• RUBRICĂ de CĂLĂTORIE

Mănăstirea Cotmeana [Cotmeana, AG] / PITEȘTI

• CLASIF. OFICIALĂ:
  • TOTAL REVIEW(s): 6 din care: 4 VECHI (DE ARHIVAT)
  • MEDIA NOTELOR acordate de TURIȘTI: 9.50

• MARTIE, 2018
    • trimis de: tata123 🔱 POSEIDON — în 26.03.18

Mănăstirea Cotmeana – seculară ctitorie domnească valahăMG

Mircea, …, se opri la mica mănăstire Cotmeana, puțin mai jos de frumoasa vale a Luminilor, pe Topolog. Sfințise soarele din dosul piscurilor Coziei, când el poposi în pașnica vâlcea unde stă pitită mănăstirea, ca un cuib între munți. La poartă era un turn ce acum s-a dărâmat; ograda, încinsă cu ziduri înfățișa pe dinîntru patru șiruri de chilioare cu tinde lungi și arcuite; în mijloc se afla o bisericuță – scria Al. Odobescu în operele sale literare cu subiect [...] — vezi review [+21 poze]
    Grad satisf.:
    RECOMANDĂ
    • MAI, 2014
    • trimis de: traian.leuca † AUGUSTUS — în 18.06.14

Mănăstirea Cotmeana, un loc încărcat de istorieMG

Fără îndoială, drumul european E81 este unul dintre cele mai uzitate şi frumoase şosele din ţara noastră. Fie că merg în excursii peste hotare, fie că merg în zona Vâlcea, cu numeroasele ei obiective turistice, foarte mulţi turişti aleg să parcurgă acest traseu. L-am parcurcurs şi eu de foarte multe ori cu diferite ocazii şi uneori am mai făcut căte un scurt popas, pentru a admira minunatele peisaje ale meleagurilor vâlcene. Ultima dată am făcut o mică deviere de pe [...] — vezi review [+21 poze]
    • AUGUST, 2013
    • trimis de: Michi TITAN — în 14.08.13

Complexul monahal de la CotmeanaMG

Incepusem o minivacanţa de câteva zile al cărei punct terminus speram să fie transalpina. Cum nu eram sigură că aceasta se va realiza, ne-am hotărât să revedem manastirile şi peşterile din nordul Olteniei. Pe la jumătatea drumului dintre Piteşti şi Râmnicu Vâlcea am întâlnit un indicator˝ spre manastirea Cotmeana, sec. XIV˝. Nu o mai vizitasem. M-a intrigat vechimea ei aşa că ne-am hotărât s-o vedem. Am parcat în faţa mănăstirii şi aici am fost acostaţi de oameni [...] — vezi review [+22 poze]
    • IULIE, 2010
    • trimis de: fluturas1* GOLD — în 02.10.10

Manastirea Cotmeana - un loc mai diferit de celelalte manastiri

Am fost aici in luna iulie a acestui an, impreuna cu sotul si cu cei doi copii ai nostri. Intr-o duminica discutand cu sotul meu pe unde sa mai mergem sa mai iesim si noi din casa pentru cateva ore, ca pentru o zi de weekend, am avut de ales intre optiunea pe care o avea sotul meu si anume o iesire la un gratar prin apropierea orasului sau vizitarea unei manastiri de pe raza judetului nostru. Am ajuns la un consens si am hotarat sa mergem la o manastire. Dupa ce ne-am hotarat unde sa mergem, [...] — vezi review
    • IULIE, 2010
    • trimis de: mirelutza SENIOR — în 31.08.10

“Acasa” la Parintele Ioasaf - Manastirea Cotmeana, un locas de cult din vremea Domnitorului Tarii Romanesti, Mircea cel Batran (sec. XIV) !

Dupa ce m-am zbenguit ca un pinguin in valurile marii (postat impresie hotel Yunona – Sunny Beach) si apoi catarat pe stanci (…... , nu integeti ca m-am apucat de alpinism …erau niste scari pe acolo; postat un review haios despre Canionul 7 scari) … deci …, dupa atata relaxare si confort, amuzament si aventura la max. , sufletul meu exaltat de frumusetea celor lumesti s-a simtit putin “vinovat” de starea extatica buclucasa analizata in ultimul review cu catralioane de ecouri si [...] — vezi review [+22 poze]
    • APRILIE, 2008
    • trimis de: Costi CONSUL — în 03.02.10

Mănăstirea Cotmeana, cea mai veche mănăstire din Muntenia

Drumul de la Piteşti la Râmnicu Vâlcea îl fac destul de des. Mai mult decât atât, un prieten are o casă de vacanţă într-un sat aparţinător comunei Cotmeana şi merg acolo deseori. De fiecare dată am trecut fără să opresc prin curba de pe E81 unde este o plăcuţă pe care scrie "spre mănăstirea Cotmeana". Mănăstirea se află pe DJ703A, la vreo 7 km de interecţia cu E81. Acum doi ani însă, am hotărât să mergem să vizităm mănăstirea despre care se vorbea destul de [...] — vezi review [+21 poze]
    PT PROPRIETARI: RĂSPUNDE acestui review
  • Aifostacolo — Mănăstirea Cotmeana [Cotmeana, AG]? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [1 - 6] din total 6 impresii Mănăstirea Cotmeana [Cotmeana, AG]