Pensiunea Vila Edel / CONSTANȚA

LOCALIZARE:
Se afla la intersectia strazilor Sarmisegetuza si George Enescu in apropierea centrului comercial Tomis Mall
FACILITĂŢI:

Pensiunea Vila Edel / CONSTANȚA - impresii și recomandări

• Grad satisf.:
    RECOMANDĂ
    • APRILIE, 2022
    • trimis de: Mirinda SENIOR — în 25.04.22

Paste insorit si linistit la mare

Imi doream un paste linistit, fără vizite lungi si mese întinse, care îți adauga kg. Imi doream sa plec undeva si sa fac mișcare, sa stau la aer, fiind sătulă de laptop, casa și scaun. Am optat ca anul acesta sa ne petrecem pastele la mare, departe de frigider si casa, dar totuși sa nu ne lipseasca confortul, asa ca, ne am decis sa mergem în Constanța, cu trenul. In doua ore eram la gara in Constanța și in 10 min cu taxiul la locatie. Din păcate, în Constanța oras, nu prea [...] — vezi review [+26 poze]
    • OCTOMBRIE, 2018
    • trimis de: sorynneagu PREMIUM — în 22.10.18

Asa cum ar trebui sa fie peste tot!

Am hotarat sa profitam de vremea inca frumoasa si sa serbam aniversarea casatoriei cu un weekend la mare. Am ales Constanta si dupa indelungi cautari ne-am oprit la Villa Edel. Ca o paranteza, nu am sa inteleg niciodata de ce chiar si in extrasezon, multi proprietari de pensiuni prefera sa stea cu camerele neocupate, decat sa inchirieze doar o noapte! Dar sa revin la Villa Edel. Am dat telefon cu 3-4 zile inainte si am rezervat o camera cu paturi twin. Pretul pe care mi l-a spus proprietarul [...] — vezi review [+8 poze]
    Grad satisf.:
    RECOMANDĂ
    • IUNIE, 2018
    • trimis de: DanielaM1968 JUNIOR — în 07.06.18

Locație deosebită, proprietari primitori

Bună ziua tuturor, am petrecut 4 zile (19 – 22 aprilie 2018) în Constanța la Villa Edel. Am revenit apoi pentru 6 zile (31 mai, 1 - 5 iunie). Camerele sunt mari, micul dejun este consistent, pensiunea fiind localizată într-o zonă liniștită și verde, iar mirosul teilor este reconfortant. Proprietarii sunt primitori, atenți la detalii și deosebit de amabili, iar curățenia este exemplară. Prețul este foarte bun, având în vedere zona (10 – 15 minute până la plaja [...] — vezi review
    • MAI, 2013
    • trimis de: stroecristian83 GOLD — în 05.06.13

Cazare buna in Constanta

Buna tuturor, am petrecut weekendul 24-26 mai in Constanta la Villa Edel. Nu ma interesa sa fiu aproape de plaja, mergand la un concurs sportiv, dar sotia mea a fost foarte incantata de faptul ca in 10 minute ajungea la plaja Modern. Camerele sunt mari, foarte curate, mic-dejunul este de asemenea foarte bun, pensiunea fiind localizata intr-o zona foarte linistita si foarte verde. Cel mai mult mi-au placut proprietarii care m-au facut sa ma simt in vizita la niste rude, mai degraba decat la [...] — vezi review
    • AUGUST, 2012
    • trimis de: elena_iasi SENIOR — în 15.09.12

OK

Am ales aceasta pensiune datorita bunei localizari in Constanta dar si pretului destul de atractiv (120lei/dubla/noapte/cu MD). De cum am sunat pentru a cere informatii Dl Georgescu a fost foarte amabil, apoi am schimbat vreo cateva mail-uri pentru a pune la punct cateva detalii si pentru a plati un avans (dumnealui nu tinea neaparat dar eu am platit totusi 200 lei avans). Din cate am vazut este o afacere de familie, la momentul cand am ajuns eu de pensiune se ocupau sotia si fiul domnului [...] — vezi review [+5 poze]
    • AUGUST, 2012
    • trimis de: Ralcat JUNIOR — în 06.09.12

O vila cocheta la un pret foarte bun

Am ajuns la aceasta vila cautand pe internet o cazare centrala si relativ ieftina pentru cateva zile de stat in Constanta. Am gasit Edel. O impresie pozitiva am avut chiar de la inceput - exteriorul arata foarte bine, o vila recent renovata, cocheta si dragut amenajata. Camera a fost neasteptat de mare, curata, cu geamuri pe 2 laturi, deci foarte luminoasa. Perdele si draperii noi, salteaua confortabila, parchetul in stare foarte buna. Dulapul insa este cam mic si neincapator pentru 2 [...] — vezi review [+8 poze]
    • IUNIE, 2012
    • trimis de: maya20 UCENIC — în 14.06.12

Un sejur reusit, recomand aceasta vila!

Am fost recent la vila Edel in Constanta si ii dau nota 10+! Au reusit sa ne faca un sejur si mai frumos decat il planuisem noi. Este aproape de Tomis Mall (adica este aprope de centru). 4 minute de mers pana la Mall. Este aproape de plaja, noi faceam cam 20 de minute pana la plaja Modern. (cea amenajata, curata, nu cea pe care au prezentat-o la stiri ca fiind in ultimul hal de mizerie). Pretul real este de 120 de lei camera + mic dejun pentru doua persoane. Dimineata este bufet suedez care [...] — vezi review
  • Aifostacolo — Pensiunea Vila Edel? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [1 - 7] din total 7 impresii Pensiunea Vila Edel

REZERVĂ CAZARE la Pensiunea Vila Edel — la PMM* = 26.80 EUR per camera dbl standard (2 ad.)