ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.08.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 21.08.17
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2019
DURATA: 3 nopți
prieteni
3 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
35.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Stati departe de acest hotel!

TIPĂREȘTE

Pentru ca nu ne permite timpul si pentru că e totuși vară, ne-am hotărât să mergem 4 zile la Văliug, județul Caraș Severin.

Ne-am hotărât foarte repede și am făcut rezervare la Hotel Aquarius zicând în sinea noastră că nu poate fi chiar așa rău... Credeți-mă, e mai rău decât vă puteți închipui.

Am avut un apartament care avea o priveliște minunată. Un mic deal și o parcare. Nu există apartamente cu priveliște spre lac. Mă rog, am înțeles.

Ce nu am înțeles este muzica pop care răcnește din toate boxele de la 10:00 LA 23:00. NU EXISTĂ PAUZĂ! Am încercat să discutăm cu personalul, cu patronul, domne’ vrem să auzim foșnetul frunzelor și ciripitul păsărelelor, măcar trei ore faceți o pauză. A fost de neclintit! Muzica nu se închide... Bubuiala continua fără milă de noi, de natură, de bun simț...

Mâncarea are gust stătut de frigider, n-are nicio noimă. Am comandat mușchi de vită, am specificat că-l dorim mediu, iar replica a fost că bucătarul nu știe să facă mediu.

Personalul zici că așteaptă să-l servești tu. Stau ciorchine la bar, se joacă pe telefoanele mobile și se bucură de muzica dată la maxim. Nici gând să te servească, să te întrebe dacă dorești ceva, ai tot timpul impresia că-i deranjezi. Să vă dau un exemplu: comand două cafele de la bar; după zece minute observ că am cafelele puse pe bar; întreb: sunt cafelele mele? ; da; le iau să le duc la masă și mă lovește întrebarea, vă descurcați? Măi, oameni buni! Voi nu vă descurcați! Deloc!

Micul dejun. Ajungem la 8:30 si nu era pâine pe masă. Aveau o problemă cu pâinea prăjită și atunci au amânat să aducă toată pâinea. Mi s-a răspuns într-o scârbă totală, peste umăr, de către unul din ospătari care își făcea o cafea, că o să vină și pâinea, unde mă grăbesc așa?

La ora 9:00 nu mai exista niciun fir de mâncare pe masă, tăvile fiind reumplute cu viteza melcului, doar, doar renunți să mai mănânci.

Camerele sunt relativ curate și destul moderne. Au fost făcute investiții masive la un moment dat, dar totul se degradează pentru că nu există niciun efor de întreținere. Serviciul în cameră inexistent. Am solicitat noi să ni se schimbe prosoapele după ce am văzut că nu mișcă nimic. Ni s-a terminat gelul de duș și nu ne-a fost înlocuit. Există un singur uscător de păr la tot hotelul. Trebuie să-l iei, te usuci repede și-l duci înapoi ca să-l ia următorul.

În concluzie, nu vă sfătuiesc să stați la acest hotel. Servicii foarte proaste, personal nepregătit și nesuferit, fără a exista o minimă intenție de a satisface clientul. Există locații care măcar încearcă, oamenii sunt drăguți și serviabili, dar le-am descoperit cam târziu.


[fb]
---
Trimis de Anita40 in 05.08.19 20:41:31
Validat / Publicat: 05.08.19 21:12:37
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VĂLIUG & CRIVAIA.

VIZUALIZĂRI: 2350 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Anita40); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6900 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmaster45
[05.08.19 21:07:49]
»

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 20&ridAnt=95424

webmaster
[05.08.19 21:22:17]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

Rofri
[06.08.19 18:16:21]
»

„Am încercat să discutăm cu personalul, cu patronul, domne’ vrem să auzim foșnetul frunzelor și ciripitul păsărelelor, măcar trei ore faceți o pauză. A fost de neclintit! Muzica nu se închide... Bubuiala continua fără milă de noi, de natură, de bun simț... ”

Ce poți să mai spui... dacă în cazul personalului format din tinerei care se cred în club nu mă miră, faptul că proprietarul are asemenea atitudine e de noaptea minții!

Din păcate bubuiala asta de muzică de club pe la terase, hoteluri, plaje, piscine este o mare pacoste în turismul românesc.

abancor CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[09.08.19 16:19:46]
»

E posibil să mai existe o variantă, pentru iubitorii de liniște: mergeți în extrasezon. Care, aici, e după 15 august deja.

E drept că eu am fost acum 3 ani, imediat după 15 august, și deja hotelul era cam goluț, micul dejun nu se mai servea bufet, ci la alegere din cîteva meniuri fixe, mai era un singur ospătar, barmanii erau harnici, iar muzica lipsea cu desăvîrșire.

Din spusele acelui unic ospătar am aflat că deja perioada aia e considerată final de sezon, de aceea a și rămas el singur, fără coleg (făcea față cu greu).

Citind cele de mai sus și știind că zona e un fel de litoral al Banatului, mă gîndesc că e posibil să fie un fel de fluctuație sezonieră: cît e sezon și stațiunea plină de tineri, fac și ei la hotel atmosferă de club, iar apoi, cînd în hotel stau mai degrabă familii și excursioniști, o lasă mai moale.

Sau, față de cînd am fost eu, lucrurile s-au schimbat categoric, zona devenind la modă, caz în care adio liniște.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Rofri
Alte impresii din această RUBRICĂAquaris Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038367986679077 sec
    ecranul dvs: 1 x 1