Pensiunea Norica / GURA RÂULUI [SB]

• OCTOMBRIE, 2017
    • trimis de: kikiritzi PREMIUM — în 08.10.17

Pensiunea Norica din Gura Raului — o afacere buna

Abia m-am intors dintr-un weekend minunat petrecut alaturi de oameni dragi:familia si un grup de prieteni (in total am fost 18) si pentru ca toate impresiile, gandurile experientele avute acolo sunt'calde'ma grabesc sa le impartasesc asa incat sa le redau cat mai corect cu putinta. Desi zona Sibiului e zona mea 'de influenta'nu eu am hotarat locatia ci un prieten de la Timisoara pe baza recomandarii unei colege care petrecuse acolo o intalnire de niste ani de la absolvirea unei scoli. De [...] — vezi review [+19 poze]
    • NOIEMBRIE, 2014
    • trimis de: ponticul JUNIOR — în 27.11.14

Confort si relaxare

Trei zile frumoase petrecute la Pensiunea Norica ne-au facut sa uitam de probleme, deci scopul deplasarii a fost atins. Si asta datorita atmosferei placute, linistite a acestei locatii. Cuvantul de ordine - curatenie desavarsita. Apoi mancarea delicioasa preparata in portii consistente de dl Ion, care iti poate pregati bunatatile pe care le doresti. Urmeaza, la concurenta cu cele dinainte, camera mare, calduroasa si luminoasa, cu doua pilote pufoase care ne-au facut sa ne simtim ca doi [...] — vezi review
    • OCTOMBRIE, 2013
    • trimis de: turist20132014 UCENIC — în 22.10.13

Ca acasa

Am fost la inceputul lunii octombrie la Pensiunea Norica. Se ajunge usor in localitatea Gura Raului, mai ales ca avem autostrada acum de la intrarea in Sibiu pana in Cristian unde trebuie sa faci stanga spre Orlat. Pensiunea se afla intr-un cadru natural de poveste cu stradute inguste marginite de case tipice Marginimii Sibiului. Gazdele sunt foarte primitoare impresia fiindu-mi mentinuta pe toata durata sejurului. Mancarea din prima seara a constat in platouri cu produse traditionale [...] — vezi review
    • MAI, 2012
    • trimis de: dana dima UCENIC — în 27.05.12

Super!!

Abia am venit din week-end. Am dormit doua nopti la pens. Norica si a fost minunat. Niste oameni deosebiti! Pensiunea faina, camere curate si bine amenajate si mancarea super! Proprietarii draguti si pusi la dispozitia oaspetilor. Unul dintre putinele locuri unde ne-am simtit ca acasa! De fapt, mai bine, ca era cineva sa te serveasca! O sa revenim cu [...] — vezi review
    • DECEMBRIE, 2011
    • trimis de: AdrianaC* JUNIOR — în 05.01.12

Vei reveni mereu cu mare drag aici !

Si anul acesta ne-am decis sa ne petrecem concediul la niste gazde absolut minunate, Norica si Ioan, pensiunea Norica, Gura Raului, Marginimea Sibiului. Este deja a 4-a oara cand am revenit la ei, de fiecare data cu mare drag si de fiecare data am fost primiti cu bratele deschise, cu multa caldura sufleteasca, multa deschidere catre toate dorintele noastre. Anul acesta am petrecut Craciunul si Revelionul la pensiunea Norica, impreuna cu alti prieteni de-ai nostri. Norica este o [...] — vezi review [+12 poze]
    • AUGUST, 2010
    • trimis de: bibanu UCENIC — în 05.01.11
    • VIZUALIZĂRI: 1991

Bine primiti dar izgoniti

Am fost la Pensiunea Norica intr-un weekend, doua familii cu doi copii de 3 ani. Am fost bine intampinati, mancarea foarte buna insa cand sa platesti, cam mult. Pai normal, nu exista un menu in care sa te uiti si tu sa alegi ceva. Totul era la mica intelegere si cu programare ce ai vrea maine. Ce e asta? Duminica, cum era normal trebuia sa predai camera, eu eram plecat la sibiu pentru un concurs, iar sotia cu copilul si cealalta familie au ramas acolo sa ma astepte pe mine. Intamplarea a fost [...] — vezi review
    • APRILIE, 2010
    • trimis de: ofelia_radu UCENIC — în 19.10.10

Nu credeam sa mai existe astfel de oameni/locuri in Romania

daca ar exista nota mai mare decat 10 as da-o din tot sufletul pt oamenii de la aceasta pensiune. Norica si sotul ei conduc o pensiune mica, dar minunata; am fost si pe 1 Dec 2009 si de Pasti 2010; mancare traditional romaneasca, restaurante de hoteluri de 4-5 *, sa fim seriosi! N-am mancat pana acum nimic mai bun decat ce ne-a gatit sotul Noricai. Te lingi pe degete! In concluzie, ca la la mama acasa, si pe deasupra preturile sunt rezonabile. P. S. Noi am gasit aceasta pensiune cautand [...] — vezi review [+9 poze]
    • FEBRUARIE, 2009
    • trimis de: deceneu SILVER — în 25.07.11

Valentine's Day - in Marginimea Sibiului

Am petrecut anul trecut un sejur de 3 nopti de Valantine's Day la aceasta pensiune impreuna cu niste prieteni. Pot sa spun ca am fost foarte multumiti: gazde primitoare, mancarea excelenta, bonus inclus in oferta o sedinta de masaj. Pensiunea, nu e foarte mare dar e cocheta si bine intretinuta. Camerele medii ca marime, mobilier nou, curatenie impecabila. Restaurantul suficient de mare in raport cu pensiunea, pot spune ca e punctul forte al pensiunii mai ales prin calitatea si diversitatea [...] — vezi review [+3 poze]
  • Aifostacolo — Pensiunea Norica? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [1 - 8] din total 8 impresii Pensiunea Norica

REZERVĂ CAZARE la Pensiunea Norica — la PMM* = 34.00 EUR per camera dbl standard (2 ad.)