ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.09.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 31.08.19
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2019
DURATA: 4 nopți
single

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
87.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

2D impresiile mele

TIPĂREȘTE

Spre final verii m-am gandit sa mai vizitez inca o data litoralul romanesc, fiind o persoana iubitoare de mare. Asadar am achizitionat un sejur de 4 nopti la hotelul 2D in Neptun (statiune draga sufletului meu, dar in care nu am mai fost de circa 15 ani). Inainte sa plec am citit tot felul de recenzii despre acest hotel (mentionez ca achizitionasem deja cazarea), asa ca am plecat cu inima stransa.

Nu doar hotelul, ci intreaga statiune este o intoarcere in timp... un loc minunat in care se uita sa se investeasca din pacate. In momentul in care am intrat in hotel am constatat ca au o problema cu umiditatea in receptie si in acelasi timp am fost invaluita de un miros puternic de clor (care venea probabil de la piscina interioara)... mici inconveniente pentru unii, pe care nu le-am mai simtit in zilele urmatoare (poate ma obisnuisem cu ele, sau poate disparusera).

Esti primit cu amabilitate, si chiar daca check inul se face la ora 18:00, daca au camere libere te primesc mai devreme cu drag... eu am ajuns in jurul orei 13:00. Camera curata, asternuturi curate, mobilier vechiut dar cat de cat intretinut. Am observat ca au fost plangeri legate de bai, ca sunt mici... fratilor aceeasi marime de baie am gasit-o si la Ramada Bucharest Majestic, hotel de 4 stele, in centrul Bucurestiului, mult mai scump decat 2D :). De asemenea daca stau bine sa ma gandesc, inclusiv mobilierul celor de la Ramada este la fel ca cel de la 2D.

Singura problema la baie, sa fie cabina de dus care de fapt mi sa parut a fi o improvizatie, neavand cadita fiind puse doar usile direct pe pardoseala, si faptul ca nu ai uscator de par in camera, acesta trebuie solicitat la receptie.

Referitor la activitatea de curatenie, camera mi-a fost curatata in fiecare zi, mai putin in ultima, dar nimic deranjant in aceasta alegere a lor :).

In urma experientelor traite in trecut in alte locatii, eu am avut un pachet cu mic dejun inclus. La categoria mancare m-am speriat de ce citisem inainte. Pai eu nu inteleg unde credeau persoanele respective ca merg, si totusi pentru linistea lor sufleteasca pot mentiona ca si la cazari de 5 stele se vor intalni cu acelasi mic dejun. Nu mi sa parut nimic iesit din comun. Farfurii, tavite, tacamuri curate. Aveai diversitate, oua (ochiuri, fierte, omleta), mezeluri, carnati, bacon, cremwursti, unt, miere, orez cu lapte, cornuri, dulceata, pateu, branza, cascaval, lapte, cereale, fructe, legume, cafea, ceai, suc, etc asa ca puteai manca diferit in fiecare zi. Poate calitatea unor produse lasa de dorit, de exemplu sucul... cred ca era o chestie facuta din prafuri, dar nu-i nimic, incerci si nu mai bei apoi... in fond si la urma urmei apa este mult mai sanatoasa. Va spun ca aceleasi conditii le gaseai in toata statiunea, din punctul meu de vedere nu gaseai un loc dragut unde sa poti manca.

Per ansamblu hotelul este satisfacator, siingura mea obiectie ar fi la tarif, avand in vedere ca am platit 354,25 pe noapte, raportat la conditiile oferite, mi se pare cam scumput.

Din pacate Neptunul nu mai este ce a fost odata, dar totusi daca ajungem aici haideti sa privim partea frumoasa a lucrurilor si sa nu mai avem asteptari de Maldive :)


[fb]
---
Trimis de Alina Ni in 01.09.19 09:31:11
Validat / Publicat: 01.09.19 11:30:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.

VIZUALIZĂRI: 3734 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alina Ni); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6749 PMA (din 11 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [01.09.19 11:30:03]
    »

    @Alina Ni: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --------

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 12&ridAnt=96321

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂ2D Hotel [Neptun] (ex Dobrogea & Sulina):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048172950744629 sec
    ecranul dvs: 1 x 1