ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.08.2024

la PMM* = 70 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Cabana din hotel

In urma cu trei sau patru saptamani m-am gandit sa rezerv o cazare pentru doua nopti la hotelul Ambient in Brasov, fix pentru ziua de Sf. Marie, desi ma asteptam sa fie mai scump decat deobicei. Nu prea imi place sa merg undeva in zilele nationale libere pentru ca este foarte aglomerat si scump, insa era o perioada buna pentru un city break, mai ales ca nici eu si nici sotul nu prea mai aveam zile libere asa ca, am zis sa profitam de aceasta minivacanta. Pentru deplasare la Brasov am optat pentru tren si am ajuns la timp, fara intarzieri si evenimente neprevazute pe drum.

Rezervarea la hotelul Ambient am efectuat-o direct pe site, cu optiunea de anulare in cazul in care ne razgandeam. Costul total pentru doua nopti cu mic dejun a fost de 840 ron. Initial am zis ca este un pret relativ ok avand in vedere perioada si faptul ca vom sta la hotel de 4 stele, insa surpriza, nu am sesizat ca de fapt exista camere de 3 stele. De fapt nici nu m-am gandit ca poti rezerva camere de trei stele, la un hotel de 4 stele. Marea a fost uimirea sa aflu acest lucru fix inainte cu o zi, inainte de sejur, cand m-au sunat de la receptie sa ma intrebe daca confirm rezervarea si le-am zis ca confirm rezervarea si ca avem deja bilete de tren cumparate si atunci mi-au zis ca de fapt camerele sunt de low budget si ca nu mai au camere si ne vor da ultima camera care nu are aer conditionat si ca sunt full si nu ne pot oferi alta camera. Initial nu m-am gandit ca lucrurile vor sta in realitate mai prost si prin ultima camera, insemna de fapt cea mai proasta camera din hotel.

Am ajuns la hotel si am efectuat check-in-ul la ora 15, desi va spun sincer camera nu parea folosita, insa efectiv nu au vrut sa ne dea camera mai devreme, desi pe informarea de la hotel era mentionat ca check-in-ul se va face la ora 14. Nici acum nu am inteles atitudinea celor de la hotel de ce au mintit si au jucat teatru in asemenea masura si de ce oamenii se ocupa cu astfel de mizerii si au un astfel de caracter.

Le-am mentionat ca am facut rezervare si ca ma astept sa fie o camera de 4 stele si mi-au zis ca asa cred 90% din clientii, insa la pretul acela ei ofera doar o camera de 3 stele. Personalul a fost obraznic si fara empatie si o atitudine deloc orientata pentru client. As fi vrut sa plec la alt hotel, insa ce sa vedeti, toate hotelurile din Brasov erau ocupate si practic eram nevoiti sa stam la acest hotel ca nu aveam alte variante. Acest lucru au mentionat si ei si se tot repetau ca au multi clienti si ca peste tot este full, de parca noi asteptam o lista de scuze si platisem tot pentru servicii de 'scuze'.

In fine, am acceptat camera si surpriza camera se afla la etajul 3 intr-un corp adiacent, la mansarda si camera era de fapt single si in nici un caz double si mai mult de atat, fereastra era in tavan iar acoperisul de la mansarda foarte aproape de pat, practic acoperisul ocupa jumatate din camera mica. Nici nu puteai sa respiri bine si atunci cand te asezai in pat mergeai aplecat, cocosat. Din punctul meu de vedere aceasta nu este o camera care trebuie ocupata de turisti, deoarece nu este la standarde de 3 stele sau 4 stele. Situatia s-a agravat cand am ajuns din oras seara si in camera era foarte cald pentru ca se incalzise acoperisul si nu exista ventilatie si practic trebuie sa stai cu geamul deschis pentru ca te sufocai efectiv, efectiv nu aveai aer. Atunci am realizat ca de fapt fusesem pacaliti cu aceasta camera care de fapt era o camera foarte proasta si primisem un serviciu inferior fata de cat platisem. Am dormit cu geamurile deschise de la camera si de la baie, cu usa deschisa la baie, sa avem aer si sa creem astfel o ventilatie. A fost o seara horror. Eu am probleme cu claustrofobie, in sensul ca nu imi plac camerele mici si in nici un caz mansardele joase. Am mers la receptie sa le spun ca nu putem sta si ca vrem sa schimbam camera deoarece eu ma sufoc din cauza claustrofobiei si nici sotul nu respira foarte bine. NU i-a interesat, singura lor problema a fost ca pierd o camera pe care nu o pot folosi. Deci va dati seama, nu conteaza cum se simt oamenii sau daca au probleme de sananate sau daca le pot afecta sanatatea, ci ca nu pot valorifica camera, sa obtina profit.

Camerele de trei stele au un mobilier mai vechi, mai simplu si modest. In camera de la mansarda am gasit un dulap, un pat dublu, doua noptiere, un LCD, o comoda TV, un frigider, un cuier, o masuta, un scaun si un fierbator de cafea. Ce mi s-a parut ciudat ca aceasta camera era in corpul unde se gaseste camera directorului si camera staffului si la prima vedere am crezut ca este camera personalului si in nici un caz camere pentru turisti. Senzatia pe care mi-a oferit-o camera de la mansarda, m-am simtit ca intr-o cabana de lemn si am avut senzatia unei cabane intr un hotel, de aici si numele articolului. Pur si simplu asa m-am simtit. Din pat ajungeai foarte usor cu picioarele pe tavan asa de aproape era tavanul de pat. Am citit recenziile altor clienti si desi au scris recenzii negative, in continuare aceasta camera este inchiriata si credeti-ma serviciile sunt de cabana si nu de hotel. Deci din punctul meu de vedere, am primit prea putin fata de cat am platit. Camera a fost curata insa foarte mica si inghesuit totul.

A doua zi am schimbat camera si camera a fost de 4 stele. Am platit suplimentar 20 eur in plus, insa mi-au lasat un gust amar. Camera din aripa mai noua arata mai bine curata, cu mobilier nou, cu aer conditionat. In camera am gasit o masuta, un birou, doua paturi, o noptiera, trei scaune, o cafetiera, un frigider, o oglinda mare, un cuier, un dulap mare, iar baia era nou renovata si cu consumabile necesare. In hotel se mentine curatenia. Ce am observat la camerele de 4 stele, ca nu se deschid ferestrele si unele au si balcon, insa nu toate camerele. Din exterior hotelul arata ca o policlinica cu multe gemuri din sticla sau ca o cladire de birouri cu geamuri de sticla. Pentru zona de hotel de 4 stele exista si lift care nu deservește si camerele de trei stele.

Zona de la receptie arata foarte bine cu multe tablouri si mese, canapele unde puteai sta. Afara exista o zona unde exista mese si scaune unde poti fuma, insa aceasta zona poate fi ocupata de masini, asa ca uneori erau masini parcate chiar langa mese, precum in parcarile de pe autostrazi. Va dati seam sa stai la masa, langa roata de la masina.

De la hotel se ajunge rapid in centru pe jos fiind aproape de Primarie si zona centrala. Noi am mers pe jos pana in centru mai ales ca este si placut sa te plimbi pe jos. Optional exista si parcare la hotel, insa insuficienta pentru numarul de masini si turisti existenti.

Ce am observat ca in hotel erau foarte multi straini, care evident au primit cele mai bune camere, ca asa suntem noi romanii le oferim ce-i mai bun.

Micul dejun continea diverse alimente basic, similare unui hotel de trei stele astfel: salamuri, branzeturi, cascaval, oua, omleta, legume, fructe, fursecuri, cafea, ceai, cereale, unt, gem de fructe, lapte, carnaciori si cam atat. Spatiul unde se gasesc alimentele este foarte mic, inghesuit, oamenii se impiedica unii de altii si asteapta unii dupa altii. Zona unde se servesc alimentele este foarte mica, parca zici ca este o bucatarie de apartament si conducerea hotelului are o pasiune pentru pesti si acvarii. Se pare ca le plac mai mult pestii, decat oamenii. Veti gasi pesti la sala de mese si la receptie un acvariu foarte mare plin de pesti de toate culorile si marimile. Alimentele se consuma rapid la micul dejun si dura ceva timp pana se aduceau altele, astfel incat gaseai si tavi fara alimente, goale. La mese sa facea curatenie permanent.

Sincer nu recomand acest hotel, decat daca se schimba abordarea si felul cum sunt tratati oamenii. Eu cu siguranta nu voi mai reveni. Din pacate in Romania sunt foarte putine hoteluri si iata ca multi profita de acest aspect si se poarta cu turistii dupa bunul plac, fara sa fie verificati sau controlati si sincer cred ca nici nu le pasa, deoarece probabil au 'spatele' asigurat si au suficienti clienti care le platesc ignoranta si aroganta.

Multi se intreaba de ce aleg romanii sa mearga in alte tari, pentru ca este foarte neplacut sa ai astfel de experiente platite, in care esti tratat mizerabil si discriminat fara sa stii motivul. Te simti ca fiind turistul la locul nepotrivit.

Apropos am discutat cu doi turisti si primisera la un last minute rezervat cu cateva zile inainte un apartament pentru doua nopti la pretul de 810 ron in hotelul de 4 stele. Au fost foarte incantati de conditii. Noi am platit 940 ron si am avut parte de experiente neplacute.

Un lucru care mi-a placut la acest city break a fost orasul Brasov vara, care ramane orasul meu preferat si este foarte frumos si placut vara, cu terase si restaurante cochete. Imi plac foarte mult terasele din Piata Sfatului si uneori mai sunt si concerte organizate de Primarie si sponsorizate de companii. Este o placere sa vizitezi Brasovul vara, iar daca nu l-ati vizitat inca, va recomand sa mergeti, deoarece va veti indragosti inevitabil de Brasov. Am mâncat bine la terasa 'La ceaun' insa, am observat ca peste tot preturile au crescut și sunt similare cu cele din alte tari din Europa. Nu a fost foarte racoare, asa cum ne asteptam, insa a fost placut, luminos si foarte frumos. In Brasov voi mai reveni, insa la hotelul Ambient NU.

Trimis de Mirinda in 18.08.24 00:06:28
Validat / Publicat: 18.08.24 07:19:32
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAȘOV. A mai fost în/la: Brasov
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Turcia, Italia, Polonia, Belgia, Bulgaria, Olanda, UK, Croația, Egipt, Cehia, Austria, Grecia, Ungaria

VIZUALIZĂRI: 353 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mirinda); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
P11 Piata Sfatului
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 70.00 EUR pe cameră

[18.08.24 07:18:50]

Foarte bun, bine scris și acest review

MirindaPHONEAUTOR REVIEW
    [18.08.24 08:17:26]

@webmasterX: Multumesc mult!

[19.08.24 07:23:47]

Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

• Niciun abonat la acest review, încă...