Orizont Hotel / PREDEAL

• IANUARIE, 2015
    • trimis de: titeica JUNIOR — în 03.02.15

Rusinos pentru un hotel de 4 stele

Stimati cititori, am fost intr-o minivacanta la schi cu familia la Hotel Orizont in Predeal bazat pe faptul ca datorita piscinei si SPA-ului ne va oferi seara posibilitatea de relaxare. Am rezervat pe Booking.com camera la pretul de 1100/ 3 nopti - insa la receptia am avut neplacuta surpriza sa imi spuna ca este o gresala la datele de pe Booking - ca trebuie sa platesc 35 lei / zi pentru copil pentru ca are peste 6 ani. A trebuit sa ma cert cu ei si sa chem un superior ca sa-mi faca o [...] — vezi review
    • IUNIE, 2014
    • trimis de: bartaiomu PREMIUM — în 07.09.14

De revenit

Al doilea an consecutiv cand revin. Aceleasi servicii de calitate ca anul trecut. Un hotel curat, modern, cu camere mari, baie foarte ok, mic dejun gen bufet suedez bine pus la punct. Hotelul plin de straini, servicii de calitate, angajati foarte amabili. Piscina foarte ok, cu jacuzzi bine pus la punct. Parcarea mare si iti gasesti loc de parcare usor desi hotelul era plin. Hotel amplasat intr-o zona linistita. Pacat ca anu acesta nu am mai nimerit balcon in camera. Ca si [...] — vezi review
    • MAI, 2014
    • trimis de: Wookie UCENIC — în 29.05.14

Am avut Nunta pe 25 mai

Am avut nunta pe 25 mai 2014, am fost foarte dezamagiti de servire de gustul mancarii, iar la sfarsitul zilei ramasesem fara camera nuptiala - proasta organizare la receptie. Cazasera invitati de la nunta in loc sa rezerve o alta camera. Mentionez ca rezervarea noastra era facuta de un an si reinnoita cu o sapt inainte; pana la urma ne au cazat intr o alta camera dar nu era cea aleasa de noi in ctr de nunta. Mancarea anul trecut cand am degustat era incredibil de gustoasa, insa la nunta ne-au [...] — vezi review
    • OCTOMBRIE, 2013
    • trimis de: emaria UCENIC — în 21.10.13

Mult zgomot in zona de relaxare

Am ales hotelul in special pentru spa. Speram sa gasesc acolo linistea si relaxarea dupa care am tanjit toata luna. Mare dezamagire. Copii care se alergau, tipau, se imbranceau printre cabinele de dus, adulti care ii "supravegheau" la fel de zgomotos, grupuri de tineri care navaleau cate 4-5 in mica sauna in care se aflau deja 2 persoane... Stiu ca e o problema de civilizatie a turistilor, dar de ce administratia hotelului nu ia masuri pentru asigurarea linistii macar in zona de [...] — vezi review
    • OCTOMBRIE, 2013
    • trimis de: simstarcan UCENIC — în 17.10.13

Este loc si de mai bine

Dupa renovarea din anii trecuti hotelul arata foarte bine, Ofera Spa si acces la bazin/jacuzzi. Per total ne-a placut mini vacanta noastra in Hotel Orizont, exista insa si mici probleme: 1. Camerele sunt pentru fumatori. Desi am solicitat explicit camere pentru nefumatori, dorinta nu a putut fi implinita. Probabil nici nu mai exista camere d enefumatori tinand cont ca peste tot se fumeaza (exceptie spa si bazin) 2. Hotelul detine 2 Restaurante: Orizont si Miorita. La orizont am servit numai [...] — vezi review
    • SEPTEMBRIE, 2013
    • trimis de: Somebody JUNIOR — în 16.09.13

Asteptari mari, neimplinite

Exista o vorba: "La pomul laudat sa nu te duci cu sacul! " Ei bine, e valabil si ptr Hotel Orizont. Asteptarile au fost ft mari pentru un astfel de hotel insa, din pacate, am fost dezamagit. Pentru inceput vreu sa mentionez ca am fost la acest hotel asa cum probabil merg cei mai multi dintre cei care ajung: la un curs, team-bulding, seminarii, cantonamente si alte asemenea. Cred ca daca as fi platit personal sejurul as fi regretat amarnic. Am facut observatia de mai sus cu privire la [...] — vezi review
    • IUNIE, 2013
    • trimis de: Storia PREMIUM — în 24.07.13

Un hotel minunat

As incepe cu o opinie subiectiva, anume ca este hotelul meu preferat de pe Valea Prahovei. Cred ca prima oara am fost la acest hotel in 1998. Desigur, dupa renovare si up-gradarea la 4**** lucrurile s-au schimbat mult, de aceea din 2010 am revenit macar o data pe an. Am stat cam peste tot unde se putea sta in acest hotel, in apartament, camera dubla executive, camera dubla sau camera dubla cu balcon. Cred ca dupa atatea vizite as putea puncta plusurile si lucrurile care ar merita imbunatatite. [...] — vezi review [+11 poze]
    • REVIEW [FĂRĂ NOTE*] — vezi, în articol, motivele
    • DECEMBRIE, 2012
    • trimis de: geaninabarbarie UCENIC — în 29.12.12

Un hotel de nota 10

Anul acesta am hotarat sa petrecem Craciunul la Predeal la hotel Orizont. O alegere foarte buna cu toate ca nu toata lumea era multumita mi-am zis ca totusi eu nu sunt atat de pretentioasa. Totul a fost de nota 10: foarte bine organizati, Mosul a avut rabdare cu toti copiii, masa de Craciun, pomana porcului, programul artistic (Vasile Seicaru, Maria Dragomiroiu si Adrian Enache), SPA-ul, piscina (apa super), micul dejun variat, personalul foarte amabil, intr-un cuvant un loc unde as [...] — vezi review
    • IUNIE, 2012
    • trimis de: expert GOLD — în 07.06.12

Odihna si relaxare

Hotel decent - renovat nou, pozitie buna, curatenie, personal amabil atat cat am avut nevoie. Se face zilnic curatenie in camera chiar daca am stat doar 2 zile (vazusem alte pareri in care se specifica ca nu s-ar face zilnic) Baia curata, obiectele sanitare de calitate superioara. Era singurul hotel din Predeal ocupat 100% si asta spune multe (in perioada in care am fost). Nu se plateste parcarea, am vazut alte pareri ca s-ar plati separat - poate au rezolvat si aceasta problema - [...] — vezi review
    • MAI, 2012
    • trimis de: danamandache PARTENER — în 12.08.13

Isi merita toate cele 4 stele

Pe la sfarsitul lunii mai anul trecut, dupa ce suferisem o operatie usoara la piciorul stang, sotul meu vrand sa ma faca sa trec mai usor peste perioada de recuperare, a hotarat sa ma duca la munte. Bineinteles ca a ales orasul Predeal fiind orasul nostru de suflet, orasul in care mergem de fiecare data cu placere, fie pt a ne relaxa, pt a sarbatori un eveniment in familie sau pur si simplu pentru ca ni se face dor de el. Niciodata nu ne planificam de-acasa unde vom sta, intotdeauna (cu [...] — vezi review
    • APRILIE, 2012
    • trimis de: nastase CHIBIȚ — în 16.04.12

Odihna

Am luat cea mai mare teapa cu programul, pachetul Pastele 2012 deorece mancarea a fost foarte proasta si scumpa. Nu am mancat nimic care sa-mi placa. O sa va fac reclama " BUNA". Sunt doua restaurante foarte slabe. Cazarea e OK dar mancarea si servirea la restaurant a lasat de [...] — vezi review
    Grad satisf.:
    RECOMANDĂ
    • MARTIE, 2012
    • trimis de: gvaly SENIOR — în 18.03.12

Hotel Orizont - recomandabil pentru conferinte

Cu ocazia unei conferinte am fost cazat la acest hotel. Ca distanata si timp fata de Bucuresti are avantajul economisirii unei ore fata de hotelurile din Poiana Brasov. Camerele sunt destul de spatioase, curate, mobilierul modern. Exista acces wireless gratuit, dar viteza de transfer e f scazuta, iar conexiunea pica frecvent. Personalul nu este agasant, dar nici foarte implicat, in schimb raspund rapid la orice cerere din partea clientilor. Incalzirea in camere este ok, iar cabina de dus [...] — vezi review [+3 poze]
    Grad satisf.:
    NU RECOMANDĂ
    • FEBRUARIE, 2012
    • trimis de: jinxy JUNIOR — în 24.02.12

Chelneri agresivi/mancare semipreparata

Am fost foarte dezamagita de personalul acestui hotel. Mai ales pe partea de restaurant unde un singur chelner a stiut sa se comporte normal. Mancarea este de foarte proasta calitate, produse semipreparate, scoase din cutie si incalzite. Gratarul la ei inseamna sa prajeasca o bucata de carne care arata ca si cum ar fi fost fiarta inainte, rucola uscata etc. Preturile foarte mari 38 ron o salata care arata foarte rau. Chelnerii nu stiu procedura in cazul in care clientul doreste sa [...] — vezi review
    • OCTOMBRIE, 2011
    • trimis de: oanita JUNIOR — în 22.08.13

Un hotel elegant cu angajati neplacuti.

Am petrecut 3 noptii acum trei ani la acest hotel si desi este un hotel tare placut, modern, am plecat cu un gust tare amar de acolo. Inca de la intrare ramai impresionata de acest hotel, cu o receptie foarte moderna, camera foarte frumoasa, luminoasa, cu mobilier placut. Baia la fel, foarte bine dotata si moderna. Cel mai mult mi-a placut piscina, pe care nu am ratat-o in nici o zi cat am stat acolo, chiar e super zona de spa. Partea neplacuta e ca personalul din zona spa era mai mereu [...] — vezi review
    • SEPTEMBRIE, 2011
    • trimis de: marius_gxg SILVER — în 05.09.11

Acceptabil

In general sunt foarte critic cu locatiile de cazare, dar aceasta desi a avut cateva minusuri pot sa spun ca a fost in mare parte ok. Hotelul este recent renovat, iar pretul mi se paare acceptabil avand in vedere conditiile. Camerele sunt destul de spatioase si am apreciat marimea cabinei de dus. Ca minusuri as puncta lipsa balconului. Au incercat sa compenseze prin prin faptul ca geamul exterior este aproape de marimea peretelui insa doar o portiune de 1m pe 0.5 m din acesta se poate [...] — vezi review [+6 poze]
  • Aifostacolo — Orizont Hotel? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [16 - 30] din total 38 impresii Orizont Hotel

REZERVĂ CAZARE la Orizont Hotel — la PMM* = 66.00 EUR per camera dbl standard (2 ad.)