Întrebare [în rubrica] Vacanța în Thassos

Rezervare fara card pe Booking

Trimisă în 05.06.15 19:38
autor octavian759CH [Timişoara]
» VIZUALIZĂRI: 1644

Buna ziua.

Vara aceasta, mai exact in luna august am dori sa mergem la odihna pentru prima data in Grecia, pe insula Thassos.

Cand am facut rezervarea pe Booking nu mi s-a cerut datele niciunui card (debit/credit) insa la conditii este specificat: Plată în avans - Oricând după efectuarea rezervării se poate încasa 30% din prețul total.

Intrebarea mea este: cum se va achita aceasta taxa in avans daca eu nu am folosit nici un card in momentul rezervarii? La fel este si la taxa de anulare: De la 12 iulie 2015 00:00 [Astris]: € 150.

Am siguranta ca rezervarea este OK si ca nu voi ajunge sa mi se spuna ca nu am achitat avansul de 30% iar rezervarea nu mai este valabila? Sau poate ar fi mai OK daca as face rezervarea la un hotel la care este specificat clar ca nu exista taxa de avans si plata se va efectua pe durata sejurului?

Pana acum am facut 2 rezervari pe booking cu plata integrala, fara restituire si aveam oarecum siguranta ca este achitat si rezervat.

Acum insa nu stiu ce sa cred... Nu as vrea sa am o planurile stricate...



Răspunsuri

AmmeliePM1r[05.06.15 19:50]

@octavian759 - Putin complicata situatia, dar trebuie doar sa discuti cu cei implicati: intai trimite un mail la booking in care le explici nelamurirea ta, ar trebui sa raspunda in 24-48 ore, in limba romana.

In functie de raspunsul lor, poti trimite apoi si un mail la hotel, pt a verifica daca ai rezervarea in regula si la ei si daca poti face plata integral la check-in.

Se rezolva! Bafta si sejur placut in Thassos.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

octavian759CHAUTOR SOL[05.06.15 20:25]

Am incercat initial sa sun proprietarul sa putem clarifica situatia. Acolo mi-a raspuns cineva in greaca si nu prea am putut sa ne intelegem . Am trimis apoi un mail in engleza in care am intrebat despre aceasta situatie, insa a trecut deja o saptamana si reply nu am primit decat de la Booking. De aceea am si intrebat aici daca a fost cineva care s-a confruntat cu aceeasi situatie ca si si la mine.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

calatorulPA1r[07.06.15 19:16]

@octavian759 - De cativa ani grecii au simplificat rezervarea pe booking.com si nu mai cer banii in avans si uneori nici taxa de anulare a rezervarii. Toate aceste lucruri apar de obicei pe pagina de rezervare si se pot verifica si pe e/mailul de confirmare de raspuns.

Daca ai primit un e/mail de confirmare de la booking dupa ce ai facut rezervarea, trimite/l pe adresa de e/mail a hotelului/pensiunii, cu intrebarile in engleza, si vei primi raspunsul tot pe e/mail. Succes si vacanta frumoasa.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

titigeolgauGD[17.05.16 13:36]

Buna ziua, vad ca a trecut un an dar, cum a fost pana la urma. A fost rezervarea valabila?


  • [4] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.058531999588013 sec
    ecranul dvs: 1 x 1