50-60 ani

ÎNSCRIS/Ă ÎN: 30.05.13 VIZUALIZĂRI: 3444

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 35 total

Notă: Mai jos sunt afișate doar cele mai recente 20 din total 35 impresii -- pentru a le consulta pe TOATE, click aici:

PACazare de vis, o sa revenim!

SCRIS ÎN: 06.09.23 16:10
RUBRICA: Casa la Conac
SATISFACȚIE: 100.00%
Sep-2023Mergand pentru prima oara in Targu Ocna, am cautat cu atentie o pensiune care sa corespunda cerintelor noastre, si intr-un final am ales Casa La Conac, alegere care s-a dovedit foarte buna! Venind dinspre Durau drumul a fost de vis pentru orice sofer, chiar si cu cei 28 km de serpentine f. [...] + 7 poze citește

PAA fost bine!

SCRIS ÎN: 06.09.23 12:40
RUBRICA: Pensiunea Antia 1 & 2
SATISFACȚIE: 96.25%
Aug-2023Dupa multi ani am revenit in Durau, si fiind nemultumiti de fosta pensiune unde fusesem cazati, am ales Antia 2 si a fost o alegere buna. Venind dinspre Sigisoara am avut parte pe ultima portiune de drum pana in Durau de 28 km de serpentine (pe care in cele 3 zile de stat in statiune le-am [...] + 8 poze citește

A fost super!

SCRIS ÎN: 06.09.23 12:02
RUBRICA: Pensiunea Ana-Cristina
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2023Dupa indelungi cautari pentru cazare in Sighisoara am ales pensiunea Ana-Cristina si nu am regretat nici un moment! Drumul din Bucuresti pana in Sighisoara a durat destul de mult (doar de la intrarea in Comarnic si pana la iesirea din Predeal am facut 1,15 h, in conditiile in care era o zi de [...] + 6 poze citește

PAMinivacanta in Loveci

SCRIS ÎN: 08.05.23 15:14
RUBRICA: Presidium Palace Hotel
SATISFACȚIE: 72.50%
May-2023Am fost cazat 2 nopti la hotel. Clar ca nu este hotel de 4*, poate 3* in Romania! Avantaje = Pozitie buna chiar langa aleea pietonala si podul de lemn (principala atractie a orasului), aproape de restaurante, camere mari, pat imens cu o saltea foarte confortabila, parcare privata (chiar daca [...] + 7 poze citește

Vacanta in munti

SCRIS ÎN: 02.09.22 20:37
RUBRICA: Pensiunea Casa Valea Cernei [Valea Cernei]
SATISFACȚIE: 96.25%
Aug-2022De 15 ani bantuim Romania, cu 4-5 pensiuni vizitate an de an. Aici am simtit ca... scuze cacofonia (cazare, camera, tv, baie, parcare, priveliste) am nimerit la o pensiune unde ne-am intoarce oricand! Prima impresie? A fost woooow! Gazdele, sincer, le-am vazut cand ne-am cazat si cand am [...] + 14 poze citește

PAVom reveni, oricand!

SCRIS ÎN: 02.09.22 18:46
RUBRICA: Pensiunea Drumul Iancului [Ponorel]
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2022Ca de obicei, caut dupa recenzii... multe! Drumul chiar a fost ok, a fost o placere sa conduc. Pensiunea arata intr-un mare fel, parcare mai mult decat generoasa. Despre gazde nu am ce sa spun, decat SUPER. Amabili, receptivi la orice cerinta. Exista un magazin in curtea pensiunii, [...] + 2 poze citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

PAInca o pensiune unde vom reveni

SCRIS ÎN: 02.09.22 15:55
RUBRICA: Pensiunea Alpina [Mălaia]
SATISFACȚIE: 96.67%
Aug-2022Pensiunea si zona in care sa ne cazam am gasit-o, ca de obicei, dupa muuulte cautari si citirea muuuultor recenzii! Drumul surprinzator de liber (de la Bucuresti) pe autostrada si Valea Oltului, iar de la Brezoi pana la pensiune neasteptat de bun. Absolut tot personalul amabil, nu am nimic de [...] + 8 poze citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

PAAm descoperit inca o pensiune unde ne vom intoarce oricand!!

SCRIS ÎN: 23.05.21 14:58
RUBRICA: Pensiunea Casa Ciobănească [Moieciu de Jos]
SATISFACȚIE: 100.00%
May-2021Pentru ca serbam ziua de nume a sotiei, am zis sa iesim putin din cotidian, si unde puteam face asta decat la munte. Avand in vedere ca nu puteam merge decat aproape de Bucuresti (serviciul nu iarta nici in weekend) am cautat pe net si am gasit Casa Ciobaneasca din Moieciu de jos. Clar ca este [...] + 12 poze citește

PAMinivacanta reusita !!

SCRIS ÎN: 23.10.20 13:33
RUBRICA: Dali Hotel
SATISFACȚIE: 100.00%
Oct-2020Am ales sa petrecem 3-4 zile la Constanta pentru a sarbatorii aniversarea casatoriei, si pentru a ne bucura de zilele frumoase de toamna. Am cautat neaparat cazare langa plaja, faleza si centrul vechi al orasului. Datorita recenziilor gasite pe net am ales Hotelul Dali. Am ajuns la hotel duminica [...] + 8 poze citește

A fost bine!

SCRIS ÎN: 05.09.20 19:23
RUBRICA: Pensiunea Casa din Salcâmi [Polovragi]
SATISFACȚIE: 89.00%
Aug-2020Se pare ca trebuie sa scriu 300 caractere! Pai, am cautat pe net, am mers pe sosea si am ajuns la locatie!!... si gata!! Gazdele foarte ok, personalul receptiv la dorintele celor cazati (ca peste tot, se resimte ipsa de personal). Nu va asteptati la mobilier modern, dar camera este ok ca si [...] + 3 poze citește

Prima oara in Cheile Turzii !

SCRIS ÎN: 05.09.20 16:56
RUBRICA: Pensiunea Cheile Apusenilor [Săndulești]
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2020Drumul pana aici? Depinde de unde vi! Ok din punctul meu de vedere! Se pare ca trebuie muuuulte caractere. Prima impresie? ... ! Totul a fost super! Cazare, masa... nu cred ca am ceva de reprosat... Camera, in care curatenia este la ea acasa. parcare= 8-10 masini. Am avut vedere la munte, [...] + 12 poze citește

Chiar ok!

SCRIS ÎN: 05.09.20 14:52
RUBRICA: Pensiunea Hanul Patrisiei
SATISFACȚIE: 83.00%
Aug-2020Am facut (in sfarsit) dupa vreo 7-8 ani, din nou, Transfagarasanul. Drumul (dinspre Vidraru spre Sibiu) a fost mult mai ok decat ne asteptam... soseaua peticita, deci cat de cat acceptabila, traficul destul de lejer (am avut noroc sa fie o zi de joi). Dupa ceva cercetari am ales ca si [...] + 6 poze citește

Frumos, relaxare

SCRIS ÎN: 01.09.19 19:21
RUBRICA: Pensiunea Roua Florilor
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2019Ultima zi de concediu ! Vesnica problema vsv de cazare , toti vor pentru minim 2 nopti . Spre marea noastra bucurie, gazda pensiunii nu a avut nici o problema sa ne primeasca doar o noapte. Am gasit aici totul la superlativ! Camera mare, curatenie desavarsita, liniste, priveliste si o gazda [...] + 7 poze citește

PATotul ok !

SCRIS ÎN: 01.09.19 18:58
RUBRICA: Pensiunea Zori de zi si Apus de soare [Beliș]
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2019Am aflat acum cativa ani de frumusetea acestei zone si am zis, atunci, sa o vizitam. A plouat torential, deci nu am vazut mai nimic. Anul acesta am mai facut o incercare. Dupa cateva telefoane la pensiuni care nu au vrut sa ne cazeze doar ptr o noapte (nu am sa inteleg niciodata de ce pensiunile [...] + 8 poze citește

In sfarsit!!

SCRIS ÎN: 01.09.19 17:59
RUBRICA: Pensiunea Lupul Dacic
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2019Dupa 3 vizite in Tara Hategului, toate nereusite dpdv al cazarii, am mai facut o incercare (avand in vedere ca in zona respectiva, chiar te incarci mental, pozitiv). Am ales, dupa ceva cautari, pensiunea Lupul Dacic. De data asta am nimerit-o! Pensiunea este situata pe drumul, in sfarsit [...] + 6 poze citește

Pe un picior de plai... !

SCRIS ÎN: 09.06.19 17:20
RUBRICA: Pensiunea Garofiţa Pietrei Craiului
SATISFACȚIE: 99.00%
Jun-2019Sperand sa avem un weekend fara ploaie (dorinta ni s-a indeplinit) am hotarat sa dam o fuga in zona Magura - Pestera, unde spre rusinea noastra cu toate ca am umblat in toata tara, nu am fost speriati fiind de starea drumurilor pana in zona respectiva. In prima faza am facut rezervare la o [...] + 9 poze citește

Asa cum ar trebui sa fie peste tot!

SCRIS ÎN: 22.10.18 13:54
RUBRICA: Pensiunea Vila Edel
SATISFACȚIE: 99.00%
Oct-2018Am hotarat sa profitam de vremea inca frumoasa si sa serbam aniversarea casatoriei cu un weekend la mare. Am ales Constanta si dupa indelungi cautari ne-am oprit la Villa Edel. Ca o paranteza, nu am sa inteleg niciodata de ce chiar si in extrasezon, multi proprietari de pensiuni prefera sa stea cu [...] + 8 poze citește

Mai vrem acolo!!

SCRIS ÎN: 27.07.18 20:03
RUBRICA: Pensiunea Domnescu [Săliște]
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2018Ne-am inceput concediul de anul acesta cu o vizita la Casa Domnescu. Au fost relevante recenziile de pe AFA si am zis, hai sa incercam. A contat si faptul ca sotia mea e bucatar, si faptul ca una/unul din gazde era la randul lui bucatar, ne-a facut sa alegem aceasta pensiune. Am facut o [...] + 9 poze citește

Inca o experienta placuta!!

SCRIS ÎN: 27.07.18 19:05
RUBRICA: Pensiunea Doina
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2018Am fost anul trecut pentru prima oara la aceasta pensiune (vezi impresii) si am fost incantati, am zis sa repetam experienta si anul acesta. Nu are rost sa scriu inca o data ce am gasit anul trecut la aceasta pensiune, fiindca impresiile noastre au fost aceleasi! Am hotarat sa incercam sa [...] + 5 poze citește

PADestul de ok

SCRIS ÎN: 27.07.18 15:06
RUBRICA: Vila Miruna [Băile Felix]
SATISFACȚIE: 76.25%
Jul-2018Am ajuns la pensiunea Miruna fortat de imprejurari (vezi impresii pensiunea Vega - Baile Felix). Pensiunea este asezata la cativa metri de soseaua principala, usor de gasit... Noi am fost cazati intr-o camera cu vedere la strada, si a fost destul de mult zgomot, chiar si noaptea din cauza [...] citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

NOTĂ: Afișate cele mai recente 20 din total 35 revs încărcate de sorynneagu -» vezi toate impresiile sale aici:

2. Ecouri scrise // 12 total

06.09.23 19:08@webmasterX: 46.28013,26.60425 Pensiunea este la 10 m, vsv de aceste coordonate
LA REVIEW Cazare de vis, o sa revenim! - scris de sorynneagu în rubrica Casa la Conac
03.09.22 17:27@Yoda: Scuze, acum am vazut review-ul. 200 lei a fost pe noapte, cu mic dejun inclus (f. bogat). Noi am ales DP, iar pentru cina (3 seri, 2 persoane) am platit 200 lei.
LA REVIEW Vom reveni, oricand! - scris de sorynneagu în rubrica Pensiunea Drumul Iancului [Ponorel]
24.05.21 12:38@webmasterX: Coordonatele GPS sunt relativ ok. Pensiunea este chiar langa La Perla.
LA REVIEW Am descoperit inca o pensiune unde ne vom intoarce oricand!! - scris de sorynneagu în rubrica Pensiunea Casa Ciobănească [Moieciu de Jos]
08.09.20 20:04@mishu : ​ Varianta veche a site-ului in care puteai sa compui recenzia, fara sa fi obligat... la nimic, era mai pe placul meu! Stiam ce sa scriu, si cum sa compun o recenzie intreaga, fara sa o "feliez " in mai multe subrubrici. Nu comentez daca e mai bine asa, sau nu (probabil ca da, dar nu [...]
LA REVIEW A fost bine! - scris de sorynneagu în rubrica Pensiunea Casa din Salcâmi [Polovragi]
24.10.18 13:06@webmasterX: Amplasarea pensiunii este corect pusa pe harta, la intersectia strazilor G. Enescu cu Sarmisegetuza (pe acel colt de strada pe care apare in harta).
LA REVIEW Asa cum ar trebui sa fie peste tot! - scris de sorynneagu în rubrica Pensiunea Vila Edel
28.07.18 20:52@webmasterX: Nici eu nu am vrut sa dau note, avand in vedere ca nu am fost fizic la aceasta pensiune, dar nu am fost lasat sa postez fara sa dau note la cel putin 3 rubrici, intre care obligatoriu despre camera (sau cel putin nu am stiut eu cum sa fac).
LA REVIEW Neseriozitate!! - scris de sorynneagu în rubrica Pensiunea Vega [Băile Felix]
15.08.17 23:56@NonyLacatus: O parte din nemultumiri, le-am postat si eu acum cativa ani. Mirosul pregnant de mancare in camera (in loc de miros de brad), mizerie in baie si nu numai si preturi care nu se respecta!
LA REVIEW Nemultumire... - scris de NonyLacatus în rubrica Pensiunea Onelia
02.08.17 09:12@Valentina M: Plimbarea pe Dunare (noi am ales o barca cu 12 locuri, nu una rapida) dureaza 2 ore si costa 45 lei de persoana! Sunt 3 camere la etaj si cred ca tot 3 sunt la parter. Cereti camera la etaj cu vedere la Dunare. Pestera se viziteaza la cerere .
LA REVIEW Relaxare totala - scris de sorynneagu în rubrica Pensiunea Doina
25.07.17 13:48@sorynneagu: Corect, am uitat sa scriu de " fantasticul " parc de aventura, care este cat apartamentul meu de mare si la care au acces gratuit doar cei cazati! Iar vsv de hainele celor de la pensiune, din cauza asta am specificat ca femeia respectiva era murdar imbracata la bucatarie... cu aceleasi [...]
LA REVIEW Prima noastra teapa! - scris de sorynneagu în rubrica Pensiunea Plaiul Castanilor [Gornovița]
16.08.16 19:49@webmasterX - Corect gramatical este prima varianta si coordonatele gps sunt destul de corecte fiind vorba, poate, doar de o toleranta de cativa zeci de metri. Oricum exista semn indicator spre pensiune.
LA REVIEW Vom reveni! - scris de sorynneagu în rubrica Pensiunea Casa Vrânceană
23.08.14 15:14@bobyrodin: Cu cea mai mare placere. Deci: cazarea 80 R camera pe noapte (cu toate ca pe site-ul lor pretul este de 90 R... hmmm... sa ne fi facut discount pentru ca am fost de 3 ori acolo?) Masa este aprox. 55-57 R de persoana pe zi (dimineata, platou cu branzeturi si racituri facute in casa, plus [...]
LA REVIEW Am mai fost si vom mai reveni! - scris de sorynneagu în rubrica Pensiunea 'În Deal la Ancuța'
26.07.13 18:59@urjanclaudiu: Posibil, asa ne-au spus alti turisti ca se numeste zona respectiva!
LA REVIEW Recomand din tot sufletul! - scris de sorynneagu în rubrica Hanul Lupilor [Sita Buzăului]
Afișate 12 ecouri

3. Solicitări CMR trimise // 5 total

ROMÂNIA Cazare zona Bicaz

20.06.19 20:18Cautam cazare in zona barajului Bicaz (lacul Izvorul Muresului). Conditii obligatorii = baie in camera, sa putem manca acolo si bineinteles curatenie. Daca ar avea si priveliste, ar fi super. Ar ajuta si ceva informatii despre accesul si parcarea locatiei respective. Multumesc! // 2 răspunsuri // citește

ROMÂNIA Cazare sat Magura (Brasov)

29.03.19 15:05Buna ziua, Anul acesta vrem sa descoperim si noi zona sat Magura (Brasov) unde spre rusinea noastra, nu am fost niciodata. Cautam cazare la o pensiune care sa aiba neaparat baie in camera si sa ofere si mancare. O a doua intrebare se refera la drum. Am inteles ca se poate ajunge din Moieciu [...] // 6 răspunsuri // citește

ROMÂNIA Cazare Belis Fantanele - Cluj

21.02.18 14:26Buna ziua! Puteti sa imi recomandat o pensiune in zona lacului Belis Fantanele (Cluj) unde se poate servi masa si sa aiba neaparat baie in camera? Multumesc! // 6 răspunsuri // citește

ROMÂNIA Cazare Dunare

06.04.17 19:30Buna ziua. Anul acesta am vrea sa vizitam (printre altele) zona Cazanele Dunarii si Portile de fier. Puteti sa ne recomandati o pensiune care sa aiba baie in camera (obligatoriu) si unde sa gasim mancare cat de cat traditionala? Daca ar fi si pe malul Dunarii ar fi ideal! Am gasit cateva [...] // 14 răspunsuri // citește

ROMÂNIA Pensiune Apuseni

26.06.16 14:37Buna ziua! Puteti sa imi recomandati o pensiune in zona Arieseni, Garda de sus, Albac, unde se poate manca traditional si neaparat sa aiba baie in camera?! Multumesc! // 22 răspunsuri // citește
Afișate 5 solicitări

4. Răspunsuri scrise // 9 total

09.03.18 13:58@maratia: Multumesc pentru sugestie, dar ne-am hotarat pana la urma sa ne cazam la Baile Felix, pentru a vizita Oradea. Vad ca esti din Oradea. Poate ma ajuti cu niste obiective de vizitat!
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
27.02.18 19:42@tata123: Am citit, dar ori sunt destul de vechi, ori nu intrunesc conditiile mele de cautare. Multumesc pentru raspuns. Am fost la Belis acum cativa ani, ploua torential, am facut cateva poze si... atat. Negasind cazare pe placul noua, ne vom orienta ca si cazare spre Baile Felix, pentru a [...]
13.07.17 09:04Pensiunea In Deal La Ancuta din Vadu Izei. Am fost de 3-4 ori acolo si a fost totul exceptional. Cititi review. Si da, chiar merita sa mergeti in Maramures!!
07.04.17 12:26@Cris: Multumesc!
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
07.04.17 12:01@Cris: Buna ziua, intre Casa Aless si restaurant este distanta mare? Nu as vrea sa plec cu masina sa luam masa!
20.07.16 09:11Noi plecam peste 5 zile (pentru a 5 oara) in Bucovina. Daca nu vreti neaparat sa va cazati in Putna, va recomand o pensiune in Sadova, in apropiere de Pojorata. Se numeste Casa Stefanel. Acolo ne vom caza pentru a 3 oara. vezi impresii. Pana sa descoperim aceasta pensiune ne-am luat " teapa " de [...]
29.06.16 21:58@puiutea - Da, ti-am citit rewievul si a fost unul din motivele pentru care am luat in considerare Pensiunea Danciu!! Acum 3 ani cand am fost in zona am vazut atat de multe obiective turistice incat chiar nu mai imi aduc aminte unde este podul peste Garda si cat de usor se poate ajunge la pensiune. [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
29.06.16 20:23Multumesc mult tuturora pentru sugestii! V-am cerut sfatul fiindca am mai fost in Apuseni acum 3 ani la pensiunea Onelia (Garda de sus). In ciuda multor recenzii favorabile am gasit cateva neajunsuri (chiar daca nu suntem deloc pretentiosi... nu vrem decat curatenie si respectarea preturilor si a [...]
07.08.15 09:04@ady bucuresti - Am fost pana acum in concediu in Maramures (intotdeauna in Vadu Izei) de 4-5 ori. Varianta cea mai buna, din punctul meu de vedere, este prin Brasov, Tg. Mures, Bistrita, Sacel, Viseul de jos, Barsana, Vadu Izei. Concediu placut!
Afișate 9 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.