DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Drumul Petrosani- Mamaia este ok pe autostrada. Traversarea Bucureștiului este un coșmar, am stat 3 ore si din pacate ne-a apucat o furtuna ingrozitore.
Pe A 1 se lucreaza si la Pitesti am mai stat 3 ore drept consecinta am stat 11 ore in trafic.
despre SERVICII
La recepție exista o singura doamna care cred ca știe despre ce este vorba intra-un hotel (șatena, cu parul pe umeri, extrem de serviabila).
In rest... de poveste: am întrebat de o spălătorie auto iar o doamna, domnișoara bruneta cu gura plina de mâncare a răspuns sictirita ca nu știe, la fel despre o spălătorie de haine.
Am încercat sa prelungesc sejurul cu o zi, inițial ni s-a zis ca se poate si sa mergem la recepție. Acolo ni s-a spus ca este aglomerat si sa revenim sâmbătă pe 8 iulie sau duminica dimineața pana la 12. Sâmbătă 8 iulie am mers la recepție si atunci doamna care mânca ne-a explicat ca camerele dorite de noi 822 si 823 sunt ocupate de alt turist de luni...
despre CAMERE & COND. CAZARE
Mocheta camerei este murdara, frigiderul este lovit, cada este ruginita, mirosul din baie este infect noaptea. In perioada menționata am apelat de tei ori la recepție pentru ca aerul condiționat nu merge. A venit un meșter care a pretextat ca aerul este pe căldura si ca la 21 de grade merge perfect. Din păcate realitatea este alta si va rog sa verificați ca aparatul de aer condiționat nu face condens, deci nu merge (daca ar funcționa cum susține meșterul, ar fi ud betonul din balcon de la furtunului aerului condiționat).
In cinci zile femeia de serviciu nu a venit niciodată sa ridice gunoiul sau sa aspire in camera, sa schimbe prosoapele... nici vorba! Mai mult in data de 6 iulie am mers in lift cu patru doamne de la curățenie care nu au ezitat o secunda sa bârfească turiștii ca nu pleacă pana la 12 sau ca îndrăznesc sa comenteze ca nu primesc hârtie igienica.
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Autoservirea... o alta poveste! Bucătarul șef, domnul cu pălărie gri care se plimba dimineața prin sala de mese este de o lipsa de bun simt monumentala: in data de 9 iulie dimineața in jur de 8,15 a îndrăznit sa facă observații unei doamne ca da salata pe jos (vi se pare normal ca un master chef intra-un restaurant sa îndrăznească așa ceva...).
In plus haina lui este jegoasa, gri in loc de alba, iar doamnelor de la servire le face observații de fata cu turiștii, întrebați-le sau vizualizați camera video, ceea ce demonstrează o lipsa de bun simt fenomenala (cred ca deontologia profesionala precizează existenta ședințelor de personal unde se discuta greșelile personalului si nu de fata cu turiștii).
Nu cred ca acest domn bucătar cunoaște codul bunelor maniere sub nici o forma posibila iar modul in care își tratează subalternii este rușinos pentru hotelul dumneavoastră.
Mâncarea este rece, varza este parca tăiată cu toporul, nu are nici un gust iar in data de 6 iulie fasolea cu carnați era nefiarta, acest fapt poate fi confirmat si de domnul de la casa de marcat care îndemnat de un turist a gustat si a confirmat acest fapt, drept pentru care nu a încasat o bere turistului...
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Plaja este in regula, sezlongul costa 35 de lei iar in week-end 45. Din pacate nu exista toaleta in xona.
despre DISTRACȚIE & RELAXARE
Piscina nu are bara pentru o intra in apa la un metru iar gresia aluneca. In hol toot timpul este animatie.
Trimis de ux129704 in 12.07.23 12:00:37
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Hotel IAKI
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux129704); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.22308800 N, 28.63091000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ux129704: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =111633&hid=790.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux129704 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
”Drumul Petrosani- Mamaia este ok pe autostrada
ÎNSĂ în caseta tehnică ați declarat că sunteți din Iași.
Văd că scrieți, într-adevăr, din Iași.
Ați putea detalia „discreptanța”?
@webmasterX: Sunt din Iași dar am fost in interes de serviciu la Petroșani și am plecat de acolo!
Nu am inteles nimic din aceste impresii de vacanta. Dar absolut nimic. Daca totul a fost asa de rau si probabil ca asa a si fost .... Notat si cu o nota foarte mica, respectiv 3,05. De ce ai dori sa-ti prelungesti vacanta intr-un asemenea loc?!?!!... Mie imi da cu virgula. De ce ai mai dori preungirea sejurului intr-un loc in care te simti atat de rau? Eu asta nu pot sa inteleg...
@lucy: Pentru că tot in interes de serviciu trebuia să ajung la Murighiol, iar timpul petrecut cu familia este foarte prețios pentru mine, nu am timp de căutat alte cazari.
@lucy:
”Nu am inteles nimic din aceste impresii de vacanta. Dar absolut nimic.
Nu-ţi bate capul degeaba. Ce ai citit mai sus nu prea sunt impresii, ci mai mult reclamaţii, tot mai dese în ultima perioadă .
Tot mai mulţi turişti par veniţi în inspecţie nu în vacanţă, scrierile lor focusându-se DOAR pe neregulile sesizate. Nu o fi acesta hotelul perfect, sunt convinsă, însă nici nu cred că este chiar aşa de speriat.
@nicole33: Da? Vă rog să verificați. Noi românii nu ne cunoaștem drepturile iar daca dumneavoastră preferați mizeria, lipsa de bun simț este treaba dumneavoastră. Ne plingem că nu suntem în Europa... cum am putea fi cu "las-o că e bine așa". Rupem drumul spre Grecia datorita mizeriei, lipsei de respect, atitudinii angajatilor. Reclamații? Da, se pare că deranjează realitatea! Nu cred că nu există pe acest site și alte referiri la acest hotel care reflectă realitatea de acolo dar...
@ux129704: Traversarea Bucureștiului este un coșmar, am stat 3 ore
Crede-mă că și noi așteptăm să se finalizeze A0 care îl va ocoli și va degreva actuala centură de o parte din traficul de tiruri.
@ux129704:
”Da? Vă rog să verificați.
???
Ce anume ar trebui să verific şi de ce?
”Noi românii nu ne cunoaștem drepturile iar daca dumneavoastră preferați mizeria, lipsa de bun simț este treaba dumneavoastră.
Cât timp NU mă cunoşti, tocmai bunul simţ la care tot faci referire obsesiv ar trebui să te fi oprit în a face presupuneri nefondate în ceea ce mă priveşte.
Te asigur că îmi cunosc al naibii de bine drepturile şi nu am acceptat vreodată altceva (mai puţin) decât am plătit şi, în plus, nu m-am complăcut niciodată să stau într-o cameră plină de defecte, nefuncţionarea aerului condiţionat fiind cireaşa de pe tort în această perioadă caniculară, ba mai mult să mă mai şi milogesc de ei în mod repetat pentru prelungirea unui asemenea sejur minunat
”Rupem drumul spre Grecia datorita mizeriei, lipsei de respect, atitudinii angajatilor.
Poate "din cauza" şi nicidecum "datorită" .
Săraca limbă română... offf
Să crezi că în Grecia totul este roz şi că acolo curge numai lapte şi miere denotă cam multă naivitate şi lipsă de experienţă turistică.
”Reclamații?
CATEGORIC, DA!
Textul postat de tine este luat cu copy paste cel mai probabil din reclamaţia pe care ai făcut-o la hotel. Ce nu ai înţeles tu este că aici scrii pe un sait de turism, nu la ANPC .
Exemplu:
”Nu cred ca acest domn bucătar cunoaște codul bunelor maniere sub nici o forma posibila iar modul in care își tratează subalternii este rușinos pentru hotelul dumneavoastră.
”Da, se pare că deranjează realitatea!
Nu ştiu pe cine crezi tu că deranjează reclamaţiile tale sau dacă le va lua cineva în considerare şi, oricum, mie puţin îmi pasă.
Posibilitatea de a te simți bine pe litoralul nostru este din ce in ce mai limitată datorită mentalității si managementului prost dar de cele mai multe ori si ale bunului simț. Bun simț pe care nu îl mai întâlnim nici la patroni nici la angajati.
Da ai dreptate că multi rupem drumurile spre Grecia, Turcia si alte destinatii pentru a avea un concediu normal nu de coșmar!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Un hotel minunat — scris în 02.08.24 de ux135130 din CăRBUNEşTI [PH]
- Jun.2024 Sejur de cosmar — scris în 19.06.24 de taran din BUCUREșTI - nu recomandă
- Aug.2023 Dezamagitor — scris în 07.08.23 de AndreeaM13 din OţELU ROşU [CS] - nu recomandă
- Sep.2022 Un hotel de două stele plus — scris în 28.11.22 de robert din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2022 Vacanta ratata — scris în 03.09.22 de ux127123 din ARGES - nu recomandă
- Aug.2022 Vacanță super relaxantă — scris în 05.05.23 de mnn din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2022 O bătaie de joc cum nu am mai văzut — scris în 25.08.22 de Laurian Claudiu din BUCUREșTI - nu recomandă