[avatar nesetat]

ÎNSCRIS/Ă ÎN: 18.08.14 VIZUALIZĂRI: 5107

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 55 total

Notă: Mai jos sunt afișate doar cele mai recente 20 din total 55 impresii -- pentru a le consulta pe TOATE, click aici:

Prima... și ultima dată la Olimp!

SCRIS ÎN: 25.07.23 13:27
RUBRICA: Banat Hotel [Olimp]
SATISFACȚIE: 52.50%
Jul-2023Am ajuns la Hotel Banat pentru că am avut nevoie de o cazare cât mai ieftină pentru o călătorie în interesul micii noastre afaceri. Am rezervat din scurt, adică înainte cu o săptămână, și, fiind în plin sezon, ne-am mulțumit cu ce am găsit. Rezervarea a fost pentru o cameră dublă, [...] + 4 poze citește

SBPAVila Transilvania, o pensiune confortabilă în centrul Sovatei

SCRIS ÎN: 03.08.22 16:29
RUBRICA: Vila Transilvania
SATISFACȚIE: 97.50%
Jul-2022INTRODUCERE sau Când socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg... Ne doream o ieșire de weekend împreună cu prietenii noștri și am ales din nou Sovata, unde putem să combinăm plimbările prin pădure cu bălăceala și plaja. Ca de obicei, stațiunea e ocupată aproape în [...] + 17 poze citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

SBHotel Tomis - foarte bine!

SCRIS ÎN: 19.07.22 15:36
RUBRICA: Tomis Hotel
SATISFACȚIE: 94.00%
Jul-2022A doua parte a sejurului la mare în „echipă” cu mama mea am petrecut-o la Mamaia. Deși anii trecuți ne-a plăcut hotelul Comandor și zona Butoaielor, am hotărât să încercăm altceva anul acesta. Am optat pentru Tomis, care avea recenzii bune și ne-a fost recomandat și de agenția de [...] + 34 poze citește

SBNe-a plăcut!

SCRIS ÎN: 14.07.22 14:42
RUBRICA: 2D Hotel [Neptun] (ex Dobrogea & Sulina)
SATISFACȚIE: 91.00%
Jul-2022Am planificat o vacanță împreună cu mama mea pe litoralul nostru și am împărțit sejurul, pentru variație, între două stațiuni: Neptun și Mamaia. Când am căutat cazare la Neptun, 2D Hotel era pe lista scurtă, dar nu a fost prima alegere, ci Agora – criteriul alegerii a fost zona [...] + 28 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBUn compromis asumat. Și confirmat.

SCRIS ÎN: 01.09.21 17:32
RUBRICA: Miorița Hotel [Neptun]
SATISFACȚIE: 72.00%
Aug-2021Cum am ales Hotel Miorița? Am tras la sorți! Dar să o iau cu începutul. S-a ivit pe neașteptate ocazia să ne sincronizăm concediul cu prietenii noștri buni, lucru care nu s-a mai întâmplat de câțiva ani. Cum eram cu toții dornici de mare, consensul a fost total și destinația a fost [...] + 27 poze citește

SBAntik Cafe Efendi - o experiență delicioasă

SCRIS ÎN: 29.08.21 14:19
RUBRICA: Unde mâncăm în Neptun?
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2021Restaurantul ne-a atras atenția prin aspectul îngrijit, vintage, plin de verdeață și flori. Situat central în stațiune, pe strada Trandafirilor, vizavi de Hotel Decebal, Antik Cafe Efendi e o insulă de frumusețe pe lângă care nu treci nepăsător. Ne-am propus așadar să îl încercăm [...] + 17 poze citește

SBNeptun în plin sezon

SCRIS ÎN: 29.08.21 13:19
RUBRICA: (Re)descoperă Neptunul
SATISFACȚIE: 92.50%
Aug-2021Când spuneam în articolul precedent că aș reveni la Neptun, nu mă gândeam că se va întâmpla atât de repede! Dar ocazia s-a ivit odată cu posibilitatea de a petrece câteva zile de vacanță, în penultima săptămână din august, împreună cu un cuplu de prieteni dragi. Cum am [...] + 26 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

MGSBDecent, dar se poate mult mai bine

SCRIS ÎN: 04.08.21 18:27
RUBRICA: Apollo Hotel [Neptun]
SATISFACȚIE: 82.00%
Jul-2021Rezervarea la hotel pentru mijlocul lunii iulie am făcut-o pe ultima sută de metri, la o agenție de turism. Chiar dacă era o ședere scurtă, de 3 zile, am ales ținând cont de câteva criterii - de bază pentru noi: zonă liniștită, balcon, mic dejun inclus, preț rezonabil. Am studiat [...] + 23 poze citește

SBTrei zile relaxante la Neptun

SCRIS ÎN: 03.08.21 11:52
RUBRICA: (Re)descoperă Neptunul
SATISFACȚIE: 92.50%
Jul-2021Ideea s-a ivit pe când se apropia momentul plecării în vacanța programată încă din martie, la Mamaia, și ne gândeam să prelungim puțin sejurul la mare într-o stațiune în care n-am mai fost. N-am ales Neptun doar pe criteriul „acolo n-am mai fost” , de fapt Neptunul m-a ales, [...] + 35 poze citește

SBPAComandor update 2021

SCRIS ÎN: 26.07.21 20:23
RUBRICA: Comandor Hotel
SATISFACȚIE: 89.00%
Jul-2021Am revenit la hotel Comandor anul acesta pentru a petrece o săptămână la malul mării, sperând că lărgirea plajelor va aduce o schimbare pozitivă pentru doritorii de relaxare psihică. Acest review este de fapt un update la experiența din 2018 (vezi impresii). Intenția mea este să [...] + 23 poze citește

MGSBPlaja Mamaia 2021 - impresii la cald

SCRIS ÎN: 17.07.21 15:47
RUBRICA: La pas prin Mamaia
SATISFACȚIE: 92.50%
Jul-2021Ultimul meu sejur la Mamaia m-a dezamăgit profund din cauza urâtului care s-a extins ca o plagă în această stațiune de care mă leagă nostalgia copilăriei și a mării. Spuneam aici că e tot mai greu să ignori mizeria și gălăgia, kitsch-ul și distrugerea armoniei arhitecturale [...] + 33 poze citește

SBVerona - Malcesine, excursie de o zi

SCRIS ÎN: 07.08.19 18:30
RUBRICA: Descoperă Lago di Garda
SATISFACȚIE: 100.00%
Apr-2019Una dintre cele cinci zile ale vacanței noastre la Verona era programată pentru o excursie în împrejurimi. Inițial ne-am gândit la Veneția dar apoi am realizat că ar fi prea multe de văzut acolo pentru a-i dedica doar o zi. Așa că ne-am orientat spre Malcesine, o stațiune pe malul [...] + 18 poze citește

SBPAHotel Aurora - confort în inima Veronei

SCRIS ÎN: 01.08.19 15:11
RUBRICA: Aurora Hotel
SATISFACȚIE: 99.00%
Apr-2019PREGĂTIRI Făcând cercetări pe Booking pentru vacanța noastră de Paște din anul acesta, am constatat un lucru: cazările în Verona sunt cam scumpe! Criteriile în care am preferat să se încadreze cazarea au fost: locație centrală, în orașul vechi, ca să putem ajunge ușor peste tot [...] + 16 poze citește

MGSBCinci zile la Verona

SCRIS ÎN: 28.07.19 18:40
RUBRICA: Descoperă Verona și împrejurimile
SATISFACȚIE: 100.00%
Apr-2019ORGANIZAREA Verona se afla de câțiva ani pe lista noastră de preferințe pentru o vacanță de primăvară în afara țării Ne-au convins imaginile spectaculoase pe care le-am găsit pe internet, care, împreună cu informațiile aflate de la alți călători, au conturat posibilitatea de a [...] + 55 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBMamaia își pierde farmecul de altădată

SCRIS ÎN: 16.09.18 12:40
RUBRICA: La pas prin Mamaia
SATISFACȚIE: 67.50%
Aug-2018Cred că sunt în asentimentul multora din generația crescută cu cheia la gât când spun că Mamaia este legată invariabil de nostalgia după copilărie. Pentru noi era stațiunea vacanțelor de vară, locul unde savuram micile noastre bucurii de copii trăiți în comunism: plajă, nisip, [...] + 19 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

MGSBPriveliștea face toți banii!

SCRIS ÎN: 08.09.18 11:55
RUBRICA: Comandor Hotel
SATISFACȚIE: 92.00%
Aug-2018Anul acesta am ales hotelul Comandor pentru a petrece o săptămână la malul mării. Deși mi-a plăcut la Lido anul trecut, am vrut să găsesc ceva similar dar unde să fiu sigură că văd marea din balcon (am eu fixul ăsta). Zona noastră preferată e deja stabilită de ani buni: nordul [...] + 28 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBLido - un hotel confortabil și liniștit

SCRIS ÎN: 25.07.18 12:43
RUBRICA: Lido Hotel
SATISFACȚIE: 92.50%
Aug-2017Deși sejurul despre care vorbesc a avut loc în vara anului trecut, cred că poate fi totuși util pentru cei care caută informații despre Hotel Lido. Am ales hotelul în primul rând pentru amplasamentul acestuia, zona de nord a stațiunii mi se pare mai liniștită, mai aerisită și mai [...] + 16 poze citește

PAUn hotel în inima Sienei

SCRIS ÎN: 18.04.18 19:41
RUBRICA: Duomo Hotel
SATISFACȚIE: 99.00%
Apr-2018REZERVAREA – Pentru cele trei zile planificate la începutul lui aprilie în Siena, am căutat pe Booking cazare cam cu două luni înainte de plecarea în vacanță. Situarea în centrul istoric al Sienei a fost principalul criteriu de alegere, ca să putem ajunge lejer pe jos la principalele [...] + 20 poze citește

MGSBPASiena - pas cu pas

SCRIS ÎN: 15.04.18 18:19
RUBRICA: Descoperă Sienna
SATISFACȚIE: 100.00%
Apr-2018Imediat ce am decis destinația sejurului din primăvara aceasta, Toscana, ne-am gândit că ar fi bine să împărțim cele șase zile măcar între două destinații: Florența ne-o promisesem încă de anul trecut, și oscilam între Pisa, Lucca sau Siena. O cercetare rapidă prin mediul [...] + 39 poze citește

PAPalazzo Ognissanti - confort în inima Florenței

SCRIS ÎN: 15.04.18 17:51
RUBRICA: Palazzo Ognissanti Hotel
SATISFACȚIE: 99.00%
Apr-2018Pregătirile pentru vizita noastră în aprilie anul acesta la Florența au început atipic: întâi am găsit cazare, apoi am luat biletele de avion. ALEGEREA CAZĂRII - Oferta pentru cazare în centrul istoric, aproape de punctele de interes, pentru 3 nopți într-o cameră dublă cu mic [...] + 17 poze citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

NOTĂ: Afișate cele mai recente 20 din total 55 revs încărcate de Rofri -» vezi toate impresiile sale aici:

2. Ecouri scrise // 167 total

26.07.23 08:23@crismis: Da... aș fi vrut să-ți citesc review-ul înainte de călătoria noastră, dar nu am avut timp. Nu ne-am gândit că găsim autoservire la vreunul din hoteluri.
LA REVIEW Prima... și ultima dată la Olimp! - scris de Rofri în rubrica Banat Hotel [Olimp]
06.08.22 19:57@roxxie: Mulțumesc pentru aprecieri! În privința anulării pe Booking, am comunicat la hotel ca nu dorim camerele iar recepționera ne-a spus ca vor anula ei. Într-adevăr, rezervarea presupunea achitarea unei nopți de cazare dacă anulam cu trei zile înainte de data [...]
LA REVIEW Vila Transilvania, o pensiune confortabilă în centrul Sovatei - scris de Rofri în rubrica Vila Transilvania
04.08.22 10:10@mishu: Așa este, o ieșire din rutină e binevenită întotdeauna. Mulțumesc pentru vot!
04.08.22 07:43@webmasterX: Nu e acolo, este între vila Sara și vila Sovata, unde scrie restaurant Transilvania. Strada Trandafirilor.
21.07.22 18:11@elenaadina: Mulțumesc!
LA REVIEW Hotel Tomis - foarte bine! - scris de Rofri în rubrica Tomis Hotel
20.07.22 11:25Superbe locuri, superbe cadre foto! Se vede ochiul experimentat! Felicitări și vacanțe reușite mai departe!
LA REVIEW Monte Isola - atracția nr. 1 a Lacului Iseo - scris de crismis în rubrica Descoperă Lago Iseo
20.07.22 10:26@mishu: Mulțumesc frumos pentru apreciere! Din motivele expuse în ecoul de mai sus, eu îmi petrec concediul de vară, anual, la noi la mare. Sunt nevoită deci să caut aspectele bune ale litoralului nostru și mă bucură faptul că ele totuși există. Mi-aș dori ca hotelierii și [...]
LA REVIEW Hotel Tomis - foarte bine! - scris de Rofri în rubrica Tomis Hotel
20.07.22 09:34Mă bucur că ați avut un sejur reușit la Miorița! Camera superioară arată într-adevăr mai bine decât cea în care am stat noi anul trecut, mai ales baia. Și prețul a fost foarte ok.
LA REVIEW Ciobanul ungurean și Miorița din Neptun - scris de Flaviu în rubrica Miorița Hotel [Neptun]
19.07.22 19:56@crismis: Mulțumesc!
LA REVIEW Hotel Tomis - foarte bine! - scris de Rofri în rubrica Tomis Hotel
19.07.22 18:38@zapacitu: Mulțumesc pentru aprecieri. Aș prefera și eu extrasezonul dar nu-mi permite serviciul. Merg pe litoralul nostru frecvent însoțind-o pe mama mea care e în vârstă, de aceea nu pot să mă aventurez în afara țării. Soțul are foarte puțin concediu vara și nu e dispus să facem [...]
19.07.22 17:30@cris1982: Cine știe, poate ce face presa va avea drept consecință o trezire a hotelierilor și a autorităților care împreună ar putea lua măsuri care să reducă aspectele negative ale litoralului românesc.
19.07.22 15:29@cris1982: Tocmai acum am terminat review-ul despre hotelul Tomis unde am fost recent și exact despre asta am spus câteva cuvinte acolo: și eu am aceeași impresie că e o campanie de presă ostilă litoralului românesc.
LA REVIEW Încântat - scris de Ionica22 în rubrica Victoria Hotel
19.07.22 14:50Foarte interesantă această prezentare a unui loc emblematic pentru istoria și cultura noastră. Păcat că tinerii „artiști” nu cunosc și nici nu-i interesează importanța și valoarea deosebită a clădirilor pe care își manifestă „creativitatea” ...
LA REVIEW În jurul Pieţii Universităţii (II) - scris de Michi în rubrica La pas prin Bucureşti
19.07.22 14:27@olteanul2010: Bună ziua, vă pot spune cât costau anul acesta, pentru că am fost recent la Neptun (începutul lui iulie). Din câte am văzut, prețul varia între 25 și 40 de lei în funcție de plajă și de zi. În weekend mergea spre 35-40 de lei. Unele oferte includeau și o cafea/un [...]
LA REVIEW Un compromis asumat. Și confirmat. - scris de Rofri în rubrica Miorița Hotel [Neptun]
16.07.22 10:59@elenaadina: Mulțumesc pentru apreciere!
LA REVIEW Ne-a plăcut! - scris de Rofri în rubrica 2D Hotel [Neptun] (ex Dobrogea & Sulina)
14.07.22 21:25@mishu: Mulțumesc!
03.04.22 19:40@Dana2008: Mulțumesc! O să vă placă Bologna, cu siguranță! Vacanță plăcută!
LA REVIEW Mini vacanţă la Bologna - scris de Rofri în rubrica Descoperă Bologna şi împrejurimile
03.10.21 21:51@cod_gabriel: Aveți dreptate, "fenomenul" deja s-a întâmplat din august. Păcat că nu suntem în stare să apreciem ordinea și eleganța, nici ca hotelieri/asministratori de plaje, nici ca turiști. Cred că nicăieri în lumea civilizată plajele nu arată atât de rău ca pe litoralul [...]
LA REVIEW Plaja Mamaia 2021 - impresii la cald - scris de Rofri în rubrica La pas prin Mamaia
24.09.21 17:18Foarte frumos! Mă bucur când văd ce bijuterii se pot face din casele vechi mai ales când acestea au norocul de a „găsi” arhitecți sau designeri care apreciază stilul clasic.
LA REVIEW Maison Elysee - Cazare de nota 10 in zona turistica a Sibiului - scris de Dan&Ema în rubrica Maison Elysee
07.09.21 14:49@gpopa: ” Eu m-am legat de Fiecare timp cu avantajele lui... ” , da, aveți dreptate, nu m-am exprimat bine. Poate era mai corect să spun” dezavantajele” , pentru că eu mă gândeam la faptul că ce s-a construit atunci, chiar cu prețul unor sacrificii, nu poate fi egalat azi. [...]
LA REVIEW Toamna la Gurghiu - scris de dorgo în rubrica Parcul dendrologic Gurghiu
Afișate 20 ecouri / [167] total ecouri scrise de Rofri pe AFA. -» vezi toate ecourile sale aici:

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise // 8 total

10.08.21 15:17La Neptun pe plaja amenajată intrarea în apă e cam abruptă și sunt multe pietre destul de mari în apă. Plaja e mica și aglomerată cu șezlonguri înghesuite. Nu am mai fost demult la Venus, însă îmi amintesc că plaja dintre Venus și Saturn era foarte [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
09.08.20 14:58Un traseu frumos, care oferă liniște, peisaje încântătoare și odihnă, pe care l-am ales și noi pentru mai multe vacanțe: Lacu Roșu (cu cazare de o noapte la hotelul cu același nume) - Cheile Bicazului - popas de o noapte la pensiunea Lostrița, pe malul lacului Bicaz, (au o mâncare [...]
26.01.20 11:37Anul trecut, în februarie am avut această experiență: am luat bilete de avion foarte ieftine spre Bologna, de acolo urmând să ne deplasăm la Florența. Variantele ar fi următoarele (le găsiti și aici: rome2rio.com/map/Bologna- ... /Florence-Italy): - autobuz direct aeroport [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ITALIA
25.04.18 19:05Noi am fost foarte impresionați de Tivoli, în aprilie 2016. Dacă sunteți amator de plimbări pe străduțe cu iz medieval sau prin grădini renascentiste, vă sfătuiesc să vizitați Tivoli. Se ajunge ușor și repede (aproximativ 30 de minute – cursa rapidă), cu autobuzele Cotral care [...]
02.11.15 19:41Nu am vazut in spatiul din jurul pensiunii ceva asemanator cu o terasa sau foisor, pensiunea nu are o curte proprie delimitata de parc de vreun gard. Pentru o seara la o poveste intre prieteni exista la doi pasi, in parc, multa zone frumoase cu banci, masute etc. Cat despre intimitate, cand am fost [...]
ÎN RUBRICA Pensiunea Agnes
25.08.15 16:36@nicoleta glavan - Nici eu nu mă pricep la mașini :) dar Sparkul nostru e un fel de găndăcel/buburuză, adică una din cele mai mici mașini :)
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
25.08.15 15:30Și eu îți recomand pensiunea Lostrița unde am fost anul trecut și anul acesta și despre care am scris impresii pe AFA. În afară de ce am precizat în articolele respective, pot să mai adaug următoarele: - drumul de acces pare a fi cea mai mare problemă, într-adevăr e o pantă [...]
18.08.14 12:59Va recomand pensiunea "Lostrita" In iulie, anul acesta, am stat la pensiunea "Lostrita" din Hangu, judetul Neamt. Am cautat ceva sa se incadreze in cele doua conditii de care tinem cont intotdeauna cand mergem in concediu: liniste si peisaj. "Lostrita" se afla pe malul lacului Bicaz si are o [...]
Afișate 8 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.