele (doar ultimul nivel) au termopane, mobilier nou, in camere exista un pat dublu, iar cele de doua stele au mobier vechi, nu au termopane, iar in camerele duble sunt 2 paturi de o persoana. Explicatia celor de la agentie este urmatoarea :
Noi nu stiam de aceste diferente ! Dar este clar ca stiau sau macar stiu acum de la mine.
In plus exista posibilitatea sa fiti repartizati la demisol......
Daca pot sa va mai ajut cu alte informatii...
Bafta !
Mersi, poate avem noroc de camera frumoasa!
Vroiam sa te mai intreb daca e usor de gasit hotelul in statiune? O sa mergem cu masina personala!
Daca ne mai dai si cateva impresii despre plaja si despre distanta fatza de plaja ti-am fi f. f. recunoscatori!
Multumim frumos!
Aaaa micul dejun e inclus...
... se merita sa ne trezim?
Hotelul este f usor de gasit, este chiar pe strada principala pe partea stanga imediat ce ati intrat pe strada. Plaja este foarte aproape de hotel-strada de langa hotel duce chiar pe plaja. Plaja e foarte aglomerata, cu multi copii si multi bulgari si slovaci galagiosi.
Micul dejun este mereu acelasi - cereale, lapte, unt, dulceata, cafea, ceai, sunca, cascaval, branza, oua, etc. Nu foarte bogat dar suficient pentru un mic dejun decent.
Hei,
Am facut greseala sa iau tot prin agentie camera la Calypso. Cum ai reusit sa faci sa-ti dea 50 euro inapoi?
Eu trebuie sa plec pe 24 aug 10 nopti, poate mai pot face ceva?
In Grecia au Protectia Consumatorului?
Multumesc mult,
Carmen
Am trimis un email la agentie dupa ce ne-am intors si am povestit ce s-a intamplat(am mentionat faptul ca inca aveam factura de la ei in care hotelul aparea de 3*). Am fost sunata dupa cateva zile de un domn de la agentie, el a incercat in prima faza sa ma convinga ca hotelul este de 3*, apoi ca nu au stiut ca este diferenta asta de categorie ca pana la urma dupa ce au vazut ca nu eram picata din luna si i-am spus ca stiu ca au inceiat un contract cu hotelul pentru acest tip de camere(lucru confirmat si de hotel si de partenerii din Grecia ai agentiei ), au spus ca vor sa fim multumiti...bla bla bla.... si ca sunt dispusi sa ne restituie 50 eur de persoana.
Sper sa ai noroc si sa mai poti face ceva pana pleci, poate incerci sa vorbesti cu ei.
Succes.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2019 Despre cazarea la minunatul hotel... — scris în 08.09.19 de Alexa28* din CRAIOVA - nu recomandă
- Aug.2017 Hotel Calypso — scris în 31.08.17 de Ghitu din BAIA MARE
- Jun.2015 Hotel Calypso *** Hanioti Grecia — scris în 13.02.16 de Biancalavi din SATU MARE - RECOMANDĂ
- Aug.2009 Frumos! — scris în 04.09.09 de aditzuuu1556 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2009 Sejur ratat din cauza conditiilor de la Calypso — scris în 21.08.09 de ancavulcu din SIBIU - nu recomandă
- Sep.2008 Foarte frumos — scris în 08.12.08 de bulinutza25* din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2008 Un pret corect pentru calitatea oferita — scris în 09.09.08 de raduv* din BRASOV - RECOMANDĂ