Pensiunea Turistică & Ranch Poiana Mărului / POIANA MĂRULUI [BV]

Pensiunea Turistică & Ranch Poiana Mărului / POIANA MĂRULUI [BV] - impresii și recomandări [pag 2 / 3]

• [de ARHIVAT]
    • DECEMBRIE, 2013
    • trimis de: lds UCENIC — în 28.12.13

Craciun de Vis

Gazde super serviabile - R&R - Nota 10! Bucatar de VIS - nea Florica alaturi de Mihaita - nota 10. Conditii de 4 margarete plus! Perioada vacantei a fost 21-27 decembrie. Am ajuns in aceasta locatie cu ajutorul Google Earth, intr-o super formatie de 32 de persoane atat adulti cat si copii. Am cautat o evadare in natura si chiar am reusit acest lucru. Locatia este situata la aproximativ 2,5 km de sosea, accesul la pensiune se realizeaza pe un drum forestier super intretinut in orice conditii [...] — vezi review [+8 poze]
    • AUGUST, 2013
    • trimis de: arru PARTENER — în 07.01.14

Şi eu ce să spun?

Despre Poiana Mărului Ranch… Încerc din august să tot scriu un review. Nu prea am avut tragere de inimă pentru că nu a fost totul cum am sperat. Dar îmi fac curaj şi încep. Poiana Mărului Ranch. Citisem review-uri şi bune şi rele. În luna iulie nu aş fi riscat să ajung acolo. Întâmplarea face ca vărul meu să ne invite la un week-end la munte. Tot căutând, a descoperit pe un site nişte vouchere la această pensiune. A vorbit cu proprietarul, care i-a povestit că are [...] — vezi review [+27 poze]
    • MARTIE, 2013
    • trimis de: Roq JUNIOR — în 26.03.13

Impresionant!!!

Deoarece sotia implinea o varsta pe 24 martie, s-a activat si s-a dezactivat cu multe oferte, vouchere pentru a petrece la munte, aveam de ales intre Hotel Rusu (vezi impresii), ceva cazare in Azuga (gratis, trebuia sa facem consumatie de 100 ron/zi) si Ranch Poiana Marului, desi vazusem ceva review-uri "naspa" dar neconvingatoare "the wife" a zis sa fie "Ranch"! Am ajuns fara probleme in Zarnesti si l-am sunat pe Dl. Razvan, foarte amabil si saritor ne-a rugat sa-l asteptam sa ne duca sus [...] — vezi review
    • trimis de: Alexis1 UCENIC — în 26.10.18

Omul sfinteste locul

Am fost la aceasta locatie acum cca 4-5 ani, insa abia acum mi-am facut timp sa scriu recenzia, auzind o opinia asemanatoare de la un prieten si am zis ca ar fi util si pentru altii sa stie la ce sa se astepte. Am citit recenziile inainte si in urma lor aveam ceva dubii, insa m-am hotarat sa mergem (2 familii cu doi baieti mici. Am discutat doar pe mail, intelegand din recenzii ca proprietarul este cam neserios. Am platit prin transfer bancar. Cand am ajuns, am fost intampinati de gazda, [...] — vezi review
    • trimis de: b684bob UCENIC — în 29.08.13

Ranch Poiana Mărului - un weekend execrabil si scump!!!

Am achizitionat prin vouchere o camera pt 2 nopti, doar ca dl Razvan Antonaru (patronul) a evitat sistemul de vouchere cerandu-mi sa-i trimit banii in cont ca nu mai asteapta el dupa banca o luna de zile sa-i dea banii... bizar dar am zis... dar na, asta e... Ajungem acolo pe un drum in bezna de 4km prin padure, drum nesemnalizat, neasfaltat ne nimic nimic, varza... la receptie il gasim pe domnul Razvan Antonaru (patronul) rosu in obrajori, initial crezand ca de la frig dar imediat mi-am dat [...] — vezi review
    • trimis de: Peretu UCENIC — în 27.02.13

Era sa mor...

Am petrecut un weekend dezastruos. Platisem deja un avans cam mare cand am facut rezervarea. Prezentarea vilei pe site este inselatoare. Vila este situata dupa orasul Zarnesti. Se urca un drum in pustietate, mizerabil, de 2,5 km, pe care mi-am distrus masina. Odata ajuns gazda te serveste cu o tuica ieftina dupa care te expedieaza in camera. Din primele sale cuvinte iti dai seama ca s-a cam saturat de musafiri dar trebuie sa faca bani. Ajuns in camera, realizezi ca nu e camera pe care o [...] — vezi review
    • trimis de: Elena1234 UCENIC — în 12.02.13

Un weekend de vis, servicii ireprosabile!

Buna ziua, atunci cand m-am hotarat sa-mi petrec un weekend la munte m-am folosit de internet ca toata lumea, cu toate ca am avut de ales din zeci de oferte, m-am oprit asupra uneia care mi s-a parut cel putin la incceput interesanta. Comunicarea dintre mine si proprietarul pensiunii, domnul Antonaru, mi-a intarit convingerea ca fac alegerea potrivita si nu m-am inselat... Este adevarat ca pt a ajunge la destinatie am parcurs un drum de munte greu practicabil pe timp de iarna (dar cu [...] — vezi review
    • IANUARIE, 2013
    • trimis de: gianina omer SILVER — în 04.02.13

Un loc superb in care voi reveni cu placere

Am petrecut un scurt sejur la Pensiunea Ranch Poiana Marului, sejur care a inlocuit cu succes Revelionul 2013 care a a fost un fiasco total... Am profitat de faptul ca se apropia ziua sotului si fiindca doream sa-i fac o surpriza, am rezervat 2 camere la aceasta minunata pensiune, intrucat mi-am luat si cumnatul si cumnata in aceasta escapada. Recunosc, ca am citit unele impresii pe Am fost acolo, dar nu mi s-au parut foarte concludente, intrucat erau cam contradictorii, asa ca am zis ca „ce [...] — vezi review
    • DECEMBRIE, 2012
    • trimis de: doienitza UCENIC — în 06.12.12

Deosebit

Am gasit pensiunea pe net si vazand oferta de sf. Andrei am facut rezervare pt. ap. prezidential acesta fiind singurul neocupat. Desi am plecat pe 30 noiembrie la pranz din Bucuresti, mersul bara la bara a facut sa ajungem pe inserat la pensiune. Chiar si asa pe inserat cei 2.5 km de drum (neasfaltat dar bun) prin padure, crea premiza unui sejur reusit. Odata ajunsi am fost intampinati de gazda noastra d-nul Antonaru care ne-a prezentat progaramul sejurului si ne-a condus sa ne cazam. Ce [...] — vezi review
    • NOIEMBRIE, 2012
    • trimis de: viorel. c UCENIC — în 05.11.12

Un sfarsit de saptamana nesperat de frumos

Dupa un drum de 2,5 km de la soseaua principala, neasfaltat dar foarte accesibil, printr-o padure superba, am ajuns la pensiune (si nu gresesc daca ii spun minihotel) care este situata intr-un peisaj mirific si cu o panorama cum numai la o altitudine de 950 m o poti avea. Intampinarea, cazarea (in camere mai mult decat generoase si foarte curate), restaurantul elegant, bucataria (meniu foarte variat si f. gustos), crama si barul dotate pentru toate gusturile, un ambient si o atmosfera foarte [...] — vezi review
    • trimis de: mikebony UCENIC — în 28.11.12

Nu recomandam sub nicio forma!

Servicii deplorabile, nu merita nici macar un sfert din pretul cerut, portiile de mancare sunt foarte mici, administratorul Razvan Antonaru este CEL MAI NESERIOS OM! cu care am luat legatura pana acum! Daca in loc sa va relaxati la munte vreti sa va stricati concediul, merge-ti la Pensiunea Turistica & Ranch Poiana Marului. Mi se pare imoral sa primesti un avans sa faci o rezervare si cand ajunge clientul la pensiune sa ii oferi cu totul altceva si daca nu ii convine sa ii zici sa mearga in [...] — vezi review
    • REVIEW [FĂRĂ NOTE*] — vezi, în articol, motivele
    • trimis de: sory19 UCENIC — în 17.10.12

Weekend relaxant si dragut, ne-am reintoarce cu drag

Am citit review-urile de pe acest site cu privire la locatia in care urma sa ne petrecem weekendul si am plecat cu inima indoita de ce urma sa gasim acolo, si mai ales de faptul ca nu aveam cale de intoarcere, platind 50% avans contravaloarea serviciilor de cazare si masa. Totusi, cum am ajuns in unitatea de cazare, desi drumul a fost lung (unii in alte review-uri spun ca foarte prost-dar la ce se asteapta cand merg prin padure pe un drum facut de om? drum asfaltat pt a distruge habitatul?) [...] — vezi review
    • trimis de: meanvaly UCENIC — în 16.10.12

Nu recomand

Buna ziua tuturor, am vrut sa cumpar un cupon de reducere (de pe site de reduceri), l- am sunat pe dl Razvan Antonaru si binenteles ca nu am mai cumparat, am trimis in contul dl-ui... 50% din total. De ce nu recomand: nu este de 4 margarete sigur, drumul de la sosea pana la pensiune, aprox. 4 km destul de rau, oferte ffffff umflate si nu au legatura cu realitatea, primire in crama, plimbari cu ponei, animale, promo la mancare (mancarea pt un adult nu ajunge nici pt un copil 3 ani, fara [...] — vezi review
    • SEPTEMBRIE, 2012
    • trimis de: virgilgurita SILVER — în 10.04.13

Pensiunea Poiana Marului

Prin "articolul" scris intentionez sa fac cunoscuta zona deoarece este deosebita buna pentru drumetii, odihna si aer curat. La 40 km de Brasov intre Zarnesti si Fagaras la 8 km de Zarnesti este localitatea Poiana Marului o comuna cu oamenii respectosi si gata oricand sa te ajute. Drumurile din localitate inguste dar bune. Privelistea zonei este superba te face sa crezi ca visezi, uiti de galagie, poloare, aglomeratie, muzica de proata calitate sau muzica data la maxim. Dealurile te [...] — vezi review [+5 poze]
    • trimis de: poianamarului JUNIOR — în 28.09.12

DREPT LA REPLICADrept Replică

Stimata Doamna, Stimati Domni, Ce trebuie sa stiti vis-a-vis de comentariile facute de oaspetii refuzati din motive obiective cred eu... ! cu scuzele de rigoare in toate cazurile returnindu-le banii neconditionat si un bonus in scris pentru un wekend gratuit cu rezervare. Ma rog... trebuie avut in vedere ca am avut 9 tabere in acesta vara (copii cuprinsi intre 4 -13 ani) si o anumita responsabilitate la cazare... mult mai mare... (inclusiv la masa) decit pentru alte categorii de oaspeti [...] — vezi review
    • REVIEW [FĂRĂ NOTE*] — vezi, în articol, motivele
  • Aifostacolo — Pensiunea Turistică & Ranch Poiana Mărului? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [16 - 30] din total 42 impresii Pensiunea Turistică & Ranch Poiana Mărului

REZERVĂ CAZARE la Pensiunea Turistică & Ranch Poiana Mărului — la PMM* = 62.00 EUR per camera dbl standard (2 ad.)