DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
Am platit in luna mai un sejur de 8 nopti la Palmariva Beach Hotel pentru perioada 18 -25 iulie 2022, doua camere cu vedere la mare.
Cu o ora inainte de a ajunge la locatie am fost sunati si ni s-a spus ca nu mai au camere disponibile si ca vom fi cazati la un alt hotel, tot de 4 stele, all inclusive (Amarythos Resort, care are acelasi proprietar).
Diferenta dintre ce am platit si ce am primit e imensa. Aici plaja "privata" pare salbatica, nu exista beach bar, nu este toaleta, sezlongurile de pe mal nu au umbrele.
Ar fi trebuit sa avem minibar in camera, care sa fie aprovizionat zilnic, dar am primit un frigider gol si o sticla de apa calda. In loc de fructe de mare ni se serveste mancare de cantina.
Cand am insistat sa fim cazati la hotelul pentru care am platit ni s-a spus ca nu se poate dar ca putem sa bem cafele si apa pe plaja in valoare de 40 eur pe zi ☹ (plateste hotelul), in conditiile in care aici e cu 70 eur mai ieftina cazarea pe noapte.
E O MARE TEAPA! NU VA CAZATI AICI! Vom face reclamatii ca sa ne recuperam banii, dar vacanta e ratata. Cine plateste pentru asta?
LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
De fapt -100 %
despre DISTRACȚIE & RELAXARE
Aici exista doar francezi
Trimis de ux126052 in 19.07.22 17:00:16
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux126052); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 38.38721492 N, 23.93268940 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat în rubrica "Amarynthos Resort, ERETRIA" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)
-
Conform politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari „zero peste tot” sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate așteptată.
Dacă dorește, autorul poate reveni asupra evaluărilor, încercând să fie mai obiectiv — fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (dacă timpul alocat editării a expirat)
@ux126052:
” Vom face reclamatii ca sa ne recuperam banii, dar vacanta e ratata. Cine plateste pentru asta?
Succes! (Deși eu nu cred că vă mai dă cineva banii înapoi)
"Aici exista doar francezi"
Adică turiști sau e o glumă de care nu mă prind?
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)