30-40 ani

1. Impresii publicate // 14 total

Totusi 'de bine'

SCRIS ÎN: 05.02.18 09:53
RUBRICA: Unde mâncăm în București?
SATISFACȚIE: 100.00%
Feb-2018Asta e parerea mea vis a vis de impresiilie anterioare. Am ajuns la Piatra Alba de 2 ori, odata s-a organizat ceva de la serviciu (cca 125) persoane si s-au descurcat mai mult decat onorabil, iar acum 3 zile din nou penru un eveniment personal mai restrans. Mai erau ceva evenimente pe acolo dar [...] + 2 poze citește

Citi- break la Amalfi

SCRIS ÎN: 11.05.16 13:14
RUBRICA: Amalfi Hotel
SATISFACȚIE: 100.00%
Feb-2016In luna februarie am rezervat la Roma un city-break la hotel Amalfi cu tot cu zbor asa ca nu stiu pretul doar al hotelului, total a fost cam 1500 lei. Am ajuns pe la 7.30 am facut intrarea, am lasat bagajele si am plecat pe traseu. Camera decenta ca dimensiuni, un pat matrimonial mare si ascuns [...] + 1 poze citește

SBSejur la Miracle

SCRIS ÎN: 14.07.14 21:40
RUBRICA: Miracle Resort Hotel
SATISFACȚIE: 99.00%
Jun-2014Anul acesta am ajuns la Miracle desi a fost a doua optiune pe lista, pe prima Papillon Belvil am ratat-o cu o jumatate de ora in timpul targului. Eram oarecum sceptic avand in vedere si multele impresii de pe acest site si de pe altele de gen. Dar sa o luam cu inceputul -ajuns pe la ora 14 am [...] + 39 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

Rafting la Koprulu Kanyon

SCRIS ÎN: 14.07.14 18:55
RUBRICA: Rafting în Antalya
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2014Daaa, care va sa zica in urma unei sugestii de a nu rata o tura de rafting in Antalya am iesit intr-o zi din hotel Miracle si am cautat pe cineva care sa ofere asa ceva. Nu am cautat mult, imediat in complexul de la sosea am gasit o agentie locala de la care am primit urmatoarele explicatii: se [...] + 7 poze citește

Tranzit la Kutahya - Hillton Garden Inn

SCRIS ÎN: 13.07.14 22:06
RUBRICA: Hilton Garden Inn Hotel
SATISFACȚIE: 100.00%
Jun-2014Un hotel foarte bun cu 4 stele pe care le are. Rezervarea facuta pe un site de gen, nicio problema la receptie, personalul vorbeste fb limba engleza, parcarea la subsol gratuita (intri direct cu masina si apoi urci cu liftul la receptie). Se primeste un cod pentru internet wireless, in camera sunt [...] + 4 poze citește

Foarte frumos la Paradisul Acvatic

SCRIS ÎN: 06.03.14 20:20
RUBRICA: Aquapark Paradisul Acvatic
SATISFACȚIE: 100.00%
Feb-2014La Paradisul Acvatic am fost de vreo 3 ori pana acum, ultima data in februarie. Imi place sa plec acolo numai iarna (daca este si ger e foarte bine) pentru piscina cu apa calda care iese si afara, apoi topoganele imi plac, si in general totul este ok, asa si asta voiam sa zic plec de obicei [...] citește

Am fost copil din nou

SCRIS ÎN: 30.12.12 13:21
RUBRICA: Disneyland Paris (parc de distracții)
SATISFACȚIE: 98.75%
Nov-2012Oauuu, numai cu asa ceva puteam incepe pentru ca a fost chiar minunat. Am sa incep cu cateva amanunte tehnice - achizitionat pachet 4 nopti cu 5 zile de intrari in ambele parcuri de la o oarecare firma, achizitionat zbor online de la o companie cu zbor de linie, direct pe aeroportul Charles de [...] + 21 poze citește

Rafinament si eleganta

SCRIS ÎN: 30.07.12 12:01
RUBRICA: Foişorul cu Flori Hotel
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2012Am luat o oferta speciala week-end romantic si ce am gasit acolo a intrecut orice asteptare de la aranjarea camerei cu petale de trandafiri, lumanari, vin, flori la eleganta restaurantului politetea si respectul personalului. Nu credeam ca voi gasi la noi un restaurant care sa-mi aminteasca de [...] + 7 poze citește

Cazare de o noapte

SCRIS ÎN: 23.07.12 14:06
RUBRICA: Pensiunea Bella Venere
SATISFACȚIE: 96.25%
Jul-2012Pensiune frumoasa, cu un rau in spate care suna foarte frumos, gazda foarte amabila, camera tripla a fost foarte buna. Am mancat o pizza foarte buna seara. pretul afisat include si pizza.NOTA WM: textul de mai jos a fost adăugat ulterior de către autor. Camera a fost tripla destul de mare, [...] citește

Cazare in tranzit

SCRIS ÎN: 23.07.12 13:59
RUBRICA: Pensiunea Andreea [Baia de Fier]
SATISFACȚIE: 98.75%
Jul-2012Foarte frumoasa pensiunea, verdeata, avea cred vreo 3-4 foisoare diverse, balansoar, hamac, o piscina de suprafata maricica, trambulina (pt copii). Camera tripla de care am avut nevoie (pt o noapte) super, aer conditionat si tot ce trebuie. Am mancat seara 2 portii de snitel care au fost de [...] + 3 poze citește

Excelent

SCRIS ÎN: 15.07.12 15:44
RUBRICA: Nirvana Cosmopolitan Resort (ex Kervansaray Lara)
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2012Buna ziua, citind cele 2 impresii scrise mai inainte tind sa cred ca am fost in alta parte. Nu am gasit personal nepoliticis sau neserviabil sau care sa nu zambeasca numai cand treci pe langa ei, hotelul nu este singur inainte este un Barut apoi vin Miracle, Titanic in nici un caz câmpuri dar ma [...] + 30 poze citește

Revenire la batihan

SCRIS ÎN: 13.09.11 21:04
RUBRICA: Batihan Beach Resort [Long Beach]
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2011am revenit anul acesta la batihan dar am gasit un corp nou, am platit o camera sea view si am primit un apartament cu scara interioara in noul corp, foarte placut. mancarea o stiam si nu am avut nici o surpriza neplacuta, ca o concluzie am fost intr-o locatie cunoscuta dar mult schimbata. [...] + 2 poze citește

Fantastic

SCRIS ÎN: 10.07.10 18:46
RUBRICA: Club Marvy by Paloma (ex Paloma Club Sultan)
SATISFACȚIE: 100.00%
Jun-2010Esta al 3-lea an in Turcia, dar niciodata nu au trecut atat de repede 7 nopti. desi este un club de 4 stele a fost superior unui hotel de 5 stele din Belek unde am fost anul trecut. Desi 80 % din turisti sunt francezi nu au fost probleme de comunicare absolut deloc chiar daca franceza nu este [...] + 50 poze citește

Excelent

SCRIS ÎN: 15.02.10 21:30
RUBRICA: Belek Beach Resort [Bogazkent]
SATISFACȚIE: 99.00%
Jun-2009totul a fost aproape perfect, de la sosire pe aeroport, transfer, check-in, camere mancare, piscine, poate echipa de entertainment un pic moale dar asta nu m-a deranjat. poate ar fi bun un pic talent de poet ca sa pot descrie dar nu am asa ceva. citește

total 14 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 58 total

04.04.18 20:09Si ca o completare am avut si o frapiera plina cu gheata (uraaaaa am baut roze-ul rece)
LA REVIEW Totusi 'de bine' - scris de titigeolgau în rubrica Unde mâncăm în București?
27.12.16 20:27Nu stiu peste care hotare iti cere un singur act de identitate iar ceilalti sunt luati pe incredere (nu pun la socoteala contextul actual al securitatii sporite de peste tot).
LA REVIEW Pacat de locatie - scris de ewka în rubrica Club Vila Bran
28.06.16 08:50Pretul afisat imi pare cam fantastic. Am pe cineva care este acolo acum dar a platit 1000 lei 2 persoane cu transport din Bucuresti achizitionat din februarie de la targ (pensionari). Alti care sunt pe acolo au cumparat mai in ultim moment 1600 lei. In rest deocamdata mi-a confirmat cam ce ati [...]
LA REVIEW 4 zile superbe - scris de faroca în rubrica Gulliver Delta Resort [ex Safo, ex Genius]
16.06.16 12:30poate totusi am citit eu din 2 in 3 si m-am exprimat tot subiectiv sub influenta faptului ca am revenit de curand de acolo (februarie) am avut si noroc de 15 grade cu soare in fiecare zi si mi s-a parut un oras superb unde ma voi intoarce cu siguranta. nu pot decat sa ma scuz din nou si sa va urez [...]
LA REVIEW Roma, o întreagă brambureală (II) - scris de cristina47* în rubrica Vacanța la Roma
01.06.16 15:33@Zoazore - nu cred ca e vreun pacat pe acolo. zona frumoasa e o descriere foarte generala. Pana una alta aceasta locatie este singura unde ai ce face toata ziua in zona Bran, cu eventualele minusuri dar daca iei partea buna (eu asa am facut si nu plecasem cu cine stie ce asteptari la drum) reusesti [...]
LA REVIEW 5 stele pentru copii - scris de MihaiSpeteanu în rubrica Club Vila Bran
01.06.16 14:03Domnule cu proprietarul da la aceasta pensiune ma intilnii anul acesta la targul din februarie. Dat fiind faptul ca am niste radacini prin Alba, respectiv Ciugud am stat mai intai de vorba asa la modul general, dupa care mi-a descris pensiunea exact cum spune si dl. Testos. Cu un plus de 2 tone de [...]
LA REVIEW Floare de Colţ - scris de Testosu' în rubrica Pensiunea Floare de Colț [Poiana Galdei]
23.05.16 13:43Am scris de la inceput ''no ofense fata de autoare'' intreband doar ce cauta review-ul la ''Descopera Roma''. Daca am adus totusi o ofensa imi cer scuze. Dar in contextul ecourilor totusi notele de 6-7 la servicii si cadrul natural, care e treaba cu ele?
20.05.16 13:17Cred ca nici in alergare nu poti vizita muzeul Vatican in 10 minute. De aia e muzeu sa il aprofundezi la pas. Basilica e cu totul altceva, pentru noi e ceva monumental pentru catolici este cel mai cel loc unde pot merge. Am petrecut vreo 3 ore numai in muzeu, fara sa fiu mare amator de arta sau sa [...]
LA REVIEW Sejur Roma la hotel Giotto - scris de floridy în rubrica Giotto Hotel
20.05.16 11:09@Eugenia55 - o fi transmis ceva, probabil nu sunt eu destul de subtil pentru a pricepe. Dar ma rog, mai sunt cateva zile de descris asa ca asteptam.
20.05.16 09:10Subscriu la cele scrise despre Poarta Apusenilor, am stat acolo o noapte acum vreo 2-3 ani sau mai mult si am mancat niste chestii foarte interesante. De asemenea parca imi amintesc ca erau conditii de cazare foarte bune. Nu scriu un review pentru ca a trecut prea mult timp.
LA REVIEW Pensiunea Poarta Apusenilor. Perfect pentru familia mea :) - scris de vega06 în rubrica Pensiunea Poarta Apusenilor
20.05.16 08:59No ofense fata de autoare dar nu prea inteleg de ce aceste randuri sunt la ''descopera Roma''. Am simtit doar o persoana care s-a plimbat intre mijloace de transport fara sa vada ceva si fara sa transmita nimic. Din punctul meu de vedere nu este nimic de descoperit aici.
12.05.16 20:57Cu siguranta poza e de vina o sa mai incerc!
LA REVIEW Citi- break la Amalfi - scris de titigeolgau în rubrica Amalfi Hotel
12.05.16 19:30Da din pacate constat ca nu am foto din camera doar 2 poze din holul unde ne-am odihnit inainte de plecare. Calitatea foto sufera fiind facute de fii-mea cu nu stiu ce aplicatie de pe telefon.
11.05.16 13:54@webmaster26 - e bine
11.05.16 13:43@webmaster10 - Cu placere, cand ajung acasa bag si ceva foto.
LA REVIEW Citi- break la Amalfi - scris de titigeolgau în rubrica Amalfi Hotel
11.05.16 11:15or fi 3-4 metri diferenta stanga dreapta dar e bine. Si la micul dejun mai aveau un fel de pancetta prajita un pic, o nebunie. In rest subscriu la tot ce a scris autorul. Recomand 100% acest hotel pt. un city-break.
LA REVIEW Hotel Amalfi 3* - excelent - scris de Sindrom în rubrica Amalfi Hotel
11.05.16 09:01Uraaaaaaaaa a aparut al treilea cetatean care intareste impresiile excelente. Cred ca locatia in curand va urca la cer din cauza atator stele acordate! Pe mapamond exista clasificari pana la 7 stele asa ca urmatorii cetateni pot urca!!!
LA REVIEW O oaza de liniște! - scris de Adina Barhal în rubrica Puflene Resort
09.05.16 13:472 cetateni ''ucenici afa'' fara alte impresii pe site s-au gasit in luna lui mai 2016 sa se duca la locul faptei si sa o ridice in slavi amandoi la fel. Extraordinar, probabil s-a pogorat duhul sfant peste locatie! oau!
09.05.16 13:42cam miroase a ''pesteeeee''!!!
LA REVIEW Puflene Resort, adevarul din spatele cortinei - scris de lovethesea în rubrica Puflene Resort
22.01.16 12:38Hahahaha pai e clar ca lumina zilei ce se intampla. Patronii respectivi au luat banii pentru pachete de craciun, au facut aprovizionarea (pentru consum propriu) cu ei, locatia exista (proprietate personala nu-i asa?), daca a mai ramas ceva au onorat si ceva din oferta cu produse locale si de casa - [...]
LA REVIEW Surprinzător, chiar și pentru România - scris de smigel în rubrica Pensiunea Sfântul Nicolae [Aluniș]
Afișate 20 ecouri / [58] total ecouri scrise de titigeolgau pe AFA. -» vezi toate ecourile sale aici:

3. Solicitări CMR trimise // 4 total

Danube Delta Resort Nelamurire

22.01.16 13:27Si totusi nu aveti impresia ca ceva este in neregula cu relatarile de la aceasta locatie si pe cale de consecinta cu locatia in sine? 2-3 impresii negative maxim, imediat 2-3 pozitive maxim, colorate cu dreptul la replica printre ele. // 1 răspunsuri // citește

Drumul spre Antalya Oprire intermediara Antalya

15.03.14 09:11În data de 22.06.2014 plec cu mașina spre Lara, si am o intrebare legata de drum. Ma gandeam sa opresc la Afyon si nu stiu daca ar fi mai bine sa rezerv ceva inainte (Boking, agoda) sau sa ma orientez la fata locului? Apoi la intoarcere as opri undeva inainte de Istanbul, prin urmare aceeasi [...] // 9 răspunsuri // citește

Miracle Resort Hotel Oprire intermediara Antalya

15.03.14 08:35În data de 22.06.2014 plec cu mașina spre Lara, si am o intrebare legata de drum. Ma gandeam sa opresc la Afyon si nu stiu daca ar fi mai bine sa rezerv ceva inainte (Boking, agoda) sau sa ma orientez la fata locului? Apoi la intoarcere as opri undeva inainte de Istanbul, prin urmare aceeasi [...] // 3 răspunsuri // citește

Disneyland Paris (parc de distracții) disneyland-inchiriere masina

05.09.12 21:03salut, ca un mijloc de transport in primul rand pentru dus de la aeroport beauvais la disney si apoi pentru folosinta personala (fie si numai pentru a te duce la auchan in val d'europe pt mancare every day), plus de fapul ca eu de ex. am bilete la disney in perioada 11-15.11.2012 si am zbor dus pe [...] // 0 răspunsuri // citește
Afișate 4 solicitări

4. Răspunsuri scrise // 18 total

16.06.16 12:12Totusi nu pricep de ce ati fost asa acizi cu cetateanul care a intrebat! Nu se putea 'Stai linistit e liniste si pace in resorturi'? N-am nevoie de raspunsuri!
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați TURCIA
17.05.16 13:36Buna ziua, vad ca a trecut un an dar, cum a fost pana la urma. A fost rezervarea valabila?
ÎN RUBRICA Vacanța în Thassos
13.05.16 12:19Vad pe diferite site-uri de calcul distante ca de la chisinau - constanta - istanbul - antalya este cel mai rapid si scurt. Oricum nu imi iese mai mult de 1850 km, dar mai gresesc si aceste site-uri. Acum depinde de capacitatea soferului de a conduce. Limita mea, de exemplu, este bucuresti - [...]
ÎN RUBRICA Drumul spre Antalya
09.03.16 21:48Hotel Royal, 60-70 euro, la cateva sute de metri drept pa splaiul unirii
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
17.07.14 12:30Cu un pic de distractie maxima in afara resortului s-au mai dus cam 100 euro, dar asta este o optiune.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați TURCIA
17.07.14 12:28Anul acesta am consumat o suma de aprox 2040 euro cum? 10 zile la Miracle, 2800 km pe lpg (cam 8,5/100 km, echivalent un diesel economic), doua cazari intermediare hotel 4 stele, mancat pe drum (de acasa doar cateva sandwitch-uri in prima zi, apa si suc la cutiuta frigo sa fie reci) si un pic, dar [...]
13.07.14 11:06Recomand Hillton Garden Inn din kutahya. Este la fix 1000 km deBucuresti si esta deosebit. Rezervare pe Boo....preferabil.
15.03.14 16:47multumesc pentru opinii. vin acum cu alta intrebare - plecand duminica voi avea de unde sa cumpar sticker-ul hgs?
ÎN RUBRICA Drumul spre Antalya
21.01.13 13:10La batihan m-as intoarce oricand (desi de 3 ori in acelasi loc nu ma caracterizeaza). Celalat hotel nu imi spune nimic.
ÎN RUBRICA Batihan Beach Resort [Long Beach]
09.09.12 21:32oricum cine a intrebat vad ca este din roman asa ca se pune altfel problema pentru ea (banuiesc ca este o ea) si din punct de vedere auto si aviatic. btw pana la kusadasi nu se depasesc 1100 de km.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați TURCIA
09.09.12 21:11ca sa fiu in spiritul intrebarii si al numeroaselor raspunsuri am vrut sa subliniez faptul ca acel zbor lowcost cu escala poate fi mai avantajos ca un drum cu masina. Cu masina nu am mers decat la kusadasi mai departe prefer aerul no ofense!
09.09.12 20:36un bilet de avion pentru o persoana costa 285 euro cu toate taxele- vorbim de chartere care opereaza antalya. nu pot pricepe cum te poate costa un drum 250 euro pe aprox 1500 1700 km bucuresti antalya. si apoi scuze dar la ora 10.30 am iesit din piscina si la ora 18 eram acasa la bucuresti. [...]
03.09.12 10:13Sinaia, Foisorul cu flori 4stele jacuzzi cred ca au doar apartamentele camera in care am fost (vezi impresii) avea o cabina de dus dubla cu toate orificiile pe unde ar putea sa curga apa.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
22.08.12 21:20Foisorul cu flori sinaia. pe drumul spre cota 1400, vezi pe site daca mai oferta weekend romantic, nu ai cum sa regreti, dar totodata ca sa stii nu are nici o legatura cu preturile afisate de colegi mai sus , este de 4 stele si are 4 stele
13.02.12 10:11si ce am scris mai sus este fara transport
ÎN RUBRICA Batihan Beach Resort [Long Beach]
13.02.12 10:03eu am dat 630 euro numai biletele 2 adulti si un copil de 7 ani ,7 nopti din 30 iunie sau 1 iulie nu mai retin asa ca ce spui tu suna bine
01.02.12 20:25vesticii cand scapa din tarile lor de bastina unde disciplina este stricta sunt mai rai decat hunii si alte neamuri razboinice
30.01.12 17:26nu stiu de unde aveti informatiile din intrebare dar sunt mai departe de adevar decat soarele de noi, in hotel nu se plateste nimic , eu am fost si in 2008 si in 2011 anul asta in afara de corpul nou am gasit la bar si un lichior de menta pe a carui sticla scria numai in franceza (nu stiu de ce sau [...]
Afișate 18 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.