Solicitare CMR / BULGARIA - #LITORAL NORD

Trimisă în 15.01.13 16:02
autor livia72GD [Bucuresti]
» VIZUALIZĂRI: 3153

Pentru ca anul asta Pastele pica aproape de 1 mai ma gandesc la un mini sejur pe litoralul bulgar cerinta fiind in special de piscina interioara incalzita si ca statiuni la nord de Varna si eventual Obzor.

Nu ma intereseaza Sunny Beach si Duni pentru ca mi se pare prea departe pentru 5 zile.

Bugetul nu este important.

Aveti sugestii?

Răspunsuri

ailynukaPA8r[15.01.13 17:11]

Club Miramar din Obzor, am fost acum cativa ani... a fost ok insa destul de plictisitor (daca nu esti cu gasca) insa am vazut pe site ca anul acesta au program special in perioada 30-6 mai (•FIRST OF MAY GALA DINNER and FUNNY FANCY BALL with DJ PARTY•EASTER GALA LUNCH on 05.05.2013).

Pretul este undeva la 50E/pers/noapte.

Hotelul este foarte mare, cu iesire la mare. Are centru SPA (piscina interioara, jacuzzi, hammam)

KriskoPM8r[15.01.13 21:31]

Poate Grand Hotel Varna?

Pachetul este de trei nopti, dar se poate sta suplimentar.

Ofera trei mese principale in sistem bufet suedez, gustari intre mese, bauturi locale alcoolice si non alcoolice, cafea si ceai (24h), acces gratuit la piscina interioara cu apa termala, dejun festiv de paste pe 05.05.2013.

alex1968PM8r[15.01.13 22:44]

Livia, am vazut ca ai fost in Bulgaria la hoteluri foarte bune si e cam greu sa gasesti - mai ales in perioada Pastelui, cand sunt destul de putine hoteluri deschise - locuri mai bune decat Club Evrika sau Marina Beach, la care ai fost tu.

Pe de alta parte, 5 zile nu reprezinta o vacanta chiar atat de scurta, mai ales - repet - pentru un sejur in extrasezon, cand, in general, lipsesc "viaţa", "culoarea" din mai toate staţiunile.

Hotelurile bune deschise in aceasta perioada le numeri pe degete: Kaliakra şi Flamingo (Albena) - doar că la Flamingo nu ai all inclusive, ci doar pensiune completă (deci la capitolul băuturi nu ai inclusă decât apa), Melia (Nisipuri), Azalia (C-tin si Elena), Miramar (Obzor). Eu aş adăuga aici - chiar dacă spui că nu vrei mai jos de Obzor - Sol Nessebar Palace, unde am fost anul trecut de Paste si m-am simţit foarte bine şi, în plus, Nessebarul vechi era destul de animat. Toate acestea au piscină încălzită şi oferă condiţii foarte bune. Din ceea ce ştiu eu, restul hotelurilor deschise în perioada respectivă sunt sub nivelul celor la care ai fost tu în Bulgaria şi, ca atare, nu ţi-aş recomanda, ca să nu ai surprize neplăcute.

Din toate acestea, eu aş opta pentru Melia pentru că Nisipurile de Aur reprezintă o staţiune un pic mai mare şi mai animată decât celalalte.

Îţi doresc alegere inspirată.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

Dragoș_MDAU57r[15.01.13 23:33]

@livia72: Nu crezi că ar fi mai frumos un sejur în zona Veliko Târnovo - Arbanasi? e şi mai aproape de casă, ai ce vedea şi ce face, există şi hoteluri cu piscină interioară, plus că alea funcţionează tot timpul anului, au personal permanent, nu doar câţiva adunaţi pentru 5 zile cât deschid la Paşte hotelurile de pe litoral...

livia72GDAUTOR SOL6r[16.01.13 07:15]

Multumesc pentru raspunsuri, cam la optiunile astea m-am gandit si eu. La flamingo am fost si a fost ok, doar piscina interioara a fost cam mica. Da veliko tarnovo poate fi o alta optiune.

FloriaPRCONSILIER ONORIFIC AFA / BULGARIA32r[16.01.13 08:37]

@livia72: In ultimii doi ani am fost in vacanta de Paste in Bulgaria impreuna cu sotul meu, parintii si baiatul meu. De fiecare data am optat pentru un sejur de 4 nopti, in 2011 am fost la Nisipurile de Aur-hotel Astera iar in 2012 am ales Grand Hotel Yantra din Veliko Tarnovo.

La Astera am ajuns joi, inainte de Paste, hotelul era aproape gol, ne-am ales camerele- mari, curate, cu vedere laterala la mare, cald in tot hotelul. Piscina interioara este destul de mare, cu apa calda, sala de fitness bine dotata, tot centrul SPA este la inaltime. Din pacate, dupa ce s-a aglomerat hotelul, organizatorii au fost depasiti - haos la masa, restaurantul prea mic, mancarea ar fi fost buna dar e termina rapid si nu se inlocuiau tavile goale. Comportamentul turistilor a lasat mult de dorit-gramezi de mancare lasate pe mese, oua rosii sparte cu zecile, grupuri galagioase care nu se mai ridicau de la mese pana la inchiderea restaurantului... Am facut abstactie de momentele nepacute, la piscina si la fitness a fost liber chiar si cand barurile si restaurantul erau pline-ochi, vremea a tinut cu noi, as reveni la Astera dar nu de Paste!

In 2011 am revenit de Paste in Bulgaria dar ne-am gandit sa renuntam la all-inclusive! Fiind o familie mai mare am ales apartamentul prezindential de la Grand Hotel Yantra cu o terasa imensa si vedere spectaculoasa spre Cetate si spre Arbanassi. Ne-am simtit mult mai bine decat in anul anterior, lume civilizata, cu comportament decent-familii de bulgari si romani, majoritatea cu copii si grupuri de nemti aflate in circuit in Bulgaria.

Am avut inclus in pret micul dejun-de preferat sa se ajunga la masa nu mai tarziu de 8.30-cina din sambata Pastelui, fara carne, cu spectacolul de sunet si lumini de la Cetate si pranzul din prima zi de Paste, cu oua rosii si miel. In noaptea de Paste ne-au adus oua rosii in camere. Piscina nu este mare, apa este calda, nu este aglomerat, sala de fitness este bine dotata-baiatul meu este adolescent si mare amator de inot si fitness. Procedurile cosmetice de la Yantra sunt foarte apreciate si au reduceri pentru clientii hotelului! In concluzie, ne-a pacut mult mai mult decat la mare!

Daca as reveni de Paste in Bulgaria cred ca as ocoli litoralul, dar familia mea a hotarat sa facem sarbatorile in Romania si sa alegem in continuare Bulgaria pentru una din vacantele din vara.

N.B.: Floria este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația BULGARIA

yuly68PM2r[16.01.13 11:15]

@livia72: Recomand cu incredere doar pentru perioada de 1 Mai la Club Miramar in Obzor, am fost doi ani la rand in aceasi perioada si binenteles ca voi merge si in acest an.

AryaPM1r[16.01.13 12:48]

@livia72

Chiar daca ai precizat ca vrei ceva la nord de Varna, totusi n-ar fi rau sa iei in considerare si variante putin mai indepartate, mai la sud, respectiv Nessebar (Sol Nessebar Palace 5* fiind o varianta buna), Miramar Club 4* din Obzor sau Marina Royal Palace din Duni.

Ultimele doua au servicii foarte bune in extrasezon, inclusiv piscina interioara incalzita.

La cel din Nessebar am fost in plin sezon asa ca nu stiu daca are sau nu piscina interioara, insa vizitarea orasului vechi, extrem de pitoresc, va va ocupa in mod placut timpul.

marinela28roJR1r[17.01.13 00:29]

Recomand hotelurile Grifid Arabella si Grifid Bolero, Nisipurile de Aur, servicii de foarte buna calitate.

AryaPM1r[17.01.13 10:00]

@marinela28ro

Recomandarea hotelurilor din lantul Grifid este o idee foarte buna, toate trei oferind servicii foarte bune, dar mai greu de aplicat in cazul @livia72 pentru simplul motiv ca nu sunt deschise in perioada dorita de aceasta, ci abia dupa data de 7 mai cand sarbatorile au trecut deja.

AZETIT17r[17.01.13 17:38]

Pentru sarbatorile pascale pot recomanda Albena Laguna Beach, bineinteles pentru distanta mica fata de Bucuresti si piscina interioara.

Ar fi un dezavantaj: piscina poate deveni prea aglomerata nefiind prea mare.

Posibilitati de petrecere a timpului: plimbari in Albena, Balcic (se poate merge la Inviere), capul Kaliakra, Varna, statiunile pana in Varna (suficient pt cele cateva zile)

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

Dana ClujSV1r[18.01.13 21:35]

@livia72:

Buna,

In 2008, am fost de Paste in Bulgaria, la Nisipurile de Aur, mai precis. Intr-un hotel pe deal (daca in oferta iti apare ca te duce cu bus-ul 300 m pina la plaja, atunci cu siguranta sint vreo 2 km si esti pe deal )).

A fost f placut, dar in luna mai Marea Neagra e la fel de rece indif ca esti la bulgari sau la romani. Hotelul era de 3 sau 4*, all inclusiv, curat, mincare buna, proaspata, bauturi bune de sorginte bulgareasca (cele originale erau la plata). Recunosc, mi-a fost cam jena de unii dintre romanii care umplusera hotelul si care-si incarcau farfuriile si paharele de ziceai ca era sfirsitul lumii si se anunta foamete ptr urmatorii 2500 de ani ), dar am facut ca nu-i vedem. Iar faza cea mai nostima a fost intr-o seara cind ne-au luat un scaun, taman cind nu ne-am uitat )) ))).

Masa de Paste a fost festiva si apetisanta.

Fiind extra-sezon preturile in statiune erau minunate.

Imposibil sa ne fi bagat in mare, dar hotelul avea piscina interioara ptr adulti si copii.

Si nici nu a fost scump.

Distractie placuta

• [12] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

Abonament

• NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos