40-50 ani

ÎNSCRIS/Ă ÎN: 11.09.11 VIZUALIZĂRI: 8145

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 70 total

Notă: Mai jos sunt afișate doar cele mai recente 20 din total 70 impresii -- pentru a le consulta pe TOATE, click aici:

PACazare intr-un superb cadru natural

SCRIS ÎN: 30.08.17 21:39
RUBRICA: Pensiunea Select [Moeciu de Sus]
SATISFACȚIE: 96.00%
Aug-2017La inceputul lunii augut am fost pentru 4 nopti oaspetii acestei pensiuni. Noi am ales drumul prin Targoviste - Valea Prahovei era aproape blocata, iar prin Pitesti - Campulung erau ceva lucrari si semafoare. Este usor accesibila cu ajutorul waze-ului sau virand stanga in centrul localitatii pe [...] + 3 poze citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

Pestana Delfim - plusuri si cateva minusuri

SCRIS ÎN: 14.09.16 22:57
RUBRICA: Pestana Delfim Beach & Golf Hotel
SATISFACȚIE: 75.00%
Aug-2016La sfarsit de august am fost pentru prima oara in Alvor si gazda acestui hotel recent renovat pentru 7 nopti. Hotelul se afla la circa o ora de mers de aeroportul Faro, cocotat pe o colina; daca nu aveti un pachet cu transfer inclus am observat mai multe firme care ofera acest serviciu. Desi [...] + 4 poze citește

SBHotel Teleferic - experienta placuta

SCRIS ÎN: 13.12.15 12:17
RUBRICA: Teleferic Grand Hotel
SATISFACȚIE: 90.00%
Nov-2015Intr-o zi calda de noiembrie, am fost pentru 1 noapte gazda acestui hotel nou din Poiana. Locatia este usor accesibila, odata ajunsi in localitate va indreptati pe soseaua principala catre baza telefericului. Parcarea este una spatioasa, iar dupa formalitatile rapide de cazare ne-am luat in [...] + 3 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBBali - intre temple, orezarii si zambete

SCRIS ÎN: 19.11.15 20:29
RUBRICA: Vacanța în Bali
SATISFACȚIE: 80.00%
Sep-2015Printr-un concurs favorabile de imprejurari, am ajuns pentru prima oara in viata in emisfera sudica. Zborul a fost unul extrem de lung, cu KLM, avionul a intaziat pe Otopeni, in Amsterdam am alergat prin aeroport, iar in Singapore a avut o alta escala neasteptat de lunga. Am avut viza luata de la [...] + 19 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBLiniste si lux intr-o gradina tropicala

SCRIS ÎN: 14.11.15 13:39
RUBRICA: Melia Bali - The Garden Villas Hotel
SATISFACȚIE: 95.00%
Oct-2015La inceputul lunii octombrie am fost gazda acestui hotel pentru 7 nopti. Hotelul este situat la circa 30 de minute de mers cu masina de aeroportul din Densapar, in zona Nusa Dua, iar la primire suntem intampinati de fete zambitoare si prosoape umede de relaxare. Ni se explica exact ce inseamna [...] + 22 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBEtna - paznicul Cataniei, merita pe deplin vizita!

SCRIS ÎN: 18.10.15 16:24
RUBRICA: Excursie pe Etna
SATISFACȚIE: 95.00%
Aug-2015Etna este fara indoiala punctul maxim de atractie pentru cei care isi petrec concediul in Catania. Vazandu-l de pe plaja nu poti sa nu iti doresti sa fii acolo sus, in varf. Cum puteti ajunge acolo : - cu trenuletul, varianta explicata foarte bine intr-un review anterior - cu autobuzul, care [...] + 17 poze citește

Casa Vlasia - in mijlocul naturii

SCRIS ÎN: 12.10.15 20:23
RUBRICA: Unde mâncăm în zona Snagovului?
SATISFACȚIE: 80.00%
Sep-2015Am avut ocazia sa ajung si in, probabil, cea mai apropiata pensiune de Bucuresti. Accesul se face din A3, pe iesirea spre Snagov, se traverseaza autostrada si apoi in cateva minute se ajunge la locatie. Dupa ce am parcat pe una din aleile interioare, deoarece parcarea era plina, am trecut rapid [...] citește

SBO zi prin Siracuza

SCRIS ÎN: 22.09.15 20:01
RUBRICA: Descoperă Siracuza și împrejurimile
SATISFACȚIE: 90.00%
Sep-2015O alta zi a sejurului nostru in Sicilia a fost dedicata Siracuzei. Ajungem in autogara din Catania, platim 9.10 eur/ pers/ bilet dus-intors, iar cu o intarziere de o ora vine si autocarul de Sicilia. Drumul nu este asa spectaculos precum cel spre Taormina, strabatand cateva zone mai mult agricole. [...] + 11 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBO zi prin Taormina - merita chiar mai mult!

SCRIS ÎN: 14.09.15 21:54
RUBRICA: Vacanța în Taormina
SATISFACȚIE: 95.00%
Jul-2015Una din zilele sejurului nostru din Catania (vezi impresii) a fost dedicata Taorminei. Am studiat orarul autobuzelor, ne-am prezentat in autogara, am luat biletele de 8.30 eur/ persoana/ dus-intors de la ghiseul de vizavi si dupa o intaziere de 10 minute vine si autobuzul nostru. Frumos, curat cu [...] + 11 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

Locatie centrala, conditii foarte bune

SCRIS ÎN: 05.09.15 12:11
RUBRICA: Pensiunea Max
SATISFACȚIE: 85.00%
Aug-2015La ultima deplasare de serviciu la Cluj am ales aceasta pensiune pentru locatia aproape de centru. Este situata foarte aproape de centru, pe strada General Mosoiu, paralela cu Calea Dorobantilor. Am parcat pe strada, iar formalitatile de cazare au fost rapide, am avut rezervata o camera dubla [...] + 5 poze citește

SBCatania - interesanta si controversata

SCRIS ÎN: 04.09.15 14:12
RUBRICA: Vacanța în Catania
SATISFACȚIE: 80.00%
Aug-2015Destinatia aleasa pentru concediul de vara din acest an este printre cele mai controversate pe multe site-uri. Asa ca o sa va descriu si eu experienta noastra, cu mentiunea ca noi ne-am organizat pe cont propriu. Catania este una din cele 2 porti aeriene ale Siciliei, din tara puteti ajunge cu [...] + 5 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

Locatie prietenoasa aproape de centru

SCRIS ÎN: 03.09.15 15:08
RUBRICA: B&B Mascagni
SATISFACȚIE: 88.33%
Aug-2015Cu greu ne-am decis la o locatie pentru sejurul nostru sicilian, am ales pentru prima data un B&B conform review-urilor de pe cateva site-uri. Locatia este usor accesibila de la aeroport, folosind Alibus-ul (autobuzul care face legatura intre aeroport si zona centrala a orasului), apoi 5 minute [...] + 5 poze citește

Alegere excelenta - multa ospitalitate

SCRIS ÎN: 03.08.15 20:38
RUBRICA: Pensiunea Folea
SATISFACȚIE: 96.67%
Jul-2015In ultimele zile ale lunii iulie, am ales sa mai evadam catre munte, pentru prima oara am ales Rasnovul. Rezervarea am facut-o telefonic, nu ni s-a cerut avans. Pensiunea este amplasata aproape de centru, dar din cauza unor lucrari accesul se face prin Strada Armata Romana, de unde se intra pe [...] + 6 poze citește

Greaca, cu plusuri si minusuri

SCRIS ÎN: 28.07.15 20:09
RUBRICA: Domeniul Greaca Resort [Greaca, GR]
SATISFACȚIE: 78.00%
Jul-2015La sfarsitul saptamanii trecute am ajuns si noi la locatia foarte mediatizata in ultima vreme. Locatia este la circa 50 de km de capitala. Pentru a ajunge acolo, din Bucuresti trebuie sa ajungeti pe Sos Oltenitei, urmati drumul catre Oltenita, apoi, dupa Frumusani trebuie sa continuati catre [...] + 4 poze citește

Optim raport calitate-pret

SCRIS ÎN: 02.06.15 20:49
RUBRICA: Pensiunea Pura Vida
SATISFACȚIE: 85.00%
May-2015Fiind nevoit sa stau in Timisoara o singura noapte, am ales aceasta pensiune. Initial mi s-a comunicat faptul ca este in renovare, pe final, dar in acelasi pret voi primi cazare la hotelul alaturat. Pensiunea de afla pe str. Salcamilor, va recomand sa folositi un softulet de navigare, sunt [...] + 1 poze citește

SBFrumos, dar servicii medii

SCRIS ÎN: 21.03.15 18:34
RUBRICA: Golden Tulip Ana Dome Hotel
SATISFACȚIE: 80.00%
Mar-2015Ajuns In Cluj cu ocazia unu eveniment, am stat 2 nopti la acest hotel. Ca amplasare este situat in zona studenteasca, pe Str. Observatorului, daca veniti dinspre Capitala, va recomand drumul clasic pe Feleac, nu autostrada. Prima impresie nu a fost prea placuta, a trebuit sa parchez intr-o panta, [...] + 2 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBIn general o experienta placuta

SCRIS ÎN: 14.03.15 13:01
RUBRICA: Timişoara Hotel
SATISFACȚIE: 86.00%
Mar-2015Aflat in Timisoara in interes de serviciu, am poposit 2 nopti la hotelul cu acelasi nume. Este situat central, pe str Sfantul Ioan, fiind usor accesibil chiar si fara GPS daca urmati indicatoarele de centrul orasului. Parcarea este una generoasa, veti gasi usor un loc. Formalitatile de cazare au [...] + 2 poze citește

SBIaki - mai degraba 3 stele

SCRIS ÎN: 02.03.15 22:25
RUBRICA: Iaki Hotel
SATISFACȚIE: 73.33%
Feb-2015Cu ocazia ultimei deplasari in Constanta, am fost cazati la acest hotel. Ca localizare se ajunge usor de pe Autostrada Soarelui, hotelul fiind usor de reperat, pe dreapta, datorita plaselor terenurilor de sport. Formalitatile de cazare au fost rapide, dupa completarea catorva date am primit [...] citește

SBZizkov Tower - Praga vazuta de la mare inaltime

SCRIS ÎN: 09.02.15 21:22
RUBRICA: Descoperă Praga și împrejurimile
SATISFACȚIE: 87.50%
Sep-2014Daca ati fost oriunde prin Praga este imposibil sa nu fi vazut un turn mare, mare de tot care pare ca vegheaza orasul. Chiar daca nu apare in multe pliante, este turnul de TV Zizkov, un urias care iti ofera imagini de la inaltime asupra capitalei cehe. Turnul este usor accesilbil din centrul [...] + 8 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

Amplasare buna, dar cam mult zgomot

SCRIS ÎN: 08.02.15 19:49
RUBRICA: Alton Hotel
SATISFACȚIE: 83.75%
Feb-2015La ultima deplasare cu serviciul in Praga am ales acest hotel datorita amplasarii, pretului si recenziilor (la Hotel Legie despre care am scris era ocupat). Pentru a ajunge la el, de la aeroportul Ruzyne, trebuie sa luati autobuzul 119 pana la statia Dejvická, de unde luati metroul, faceti un [...] + 5 poze citește

NOTĂ: Afișate cele mai recente 20 din total 70 revs încărcate de gvaly -» vezi toate impresiile sale aici:

2. Ecouri scrise // 99 total

31.08.17 21:39@webmasterX: este ok
LA REVIEW Cazare intr-un superb cadru natural - scris de gvaly în rubrica Pensiunea Select [Moeciu de Sus]
17.01.17 21:07@c_marika22: este clar mai scumpa decat Romania. Pentru locatii iti recomand sa le cauti meniurile insinte pe net ca sa iti faci o idee. ca si principiu incearca sa te indepartezi putin de zonele turisitice
LA REVIEW Locatie prietenoasa aproape de centru - scris de gvaly în rubrica B&B Mascagni
16.09.16 21:16@webmaster26: daca este vorba de strada este corect. seara faina!
LA REVIEW Pestana Delfim - plusuri si cateva minusuri - scris de gvaly în rubrica Pestana Delfim Beach & Golf Hotel
15.09.16 21:14@webmaster26: ca sa fiu mai clar, nu mai este un alt hotel intre acesta si ocean... este doar un drum care da spre plaja; atentie ca sunt vreo 10 Pestana... poate de aceea unele GPS-uri te pot pacali :)
15.09.16 20:45@webmaster26: hotelul este un pic mic mai spre sud
16.12.15 20:34@larissa2015 - izolare fonica mi s-a parut ok, nu am auzit alti turisti din camerele lor. Mancarea mi s-a parut gustoasa, nu stiu ce meniu au de Revelion, daca e cel obsinuit sau merge pe specialitati romanesti. Despre gradinita nu iti pot da detalii, nici despre teleferic deoarece nu era [...]
LA REVIEW Hotel Teleferic - experienta placuta - scris de gvaly în rubrica Teleferic Grand Hotel
13.12.15 13:01@webmasterX - este ok, multumesc
05.09.15 12:28@webmasterX - este ok, am postat si fotografii, sunt validate deja :)
LA REVIEW Locatie centrala, conditii foarte bune - scris de gvaly în rubrica Pensiunea Max
03.09.15 15:32este ok, multumesc si o dupa-amiaza buna!
19.06.15 10:15@hlli - am stat la Pensiune zi buna!
LA REVIEW Optim raport calitate-pret - scris de gvaly în rubrica Pensiunea Pura Vida
03.06.15 11:35@webmasterX - ok multumesc
27.03.15 18:15@zlatna - multumesc de aprecieri, nu am scris despre cazare deoarece am stat intr-o vila impreuna ca mai multi turisti, unde locuia inclusiv familia gazda: la ei pare un sport national ca fiecare sa inchirieze in sezon o parte a casei - daca doresti iti trimit direct datele de contact. Despre [...]
LA REVIEW Drumul spre litoralul muntenegrean: Bucuresti - Budva - scris de gvaly în rubrica Drumul spre litoralul muntenegrean
27.03.15 18:07@Dragos - Trecand peste ironia ta, apreciez faptul ca te-ai documentat; eu cred ca am scris foarte clar ca am fost in 2012, de atunci multe se pot schimba in orice lege rutiera; totusi pe site-ul MAE la Serbia apar interzise doar dispozitivele antiradar, iar cautand pe mai multe pagini in romana nu [...]
LA REVIEW Avertizări diverse asupra (i)legalității unor lucruri ce ne par uzuale - scris de Dragoș_MD în rubrica AVERTIZĂRI
26.03.15 21:31@Dragos - noi am fost in 2012 in Serbia, Muntenegru si Croatia cu detectorul de radar pe bord in vami si nu a fost nici o problema. Parerea mea e sa va documentati pe mai multe site-uri oficiale, inainte de a considera parerea primei pagini gasite de google. Iar in fosta Iugoslavie chiar este [...]
14.03.15 16:09ca orice lucru bun si popas vestit, a decazut mult in ultima perioada. Ciorba de burta nu prea mai are burta, micii sunt mari, dar un pic mai mici :) decat acum 2 ani si cam putin facuti. am oprit saptamana asta la popas, dar tind sa cred ca atata timp cat nu exista o concurenta serioasa la [...]
LA REVIEW Micii de la Dedulesti - scris de pepsi70ro în rubrica Unde mâncăm pe DN7 (Dealul Negru)
14.03.15 13:34@webmaster26 - este intre str Sf Ioan si Marasesti, te rog muta putin mai in dreapta
LA REVIEW In general o experienta placuta - scris de gvaly în rubrica Timişoara Hotel
03.03.15 19:39@luciaoradea - suprafata camerei este undeva de 2 stele; cat despre net, inteleg ca ati mai intalnit si in strainatate, dar nu mi se pare o solutie moderna. Argumentul cu viteaza nu prea sta in picioare decat daca vrei sa faci streaming, dar sa fim seriosi, nu mergi in concediu sa te uiti la filme [...]
LA REVIEW Iaki - mai degraba 3 stele - scris de gvaly în rubrica Iaki Hotel
09.02.15 22:52@DarkAng3L - iti recomand sa incerci sa ajungi in ambele locuri... pentru ca merita
LA REVIEW Zizkov Tower - Praga vazuta de la mare inaltime - scris de gvaly în rubrica Descoperă Praga și împrejurimile
09.02.15 22:46@DarkAng3L - meriti premiul :)
08.02.15 20:11@webmaster21 - este ok seara faina
LA REVIEW Amplasare buna, dar cam mult zgomot - scris de gvaly în rubrica Alton Hotel
Afișate 20 ecouri / [99] total ecouri scrise de gvaly pe AFA. -» vezi toate ecourile sale aici:

3. Solicitări CMR trimise // 4 total

GRECIA Concediu cu copil mic

17.06.17 23:29salut, am rugamintea sa imi recomandati o optiune pentru 2 adulti si un copil mic pentru 10 nopti plecare Bucuresti, drumul sa il putem face in maxim 11 h multumesc! // 7 răspunsuri // citește

ROMÂNIA Vacanta cu copil mic 2 Mai

22.07.16 18:23Salut, va rog o parere pentru cei care au fost anul acesta in 2 Mai : - care este starea plajelor? - cum arata statiunea in general? - este recomandabil sa mergem cu un copil mic sau sa alegem altceva... Daca aveti vreo recomandare de pensiune, am prefera aproape de plaja, cu vedere [...] // 5 răspunsuri // citește

ROMÂNIA Restaurant nunta Bucuresti (sau aproape de ~)

05.01.13 17:55Salut si La Multi ani sanatosi tuturor! va rog sa-mi recomandati un restaurant pentru nunta, as avea urmatoarele cerinte: - sa aiba o gradina, sa nu fie intre blocuri, case, vile - sa nu aiba niste preturi foarte mari - personalul sa fie f amabil, sa te simti bine, sa iti doresti sa revii - [...] // 20 răspunsuri // citește

MUNTENEGRU Cazare la pret bun Muntenegru Kotor

05.08.12 13:35Salutari tuturor! la sfarsitul lunii intentionez un sejur de 6 nopti in Kotor, ma intereseaza o cazare la pret acceptabil - nu am un buget prea mare (as prefera apartament) pt un cuplu. Va rog sa-mi dati ceva sugestii referitoare la siteuri sau sa ma indrumati multumesc anticipat // 9 răspunsuri // citește
Afișate 4 solicitări

4. Răspunsuri scrise // 59 total

23.09.17 21:04e cam la 28 min de condus Hotel Exclusiv... cred ca te incadrezi in buget
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
23.07.17 13:48Noi am stat la Ceair Busteni, este mare deci cred ca gasesti o camera libera
ÎN RUBRICA Redescoperă Masivul Bucegi
13.03.17 21:40iti recomand transportul in comun, este eficient, nu cred ca are rost sa te complici cu condusul pe partea opusa
ÎN RUBRICA Vacanța în Malta
07.07.16 10:23eu am fost anul trecut si nu am facut vaccin
ÎN RUBRICA Vacanța în Bali
23.02.16 21:01daca doresti, iti recomand eu un sofer... detalii pe PM negociezi cu el tariful si compari cu ce gasesti pe forum, accepta si USD
30.12.15 16:23Poti sa incerci aici Trattoria Cappuccini, acum 3 zile mai aveau locuri libere... vezi exact ce muzica au sa se potriveasca cu gustul vostru distractie placuta!
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
11.10.15 17:09am fost de Craciun la Pensiunea Craita (vezi impresii), poti cere o oferta de la ei, se incadreaza in ceea ce doriti
11.10.15 17:05eu am fost cazat la Pensiunea Max (vezi impresii), cred ca ar corespunde cerintelor tale
12.09.15 20:06Ambele sunt farmecul lor... eu ti-as recomanda Malta... fiind la mica distanta nu cred ca sunt alte temperaturi. Acum depinde si de ofertele pe care le gasesti
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați MALTA
12.07.15 15:56Noi am fost tot cu masina pe numele tatalui meu, cu mentiunea ca am in acte acelasi domiciliu. Singura care m-a intrebat a fost vamesa sarba cand am iesit din Romania, i-am explicat si nu a comentat nimic, in rest nu am primit intrebari.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați MUNTENEGRU
09.07.15 14:25Hotel Taco il recomand si eu, dar atentie ca statia este Grigorescu, nu Titan, dar e ceva de mers pe jos, mai usor luati masina si o parcati pe Camil Ressu, pe langa statia de metrou
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
07.07.15 22:07Luati in calcul si varianta de a va inchiria un apartament!
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați MALTA
07.07.15 21:35Noi am stat in Qawra, pe partea opusa de Buggiba, dar voi puteti sa stai in oricare din cele 2, abonamentul la autobuzele de zi era anul trecut 6,5 eur/sapt, pentru cele de noapte sunt alte tarife. Ajungi relativ usor pe toata insula cu autobuzele, asa ca nu iti mai face griji si distrati-va! :)
17.06.15 20:57eu iti recomanda sa te uiti si ceea ce am facut noi in Thailanda, vezi ce te inspira :) amfostacolo.ro/user-lista ... thailanda&tid=5
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați THAILANDA
17.05.15 20:06eu am avut invitatii din provincie la nunta la Taco 95, este o varianta destul de low-cost, cu avantajul ca gasesti parcare gratuita, liniste, dar nu este foarte aproape de centru
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
08.02.15 20:27eu am vazut ceva de genul acesta in drumul catre Izvoarele - se face un drum din DN1a, vezi ce tarife au si daca este ceea ce iti va doriti
19.01.15 19:57recomand Business Hotel and Spa, de obicei au si o oferta pentru cupluri in jur de Sfantul Valentin :) distractie faina!
31.10.14 22:51Business Hotel and SPA, gasesti review-ul meu pe sait
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
14.10.14 21:21Perla Muresului pentru AB, are mai multe reviews aici amfostacolo.ro/hotel.php? ... -iulia&id=11137
08.10.14 21:31eu stiu de firma Cronoscar, sunt din Ploiesti, dar aduc masini in zonele adiacente. foarte seriosi, iar in Otopeni aveau si un birou
Afișate 20 răspunsuri / [59] total RSP scrise de gvaly pe AFA. -» vezi toate aici: