Plaza Pallas Hotel / TSILIVI

RECOMANDĂ
    • IULIE, 2019
    • trimis de: Rebedea. Cezarina JUNIOR — în 11.08.19

Cazare și vacanta perfecta!

În primul rând, menționez că am fost în regim all-inclusive 2 persoane (recomand!!!). Personalul a fost foarte săritor, camera a fost modernă, curată cu frigider; deși am stat lângă piscină, nu am auzit gălăgia de la bar; patul a foat foarte comod. Mâncarea a fost foarte bună, diversificată. În prima seară, am ajuns cu aprox o oră după ce se termina cina, însă personalul ne-a păstrat câte o porție mare + băututuri. În ultima zi, deși am avut zborul spre seară [...] — vezi review
    • AUGUST, 2018
    • trimis de: Petrol UCENIC — în 27.08.18

All inclusive

Am fost acolo, cu speranța că îmi voi petrece o vacanta de vis și asa a fost pana într-un anumit punct aici ma refer la peisajele superbe, plaja navagio și albastru încântător pe care l -am văzut. Dar pe deoparte am rămas complet dezamăgit de mâncare pe care am găsit-o la hotelul Plaza Pallas, și aici specific mâncarea mai mereu aceeași în fiecare zi, clar nu recomand acest hotel cu varianta all inclusive dezamăgit și de excursia în care trebuia sa vad faimoasele [...] — vezi review
    • IUNIE, 2017
    • trimis de: raluca sassu SILVER — în 28.12.17

Vacanta in Grecia cu muzica englezeasca

Am fost cazati la acest hotel, la etajul 1. Camera a fost mare, cu un usor miros de mucegai in dulap (era lipit de peretele exterior), cu o terasa mare si vedere la piscina. Curatenia se facea zilnic, au schimbat asternutul la 3 zile, iar prosoapele de cate ori le gaseau pe jos. Personalul era prietenos, muzica buna la bar, nu deranja noaptea, chiar daca stateam cu usa deschisa. Nu am avut nevoie de aer conditionat. Mancarea avea prea mult sos din punctul meu de vedere, si pentru ca [...] — vezi review
    • AUGUST, 2016
    • trimis de: ADI DANCIU JUNIOR — în 10.09.16

Vacanţă de vis!!!

Recomand acest hotel famililor care cauta liniste, relaxare si famililor cu copii. Am fost acolo in perioada 22.08 - 29.08 si vreau sa va spun ca m-am simtit extraordinar! Personalul hotelier din Platza Palace foarte amabil si uimitor de prietenos. Mancare buna, nici o data aceiasi mancare si a doua zi! Camere curate. suficient de mari. Nu stiu la alti dar la noi in camera se facea curat si se schimbau prosoapele in fiecare zi. Doar in zilele cand era cineva in camera nu deranjau! [...] — vezi review [+1 poze]
    • AUGUST, 2014
    • trimis de: ioan eugen JUNIOR — în 12.08.14

La pomul laudat sa nu te duci cu sacul

Familia mangustelor a lovit din nou... Am luat biletul de la acelasi... Tour-operator, care dupa esecul din statiunea Olimpic Beach (Hotel Parthenon Art - vezi impresii) mi-a promis ca vom avea o camera mai buna. Evident, cum ma si asteptam, am primit tot o camera la ultimul etaj, desi pe voecher era mentionat maxim etajul 1. Noroc ca am avut lift. Cu doua ore inainte de plecarea avionului am fost anuntat de o duduie de la agentia de turism, ca nu mai avem locuri in avion decat daca il [...] — vezi review
    • AUGUST, 2012
    • trimis de: alinaioana SILVER — în 17.10.12

Un concediu superb

Anul acesta am avut ca si destinatie de concediu Zakynthos, iar pentru locatia de cazare am optat pentru Plaza Pallace Hotel. Perioada aleasa de mine si prietenul meu pentru concediu a fost 14 - 21 august. In aceasta perioada costurile totale ale sejurului au fost 1340 de euro pentru 2 persoane, la acestea nu au fost incluse costurile cu asigurarile medicale. Zborul a fost direct din Cluj Napoca, iar durata a fost de 1 ora si 50 de minute. In acest sejur am avut parte de ghizi amabili si [...] — vezi review [+6 poze]
    • IUNIE, 2012
    • trimis de: tazmumy GOLD — în 29.06.12

O vacanta reusita!

In perioada 19-26 iunie 2012 am fost in vacanta la Hotelul Plaza Pallace din Tsilivi, unde ne-am simtit foarte bine. Hotelul se gaseste intr-o zona linistita, aproape de o strada care duce la plaja. Pana la plaja faceam cam 5 minute. Plaja era cu nisip fin si intrare lina in apa. Pe plaja 2 sezlonguri si umbrele costau 6 eur pe zi, dar erau si zone libere in care puteai sa stai cu cearceaful pe nisip si sa-ti pui umbrela proprie. Hotelul este promovat ca avand 4*, dar la receptie nu am [...] — vezi review [+17 poze]