• RUBRICĂ UndeMâncăm?

Unde mâncăm în zona Nehoiu / SIRIU-NEHOIU [BZ]

• CLASIF. OFICIALĂ:
  • TOTAL REVIEW(s): 6 din care: 2 VECHI (DE ARHIVAT)
  • MEDIA NOTELOR acordate de TURIȘTI: 7.94

RECOMANDĂ
    • IULIE, 2023
    • trimis de: olteanul2010 PARTENER — în 05.08.23

Raport calitate / pret foarte bun

Cunoastem acest restaurant modern inca de la deschidere care a fost cu multi ani in urma, timpul trece repede cred ca se apropie de 10 ani. La inceput a fost o terasa care s-a extins treptat dar a pastrat arhitectura. Cea mai mare extindere a avut loc anul acesta sau poate la sfarsitul anului trecut. Astfel s-a marit foarete mult zona inchisa a restaurantului, a aparut un bar nou mai mare, s-a extins bucataria si au aparut grupuri sanitare noi la acelasi nivel cu restaurantul. La intrarea in [...] — vezi review [+9 poze]
    RECOMANDĂ
    • SEPTEMBRIE, 2021
    • trimis de: Mioritik PRETOR — în 21.09.21

Green Garden

La Păltineni, lângă Nehoiu, în Buzău, la marginea pădurii, există un frumos restaurant cum altul nu-i. Este la marginea drumului, în pantă, cum îi șade bine unui loc de relaxare și de servit masa, de la munte și, totodată, pe cursul superior al râului Buzău, pe vale, pe lângă apă. Drumul pe care se ajunge aici se cheamă DN10. Are o parcare mare fix la marginea drumului și fix lipit de parcare este peretele din lemn al restaurantului pentru că, așa cum spuneam, locația [...] — vezi review [+31 poze]
    NU RECOMANDĂ
    • IUNIE, 2017
    • trimis de: MsAnn SILVER — în 05.06.17

Fugiti de restaurant - Domeniul Gîrbea - La Conac / La Izvor [Starchiojd]

Intorcandu-ne din zona Lacul Siriu, ne-am gandit sa ne oprim la intoarcere sa mancam in aceasta locatie. Am vazut poze pe internet si ni s-a parut o idee grozava. Drumul pana la locatie este de 3km prin pietris si praf, daca aveti o masina joasa nu o sa fiti foarte incantati. Ajunsi acolo, am vazut o cascada frumoasa, apoi am mers la bucatarie unde am intrebat daca se poate manca. Curtea frumos amenjata, apa in piscina nu era, insa am remarcat ca era foarte adanca, lucru care ne-a facut sa [...] — vezi review
    NU RECOMANDĂ
    • IULIE, 2015
    • trimis de: Flory Radu UCENIC — în 24.07.15

Dragut dar dezamagitor - Restaurant Domeniul Gîrbea - Pensiunea La Cascadă [Bâsca Chiojdului, BZ]

Duminica trecuta am fost intr-o plimbare pe Valea Buzaului cu finii nostri. Cand ni-i s-a facut foame am zis sa cautam sa mancam undeva. Intreband localnicii, am fost indrumati catre o pensiune ,,LA CASCADA''-GIRBEA. Am avut ceva de urcat cu masina, drumul nefiind prea bun, dar in sfarsit am ajuns. Locul f. dragut, unde curgea o cascada, iar in apa se balaceau cativa barbati. Traversand un pod care se legana placut, am intrat pe un domeniu unde se aflau mai multe casute si locuri unde se [...] — vezi review
    • AUGUST, 2012
    • trimis de: ElenaPuiu* UCENIC — în 27.08.12

Restaurant - Cabana Izvorul Bucuriei

Am fost in august pentru o plimbare in zona. Cautand un loc unde sa mancam, am vazut cateva afisuri care directionau spre aceasta cabana cu "restaurant". Ca sa ajungi acolo se coboara spre baraj pe un drum forestier - max 5-10 min. Am coborat si am ajuns la asa zisul restaurant - 4 mese de lemn afara. Ne-am asezat la una din ele. Parea destul de rustic si nu foarte curat, insa am zis sa ramanem sa mancam pentru ca ne era foame. Intre timp asteptand meniul, am inceput sa obsevam mai multe [...] — vezi review
    • SEPTEMBRIE, 2011
    • trimis de: spotless JUNIOR — în 20.09.11

Restaurant Complex Turistic Izvorul Bucuriei [Siriu] - Peisaj superb

Am ajuns la Izvorul Bucuriei, venind dinspre Cheia si indreptandu-ne spre Bucuresti. Ne-am oprit pentru a lua pranzul si pentru a admira privelistea. Din pacate, partea cu pranzul a fost o deziluzie totala. Nu exista meniu, gatindu-se doar ceea ce comanda patronul prin telefon in fiecare dimineata. Am "ales" astfel sa comandam pastav cu mujdei si mamaliguta, precum si o prajitura cu mere. Pastravul a fost mediu spre mic, pana la minuscul, nu foarte bine facut. Prajitura a avut unele urme de [...] — vezi review [+1 poze]